|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 | |
|
+68Theo A. Norbi lifetec saint Caspar LanceR bubu riciu Vice30 billy752-istu CristyanC alliens laur 133 marius_catalin84 traian delly Cris_Cr alinx3330 bibicu13 mariuscfrbucuresti theblackstigx ECata marius664 alex.alexus.tm adytm Jhonyla Katalin4653 Maddox Saruman teoiasi florin94 ALEXCFR DUAL TVlad Ikarus99 cristy79 j o a n t a Vitosa neluadi didinul AndiCFR dan tm cristi CFR razvan - trenuri ets2oltromânia bobi alex.barac.5 laurentzu ciprian71 kristi kkk alex1987 92Dragos Katalyn Nesebar Adrian78 @ndrey Simo1971 IonutCFR2009 MariusM cristi ar Dr2005 Mario Chimie AeroX mielutu zburator Adirmvl cardinal cfr500 Andrey_tm 72 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Ikarus99
Numarul mesajelor : 110 Varsta : 25 Localizare : Depinde,undeva prin Romania Reputatie : 3159 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Vin 09 Sept 2016, 11:30 | |
| Daca tot vorbim de propuneri,as zice de o modificare la ora plecarii trenului IR 15073 (TFC),care pleaca in prezent la 15:20 si R 7001 la 15:40. Macar sa plece cu o ora jumate mai tarziu sau sa plece la 4 dimineata,ca la Galati il avem pe 1772. La Bucuresti,avem 1771 la 6 dimineata |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Vin 09 Sept 2016, 18:24 | |
| Ca tot a venit vorba despre litoral, am si eu o nemultumire: acum 3 ani existau niste trenuri la ore convenabile cu opriri in Pescarus Halta. Noi eram cazati la Costinesti si mergeam dimineata sau dupa amiaza acolo la plaja si ne intorceam la prinz sau seara in Costinesti. Ne-am cumparat bilete de fiecare data ca sa se vada in sistem ca exista cerere pentru aceasta halta... Ca urmare, anii urmatori dragutii de la CFR Calatori au anulat aproape toate opririle. Acum sint doar 3, dimineata. Poti ajunge din Costinesti cu R8802 sau IR1921 dar trebuie sa te intorci dupa o ora si jumatate cu R8804 si daca nu iti convine esti liber sa astepti pina a doua zi sau sa mergi pe jos. Nu stiu de ce se tine cont in alcatuirea acestui mers. Nu e bun nici pentru localnici (care sa spunem ca pot pleca dimineata spre Mangalia cu R8802 sau spre Constanta cu R8804 dar nu se mai pot intoarce decit a doua zi!), nici pentru turisti. A propos de turisti, plajele de nudisti de la Costinesti (epava) au fost luata de ape sau ingustate de lucrarile de taluzare ("Golful Francezului") si toti au migrat aici. Sint sute de oameni, majoritatea veniti cu masinile iar altii cu bicicleta sau pe jos. Sint convins ca o parte din ei ar veni cu trenul daca ar avea cum, ei nu sint tipul de oameni carora trenul sa "le puta". Nici nu ar fi complicat sa se rezolve, e suficient ca unele din multele sezoniere sa opreasca si acolo. Poate ca citeste si cine trebuie si la anul o sa avem o surpriza placuta. |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Sam 10 Sept 2016, 21:23 | |
| M-am gandit ca actualul tren Brasov-Iasi-Brasov nu prea e folosit si astfel circula in 2 vagoane pe o distanta lunga. Am incercat sa-l retrasez pe timp de noapte in ambele directii si as fi curios daca ar strange mai multi clienti, poate chiar de 3-4 vagoane.
IR 1541 Brasov-Siculeni-Adjud-Roman-Targu Frumos-Iasi
Brasov 23:15 - legatura de la trenul IR 75-2 pt eventuali calatori de la Sibiu Sfantu Gheorghe 23:45 - 23:47 Malnas Bai 00:05 - 00:08 [cruce cu trenul IR 1944 in sezonul estival] Baile Tusnad 00:25 - 00:26 Miercurea Ciuc 00:54 - 00:56 Siculeni 01:05 - 01:07 Livezi Ciuc 01:26 - 01:27 Ghimes 01:59 - 02:00 Comanesti 02:43 - 02:44 Saline hc 03:05 - 03:06 Targu Ocna 03:08 - 03:16 - [cruce cu trenul IR 1540] Onesti 03:32 - 03:33 Adjud 04:08 - 04:28 Bacau 05:07 - 05:10 Roman 05:41 - 05:43 Targu Frumos 06:38 - 06:39 Iasi 07:21
Total durata: 08h06min
IR 1540 Iasi-Targu Frumos-Roman-Adjud-Siculeni-Brasov
Iasi 23:10 - legaturi de la Suceava (tr 5610, 1834), Chisinau (tr 401), Tecuci-Vaslui (tr 6315, 1665) Targu Frumos 23:46 - 23:47 Roman 00:42 - 00:43 Bacau 01:15 - 01:18 Adjud 02:00 - 02:20 Onesti 02:58 - 03:00 Saline hc 03:17 - 03:19 Comanesti 03:44 - 03:46 Ghimes 04:25 - 04:26 Livezi Ciuc 04:57 - 05:00 Siculeni 05:21 - 05:24 Miercurea Ciuc 05:33 - 05:36 Baile Tusnad 05:58 - 06:00 Sfantu Gheorghe 06:35 - 06:37 Brasov 07:06
Total durata: 07h56min |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Dum 11 Sept 2016, 01:45 | |
| Andi, eu as face altceva, fostul 1751/1750 Brasov-Suceava-Brasov, grupa de Iasi detasata/atasata in Adjud si cu ruta prin Vaslui, astfel o garnitura iti ajunge sa faci dus-intors, pleaca la 22:30, dimineata ajunge si la 10 pleaca inapoi iar dupa 20 e in Brasov. Eventual ii bagi si o grupa de Botosani ca asa era la origine Brasov-Suceava avea grupa de Botosani, la acea vreme pleca cu 10 vagoane din Brasov, 5 de Suceava si 5 de Botosani, acum merge ceva de genul, 1-2-3* Brasov-Iasi ; 4-5 Brasov-Botosani ; 6-7 Brasov-Suceava, pentru ca sigur apare comentariu de la "expertul" x ii bagi oferta tarifara de Regio, nu il opresti in toate satele si incerci sa atragi calatorii prin pret daca ca si durata e mai mult fata de auto. Vagonul de clasa 1 sa circule la Iasi. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Dum 11 Sept 2016, 08:09 | |
| Nu cred ca trebuie sa bagam in seama comentariile expertilor ca se stie ca ei spun NU din start la orice. E o problema cu acest tren IR 1540/1 care nu inteleg de ce nici acum dupa ce are oferta de pret si i s-a schimbat orarul asa incat sa ajunga mai devreme in Iasi - nici acum nu are calatori. In conditiile in care stim cati moldoveni sunt in Brasov. Poate ca de vina e ca se cam taraste pe drum, daca i s-ar suprima cateva opriri dupa mine inutile ar avea o sansa, poate cu oferta tarife Regio dar sunt pesimist... s-au incercat atatea si tot nu merge treaba, poate lumea prin zonele alea e fan dube si asta e Poate e aici pe forum cineva care cunoaste ruta si a fost cu acest tren si ne poate spune mai multe de ce nu vine lumea nici in aceste conditii. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Dum 11 Sept 2016, 09:10 | |
| S-a mai discutat problema acestui tren si mai repet odata e imposibil sa atragi calatori la acest tren care ocoleste si e mult mai lent decat autocarele/dubele chiar si cu oferta asta de 30-35% degeaba trenul e odata pe zi autocarele/dubele sunt toata ziua din Brasov catre Moldova si da moldovenii sunt pasionati mai mult de dube si autocare decat de feroviar sper sa nu mai primesc din nou amenintari pe privat despre treaba asta ca si cum as fi zis cine stie ce jignirea secolului la adresa moldovenilor. Doi la mana uitati-va ce ora de plecare are 1541 din Iasi unde iti trebuie taxiu sa vi la gara la acea ora la fel si in cazul trenului 1540 ajunge la 22:50 pana ajungi in statia de autobuz/tramvai cine stie daca mai prinzi ceva mai ales in week-end cand programul RATP probabil ca e mai scurt. Acest tren este o bataie de joc cine stie pentru cine a fost pus pe aceast orar, trebuia sa-l lase cum a fost pe timpuri la 23:30 din Brasov si returul sa ajunga seara la 19:30 in Brasov cu grupa de Iasi si legatura la Veresti pentru Botosani. Poate fi folosit si de cei din provincie din Moldova vine cu rata la gara si apoi trenul spre Brasov asa toti din provincie sunt nevoiti sa vina la Brasov numai cu autocarul/duba dar sa ne oprim aici ca e forumul plin de expertzi care o sa posteze imediat cand o sa vada aceasta postare ca trenul are 2 vagoane cu 80+54 locuri echivalentul a 3 autocare dar nu spune ca trenul asta desi are oferta 30-35% tot gol merge |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Dum 11 Sept 2016, 23:14 | |
| Cine te-a amenintat pe privat, bre ? Publica si tu, ceva, sa vedem |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Dum 11 Sept 2016, 23:40 | |
| - cardinal a scris:
- Cine te-a amenintat pe privat, bre ? Publica si tu, ceva, sa vedem
Ca urmare a mesajului ofensator legat de "moldoveni" v-am facut sesizare scrisa organelor competente. Va informez ca denigrarea, insulta si alte forme de acest gen sunt -mai nou- incriminate de Codul Penal din Romania. Daca nu va retrageti mesajul de la topicul liniei 511 voi proceda la identificarea dvs ca persoana fizica si voi demara procesul de informare a organelor abilitate. Acest forum este deschis tuturor cetatenilor acestei tari, si astfel de atitudini va descalifica. Si toate astea de la aparatorul avocat din oficiu al userului c2016 pentru simplul fapt ca am spus "voi moldoveni sunteti pasionati mai mult de dube decat de trenuri" |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Dum 11 Sept 2016, 23:44 | |
| Ca sa faca economie de vagoane are asa de prost orele de plecare/sosire in Iasi (oras foarte mare cu potential de calatori). Iar alte trenuri regio circula goale.
Daca ar pleca dupa ora 6 dimineata din Iasi si sa soseasca la maxim 22 in Iasi, ar avea calatori destui dupa Onesti pana la Iasi, si sa anuleze niste opriri. Sau sa aibe circulatia noaptea. Este o chestie care tine de inteligenta celor de la CFR CALATORI.
Daca ar fi tarifele de REGIO, in mod sigur ar fi mai plin.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Lun 12 Sept 2016, 00:06, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Dum 11 Sept 2016, 23:53 | |
| E o glumă, nu?
Motivul pentru care aproape toţi din ,,Vechiul Regat" (nu doar moldovenii, că aceeaşi situaţie e şi în sudul ţării) iubesc dubele e structura reţelei de căi ferate, care a fost gândită să ocolească pe cât posibil localităţile. Ţăranii de la 1870 credeau că vine calul de fier şi le mănâncă sufletul, autorităţile locale erau şi ele reticente în a pune la dispoziţie terenurile, iar rezultatul e cel pe care-l cunoaştem (cam toată reţeaua feroviară e gândită pe vremea lui Carol I, după situaţia de atunci).
La polul opus, modelul austro-ungar presupunea linii prin mijlocul localităţilor, ceea ce se vede cu ochiul liber în Transilvania, Banat şi Bucovina, care au făcut parte din Imperiu (pe acelaşi model au fost construite şi liniile private din Regat, spre Văleni, Slănic şi Nehoiaşu). Să nu mai zic că ungurii - când s-au retras - au lăsat în urmă titluri de proprietate, cadastru şi carte funciară pentru toată infrastructura feroviară, pe când în Vechiul Regat şi acum există clădiri şi linii neintabulate.
Situaţia cu mersul pe jos n km până la gară a fost acceptabilă în perioada comunistă doar din lipsă de altceva. După Revoluţie, când s-a dat liber la maşini şi benzină, precum şi la curse rutiere, era de aşteptat ca oamenii să nu mai meargă cu trenul pe anumite relaţii. Plus că s-au desfiinţat marile entităţi industriale, aşa că nu a mai fost nevoie ca mii de oameni să ajungă în acelaşi loc la aceeaşi oră. _________________ :TTT:
|
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 12 Sept 2016, 10:59 | |
| Poate de la noul mers vor introduce o ofertă pentru ruta Timișoara - Lugoj/Arad - Deva/Simeria. Cât timp autocarul (care face la fel de mult cât trenul) are un preț de două ori mai mic decât trenul e clar de ce nu e folosit trenul de prea mulți.
Și asigurate legături la 5-10 minute din Simeria spre Hunedoara la/de la trenurile pentru Timișoara/Cluj Napoca/etc. Că trenurile actuale sunt pentru angajați, nu pentru călători.
Idem pentru Cugir, dar acolo probabil până nu se termină lucrările nu vor putea pune trenuri mai bune. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 12 Sept 2016, 11:02 | |
| - cristy79 a scris:
- Nu cred ca trebuie sa bagam in seama comentariile expertilor ca se stie ca ei spun NU din start la orice.
E o problema cu acest tren IR 1540/1 care nu inteleg de ce nici acum dupa ce are oferta de pret si i s-a schimbat orarul asa incat sa ajunga mai devreme in Iasi - nici acum nu are calatori. In conditiile in care stim cati moldoveni sunt in Brasov.
Poate ca de vina e ca se cam taraste pe drum, daca i s-ar suprima cateva opriri dupa mine inutile ar avea o sansa, poate cu oferta tarife Regio dar sunt pesimist... s-au incercat atatea si tot nu merge treaba, poate lumea prin zonele alea e fan dube si asta e
Poate e aici pe forum cineva care cunoaste ruta si a fost cu acest tren si ne poate spune mai multe de ce nu vine lumea nici in aceste conditii.
Sunt din Iasi si am mers cu acest tren pana la Brasov si inapoi. Intr-adevar a fost mai mult gol, la clasa I a la un moment dat avea 3 calatori, iar la clasa a 2 a nu cred ca a avut mai mult de 20 de calatori care sa mearga pe o distanta considerabila. Cateva probleme pe care le-am semnalat: - acest tren opreste aiurea la Bacau 9 minute - nu stiu daca s-au urcat si coborat 2 3 calatori , 2 minute ar fi suficient - 20 de minute la Adjud, chiar nu s-ar putea in 15 minute ? - la intoarcere de la Brasov, a ajuns cu 20 de mintue avans in Adjud , desi la Onesti era in grafic, probabil a venit pe firul mai rapid, deci dece nu se merge mereu pe acest fir si a trebuit sa asteptam aiurea 40 de minute la Adjud? - Daca nu se pune grupa de Suceava directa, de ce nu se pune un personal care sa ajunga inaintea acestui tren cu circa 10 minute in Roman sau Bacau care sa mai aduca cativa potentiali calatori si din acea zona? - Prea multe opriri dupa Siculeni si chiar si pana acolo, anul asta au mai scos cateva dar tot sunt f multe. Totusi este un tren IR dar se pare ca dupa Onesti are mai mult rang de Regio. Adica nu il mai opresti la Pascani, fie el si in Pascani Triaj, si il opresti in toata halta pe urma. - Mersul trebuie facut de asa natura incat in afara de Bacau si Adjud, acest tren sa opreasca 1 minut. De ce ar sta 5 minut la Siculeni? - Impresia a fost ca timpii intre Adjud si Brasov sunt foarte largi. La intoarcere desi am facut cruce cu vreo 2 3 trenuri, vreo 2 chiar opriri neprevazute, si cam la fiecare ne castigam intarziere de circa 5 minute, mecanicul reusea foarte rapid sa recupereze acea intarziere. - O viteza foarte mica dupa Onesti spre Brasov si foarte multe limitari. - Eu l-as muta prin Vaslui - Barlad - Tecuci - Focsani - Buzau - Ploiesti - Sinaia - Brasov, astfel ai asigura si legatura directa spre Valea Prahovei si as baga mai degraba un tren de Suceava/Botosani prin Adjud-Siculeni care sa mearga spre Brasov. Era unul al Regiotranslui pe aceasta ruta prin Vaslui, care am vazut ca mai merge doar in weekend, probabil tot asa scos din lipsa de calatori, dar acel tren pleaca din Iasi la 3 iar daca vrei sa te duci ca turist in zona Brasovului, cum sa te cazezi tu la 12 noaptea cand ajunge? - Daca ii atasam vagoane de Suceava, Botosani si merge tot prin Bacau eu tot nu cred ca rezolvam problema de baza a acestui tren, si anume lipsa de calatori spre Iasi. Poate daca il mutam prin Vaslui si il unim cu cel de Suceava la Adjud, poate ar avea alt viitor. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 12 Sept 2016, 11:12 | |
| Ieri am ajuns de pe litoral.Am plecat luni 05.09 cu IR.1594. pana la Mangalia.Trenul e sezonier si cu toate ca a ajuns cu 10 minute intarziere in Bucuresti N., la fel si plecarea tot cu 10 minute intarziere, a ajuns la Constanta la 10.20.Pana aici toate bune.De la Constanta insa e chinuitor, sta prea mult prin statii, incearca din toate puterile sa nu cumva sa ajunga cu 5 minute mai devreme.Prea mult pentru cei 43 de km.Trebuie sa faca cumva sa parcurga distanta asta in maxim 1h.Repet, este criminal de obositor.Nici pe liniile secundare din tara nu se merge asa.Stiu unii o sa spuna ca nu se mai merita,pentru bucuresteni e diferenta mica iar pentru cei din vestul tarii ce mai conteaza o ora.Eu zic ca merita o usoara investitie in acele linii de abatere si o usoara crestere a vitezei la 80 km/ h, unde se poate.Bucuresti - Mangalia in 3 ore, o promovare de ecest gen ar putea concura cu autoturismul, cel putin ca timp.Pentru ca la intoarcere m-am intors cu autoturismul personal si am parcurs aceasta distanta in 3 ore fara sa fac prea mare efort in conditii de trafic normal. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 12 Sept 2016, 11:53 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Andi, eu as face altceva, fostul 1751/1750 Brasov-Suceava-Brasov, grupa de Iasi detasata/atasata in Adjud si cu ruta prin Vaslui, astfel o garnitura iti ajunge sa faci dus-intors, pleaca la 22:30, dimineata ajunge si la 10 pleaca inapoi iar dupa 20 e in Brasov. Eventual ii bagi si o grupa de Botosani ca asa era la origine Brasov-Suceava avea grupa de Botosani, la acea vreme pleca cu 10 vagoane din Brasov, 5 de Suceava si 5 de Botosani, acum merge ceva de genul, 1-2-3* Brasov-Iasi ; 4-5 Brasov-Botosani ; 6-7 Brasov-Suceava, pentru ca sigur apare comentariu de la "expertul" x ii bagi oferta tarifara de Regio, nu il opresti in toate satele si incerci sa atragi calatorii prin pret daca ca si durata e mai mult fata de auto. Vagonul de clasa 1 sa circule la Iasi.
Cu grupa de Botosani ar fi niste probleme, adica garnitura plimbata la/de la Suceava. Ar fi un R5563 Botosani-Suceava format din 3 locomotiva si 6 vagoane (cate 2 de la Timisoara, Bucuresti si Brasov). R5562 ar fi din 2 locomotiva si 4 vagoane (2 pentru Bucuresti 5582 si 2 pentru Brasov). |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Lun 12 Sept 2016, 12:11 | |
| - c2016 a scris:
- Kapпaтй a scris:
- Andi, eu as face altceva, fostul 1751/1750 Brasov-Suceava-Brasov, grupa de Iasi detasata/atasata in Adjud si cu ruta prin Vaslui, astfel o garnitura iti ajunge sa faci dus-intors, pleaca la 22:30, dimineata ajunge si la 10 pleaca inapoi iar dupa 20 e in Brasov. Eventual ii bagi si o grupa de Botosani ca asa era la origine Brasov-Suceava avea grupa de Botosani, la acea vreme pleca cu 10 vagoane din Brasov, 5 de Suceava si 5 de Botosani, acum merge ceva de genul, 1-2-3* Brasov-Iasi ; 4-5 Brasov-Botosani ; 6-7 Brasov-Suceava, pentru ca sigur apare comentariu de la "expertul" x ii bagi oferta tarifara de Regio, nu il opresti in toate satele si incerci sa atragi calatorii prin pret daca ca si durata e mai mult fata de auto. Vagonul de clasa 1 sa circule la Iasi.
Cu grupa de Botosani ar fi niste probleme, adica garnitura plimbata la/de la Suceava.
Ar fi un R5563 Botosani-Suceava format din 3 locomotiva si 6 vagoane (cate 2 de la Timisoara, Bucuresti si Brasov). R5562 ar fi din 2 locomotiva si 4 vagoane (2 pentru Bucuresti 5582 si 2 pentru Brasov). La Botosani ar trebui sa se poata asigura si curatenia vagoanelor si pregatirea acestota pentru drum, ca sa nu mai fie purtate aiurea vagoanele intre Botosani si Suceava. Astfel ar disparea si renumitul 5563 care acuma plimba aiurea 4 vagoane. Pentru Botosani e posibil sa fie suficient si un singur vagon si eventual gandesti de asa natura mersul ca sa il poti uni la trenurile de dimineata ce sosesc la Botosani dinspre Timisoara sau Bucuresti. Daca trenul ar fi pastrat cum e acuma, plecare dimineata din Moldova spre Brasov, atunci vagoanele de Botosani sa fie lasate seara la Botosani impreuna cu o locomotiva si astfel am scapa si de Malaxa care ramane peste noapte in Botosani. Si astfel trenul spre Brasov ar fi primul care pleaca spre Veresti. In plus ar putea fi gandit sa asigure si o legatura buna spre Iasi. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |