Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017

In jos 
+68
Theo A.
Norbi
lifetec
saint
Caspar
LanceR
bubu
riciu
Vice30
billy752-istu
CristyanC
alliens
laur 133
marius_catalin84
traian
delly
Cris_Cr
alinx3330
bibicu13
mariuscfrbucuresti
theblackstigx
ECata
marius664
alex.alexus.tm
adytm
Jhonyla
Katalin4653
Maddox
Saruman
teoiasi
florin94
ALEXCFR
DUAL
TVlad
Ikarus99
cristy79
j o a n t a
Vitosa
neluadi
didinul
AndiCFR
dan tm
cristi CFR
razvan - trenuri
ets2oltromânia
bobi
alex.barac.5
laurentzu
ciprian71
kristi kkk
alex1987
92Dragos
Katalyn
Nesebar
Adrian78
@ndrey
Simo1971
IonutCFR2009
MariusM
cristi ar
Dr2005
Mario Chimie
AeroX
mielutu zburator
Adirmvl
cardinal
cfr500
Andrey_tm
72 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 36 ... 61  Urmatorul
AutorMesaj
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Icon_minitimeLun 12 Sept 2016, 12:45

Domne terminati domne odata cu Botosaniul ala de parca ar fi buricul pamantului.

@c2016 cine crezi ca iti face tie manevre 3 grupe de cate 2 vagoane pentru micutzul Botosani ? Vorbiti la trecerea timpului si multi dintre voi vorbiti numai prostii.

@laurentzu trenul Regiotrans Iasi-Tecuci-Marasesti-Pl.Vest-Brasov initial a fost introdus pentru ducerea/aducerea automotoarelor din zona Iasi la Brasov si invers nici nu se gandeau ei ca aveau sa circule in week-end-uri cu 2 automotoare. Timpul a trecut lucrurile s-au mai schimbat acum circula doar in week-end-uri si au proprii lor clienti, clienti fideli. Duminica vine cu 80-90 studenti pentru Brasov si chiar daca ajunge dupa ora 00:20 se combina la taxiuri pana la campusuri. Acel tren Iasi-Brasov-Iasi are oferta speciala pentru elevii, studenti, tineri sub 26 ani dar si pentru adulti si are mers de IR de la Iasi la Pl.Vest si invers.
Sus In jos
laurentzu




Numarul mesajelor : 424
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 3516
Data de inscriere : 08/06/2016

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Icon_minitimeLun 12 Sept 2016, 13:24

Katalyn a scris:
Domne terminati domne odata cu Botosaniul ala de parca ar fi buricul pamantului.

@c2016 cine crezi ca iti face tie manevre 3 grupe de cate 2 vagoane pentru micutzul Botosani ? Vorbiti la trecerea timpului si multi dintre voi vorbiti numai prostii.

@laurentzu trenul Regiotrans Iasi-Tecuci-Marasesti-Pl.Vest-Brasov initial a fost introdus pentru ducerea/aducerea automotoarelor din zona Iasi la Brasov si invers nici nu se gandeau ei ca aveau sa circule in week-end-uri cu 2 automotoare. Timpul a trecut lucrurile s-au mai schimbat acum circula doar in week-end-uri si au proprii lor clienti, clienti fideli. Duminica vine cu 80-90 studenti pentru Brasov si chiar daca ajunge dupa ora 00:20 se combina la taxiuri pana la campusuri. Acel tren Iasi-Brasov-Iasi are oferta speciala pentru elevii, studenti, tineri sub 26 ani dar si pentru adulti si are mers de IR de la Iasi la Pl.Vest si invers.

Eu n-am zis sa se bage musai, grupa de Brasov pentru Botosani. Am zis daca s-ar baga cum ar putea fi pusa.
Daca Iasi-Brasov nu are calatori, mi-e greu sa cred ca Botosani-Brasov va avea. Cum am mai zis si mai sus in acest topic, pentru Botosani nu trebuiesc alte trenuri decat cele existente. Ce trebuie la Botosani e ca mersul sa fie facut mai bine si a asigura o legatura mai buna la Veresti. Mai degraba as baga un Iasi - Botosani decat un Botosani - Brasov. Pe acelasi considerent cu studentii de la Iasi la Botosani.
Nu e Botosaniul buricul pamantului, dar e totusi un oras destul de mare. Cand vad de pilda ca trenurile Iasi - Ungheni merg mereu goale si tren Iasi-Botosani nu se incearca a pune, de asta uneori cei din zona incercam sa aducem in discutie si problema Botosaniului. Sau cand vezi ca mersul e facut numai ca sa fugi de tren de asta se aduce asa des in discutie problema Botosaniului si probabil se va duce pentru ca nu ma astept ca cei din CFR sa modifice ceva la Botosani.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6453
Data de inscriere : 26/09/2009

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Icon_minitimeLun 12 Sept 2016, 13:50

laurentzu a scris:

Poate ca de vina e ca se cam taraste pe drum, daca i s-ar suprima cateva opriri dupa mine inutile ar avea o sansa, poate cu oferta tarife Regio dar sunt pesimist... s-au incercat atatea si tot nu merge treaba, poate lumea prin zonele alea e fan dube si asta e Sad



Sunt din Iasi si am mers cu acest tren pana la Brasov si inapoi. Intr-adevar a fost mai mult gol, la clasa I a la un moment dat avea 3 calatori, iar la clasa a 2 a nu cred ca a avut mai mult de 20 de calatori care sa mearga pe o distanta considerabila.  
Cateva probleme pe care le-am semnalat:
- acest tren opreste aiurea la Bacau 9 minute - nu stiu daca s-au urcat si coborat 2 3 calatori , 2 minute ar fi suficient
- 20 de minute la Adjud, chiar nu s-ar putea in 15 minute ?
- la intoarcere de la Brasov, a ajuns cu 20 de mintue avans in Adjud , desi la Onesti era in grafic, probabil a venit pe firul mai rapid, deci dece nu se merge mereu pe acest fir si a trebuit sa asteptam aiurea 40 de minute la Adjud?
- Daca nu se pune grupa de Suceava directa, de ce nu se pune un personal care sa ajunga inaintea acestui tren cu circa 10 minute in Roman sau Bacau care sa mai aduca cativa potentiali calatori si din acea zona?
- Prea multe opriri dupa Siculeni si chiar si pana acolo, anul asta au mai scos cateva dar tot sunt f multe. Totusi este un tren IR dar se pare ca dupa Onesti are mai mult rang de Regio. Adica nu il mai opresti la Pascani, fie el si in Pascani Triaj, si il opresti in toata halta pe urma.
- Mersul trebuie facut de asa natura incat in afara de Bacau si Adjud, acest tren sa opreasca 1 minut. De ce ar sta 5 minut la Siculeni?
- Impresia a fost ca timpii intre Adjud si Brasov sunt foarte largi. La intoarcere desi am facut cruce cu vreo 2 3 trenuri, vreo 2 chiar opriri neprevazute, si cam la fiecare ne castigam intarziere de circa 5 minute, mecanicul reusea foarte rapid sa recupereze acea intarziere.
- O viteza foarte mica dupa Onesti spre Brasov si foarte multe limitari.
- Eu l-as muta prin Vaslui - Barlad - Tecuci - Focsani - Buzau - Ploiesti - Sinaia - Brasov, astfel ai asigura si legatura directa spre Valea Prahovei si as baga mai degraba un tren de Suceava/Botosani prin Adjud-Siculeni care sa mearga spre Brasov. Era unul al Regiotranslui pe aceasta ruta prin Vaslui, care am vazut ca mai merge doar in weekend, probabil tot asa scos din lipsa de calatori, dar acel tren pleaca din Iasi la 3 iar daca vrei sa te duci ca turist in zona Brasovului, cum sa te cazezi tu la 12 noaptea cand ajunge?
- Daca ii atasam vagoane de Suceava, Botosani si merge tot prin Bacau eu tot nu cred ca rezolvam problema de baza a acestui tren, si anume lipsa de calatori spre Iasi. Poate daca il mutam prin Vaslui si il unim cu cel de Suceava la Adjud, poate ar avea alt viitor.

Personal am circulat si eu cu el de vreo 2 ori, ultima oara in mai,intr-o vineri ,iar din Brasov trenul a avut calatori fara locuri ,gradul de ocupare a fost de circa 90% pana la Siculeni ,alternand calatoriii care au coborat cu cei care au urcat;de la Siculeni gradul de ocupare sa mentinut la circa 40% pana la Iasi,mare parte din ei fiind cei care au urcat in Brasov si au coborat in Iasi.
Opririle nu sunt deloc inutile, doar lipsa de calatori ar fi problema;durata lor tine de faptul ca trenul are un tonaj foarte lejer si evident ajunge ceva mai timpuriu in statii,si totodata cu toate opririle neintinerarice pe care l-e avuse ,tot a fost in grafic . In plus 13 min stationare la semnalul de intrare in Adjud din cauza unui tren de marfa ce avuse probleme peste schimbatoarele de cale la intrare in Adjud, dupa ce sa tras marfa, am intrat in statie, sa dat masina repede imprejur+ proba facute in 8 minute,iar la Bacau timpuriu cu 2 minute,a facut schimbut de personal de locomotiva asa cu mera prevazut( cred ca era brasovean cu iesean ).
Viteza e circulatie este totusi buna,comparativ cu alte sectii de remorcare.
Nici cand era prin Vaslui,nu era foarte cautat ,comparativ cu cel al Regiotrans ,diferenta fiind la pret , fapt pentru care intro perioada in zilele de vineri/duminica avea undeva la 250-350 calatori functie de sezon/sarbatori,calatorii adunati la statiile premergatoare celor finale, multe ori fiind nevoie de 2 automotoare la formare,sau chiar 3.
Sus In jos
laurentzu




Numarul mesajelor : 424
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 3516
Data de inscriere : 08/06/2016

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Icon_minitimeLun 12 Sept 2016, 14:38

@ndrey a scris:

  Personal am circulat si eu cu el de vreo 2 ori, ultima oara in mai,intr-o vineri ,iar din Brasov trenul a avut calatori fara locuri ,gradul de ocupare a fost de circa 90% pana la Siculeni ,alternand calatoriii care au coborat cu cei care au urcat;de la Siculeni gradul de ocupare sa mentinut la circa 40% pana la Iasi,mare parte din ei fiind cei care au urcat in Brasov si au coborat in Iasi.
  Opririle nu sunt deloc inutile, doar lipsa de calatori ar fi problema;durata lor tine de faptul ca trenul are un tonaj foarte lejer si evident ajunge  ceva mai timpuriu in statii,si totodata cu toate opririle neintinerarice pe care l-e avuse ,tot a fost in grafic . In plus 13 min stationare la semnalul de intrare in Adjud din cauza unui tren de marfa ce avuse probleme peste schimbatoarele de cale la intrare in Adjud, dupa ce sa tras marfa, am intrat in statie, sa dat masina repede imprejur+ proba facute in 8 minute,iar la Bacau timpuriu cu 2 minute,a facut schimbut de personal de locomotiva asa cu mera prevazut( cred ca era brasovean cu iesean  ).
Viteza e circulatie este totusi buna,comparativ cu alte sectii de remorcare.
Nici cand era prin Vaslui,nu era foarte cautat ,comparativ cu cel al Regiotrans ,diferenta fiind la pret , fapt pentru care intro perioada in zilele de vineri/duminica avea undeva la 250-350 calatori functie de sezon/sarbatori,calatorii adunati la statiile premergatoare celor finale, multe ori fiind nevoie de 2 automotoare la formare,sau chiar 3.
 

Daca sunt calatori intre Brasov si Siculeni, asta nu inseamna ca trebuie sa opresti un IR in fiecare halta. De pilda IR Tg-Mures -> Bucuresti nu opreste in orice halta , dupa Brasov spre Siculeni. Daca ai calatori locali in acea zona pui un tren Regio zonal. Asa si in Podu-Iloaiei (care mai e in plus si un mic nod feroviar pentru Harlau) sunt calatori , dar nu opreste niciun tren IR.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6453
Data de inscriere : 26/09/2009

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Icon_minitimeLun 12 Sept 2016, 16:00

laurentzu a scris:


Daca sunt calatori intre Brasov si Siculeni, asta nu inseamna ca trebuie sa opresti un IR in fiecare halta. De pilda IR Tg-Mures -> Bucuresti nu opreste in orice halta , dupa Brasov spre Siculeni. Daca ai calatori locali in acea zona pui un tren Regio zonal. Asa si in Podu-Iloaiei (care mai e in plus si un mic nod feroviar pentru Harlau) sunt calatori , dar nu opreste niciun tren IR.

Nu prea bate comparatia,dar totul tine probabil de categoria trenului,care ar trebui sa fie RE ( foarte similar cu Acceleratele ) ,si totusi sa tinem seama de oferta de tarifare si de viteza comerciala!
Un din statiile prin care am trecut destul de des, si in care am vazut foarte putini calatori este Crasna,( si care este mult mai mica decat Podu Iloaiei, Bucecea, Leorda,Vaculesti ) si totul se datoreaza tocmai faptului ca de acolo nu mai este legatura feroviara spre Husi,si crede-ma asta spune multe! ( acum 10 ani,dimineata la fostul A 1662 aveai aproximativ 1 vagon de calatori la peron la trenul acela, iar la peronul alaturat altii asemenea ,care urcau intr-o cursa de la Marasesti spre Iasi ,trenul lor cu care veneau fiind a linia una a statiei Crasna..).
Doar Malnas hc ,e singura oprire fara nici un fel de motiv ( am ramas surprins prima oara cand am vazut chestia asta ..),restul au alt grad .
Astazi ,,inamicul ,, publicului calator este pretul,viteza comerciala si timpii de mers,si la contraoferta s-ar putea face perechi de tren de lung pe vechea schema a acceleratelor ,oferind preturi ceva mai mici cu ce gasim astazi si pun pariu ca va creste traficul calatorilor cu un 15 % lejer!
Acum sper sa revenim la topic ca suntem deja departe ! vorba lui c2016 offtopic offtopic offtopic
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Icon_minitimeLun 12 Sept 2016, 16:31

Botosani nu este buricul pamantului dar este resedinta de judet si un oras chiar maricel, daca nu ar fi atatea autocare care asigura legaturi directe cu toata tara, atunci trenurile ar fi pline ca acum 10 ani, dar in Botosani transportul auto international si interjudetean a luat amploare ca a fost lasat sa ajunga la asa grad, daca nu era lasat acum cu siguranta era grupa Botosani-Mangalia si Botosani-Brasov ca erau calatori, autocarele au furat toti calatorii si in continuare asa va fi peste tot, daca se sta si nu se face nimic o sa se uite lung la luna/stele/soare si alte ozn-uri ca nu au calatori si trenurile sunt goale sau vine "expertul" x si zice ca nu trebuie, pai nu trebuie, lasa sa faca altii avere din transportul auto si compania de stat feroviara se duce de rapa cu astfel de oameni e clar ca se duce de rapa (nu va trebuie)

Ai trenuri, ai grupe directe, ai conditii, ai preturi bune - automat ai si calatori, nu oferi nimic, stai si fluieri a paguba.

Cu revenirea la vechile denumiri nu sunt de acord, e ok asa cum e acum si atata timp cat suntem in UE mi se pare normal sa fie obligatoriu ca in toata UE sa fie la fel.

_________________
595423Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Bdeem_8496_aPropuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Bdeem_8496_aPropuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Bdeem_8496_a


Ultima editare efectuata de catre Kapпaтй in Lun 12 Sept 2016, 16:33, editata de 2 ori
Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4628
Data de inscriere : 06/05/2014

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Icon_minitimeLun 12 Sept 2016, 16:31

Cand o sa se revina la vechile clasificari ale trenurilor, o sa creasca si numaruld e calatori.
-trenurile expres-opriri doar in resedinte de judet si statiuni; intre Bucuresti si Timisoara/Iasi/Cluj/Constanta
-trenuri rapid-opriri in resedinte de judet, municipii importante ( in special noduri de cale ferata) si statiuni
-trenurile accelerate-in resedinte de judete, municipii si orase
-trenurile personale de mediu si lung parcurs -in resedinbte de judet, municipii, orase si comune mari de pe traseu
-trenurile cursa de naveta-in absolut toate statiile si haltele din parcurs.
Sus In jos
neluadi

neluadi


Numarul mesajelor : 369
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3516
Data de inscriere : 12/04/2016

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Icon_minitimeLun 12 Sept 2016, 17:13

bobi a scris:
Cand o sa se revina la vechile clasificari ale trenurilor, o sa creasca si numaruld e calatori.
-trenurile expres-opriri doar in resedinte de judet si statiuni; intre Bucuresti si Timisoara/Iasi/Cluj/Constanta
-trenuri rapid-opriri in resedinte de judet, municipii importante ( in special noduri de cale ferata) si statiuni
-trenurile accelerate-in resedinte de judete, municipii si orase
-trenurile personale de mediu si lung parcurs -in  resedinbte de judet, municipii, orase si comune mari de pe traseu
-trenurile cursa de naveta-in  absolut toate statiile si haltele din parcurs.

MAV are Gyors train, similar cu fostele noastre Accelerat.
La fel si PKP, are TLK train, tot la mersul si gradul de confort gen Accelerat al CFR Calatori.
Ambele administratii maghiare si poloneze, din state mai vechi in EU si au si Schengen. Si nimeni nu le-a obligat sau sfatuit sa renunte la ...Acceleratele lor. Asa ca povestea cu Uniunea Europeana si cu ne obliga cu standardizarea, nu prea merge.
Am facut din toate trenurile care nu-s Regio niste ...accelerate rebotezate si tarifate mai scump. Iar numarul opririlor vad ca sporeste pe an ce trece.
Cam asa se fac experimente pe calatori, ca mai un pic de rabdare si vom mai avea doar doua categorii: Regio si Regio-Expres (ultimul tarifat ca Rapid).
Si FS italian are Regio si Regio Veloce, dar macar nici o centima diferenta la bani.
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6987
Data de inscriere : 07/09/2014

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Icon_minitimeLun 12 Sept 2016, 17:32

Eu aș spera să văd revenirea rangului RE, eventual să fie mai scump cu 5-6 lei față de R.
Ar trebui introdus mersul cadențat pe rutele folosite intensiv de navetiști nu pe toate rutele așa cum propunea cineva pe-aici. Urziceni/Craiova/Fetești/Ploiești - București, Oradea/Dej/Teiuș - Cluj Napoca și ATÂT. Fără cai verzi pe pereți. În plus, mers cadențat la trenurile de munte și mare iarna, respectiv vara. Atât la mers cadențat, nu pui tren din 2 în 2h pe Galați - București că o să meargă cu 5 vagoane și 3 călători la orele moarte.
Eliminate cupoanele, că e cam nasol cu ele, am rămas fără și e August, iar cum 7001 e Desiro și nu vreau să mă omor de la 21 de ani cu dureri de spate, 1773 era o variantă bună. Păcat că din 4 cupoane 3 deja sunt rezervate pentru alte drumuri în afara mersului acasă.
Introdus 7001 ca tren RE pe ruta București - Galați, eliminând opririle din Odăile, Greci, Bărbulești, Mănăsia, Cotorca, Găiseanca, Zagna Vădeni și Filești, cu tariful suplimentar de 5-6 lei și cu vagoane (4 20-76), ca să omoare de tot concurența făcută de TFC.
Introdus un sistem de tarifare unic care să țină cont de nr. de kilometri, și să plătești nr total de kilometri parcurși cu un rang nu cum e acum, când plătești nr de km. parcurși cu fiecare tren, și dacă schimbi 2 IR pe 300 de km trebuie să donezi organe ca să poți plăti.
Eliminat tot ce înseamnă Desiro pe trenuri de mediu parcurs (+3 ore), cu excepția trenului de Tulcea pentru care nu văd altă variantă (și ăla făcut cu 2 desiro cu fotolii, că-n vacanță pleci să te relaxezi nu să fii torturat). Unde nu există șansa readucerii călătorilor la tren, anulat respectivul tren sau comasat cu un altul făcut cu vagoane (vezi 1811, propunerea de la mersul trenurilor).
Introducerea unui tren Galați - Cluj via Ghimeș de zi, și a unei grupe pentru 1621 ca să avem legătură cu Timișoara.
Lucrat la timpii de mers exagerat de mari pe magistralele 600,700,400 și 500.
Atunci da, poate vor reveni călători în număr mare. Dar când îi întâmpini cu un desiro chinuit cu care vor merge 7 ore din care 2 le vor sta în gările unde sunt anticipați, mai greu Smile
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11656
Data de inscriere : 08/09/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Icon_minitimeLun 12 Sept 2016, 18:07

Nici eu nu sunt de acord cu revenirea la fostele ranguri. Decât să facă asta mai bine adoptă sistemul de tarifare unică.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Icon_minitimeLun 12 Sept 2016, 19:28

1765 să aibă grupa Simeria-Tg Jiu 2024 nu cum e acum regio cu opriri în toate haltele
Ar fi bun un tren 1828/1829 Craiova-Cluj să sosească la 3 în Tg Jiu la 6 în Simeria si undeva la 9 în Cluj Napoca si de acolo sa formeze 1833 spre Iași o legătură buna si directa Simeria -Vatra Dornei
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Icon_minitimeLun 12 Sept 2016, 20:29

Daca Botosani e oras maricel sau mare si important cum il vad unii atunci va rog sa ma scuzati ca n-am stiu ca Romania are cel putin 5 metropole, daca afla turcii de la Istanbul de treaba asta mai fac un pod peste Bosfor. Hai sa revenim cu picioarele pe pamant si sa ne facem timp pentru putina biblioteca daca ati chiulit de la orele de geografie.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Icon_minitimeLun 12 Sept 2016, 20:42

Chiar ar trebui sa se revina cu picioarele pe pamant, in primul rand orasul Botosani e mai mare ca Suceava dar are mult mai putine trenuri prin simplul motiv ca nu este amplasat pe o magistrala iar ala e nod feroviar. Apoi nu este x in masura sa zica ce e la Botosani daca nu a fost sa vada cu ochii lui cum am fost eu an de an de 15 ani si am vazut decaderea CFR de la Botosani. Acolo transportul auto a pus stapanire pe judet/oras dar si pentru ca fost lasat si in trasportul feroviar nimeni nu a facut ceva ba mai mult i s-a agatat pietre de moara de gat prin anularea unor grupe si itnroducerea malaxei ceea ce NU ai sa atragi calatorii in vecii vecilor cu asa ceva, transportul auto a venit cu autocare noi si moderne iar feroviar era malaxa, ceva nu e pentru anii in care triam si de asta nu sunt calatori acum.

_________________
595423Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Bdeem_8496_aPropuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Bdeem_8496_aPropuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Icon_minitimeLun 12 Sept 2016, 21:39

Adrian78 a scris:
1765 să aibă grupa Simeria-Tg Jiu 2024 nu cum e acum regio cu opriri în toate haltele
Ar fi bun un tren 1828/1829 Craiova-Cluj să sosească la 3 în Tg Jiu la 6 în Simeria si undeva la 9 în Cluj Napoca si de acolo sa formeze 1833 spre Iași o legătură buna si directa Simeria -Vatra Dornei

In momentul de fata nu mai poti introduce alte trenuri intre Simeria si Teius dar dupa terminarea lucrarilor ar fi bine sa reapara fostul tren 1831 care pleca la 5 din Craiova spre Cluj si nu intra in Simeria, facea mai putin sau o alta varianta ok pentru 202 este o grupa Tg Jiu-Iasi pentru ca sunt moldoveni in Valea Jiului care merg la neamuri iar 1837/1838 avea inainte grupa Lupeni-Iasi-Lupeni, acum ar putea sa bage 2-3 vagoane Tg Jiu-Petrosani-Simeria-Iasi si retur, Tg Jiu are 20-49 200 deci are cu ce sa faca aceasta grupa. Dar daca vine x si zice "nu va trebuie" asta e.

_________________
595423Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Bdeem_8496_aPropuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Bdeem_8496_aPropuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Icon_minitimeLun 12 Sept 2016, 21:42

Nu ne-a impus UE cum să numim trenurile, ci doar să nu mai fie 2 trenuri care să facă acelaşi lucru, cum erau R şi Acc. Că s-a mers pe modelul german... e altă treabă. Deşi, istoric vorbind, instrucţiile noastre oricum sunt copiate de la nemţi, deci de ce nu am lua şi rangurile tot de la ei?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017    Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017  - Pagina 12 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017
Sus 
Pagina 12 din 61Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 36 ... 61  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru mersul trenurilor 2017-2018
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Mersul Trenurilor 2016/2017
» Propuneri pentru Mersul trenurilor 2018-2019
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: