|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 | |
|
+68Theo A. Norbi lifetec saint Caspar LanceR bubu riciu Vice30 billy752-istu CristyanC alliens laur 133 marius_catalin84 traian delly Cris_Cr alinx3330 bibicu13 mariuscfrbucuresti theblackstigx ECata marius664 alex.alexus.tm adytm Jhonyla Katalin4653 Maddox Saruman teoiasi florin94 ALEXCFR DUAL TVlad Ikarus99 cristy79 j o a n t a Vitosa neluadi didinul AndiCFR dan tm cristi CFR razvan - trenuri ets2oltromânia bobi alex.barac.5 laurentzu ciprian71 kristi kkk alex1987 92Dragos Katalyn Nesebar Adrian78 @ndrey Simo1971 IonutCFR2009 MariusM cristi ar Dr2005 Mario Chimie AeroX mielutu zburator Adirmvl cardinal cfr500 Andrey_tm 72 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mier 31 Aug 2016, 00:36 | |
| - Adrian78 a scris:
- S -a mai discutat pe aici ca Maaxele sunt din alt secol iar cine a aprobat modernizarea lor e un imbecil care și-a tras ceva comisioane de la Petroutilaj sau era acționar acolo altfel nu îmi explic când puteau repara Reziduurile si aduceau Duewaguri
Mai degrabă la MARUB, Petroutilaj a apărut după aia în peisaj... Nici să cumperi automotoare ,,exotice" de peste hotare nu e prea bine. Duewag-urile le repară numai Remarul 16 Februarie Cluj. Aceeaşi unitate repară şi ADH-urile, LVT-urile hidraulice şi ramele Z6100... şi se vede cu ochiul liber cât de bine o face... vă daţi seama că un lot de Duewag-uri pentru care unic reparator era Remarul 16 Februarie ar fi avut aceeaşi soartă pe care o au acum ADH-urile. AM700 şi 900, de bine, de rău, chiar dacă sigur şi-a băgat nasul MARUB prin documentaţia tehnică, au la bază nişte proiecte întocmite în bună parte pe baza solicitărilor CFR Călători, dovadă că după ce MARUB nu le-a mai reparat, imediat s-au găsit societăţi care să aplice proiectul, în vreme ce ADH-uri tot nu repară nimeni, că modernizarea e proiectul celor de la Cluj. Prin urmare, orice achiziţie de material rulant la mâna a 2a trebuie însoţită de un proiect de modernizare realizat şi impus de CFR Călători, iar achiziţia trebuie făcută direct de la sursă (adică contractate automotoarele şi apoi contractată modernizarea, separat), nu ,,automotoare de 3 vagoane şi adaptare CFR" cum au fost ADH-urile. Eventual autorizat SCRL-ul pentru reparaţie (da, ştiu că nu sablează cutiile la vopsire). _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mier 31 Aug 2016, 00:42 | |
| Par perfecte automotoarele alea mici de la austrieci, mai mult ca sigur sunt și peste dezastre la comfort. Dacă ei le dau, să luăm vreo 30-40 și să le punem pe trenuri fantomă gen 1811 sau pe 11071/11072, tren folosit de angajații CFR după Urziceni și atât. Și puse vreo 4 de-astea pendul la Mangalia. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mier 31 Aug 2016, 01:09 | |
| Doctore, pe 201 calatoriile cu personalul sint destul de lungi, iar daca le faci cu 77-uri un R. Valcea - Babeni (vreo 40 de minute) pare enorm. Crede-ma, le-am testat ultima data de Craciun fix ca sa pot aprecia pe cat de obiectiv posibil cine bate campii si cine are dreptate. Concluzia e ca tu ai dreptate in privinta motorului: e destul de silentios. Nu ii contest consumul, cred ca stiu la care sunet auzit la fiecare 2-3 minute se refera colegul, da impresia ca elibereaza ceva presiune in 2-3 secunde, dar suspensiile, faptul ca totul face zgomot in el (suruburile, scaunele se bat intre ele, geamurile trenura, etc.), plus ca scaunele alea sint pentru copii le fac depasite pentru zilele noastre.
In rest, pentru 201 cred ca te refereai la Dragasani, nu la Draganesti, dar ar fi bine sa fie cum spui tu mersul ala cadentat. Si atunci ai sa vezi cati prefera Desiro si cati 900-urile. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mier 31 Aug 2016, 01:42 | |
| - Adirmvl a scris:
- ca scaunele alea sint pentru copii le fac depasite pentru zilele noastre.
. Deci e adevarat ca in zilele astea multa lume e obeza... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mier 31 Aug 2016, 01:57 | |
| Inseamna ca au fost proiectate pentru aia din Coreea de Nord, cu vreo 10 centimetri mai scunzi ca aia din Sud (cica). Ai fost cu ele sa vezi cum e o calatorie pe un scaun de genul ala? |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mier 31 Aug 2016, 02:03 | |
| Am fost, chiar vara asta, cu un LVT. Galati Marasesti. Bine, nici eu nu sunt mare, asa ca am loc. Si era cam gol.
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mier 31 Aug 2016, 02:07 | |
| - Adirmvl a scris:
- Inseamna ca au fost proiectate pentru aia din Coreea de Nord, cu vreo 10 centimetri mai scunzi ca aia din Sud (cica). ?
Aia scunzi au arme nucleare |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mier 31 Aug 2016, 02:09 | |
| Eh, gandeste-te cum e sa mergi cu inca 9 oameni intr-un compartiment virtual. Sau sa ai 1,86 m si sa prinzi loc in capat, cu genunchii in perete. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mier 31 Aug 2016, 02:56 | |
| Gandeste te si la partea pozitiva, pe acolo pe unde mergi tu, inseamna ca oamenii mai folosesc trenul |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mier 31 Aug 2016, 09:28 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Dr2005 a scris:
Autocarul are 30 - 45 locuri. Două vagoane 22-96 deja fac 120 locuri. Păi autocarele alea nu duc nici jumate din cât duce un tren. Asta refuzi tu să înţelegei, că e vorba de 2 mijloace de transport cu ordine de mărime diferite şi cu costuri diferite. Hai să-ţi fac eu calculul, să te scutesc de o grijă... curse auto din Botoşani: Braşov: 3 curse auto pe zi, deci maxim 135 locuri, 7 - 8 ore Cluj: 3 curse auto pe zi, deci tot 135 locuri, 7 - 10 ore Timişoara: 1 cursă pe zi, 45 locuri, 14 ore (şi 130 lei, ca fapt divers) Suceava: aici n-ai ce-i face, şoseaua e mai scurtă.
Cu tren: Braşovul e cauză pierdută din cauza traseului Cluj: 7h45 min Timişoara: 16h50, dar cu 115 lei mergi pe scaun şi cu 145 mergi la cuşetă, infinit mai bine decât la autocar.
Trebuie să te concentrezi pe rutele pe care ai avantaj faţă de rutier, nu să arunci în toate părţile grupe şi grupuleţe doar de dragul de a le avea pe acolo. Pentru că România nu e Rusia, să vină statul să limiteze circulaţia oamenilor prin lipsa alternativelor de transport. Noi avem drumuri, avem curse interjudeţene, avem şi linii low-cost pe aeroporturi. Nu rentează să menţii 2 vagoane la Botoşani cu 30 de călători în cazul cel mai fericit, în vreme ce la 3001 îţi rămân oamenii pe peron dimineaţa şi la 1622 îţi rămân pe peron seara. Nu poţi să ai vagon Botoşani - Timişoara cu 15 oameni, când tu dai bilete în picioare la 1822 de la Tg. Jiu la Bucureşti, când 1633 sau 1823 îţi pleacă din Bucureşti cu oamenii ciorchine la capetele vagoanelor, când în 1538 duminica de la Buşteni nu mai găseşti locuri nici măcar la clasa I şi când 1921/2 în toiul verii n-are 15 vagoane Bucureşti - Mangalia şi retur V/S şi D/L. Şi exemple de trenuri subdimensionate faţă de cerere sigur mai sunt şi prin alte zone, cele enumerate mai sus sunt doar cele pe care le folosesc sau am colegi care le folosesc.
Bine că există vagon Botoşani - Timişoara, că Galaţiul îşi face regio-urile cu 2 vagoane în loc de ramă sau automotor, că există 11071 şi 11072 în loc să se preia călătorii lor cu 7001 şi 7036 prelungit, că 1745 are o grupă de Sibiu de 2 vagoane care cară aer (în loc să facă cu Desiro tren la legătură) şi că pe Valea Oltului se poartă DA-ul cu 2 vagoane în vreme ce AM900 stau în depou... şi exemple de material rulant folosit aiurea se mai găsesc. -- Off-topic... există şi o dubă Huşi - Timişoara, are 15 locuri şi cu şoferul 16. Nu este problema mea si a nimanui din tara asta ca nu sunt vagoane, compania trebuie sa aibe vagoane suficiente dar de la asta pana la faptul ca afirmi sa anulezi anumite grupe si trenuri doar pentru a baga pe unde vrea muschiul lui x e exact ca si vorba aia, "pentru unu muma si pentru altu ciuma" e strigator la cer aceste afirmatii. Toata lumea e egala si toti oamenii trebuie sa beneficeze de un acelasi confort sau cat de cat apropiat, nu la unii le pui teleguta malaxa si la altii vagoane de lux dar la tarif le ceri la fel, iar unii au 20 de trenuri directe cu Bucurestiul si la altii le anulezi si singura legatura directa, deci nici macar resedinta de judet sa nu aibe legatura directa la capitala, deja e o aberatie grasa. Revenim ma vagoane, raman oameni pe jos, nu anulezi grupele, ai vagoane in Grivita zeci, trebuie doar sa fie apte de drum dar in realitate nu sunt, iar nu e problema oamenilor asta si nu trebuie sa sufere unii pentru altii. Faci reviziile la vagoane si le suplimentezi acolo unde trebuie dar NU anulezi din alte parti. Acum in sezon s-a dovedit ca vagoane au fost pentru sezoniere deci in restul anului sunt vagoane suficiente pentru unde e nevoie. Iar asta ca raman oameni la 1622 e vrajeala ieftina, sa o spui la cine vrei sau poate se intampla duminica cand vin aia de pe munte dar asta nu e zilnic plus ca ai atatea trenuri seara spre Bucuresti iar dimineata la 3001 iar nu e adevarat, nu este asa aglomerat pe cum zici ci poate doar sambata sau duminica dar daca nu iti convine ai 1631 in fata lui in care chiar bate vantul, in cursul saptamanii. Cat despre telegutele tale 900, sa le bagi la cursa lunga pe 201 deja e o frustrare iremediabila, toti angajatii stiu ca asa ceva nu se baga pe cursa lunga ci doar la ceva scurt doar tu sustii asemenea chestii. Daca tie iti plac telegutele nu inseamna ca oamenii din tara asta sunt obligati sa plateasca bilet pentru a fi zdruncinati x ore doar ca asa are x frustrarea. Noroc ca prin CFR mai sunt si oameni care mai si gandesc la confortul calatorului ca dupa unii zgarciti pana la Dumnezeu si inapoi ar fi in stare sa ceara tarif de avion si sa ofere caruta lui strabunicu pe motiv ca nu va trebuie mai mult, e de ajuns si asta. Foarte corect, BRAVO! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mier 31 Aug 2016, 09:56 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- S -a mai discutat pe aici ca Maaxele sunt din alt secol iar cine a aprobat modernizarea lor e un imbecil care și-a tras ceva comisioane de la Petroutilaj sau era acționar acolo altfel nu îmi explic când puteau repara Reziduurile si aduceau Duewaguri
Mai degrabă la MARUB, Petroutilaj a apărut după aia în peisaj...
Nici să cumperi automotoare ,,exotice" de peste hotare nu e prea bine. Duewag-urile le repară numai Remarul 16 Februarie Cluj. Aceeaşi unitate repară şi ADH-urile, LVT-urile hidraulice şi ramele Z6100... şi se vede cu ochiul liber cât de bine o face... vă daţi seama că un lot de Duewag-uri pentru care unic reparator era Remarul 16 Februarie ar fi avut aceeaşi soartă pe care o au acum ADH-urile. AM700 şi 900, de bine, de rău, chiar dacă sigur şi-a băgat nasul MARUB prin documentaţia tehnică, au la bază nişte proiecte întocmite în bună parte pe baza solicitărilor CFR Călători, dovadă că după ce MARUB nu le-a mai reparat, imediat s-au găsit societăţi care să aplice proiectul, în vreme ce ADH-uri tot nu repară nimeni, că modernizarea e proiectul celor de la Cluj.
Prin urmare, orice achiziţie de material rulant la mâna a 2a trebuie însoţită de un proiect de modernizare realizat şi impus de CFR Călători, iar achiziţia trebuie făcută direct de la sursă (adică contractate automotoarele şi apoi contractată modernizarea, separat), nu ,,automotoare de 3 vagoane şi adaptare CFR" cum au fost ADH-urile. Eventual autorizat SCRL-ul pentru reparaţie (da, ştiu că nu sablează cutiile la vopsire). Da CFRul ar trebui să se trezească si sa își facă la SCRL o hală de mentenanța moderna in asociere cu un producător Știu prea bine ce au acut Remarul au sifonat o grămadă de bani ADHurile alea nu meritau niciodată 1.2 mil de euro cu cât le-au cumpărat CFRul |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mier 31 Aug 2016, 13:34 | |
| E greu sa vii cu un tren nou.Asa cum e actualul mers al trenurilor este rezultatul infrastructurii noastre.Singura sansa de a avea cat de cat un trasport feroviar apropiat celor din vest,trebuie ca cei de la minister sa vina cu un plan serios si cu termene ferme:1. reabilitarea completa Curtici - Predeal; 2.modernizarea liniilor principale, sa nu mai existe restrictii de viteza; si ce a ce nu a existat pana acum in discutie, 3.construirea de noi linii,cu ecartament ingust in interes turistic. Si la acest plan ar intra ca proiect de executare: Campulung(Parc Krtulescu),linia spre Argesel dar cu directie noua prin Namaiesti - Rucar - Fundata - Moieciu - Bran -Rasnov -Brasov.Linie electrificata, vagoane noi gen Glaciar Express. Ar avea un potential turistic atat intern cat si international. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mier 31 Aug 2016, 14:38 | |
| Ca să justifici construcția unei linii feroviare, trebuie să ai marfă destulă ca să o cari. Doar cu pasageri și turism e imposibil s-o ții în viață; excepțiile de la această regulă le numeri pe degete. Până și Zărnești - Brașov are trafic de marfă! Singura excepție pe care o cunosc e Galați - Bârlad via Tulucești, care nu are decât trafic de călători (dar și ce trafic! trenurile sunt pline, iar sărăcia și distrugerea agriculturii și industriei din zonă i-au forțat să meargă spre Galați sau Bârlad). În rest, pe toate liniile apare măcar sporadic un marfar. Pe linia asta, pe care o descrii, ar fi aproape imposibil deoarece este de ecartament îngust. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mier 31 Aug 2016, 15:00 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Ca să justifici construcția unei linii feroviare, trebuie să ai marfă destulă ca să o cari. Doar cu pasageri și turism e imposibil s-o ții în viață; excepțiile de la această regulă le numeri pe degete. Până și Zărnești - Brașov are trafic de marfă! Singura excepție pe care o cunosc e Galați - Bârlad via Tulucești, care nu are decât trafic de călători (dar și ce trafic! trenurile sunt pline, iar sărăcia și distrugerea agriculturii și industriei din zonă i-au forțat să meargă spre Galați sau Bârlad). În rest, pe toate liniile apare măcar sporadic un marfar. Pe linia asta, pe care o descrii, ar fi aproape imposibil deoarece este de ecartament îngust.
Daca ar fi sa facem linii noi , cred ca s-ar impune mai ales Sighisoara -> Tirgu-Mures -> Cluj -Napoca direct. Din pacate desi sunt din zona Iasi/Botosani, linia Hirlau - Botosani tinand cont de starea industriei din zona Moldovei, nu cred ca mai e de actualitate. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 Mier 31 Aug 2016, 15:39 | |
| Dar si lipsa unor cai de comunicatie face ca o zona sa fie neatractiva. N-ai soea, n-ai autostrada, n-ai cale ferata(dupa caz) esti condamnat la saracie.Nu facem de nici una ca nu avem la ce, deci e un cerc vicios. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |