|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 | |
|
+68Theo A. Norbi lifetec saint Caspar LanceR bubu riciu Vice30 billy752-istu CristyanC alliens laur 133 marius_catalin84 traian delly Cris_Cr alinx3330 bibicu13 mariuscfrbucuresti theblackstigx ECata marius664 alex.alexus.tm adytm Jhonyla Katalin4653 Maddox Saruman teoiasi florin94 ALEXCFR DUAL TVlad Ikarus99 cristy79 j o a n t a Vitosa neluadi didinul AndiCFR dan tm cristi CFR razvan - trenuri ets2oltromânia bobi alex.barac.5 laurentzu ciprian71 kristi kkk alex1987 92Dragos Katalyn Nesebar Adrian78 @ndrey Simo1971 IonutCFR2009 MariusM cristi ar Dr2005 Mario Chimie AeroX mielutu zburator Adirmvl cardinal cfr500 Andrey_tm 72 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mar 30 Aug 2016, 10:58 | |
| IR 1745 este un tren bun.Merg cu el pana la Brasov aproximativ la doua luni.Cand cumpar bilet de la un punct PayPoint, aparate electronice instalate în magazine reprezintă cea mai avantajoasă metodă de plată folosită vreodată, imi da rezervare la grupa de Sibiu, vagon 20-87.Este cam 60% ocupat.Din ce am constatat, scaunele sunt cam murdare, multi s-au plans de starea lor jalnica, ar fi o idee sa le retapiteze intr-o alta culoare ce tine la ,,tavaleala''.De-altfel e un vagon pretabil pentru tren regio si nicidecum pentru IR. Majoritatea coboara in Brasov si de acolo se urca alti calatori ce merg spre Sibiu.Eu imi continui calatoria cu tr 14705 pana la Zarnesti.Curat si surprinzator de rapid.Mereu a fost plin si obisnuit deja cu multi turisti germani, englezi, cehi. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mar 30 Aug 2016, 11:13 | |
| - alex.barac.5 a scris:
- Daca prelungesti 75 pana la Constanta, iti trebuie o a 3-a garnitura, n-ai cum sa faci Brasov-Constanta-Brasov de la 22:30 pana la 6:00 ziua urmatoare, cand garnitura e programata sa plece inapoi spre Budapesta.
Am spus in postarea de mai sus ca cele 3 vagoane care vin de la Budapesta cu 75 la 22:45 stau in Brasov pana la 05:40 cand ele se ataseaza la IR 1644 si le aduc la Buc.Nord ca grupa Brasov-Buc.Nord la tren IR 1644 Sighet-Buc.Nord iar seara la 18:00 pleaca cu IR 1643 Buc.Nord-Sighet ca grupa Buc-Brasov unde ajung la Brasov la 20:45 si stau pana la 06:00 cand pleaca 74 spre Budapesta. In prezent sunt 3 garnituri la 74/75 care se rotesc precum turnusul care l-am afisat si ajung la Bucuresti. Tot la fel se procedeaza si cu grupa Budapesta-TG.Mures de la Harghita vin cu IR 1644 la Buc.Nord si se intorc cu 1641 apoi pleaca cu TG.Mures-Budapesta si acolo sunt 3 garnituri Si ca sa fiu mai inteles 75 prelungit la Mangalia apoi IR Mangalia-Buc.Nord la fel si pentru 74, IR Buc.Nord-Mangalia apoi 74 Mangalia-Brasov-Sibiu-Arad-Budapesta. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mar 30 Aug 2016, 11:46 | |
| Nu incurca 72-ul de Budapesta ca sa pui si 74 cu o diferinta de 30min, 72 are calatori olteni pentru Craiova si Timisoara cam 70% restul urca pe parcurs pentru destinatia internationala, din Bucuresti pleaca ca un tren "intern" in acest caz subscriu s-apara Bucuresti - Curtici fara Budapesta pe tabela. Cum spune dr2500 pe la 4.30 ar fi ideal un tren celor care doresc o zi la munte fara cazare cand postam propunerea m-am gandit sa fie 2 in 1 un fel de fost R374 chiar daca o ia pe Sibiu si o cursa inaintea lui 1745. Nu ar fi rau un Wlab 71-91 atasat dupa locomotova ca Bucuresti - Berlin. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mar 30 Aug 2016, 13:03 | |
| Bucuresti - Berlin, mai degraba cuseta , 71-91 si eventual un vag 21-90 pentru grupa de Munchen.Oferta agresiva Munchen special,concurenta e cu autocarele.Avion e alternativa celor ce vor sa calatoreasca rapid indiferent de tarif.Trebuie atacat segmentul calatorului turist. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mar 30 Aug 2016, 13:11 | |
| - ciprian71 a scris:
- Bucuresti - Berlin, mai degraba cuseta , 71-91 si eventual un vag 21-90 pentru grupa de Munchen.Oferta agresiva Munchen special,concurenta e cu autocarele.Avion e alternativa celor ce vor sa calatoreasca rapid indiferent de tarif.Trebuie atacat segmentul calatorului turist.
A spus Domnul director ca Germania si alte țări cer tarife prea mari Deci ne întoarcem iară la lipsa baniilor |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mar 30 Aug 2016, 13:31 | |
| Am inteles.Imi aduc aminte, se vorbea despre un eventual tren direct pana la Venetia.Compania italiana pretinde taxe mari. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mar 30 Aug 2016, 13:35 | |
| Si care ar fi solutia? Sa asteptam sa fie gata linia Curtici - Brasov si sa asteptam o propunere a OBB,pentru introducerea unui RJ Munchen - Brasov cu plecare din ambele sensuri pe la ora 6. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mar 30 Aug 2016, 13:42 | |
| - Dr2005 a scris:
- mielutu zburator a scris:
- Ar fi o idee genială să nu se țină cont de câte trenuri schimbi până la destinație și să se dea prețul doar în funcție de rang. Să zicem, merg cu 1732 + 1621 la Sibiu la Artmania, să mi se dea un bilet Galați - Sibiu via Brașov (11:17-13.00 pauză) cu 450 de km pe el, și să plătesc 450 de km. Ar fi mai ieftin și ar încuraja călătorii spre tren.
De acord, asta ar fi cea mai bună decizie posibilă. Dacă ajung vreodată în poziţie de conducere, ăsta o să fie primul act normativ pe care o să-l fac (şi al doilea cel cu ofertele discriminatorii).
- mielutu zburator a scris:
- De acord din nou cu Dr2005, 11071 și 11072 comasate cu 7002 și celălalt tren, ca vagoane suplimentare, ca să nu mai plimbe trenuri degeaba. A, da, subliniez ca vagoane suplimentare căci un tren de 5 ore nu-l faci cu Desiro, dacă vrei să faci concurență TFC-ului care vine cu viteză și condiții superioare față de 7001 cu Desiro. Când era 7001 cu vagoane, bătea TFC-ul lejer la condiții.
Oamenii sunt masochişti... la 40 de grade C e mai mare plăcerea să mergi cu un VT 624 neclimatizat, când poţi să mergi cu un Desiro climatizat.
Stai calm că e mai mare plăcerea cu VT la care deschizi geamurile și nu stai ca sardelele în conservă, decât la un Desiro fără climă, așa cum erau, la începutul verii 2014, TOȚI șobolanii care făceau Galați - București indiferent de rang. La fel am pățit și pe la Sibiu, șobolan cu clima defectă, deși era pornită la maxim abia adia puțin, și s-a făcut saună până la Brașov. Sau spre Iași sau Tulcea, mi s-au plâns prieteni de-ai mei care au mers că n-au avut climă. Deci, VT 624 bate Desiroul. Chestia e că din păcate nu cred că se va aplica faza cu comasarea biletelor, adică să plătești doar kilometrajul total (gen, cum am zis eu). Pare destul de complicat să eliberezi un bilet de genul cu legătură... nu știu, ar trebui regândit și softul și modul în care se vând. Desigur, ar fi foare benefică. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mar 30 Aug 2016, 13:45 | |
| - ciprian71 a scris:
- Si care ar fi solutia? Sa asteptam sa fie gata linia Curtici - Brasov si sa asteptam o propunere a OBB,pentru introducerea unui RJ Munchen - Brasov cu plecare din ambele sensuri pe la ora 6.
Și eu visam RJ Munchen București dar câte face trenul de la București la Arad îți iasă ochii din cap Până e gata linia Curtici Brașov bag de seamă nu stiu daca o s mai avem material rulant adecvat mai ales locomotive |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mar 30 Aug 2016, 13:51 | |
| Mielutu pana in 2010 plăteau pe zona tarifară indiferent că erau două trenuri după 2010 au băgat porcăria aia cu reducerea de fidelitate daca mergi cu două trenuri care iasă mai scumpă decât dacă mergi cu tren direct |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mar 30 Aug 2016, 13:52 | |
| RJ cu materialul rulant OBB.Asa cum sunt trenurile din Budapesta catre Munchen.Ma gandesc ca H-STAR are si ea partea ei de castig si ar fi interesata sa extinda acest rang si confort si catre estul tarii.Prima intentie ar putea face pana la Arad.Am observat ca sunt tot mai putine trenuri EC catre vest, chiar si trenurile interne din Austria au fost inlocuite cu acest nou rang de tren. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mar 30 Aug 2016, 14:14 | |
| - Adrian78 a scris:
- Mielutu pana in 2010 plăteau pe zona tarifară indiferent că erau două trenuri după 2010 au băgat porcăria aia cu reducerea de fidelitate daca mergi cu două trenuri care iasă mai scumpă decât dacă mergi cu tren direct
Însăşi reducerea aia de fidelitate e o porcărie... făcuse cineva pe Facebook un calcul, că la 3 trenuri IR copilul lor, elev, ar fi plătit bilet mai scump decât adultul. Totul s-a făcut în ideea integrării tuturor operatorilor într-un sistem unic de emitere a biletelor, biletele fiind doar pentru tren pentru a se putea împărţi cum trebuie banii. Soluţia ar fi ca principiul actual să se aplice doar dacă mergi succesiv cu mai mulţi operatori, iar dacă mergi cu acelaşi operator să se însumeze distanţele. Tehnic cred că e posibil şi sper să se ţină cont de observaţia asta când s-o achiziţiona sistemul unic de emitere a biletelor. -- RJ-ul e un fel de ,,mare viteză", deci ceva peste IC sau EC. E oarecum conform tendinţei europene, unde se tinde doar spre trenuri Regio şi trenuri de mare viteză. E drept, asta vine după mulţi ani în care transportul pe distanţe medii şi lungi s-a făcut doar cu maşina şi cu avionul... practic, se încearcă aducerea la tren a călătorilor de pe distanţe medii. Un tren Viena - Budapesta face mai mult decât un avion... dar te ia din centrul Vienei şi te duce aproape de centrul Budapestei şi nici nu trebuie să te prezinţi la el cu 2 ore avans. România a fost şi este pe dos, la noi se merge la greu în concediu cu trenul şi se face naveta cu maşina mică sau cu maxi-taxi, în vreme ce austriacul navetează cu trenul şi concediul şi-l face cu maşina pe Autobahn. _________________ :TTT:
|
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mar 30 Aug 2016, 15:40 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Bate x campii pe aici cu un mers cadentat pe Veresti-Botosani si retur, da, faci acel mers dar nu chiar cadentat si din grupele sosite cu alte IR ca degeaba pui tu o teleguta pe Veresti-Botosani ca din fata garii pleaca autocare DIRECTE!!!!!! spre Brasov/Cluj/Arad/Timisoara/Suceava si tucu telegutele tale de Veresti nu o sa ai calatori, o sa te uiti la stele si la soare ori la luna, fluieri a paguba si nu iti trece prin cap ca lumea prefera ceva direct nu sta sa schimbe 7 trenuri cand are autocar direct, dar in concluzie vorbesc degeaba ca din birou niciodata nu o sa inteleaga x ce e pe teren, el are ideiile lui si punct.
Una e biroul si alta e terenul si ce cere lumea!!!
La Botosani trebuie sa ramana cele 2 de Bucuresti, Timisoara, Brasov si Constanta, le ai pe astea ca grupe directe si 2-3 regioa de Suceava, e suficient.
Ca si propunere, trebuie sa apara urgent Galati-Timisoara si retur! Desi sunt din Botosani de loc si m-am mutat in Iasi de circa 12 ani, sunt de parere ca nu e nevoie de mers cadentat pe Veresti - Botosani pentru fiecare IR din Veresti. Merg destul de des pe aceatsa ruta si va pot spune realitatea din teren. Lumea nu prea se inghesuie pe aceasta ruta, din pacate acesta e adevarul. La fel ca multi de pe aici sunt de parere ca e suficient ceea ce este acuma, cu mentiunea ca unele dintre legaturi sa fie mai bune. As propune: - Primul tren de dimineata (5561) dinspre Botosani nu asigura nicio legatura la Veresti (prima abia dupa o ora si ceva). S-a mai discutat pe forum despre el. Ar trebui cu o ora mai tarziu. O sa spuneti ca duce muncitori CFR la Suceava, pai cred ca CFR ar trebui sa lucreze si in folosul calatorilor. Tren direct Botosani-Suceava nu ajuta pe nimeni, cand el face mai mult decat dublu fata de calea rutiera. - Trenul de dimineata de la Bucuresti sta vreo 40 de minute la Veresti, iar cel de seara doar 20 , de ce? - R5563 e o imbecilitate, cu 4 vagoane goale si mai si rateaza legatura spre Timisoara la 10 minute/sau un personal spre Bacau tot la cateva minute. Cand are intarziere il face pe 5562 sa astepte la Bucecea, care si asa in mod normal il asteapta 10 minute. - As propune introducerea unui tren experimental direct, pe ruta Iasi-Botosani, facut cu Desiro care sa ajute la rebrusare in Veresti. De ce nu chiar IR si daca tot e moda , eventual cu pret de Regio ca sa stimulezi un pic mersul cu trenul in zona. Potential ar putea sa aiba,la cati studenti vin la Iasi din Botosani si de asemenea foarte multi oameni la spitalele din Iasi. (1-2 perechi maxim) - Mai multe trenuri R directe pe ruta Iasi-Suceava, nu ai tren direct Regio pe aceatsa ruta dupa ora 11. - R6410 spre Vaslui sa fie si sambata; sambata nu ai tren de la Iasi la Vaslui de la ora 8 la ora 1 - Unele trenuri IR dinspre Moldova spre Bucuresti, ar trebui sa opreasca si/in Ploiesti Triaj. Ai avea mai multe legaturi dinspre Moldova spre valea Prahovei - Unul dintre trenurile din Iasi spre Timisoara n-ar putea merge prin Targu-Mures, cum a mai fost de altfel? Eventual s-ar putea intlani undeva cu cel de Galati si am rezolva si problema cu trenul direct pe ruta Galati-Timisoara. - IR 1541 Iasi- Brasov n-ar putea avea si 2 vagoane de Suceava(eventual Vatra-Dornei?)(care sa aibe si o legatura buna la Veresti pt Botosani)? Oricum merge doar cu 2 vagoane la Brasov. - IRN 1962 sa circule in sezon pana la Mangalia. (am auzit foarte multe discutii despre acest tren - pana si la piata 2 babe se plangeau ca merg cu nepotii la mare si Suceava are tren direct si Iasi nu, la permise cand m-am dus sa dau sala, un grup de tineri si-au planificat drumul prin Pascani ca sa ia cel de Suceava si in fine o alta discutie prin tramvai , altii au ales autocarul/duba ca ii duce direct la Costinesti). Totusi cand mergi la mare ai si bagaje si de ce nu te-ar duce pana la destinatie? |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mar 30 Aug 2016, 16:34 | |
| De acord cam cu tot ce ai spus Laurentzu! Iar ca raspuns la intrebarea indirecta pe care ai pus-o legata de IRN 1962, NU TE DUCE LA DESTINATIE, PENTRU CA ASA VOR MUSCHII UNOR ,,DESTEPTI,,( a se citi incompetenti) din CFR! |
| | | ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4077 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mar 30 Aug 2016, 16:57 | |
| Ar fi rentabile niste trenuri gen Timisoara Nord-Craiova-Pitesti-Bucuresti Nord sau Bucuresti Nord-Pitesti-Piatra Olt(fara sa luam in calcul linia 219 caci nu cred ca se va realiza)-Ramnicu Valcea-Sibiu fara a mai atasa/detasa nimic Cu opriri in Bals(maxim 2 minute,idem Piatra Olt,Costesti,Golesti,Gaesti,Titu) In Slatina sa stea sa zicem 3-4 minute si in Pitesti 12 minute.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |