|
| Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
+57matei vulcan allred madalin98 get. Katalin4653 marius664 riciu Spartan1948 Sabik miguel1975 alex.barac.5 ets2oltromânia Livius0202 Cris_Cr laur 133 bobi Vitosa ciprian71 ECata Luna didinul theblackstigx CristianSM Andrei Andras DUAL laurentzu Norbi AndiCFR Ikarus99 92Dragos IonutCFR2009 AndreiSV Ovidiu Andrei neluadi Rarau cristy79 cardinal Simo1971 Nesebar billy752-istu razvan - trenuri cfr500 AeroX mielutu zburator dan tm Adrian78 Florin-ICE CristyanC florin94 Dr2005 cristi ar Katalyn qew00 Adirmvl Andrey_tm ALEXCFR mariuscfrbucuresti 61 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 05 Sept 2016, 19:46 | |
| - cristy79 a scris:
- Pe 201 nu stiu ce se mai poate face, trenul este condamnat, si Regio si IR sunt mai mult goale, lumea pur si simplu nu merge cu trenul acolo fiind mari fani autocare - si e perfect de inteles, conditiile de la auto fiind net superioare.
Dacă ar fi fost mai mult goale, nu ar fi avut cine să le vandalizeze. _________________ :TTT:
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8741 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 05 Sept 2016, 19:46 | |
| - cristy79 a scris:
- Cel mai bine iei autocarul si ai o calatorie civilizata la un pret decent.
Pe 201 nu stiu ce se mai poate face, trenul este condamnat, si Regio si IR sunt mai mult goale, lumea pur si simplu nu merge cu trenul acolo fiind mari fani autocare - si e perfect de inteles, conditiile de la auto fiind net superioare.
Intr-un timp chiar credeam ca va creste nr de calatori prin tarifarea Regio a asa-ziselor tramvaie botezate IR facute cu Desiro - dar acum sunt foarte sceptic ca va fi asa. IR Valcea-Cluj este deja tarifat Regio dar nici asa nu cred sa dea pe afara de calatori din cauza orarului exotic.. stiu ca acum nu circula din cauza lucrarilor, dar intr-o luna va reveni.
Nu stiu cine spunea pe aici ca moldovenii sunt mari fani ai dubelor |
| | | florin94
Numarul mesajelor : 362 Localizare : Braila-Sibiu Reputatie : 3612 Data de inscriere : 02/01/2016
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 05 Sept 2016, 20:06 | |
| Eram in gara Ramnicu Valcea, il asteptam acum 2 zile pe 1921 sa vad ce compunere are, si ma ia la intrebari un politist de la TF de unde vin si incotro ma duc. Chiar mi-a cerut si buletinul. Bine ca e ordine in gara dar pe trenuri cativa speriati care fac un control in statie tinandu-se cu mana de nas. Acum cateva luni, un coleg de-al meu din Babeni s-a urcat de la Sibiu in 2070 cu bicicleta la capatul vagonului. O supraveghea foarte atent, cel mult 5 in 5 minute dar, ce sa vezi, la coborare la Babeni s-a trezit cu un cauciuc taiat si cu stopul spart. Nu ai ce sa le faci. Atat timp cat "animalele" nu sunt controlate, nu se dau amenzi, in trenuri, nimic nu ii poate opri. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 05 Sept 2016, 20:33 | |
| Iată încă un motiv pentru care mulți se feresc de tren: acești sălbatici lăsați să circule fără bilet și să deranjeze călătorii civilizați. Probabil în trenurile IR nu e lăsat oricine, dar alea sunt foarte scumpe. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Lun 05 Sept 2016, 21:31 | |
| @cardinal eu am spus si imi mentin parerea pana la proba contrarie Cand eu aveam autobuze DAC in Ploiesti in unele orase din Moldova apareau Sprinter, Fiat Ducato si WV modificate la Mangalia din duba de carat cartofi in duba pentru transport calatori intern si interjudetean, erau atat de laudate si bine vazute ca daca le puneai TGV tot cu duba ar fi mers Cu timpul la Focsani au ajuns niste Autosan iar de cativa ani si niste BMC Probus. La Tecuci, Galati, Bacau si Iasi caci doar acolo am cunostine si rude toata lumea lauda la nesfarsit dubele unii aproape ca uitase ca exista tren, in vreme ce in alte orase in transportul in comun nu se foloseau asa ceva. Singurul lucru pozitiv care l-am auzit de cateva luni de la niste colegii care sunt din Galati dar lucreaza cu mine la Ploiesti e ca sunt foarte multumiti de cand au scos dubele din oras, cica arata mult mai bine si e mult mai aerisit orasul fara cascarabete asa cum sunt poreclite in zona Galati - Tecuci Revenind la topic
Duminica 4 septembrie
IR 1635 : 20-76, 20-76, 21-76 + 20-83, 20-83, 20-83, 19-83, 20-83. 8 vagoane si calatori in picioare. IR 1746 : 20-76, 20-76, 19-80, 20-76, 20-76, 20-49. IR 1622 : 21-76.90X, 21-70, 84-96, 21-70, 21-70 + 20-87, 20-87. IR 1741 : 20-49, 19-55, 20-49, 89-87, 44-31, 71-31, 71-31, 40-31 + 84-96.
Luni 5 septembrie
IR 1550 : TE 007 IR 1552 : TE 006 + TE 005. R 5001 : 26-16 077, 26-16 080 fara calatori pentru Remar Pascani + TE 004. R 5072 : 20-55, 20-55, 26-16. IR 1622 : 21-70, 84-96, 21-70, 21-70 + 20-87, 20-87, 21-86. IR 1945 : 21-86, 21-86 + 200, 200 + 200, 20-49 + 20-49, 19-76, 200, 71-70, 44-31, 44-31. 80% |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 06 Sept 2016, 09:17 | |
| Câteva compuneri din ultimele zile: Ordinea grupelor la 1765 este următoarea: (20-49.0) (20-49.0) (Botoșani) (20-49.0) (20-49.0) (20-49.0) (44-31) (Iași) (19-55) (20-49.0) (Sighetu Marmației) - garnitura care a sosit în 1.9.2016 la Timișoara Trenul 3500 este compus dintr-o ramă electrică. În sfârșit o compunere adecvată pentru acest tren, nu EA și vagoane 20-49.2, 20-31, 19-55 ca să fie distruse. O veste bună pentru cine folosește trenul Harghita (366/367). În 2.9.2016 garnitura care a sosit de la Budapesta a fost: 427 (21-91 MAV) 428 (88-44 MAV) 429 (21-76 CFR) 430 (21-76 CFR) O completare la ce a spus Katalyn: - Katalyn a scris:
- IR 1746 : 1 20-76, 2 20-76, 3 19-80, 4 20-76, 5 20-76, 6 20-49.0
Trenurile de pe linia Salva/Vișeu - Sighetu Marmației sunt compuse din 2-3 vagoane din seriile 20-55, 19-55 și 20-49.0. În majoritatea compartimentelor se pot deschide geamurile, dar scaunele (majoritatea) sunt foarte murdare. Trenul Timișoara - Sighet (4135) are în compunere un vagon 19-55 și un vagon 20-49.0. În Cluj Napoca se mai atașează încă două vagoane pentru trenul Sighet - Cluj (4134), iar în Vișeu de Jos încă două vagoane de la trenul Sighet - Vișeu de Jos (4650) și care le lasă în Valea Vișeului pentru a forma trenul Valea Vișeului - Sighet (4653). Între Vișeu de Jos și Valea Vișeului se circulă cu dublă tracțiune și 6 vagoane. Aviz pasionaților de fotografie care ajung prin zonă! Trenul București - Sighet (4133) are următoarea compunere: (71-31) (22-76/96) (30-76) (22-76/96). De la Sighet până la Salva trenul de București și cel pentru Timișoara circulă cuplate (4136). Din nou, aviz pasionaților de fotografie! |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 06 Sept 2016, 09:50 | |
| De la Brasov :
R 3503 : Brasov - Teius = Rama Z R 3500 : Teius - Brasov = Rama Z R 4513 : Brasov - Toplita = Rama Z R 4504 : Toplita - Brasov = Rama Z R 3533/3538 Brasov - BEIA - Brasov = Desiro |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8741 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 06 Sept 2016, 10:11 | |
| Galatiul,mare parte, e pe niste dealuri. Trenul nu intra in oras. Spre Braila, sau Tecuci, dubele, te iau direct din oras. Pentru tren, trebuie sa mergi la Barbosi, alt autobuz, alta distractie. Gara mare, e cam intr-o parte a orasului, Filesti la fel. Recunosc ca daca nu as fi pasionat, tot cu duba as fi mers. Avantaje : nu te inunda Dunarea, sau Siretul |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5453 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 06 Sept 2016, 12:06 | |
| - florin94 a scris:
- 3.09.2016
R 2072: 20.55+20.55 3.09 si 4.09.2016 R 2061/2070: 20.50+20.49 5.09.2016 R 2068: 20.55+20.55 Am calatorit cu aceste trenuri execrabile. Un jeg rar intalnit. La 2072, nasi care nu rup bilete calatorilor ce se urca din halte, la franare/accelerare se deschidea/inchidea usa compartimentului, tetiere lipsa, zgomot la franare, troncane le joante si peste macazuri, la usa unui vagon era prins in holsuruburi un placaj semitransparent pt. ca geamul era inexistent, geamurile nu se inchideau de tot iar closetul arata de neimaginat. Conditii macabre de calatorie. Tigani la tot pasul. Era ceva mai curat 20.50ul de la 2061 cu care am mers. Cam asa sunt regio-urile pe M 201. La malaxa nici nu vreau sa ajung. Mai bine iau Desiro interregio si platesc mai mult
Vai cum se poate ... nu cred ... Stai ca o sa vina Doctorul si o sa iti spuna ca ti se pare ca a mers el nu stiu cand cu trenul asta si ca daca nu esti multumit poti folosi masina personala sau autocarul ca cei de la cfr calatori nu au vagoane sa iti puna iar faptul ca sunt blatisti si tigani ti s-au parut... (p.s. sunt sarcastic, nu are legatura cu tine ) |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 06 Sept 2016, 12:13 | |
| Vezi ca eu am intilnit un supracontrol care a trimis pe o femeie la alte mijloace de transport si am facut sesizare la CFR si am cazut tot eu de prost. |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6759 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA-2016 Mar 06 Sept 2016, 19:13 | |
| 4.9.2016 IR 1650 EA 170+(21-76)+(10-91)+(21-87) IR 1526 EA 689+(20-87)+(20-87)+(84-87)+(20-87) IR 1663 EA 322+(21-76)+(21-76)+(10-90)+(21-86) IR 1580 EA 871 PASAREA MAIASTRA +(21-76 908)+(19-83 104)+(21-76 907)+(21-76 906) IR 1934 EA+(20-49)+(19-55)+(20-49)+(89-87)+(71-31)+(44-31)+(40-31)+(71-31) IR 1599 EA1 048+(20-83)+(20-83)+(19-83)+(20-83) IR 1826 EA+(26-1)+(36-16)+(26-16) |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 06 Sept 2016, 19:32 | |
| IR 1621/1622 din rau in mai rau a ajuns la 4 vagoane : 21-70, 21-70, 84-96, 21-70.
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 06 Sept 2016, 19:44 | |
| - Katalyn a scris:
- IR 1621/1622 din rau in mai rau a ajuns la 4 vagoane : 21-70, 21-70, 84-96, 21-70.
Asta pe vremuri era Accelerat 221/222, avea 10 vagoane de Timisoara si 2 Bucuresti-Covasna-Bucuresti, din Brasov se atasa la un Personal. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 06 Sept 2016, 19:48 | |
| Eu nu am prins vremurile cu trenuri accelerate din 3 cifre nu sunt chiar asa batran desi stau langa magistrala 300, dar imi aduc aminte ca acelasi tren Accelerat 1621 avea 3-4 vagoane 39-50 pentru Covasna atasate la urma trenului era trenul cu cele mai multe dungi portocalii care trecea pe la geam.
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Mar 06 Sept 2016, 19:55, editata de 1 ori |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 Mar 06 Sept 2016, 19:53 | |
| Personal care din Brasov nu oprea decit in Sfintu Gheorghe asa incit vagoanele se intorceau imediat din Covasna si ajungeau la Bucuresti Nord cu 222 perechea lui 221. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România - 2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |