|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 | |
|
+68Theo A. Norbi lifetec saint Caspar LanceR bubu riciu Vice30 billy752-istu CristyanC alliens laur 133 marius_catalin84 traian delly Cris_Cr alinx3330 bibicu13 mariuscfrbucuresti theblackstigx ECata marius664 alex.alexus.tm adytm Jhonyla Katalin4653 Maddox Saruman teoiasi florin94 ALEXCFR DUAL TVlad Ikarus99 cristy79 j o a n t a Vitosa neluadi didinul AndiCFR dan tm cristi CFR razvan - trenuri ets2oltromânia bobi alex.barac.5 laurentzu ciprian71 kristi kkk alex1987 92Dragos Katalyn Nesebar Adrian78 @ndrey Simo1971 IonutCFR2009 MariusM cristi ar Dr2005 Mario Chimie AeroX mielutu zburator Adirmvl cardinal cfr500 Andrey_tm 72 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 29 Aug 2016, 08:36 | |
| De ce n-or trimite Desiro pe acolo? Deocamdată târâie DA-uri cu 2 vagoane... la ce costuri au, nu mă mir că juma' de zi nu circulă nimic. Chestia e că nici transport rutier nu prea e prin zonă. _________________ :TTT:
|
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 29 Aug 2016, 10:48 | |
| In zona Sighet și drumurile sunt praf. Mă refer la DN 18, principala arteră rutieră, aflat în reabilitare de 'n ani! Anul trecut am stat la o pensiune în Vișeu de sus deținută de un mecanic de mocăniță. Se plângea omu' că sunt, efectiv, izolați din totdeauna. Trenuri la Vișeu de sus nu mai au, pe Sighet-Salva mai răruț că e mai drăguț iar pe auto au un ciot de drum reabilitat între Moisei-Sighet restul fiind praf. DJ-urile sunt așișderea, zicea omul că an de an îi spun clienții de la pensiune că se lasă păgubași, nu mai încearcă al II lea drum acolo. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 29 Aug 2016, 11:27 | |
| - 92Dragos a scris:
- Trebuie decis, vrem ori unul ori altul, sa fie oare 1831 / 32 Oradea - Galati si retur, iar 1833 / 34 Cluj - Iasi fara schimbarea orelor.
Nici să limitezi 1833/4 la Cluj nu e o soluție bună. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 29 Aug 2016, 11:44 | |
| - kristi kkk a scris:
- In zona Sighet și drumurile sunt praf. Mă refer la DN 18, principala arteră rutieră, aflat în reabilitare de 'n ani! Anul trecut am stat la o pensiune în Vișeu de sus deținută de un mecanic de mocăniță. Se plângea omu' că sunt, efectiv, izolați din totdeauna. Trenuri la Vișeu de sus nu mai au, pe Sighet-Salva mai răruț că e mai drăguț iar pe auto au un ciot de drum reabilitat între Moisei-Sighet restul fiind praf. DJ-urile sunt așișderea, zicea omul că an de an îi spun clienții de la pensiune că se lasă păgubași, nu mai încearcă al II lea drum acolo.
Ştiu drumurile, am fost luna asta în concediu pe acolo... Dumnezeu cu mila, faci maşina praf. Drumul de la Moisei la Sighetu Marmaţiei (şi, probabil, mai departe spre Baia Mare) e ca în palmă. Chestia e că are multe limitări de 30 km/h, ba chiar de 10 la oră la serpentine... şi poliţie din părţi, aşa că alea sunt doar orientative, dacă mergi legal trebuie să te duci pe acostament să nu te lovească vreunul care vrea să depăşească în curbele fără vizibilitate. _________________ :TTT:
|
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 29 Aug 2016, 11:52 | |
| Sighet-Baia Mare e în reabilitare, Moisei-Iacobeni idem dar e contractul reziliat! Le-am făcut 2 ani la rând, 2015 și 2016! Restricțiile alea sunt specifice unui sistem incompetent ce nu e în stare să facă un tunel sau viaduct ca să mai îndulcească direcția. Sunt puse ca să ai ce încălca, Waze să trăiască; |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 29 Aug 2016, 12:15 | |
| Cum ar fi ca 1831/1832 sa mearga Galati-Marasesti-Suceava-Cluj-Oradea cu grupa Pascani-Iasi? S-ar schimba locomotiva la Cluj. 1833/1834 prelungit pe Vaslui-Liesti-Galati si dat prin Simeria-Aradu Nou. Cel mai bine e 1831, 1832 prelungit pana la Oradea cum era acum ceva ani si 1833/1834 la fel. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 29 Aug 2016, 12:36 | |
| Am fost anul trecut pe Sighet cu masina pentru fotografierea trenurilor de calatori si marfa e genul de locatie in care esti pierdut fara masina asa ca nu aveam de ales. M-am plimbat cu trenul pe Dealu Stefanitei - Sighet si retur. Cum iesi din Salva drumul e praf, ingust si cu gropile. Am tras de loganul cu 100 dar simteam ca este o viteza neprotrivita la un astfel de drum. Ultima zi veneam de la Sighet cu 4136 masina era parcata la gara din Dealu Stefanitei am urcat si am luat-o catre casa. pana la urma am ajuns in Deda inaintea trenului cu o ora. Ce doresc sa zic, pe aceea portiune -avand in vedere toate conditiile a drumului- nu poti alerga cu peste 80 la ora in afara localitatii. Eu m-am grabit sa nu ma prinda noaptea complet pe zona pentru ca e plin cu biciclisti si carute neluminte. Intri in vreuna si ti-ai stricat toata viata. Autobuz cica exista 3 curse pe zi Viseu - Cluj?? si cam atat. Nu inteleg de ce intre orele 2 si 16 nu ai nici un tren. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 29 Aug 2016, 13:44 | |
| Propun desfintarea tr IR 72 si inlocuirea lui cu un IR Bucuresti - Timisoara.Punerea in circulatie IR.74 din Buc. 5.00,Predeal 6.25, Brasov 7.10/7.25, Sibiu 10.10,Simeria 13.05/13.20,Deva 13.30, Arad 15.27/15.39,Budapesta K. 18.50.Vagoane directe Bucuresti - Budapesta( 10-91,21-90,21-90 WR H-START),Bucuresti - Munchen ( 21-90,70-91),Bucuresti - Berlin (40-31,sezonier 21-90).Cu intoarcere din Budapesta K. 9.10 - 23.20.Poate fi un tren mai rapid avand mai putine opriri, legaturi intre marile orase.Cu o promovare adecvata rapid, confortabil daca amintesc si ce vagoane pun la dispozitie si nu in ultimul rand ofertele speciale internationale.El poate fi atractiv probabil si pentru straini in acest sens. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 29 Aug 2016, 13:52 | |
| - ciprian71 a scris:
- Propun desfintarea tr IR 72 si inlocuirea lui cu un IR Bucuresti - Timisoara.Punerea in circulatie IR.74 din Buc. 5.00,Predeal 6.25, Brasov 7.10/7.25, Sibiu 10.10,Simeria 13.05/13.20,Deva 13.30, Arad 15.27/15.39,Budapesta K. 18.50.Vagoane directe Bucuresti - Budapesta( 10-91,21-90,21-90 WR H-START),Bucuresti - Munchen ( 21-90,70-91),Bucuresti - Berlin (40-31,sezonier 21-90).Cu intoarcere din Budapesta K. 9.10 - 23.20.Poate fi un tren mai rapid avand mai putine opriri, legaturi intre marile orase.Cu o promovare adecvata rapid, confortabil daca amintesc si ce vagoane pun la dispozitie si nu in ultimul rand ofertele speciale internationale.El poate fi atractiv probabil si pentru straini in acest sens.
Dacia trebuie prelungit la Munchen. Nu prea merg romanii la Berlin. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 29 Aug 2016, 14:12 | |
| - ciprian71 a scris:
- Propun desfintarea tr IR 72 si inlocuirea lui cu un IR Bucuresti - Timisoara.Punerea in circulatie IR.74 din Buc. 5.00,Predeal 6.25, Brasov 7.10/7.25, Sibiu 10.10,Simeria 13.05/13.20,Deva 13.30, Arad 15.27/15.39,Budapesta K. 18.50.Vagoane directe Bucuresti - Budapesta( 10-91,21-90,21-90 WR H-START),Bucuresti - Munchen ( 21-90,70-91),Bucuresti - Berlin (40-31,sezonier 21-90).Cu intoarcere din Budapesta K. 9.10 - 23.20.Poate fi un tren mai rapid avand mai putine opriri, legaturi intre marile orase.Cu o promovare adecvata rapid, confortabil daca amintesc si ce vagoane pun la dispozitie si nu in ultimul rand ofertele speciale internationale.El poate fi atractiv probabil si pentru straini in acest sens.
Transilvania e legatura spre si dinspre Berlin a trenului EN Metropol..Ca sa il pui sa plece din Bucuresti ar trebui sa plece la ora 4.30 Poate daca l-ar face express cu opriri doar la Ploiesti Sinaia Predeal Brasov Sibiu Deva si sa mearga cu 160km/h Bucuresti-Brasov si Vintu-Curtici c2016 mai e si Praga dar daca nu se gasesc romani s-ar gasi turisti straini EN Metropol e arhiplin la plecarea din Budapesta de turisti care merg la Praga sau Berlin |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 29 Aug 2016, 14:33 | |
| Fostul 374 clar ar trebui să ajungă până la Bucureşti. Sau, măcar, să fie un tren separat Bucureşti - Braşov cu plecare la 5 dimineaţa, numai bun pentru a accesa mai devreme traseele turistice de pe Valea Prahovei.
Şi ar mai trebui şi o legătură la acest ipotetic tren sau la 1745 pentru Miercurea Ciuc, pur şi simplu n-ai cu ce să ajungi la Tuşnad din Bucureşti decât după-amiaza, deşi sunt trasee frumoase şi în zona respectivă. Eventual să fie trimise alea 2 vagoane de merg acum la Sibiu, iar spre Sibiu să circule un Desiro sau ADH de la Depoul Sibiu (deşi tot dracu' ăla e, că tot o să ai o locomotivă cu 2 vagoane, numai că în loc de DA/GM o să ai un EA). Şi la întoarcere legătură la 1538.
72 şi 73 sunt foarte bune aşa cum sunt acum, iar întârzierile oricum se fac, de regulă, între Drobeta Tr. Severin şi Strehaia, deci tot dracul ăla e dacă merge trenul la Budapesta sau doar la Timişoara.
Dacă tot suntem la capitolul propuneri: - prelungirea tr. 1695/6 la/de la Arad - introducerea de mers cadenţat pe Vereşti - Botoşani cu legătura la/de la toate IR-urile care trec pe acolo, la 5 minute, cu excepţia trenului de noapte pentru Bucureşti - corelarea uneia dintre perechile de trenuri Medgidia - Tulcea cu tr. 1821/2 la diferenţă de 10 - 15 minute - introducerea a două perechi noi de trenuri Baia Dobrogea - Tulcea şi retur, cu circulaţie L-V pentru elevi - prelungirea tr. 1521/2 la/de la Sibiu - anularea trenului 11071 şi prelungirea trenului 7035 pe trasa lui 11071 până la Galaţi, iar la întoarcere anularea R11072 şi adăugarea automotorului respectiv la 7002. - asigurarea legăturii 1832 - 380 la st. Suceava (acum se pierd la 12 minute, în mersul trecut erau 4 minute între ele) - mers cadenţat cu trenuri R: Constanţa - Mangalia (1 oră), Braşov - Sfântu Gheorghe (1 oră, 1 din 2 spre Miercurea Ciuc), Arad - Timişoara (1 oră), Sibiu - Mediaş - Sighişoara (1 oră), Braşov - Făgăraş (1 oră), Sibiu - Rm. Vâlcea (2 ore), Bucureşti - Urziceni (1 oră), Cluj Napoca - Dej Călători (1 oră), Sibiu - Alba Iulia (2 ore), Slatina - Piteşti (2 ore), Reşiţa - Timişoara (2 ore - aici e Regiotrans), Lugoj - Timişoara (2 ore), Iaşi - Paşcani (o oră, 1 din 2 trenuri la Suceava), Iaşi - Vaslui (1 oră) - mers cadenţat cu trenuri IR: Bucureşti - Constanţa (2 ore), Bucureşti - Braşov (2 ore), Bucureşti - Buzău (2 ore, alternativ un tren spre Suceava, unul spre Iaşi, deci 4 ore pe Buc. - Iaşi şi Suceava), Bucureşti - Craiova (1 oră, dar alternativ la 2 ore spre Tg. Jiu şi Timişoara, astfel va rezulta Buc. - Timişoara şi Buc. - Tg. Jiu la 4 ore), Cluj - Oradea (2 ore), Sibiu - Braşov (2 ore), Bucureşti - Piteşti/Târgovişte (1 oră)
Propuneri de ordin comercial: - renunţarea la tot felul de tarife speciale, reduceri de ţ'şpe procente şi aplicarea grilei de R pentru trenurile la care se doreşte oferirea de reduceri. În felul ăsta ar fi mai simplu de ţinut minte de către călători ofertele, iar ele nu ar mai fi discriminatorii faţă de elevi, studenţi, pensionari şi beneficiari ai OG 112/1999 (da, impozitul pe bilet se plăteşte la preţul de IR, nu la cel de R!). - alimentarea corespunzătoare a vagoanelor bar şi restaurant acolo unde circulă, reanalizarea grilei de preţuri (e absurd să ceri 10 lei pe o bere!) - reglementarea transportului bicicletelor: să poată fi transportate la orice tren, iar biletul de bicicletă să poată fi achitat în tren la tarif normal. Posesorii de abonamente şi legitimaţii cu număr nelimitat de călătorii să poată transporta gratuit bicicleta, iar ceilalţi să poată achiziţiona un abonament (să zicem 40 lei/lună, 400 lei/an) care să le dea dreptul la călătorii nelimitate pentru bicicleta lor. _________________ :TTT:
|
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 29 Aug 2016, 14:48 | |
| - 92Dragos a scris:
- Am fost anul trecut pe Sighet cu masina pentru fotografierea trenurilor de calatori si marfa e genul de locatie in care esti pierdut fara masina asa ca nu aveam de ales. M-am plimbat cu trenul pe Dealu Stefanitei - Sighet si retur. Cum iesi din Salva drumul e praf, ingust si cu gropile. Am tras de loganul cu 100 dar simteam ca este o viteza neprotrivita la un astfel de drum. Ultima zi veneam de la Sighet cu 4136 masina era parcata la gara din Dealu Stefanitei am urcat si am luat-o catre casa. pana la urma am ajuns in Deda inaintea trenului cu o ora. Ce doresc sa zic, pe aceea portiune -avand in vedere toate conditiile a drumului- nu poti alerga cu peste 80 la ora in afara localitatii. Eu m-am grabit sa nu ma prinda noaptea complet pe zona pentru ca e plin cu biciclisti si carute neluminte. Intri in vreuna si ti-ai stricat toata viata. Autobuz cica exista 3 curse pe zi Viseu - Cluj?? si cam atat. Nu inteleg de ce intre orele 2 si 16 nu ai nici un tren.
Corect, pe DN17C e praf de la Bistrița la Moisei. Ai avut tupeu cu 100, eu sunt genul care nu se sperie de limitări legale da' calitatea drumului mă face să merg calm. Off-topic, cine ajunge la Viseu să caute pensiunea Bârsan, tipul e mecanic de mocăniță și are o mulțime de materiale cu mocănița(poze, cărți, livrete). |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 29 Aug 2016, 14:52 | |
| N-ai ce căuta cu mers cadențat pe București - Urziceni, așa cum ai propus tu. Mers cadențat ar trebui astfel: 1 sau 2 dezastre la fiecare 30 de minute în intervalul 5-8, respectiv dinspre București spre Urziceni, aceleași dezastre tot la 30 de minute în intervalul 15-18. Atunci sunt orele de navetă, în rest nu există călători pentru că oamenii sunt la muncă iar elevii la școală. La fel și studenții. În rest, în aceste intervale orare, din direcțiile contrare trenurilor care merg la 30 de minute, un dezastru la fiecare oră. În rest, să rămână mersul actual. 11071 anulat de tot, iar 11072 la fel. Pentru navetiști și șefii de gări și IDM (singurii care folosesc trenul 11071 după Urziceni) se poate introduce tren separat. 7001 și 7002 să rămână pe programul actual, dar să fie făcute cu 4 vagoane 20-49.0 sau 20-76, nu cu Desiro care-ți distruge spatele și picioarele și cheful de mers cu trenul.
Introducerea, MUSAI, a unui tren Brașov - București cu plecare după miezul nopții spre capitală, și invers, spre Brașov, un tren cu plecare la 3 sau 4 dimineața. Introducerea mersului cadențat pe București - Fetești, pe program similar cu București - Urziceni. Introducerea mersului cadențat pe București - Ploiești, cu trenuri la 30 de minute între 5 și 23. Desigur, din acest program pot face parte și trenurile IR de lung parcurs. Introducerea unei perechi Galați - Timișoara, ca grupă a trenului 1731/1732. Grupa este lăsată în Brașov de unde e preluată de 1621. Evident, se va modifica orarul lui 1731/2 în mod corespunzător. Da, o să se trezească unii care n-au mai fost cu trenul prin zona asta de 321 de ani să-mi spună că nu trebuie. O să-i trimit să meargă ei în tren și să discute cu oamenii care se plâng că suntem complet tăiați de Sibiu, Arad sau Timișoara, orașe în plină dezvoltare. Grupa compusă din 2 vagoane 22-76 - compartimentele pentru cei care merg departe, salonul pentru cei care au destinație o stație până la Sibiu. Introducerea unui tren de noapte Galați - Oradea, pe liniile 501 + 400.
Eliminarea tuturor șobolanilor pe trenurile care merg peste 3 ore (dacă se merge, să zicem, 3h30 să fie asigurat dezastru cu fotolii, infinit mai comod ca cel cu 120 de locuri). Trenurile care merg mai mult de 4 ore dar nu au călători cât să umple 2 vagoane, anulate. De exemplu, 1811 care dacă n-ar fi fost Artmania mergea cu 2 oameni până la Vințu, un pescar și un turist. Introducerea unui tren de noapte București - Sibiu - Timișoara, pe o trasă similară cu cea a lui 1621/1622 - eventual retrasarea lui 1821/2 pe această rută, cu speranța că așa nu va mai întârzia uneori câte 9 ore. Ar fi benefică introducerea trenurilor de Tulcea ale lui Dr2005, dar compuse cu Malxa 700 care chiar e ok (ba e chiar sunt vreo 2 mai ok ca șobolanul cu 120 de locuri). Tren de seară dinspre Câmpulung și Curtea de Argeș spre București Nord. Compuse cu Desiro cu 72 de locuri. Ambele pleacă după ora 16:30, și se întâlnesc la Golești. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 29 Aug 2016, 15:14 | |
| - mielutu zburator a scris:
- 7001 și 7002 să rămână pe programul actual, dar să fie făcute cu 4 vagoane 20-49.0 sau 20-76, nu cu Desiro care-ți distruge spatele și picioarele și cheful de mers cu trenul.
S-ar putea introduce IR-uri cadenţate la 2 - 3 ore. În felul ăsta ar dispărea necesitatea de a merge cu R-ul 5 ore... clar nu cred că CFR Călători ar trebui să promoveze mersul cu trenuri R pe distanţe lungi. - Citat :
- Introducerea mersului cadențat pe București - Ploiești, cu trenuri la 30 de minute între 5 și 23. Desigur, din acest program pot face parte și trenurile IR de lung parcurs.
Asta ar putea rezulta din intercalarea de trenuri R între posibilele IR-urile cadenţate spre Braşov şi Buzău. Gluma aia de IR-uri Sibiu - Timişoara ar trebui anulată, există 1621/2, există Ister pentru Arad, ar exista un ipotetic mers cadenţat spre Alba Iulia de unde s-ar putea asigura legături mai bune cu Timişoara, fără ocolul prin Buziaş. De fapt, 1811 chiar a fost anulat multicel din cauza lucrărilor de pe Ilia - Lugoj şi n-a plâns nimeni după el. Tren de noapte Bucureşti - Arad prin Sibiu a mai existat până prin 2008... transporta aer încă de atunci, am mers de 2 ori singur în compartiment (de fapt singur în vagon) până la Sibiu cu el. Nu ştiu ce făcea mai departe de Sibiu, dar între Braşov şi Sibiu era gol. La fel a fost şi tren Galaţi - Tg. Mureş - Timişoara. E mult mai simplu şi mai fezabil să faci schimb în Bucureşti Nord, decât să ocoleşti toată ţara cu EA cu 2 - 3 vagoane. - Mielutu Zburator a scris:
- Eliminarea tuturor șobolanilor pe trenurile care merg peste 3 ore (dacă se merge, să zicem, 3h30 să fie asigurat dezastru cu fotolii, infinit mai comod ca cel cu 120 de locuri).
Desiro oricum circulă în mare parte la R, cu câteva mici excepţii determinate de numărul redus de călători. Singurele IR-uri cu Desiro sunt cele de pe Bucureşti - Piteşti - Craiova (din care mare parte oricum sunt taxate ca R) şi grupele lor, sezonierul de Tulcea (n-ai călători de ceva mai mare), 1521/2 (nici aici n-ai călători de ceva mai mare) şi Arad - Baia Mare (şi nici la ăsta nu ai clienţi pentru altceva). 1811/12 chiar e o glumă de tren care n-ar mai trebui să existe, dacă vrei dimineaţa la Timişoara poţi merge cu 472-1 şi să ai legătură în Arad, mai ales că după finalizarea lucrărilor pe Coridor sigur va fi mai rapidă varianta asta decât 1811 (care, surprinzător, scoate un timp mai bun decât 472-1 + altceva din Arad). -- Oricum, indiferent câte am propune noi, numărul de tren-km e fixat indirect de Ministerul Finanţelor Publice. Poate ar mai putea rezulta nişte tren-km utili din anularea unor trenuri puse aiurea (de aia am dat exemplul cu 11071/11072, are ar putea fi uşor ,,înghiţite" de 7001 şi 7036 sau de 1811/2). Din 11071/11072 poţi să mai pui un tren Bucureşti - Braşov infinit mai bine utilizat, de exemplu muţi 1630 la 5 dimineaţa şi la 7 pui un R care să oprească mai puţin până la Ploieşti şi să degreveze 3001 sau îl faci pe 3001 cu opriri mai puţine şi asiguri un alt tren de navetă pe intervalul ăla. _________________ :TTT:
|
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 29 Aug 2016, 15:20 | |
| Referitor la 74/75 din Bucuresti.Pentru a pleca la ora 5 trebuie sa aibe in primul rand mai putine opriri.Din Bucuresti sa circule fara oprire pana in Predeal, fara Fagaras,fara Sebes Alba si desigur o viteza marita pe tronsoanele reabilitate.Tin minte ca a existat trenul EC.46 TRAIANUS,am circulat de cateva ori cu el.Nu ducea lipsa de calatori.Circula atunci cu vagoane MAV salon. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |