|
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+44Bebe cristi_tgv Vitosa t1972 Dr2005 Adrian78 razvan - trenuri Peter Fodor Laurentiu Ciobanu sun20 kasapis2007 Theijs DUAL AeroX MariusM Jeorje dan tm sp59 ravers75 spiderpc Katalyn TER200 cardinal alliens Nesebar bobi ciprian71 alinx3330 marius_catalin84 marius664 cristinat @ndrey laurentzu IonutCFR2009 sorin teoiasi riciu mielutu zburator Adirmvl neluadi cfr500 DAS 2011 ldh80 Andrey_tm 48 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 31 Ian - 9:33 | |
| Pot sa o faca din fonduri proprii CFM, ce, nu se poate construi si cu alte fonduri decat cele de la UE? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 31 Ian - 10:46 | |
| Dar pentru ce ar trebui facuta?
pentru ei? pai ei trebuie sa respecte ce avem noi in tara nu sa ceara sa aiba ecartament ca al lor si alte traznai. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 31 Ian - 13:43 | |
| Daca ar face-o cu banii lor, de ce nu? Ca ar profita ambele parti.
Si la Galati ai linie larga pana in combinat sau pana in port. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 9 Feb - 21:30 | |
| @ldh80 ți-o repară dar nu pentru 160 km/h cum sperai https://clubferoviar.ro/reparatii-pe-linia-ferata-tecuci-iasi/ Cu electrificarea mai așteptăm, poate după 2030 |
| | | cristi_tgv
Numarul mesajelor : 210 Varsta : 43 Localizare : Banie Reputatie : 4274 Data de inscriere : 07/10/2013
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 24 Mar - 3:40 | |
| in ce an s a inchis bucata faurei tecuci si ce lungimea avea? thx |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2978 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: M600 Vin 24 Mar - 8:52 | |
| Prin 2012, A mai circulat din cind in cind marfare...Lungimea sectiei este de 92 km... |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2978 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: M600 Vin 24 Mar - 8:57 | |
| Un operator privat putea circula de la Buc Nord la Iasi.....Bucuresti Nord, Urziceni, Faurei, Tecuci, Barlad,Crasna,Vasuli,Iasi.In starea actuala a sectiei nu in nici un caz nu se mai poate circula..Pacat era traseul mai scurt..Acum fier vechi doar atat..cum spuneam, mai bine le dezafecteaza si cu banii obtinuti din valorificarea de la fier vechi cumpara material rulant ,sint mii de km de linii inchise in toats tara, care au ruginit.. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 24 Mar - 10:25 | |
| Cred ca am mai scris: Utilizarea M600/M700 la calatori ar mai renta doar in conditiile in care un tren IC ar circula plin intre Iasi si Bucuresti. Ar fi realizabil, Iasiul intra si el pe harta oraselor dezvoltate, nu mai e saracia de acum 20 de ani.
Ca sa circule plin, ai avea nevoie de o viteza comerciala de minim 100 de km/h, ideal 140 km/h, ca sa faci distanta Iasi-Bucuresti in 3 ore si sa concureze avionul. Terenul te ajuta, insa ai nevoie de electrificare pe toata ruta si de cresterea vitezei la 160. Nu ar fi o problema de la Bucuresti la Vaslui, mai departe insa e mai greu, aici ma refer la Barnova. Ar ajuta si la dezvoltarea oraselor de pe traseu, adica Tecuci, Barlad si Vaslui, orase pe care nu le va atinge autostrada niciodata. |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 24 Mar - 11:06 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Cred ca am mai scris: Utilizarea M600/M700 la calatori ar mai renta doar in conditiile in care un tren IC ar circula plin intre Iasi si Bucuresti. Ar fi realizabil, Iasiul intra si el pe harta oraselor dezvoltate, nu mai e saracia de acum 20 de ani.
Ca sa circule plin, ai avea nevoie de o viteza comerciala de minim 100 de km/h, ideal 140 km/h, ca sa faci distanta Iasi-Bucuresti in 3 ore si sa concureze avionul. Terenul te ajuta, insa ai nevoie de electrificare pe toata ruta si de cresterea vitezei la 160. Nu ar fi o problema de la Bucuresti la Vaslui, mai departe insa e mai greu, aici ma refer la Barnova. Ar ajuta si la dezvoltarea oraselor de pe traseu, adica Tecuci, Barlad si Vaslui, orase pe care nu le va atinge autostrada niciodata. Se poate circula după Rk cu 160 lejer, pe distanta Tecuci Grajduri, evident cu modificările necesare la infrastructura , material rulant pentru asta exista, segmentul Grajduri -Iași e încă bun asa cum e ... . Luna trecută sa discutat despre finanțarea ce urmează pentru electrificare distanta Tecuci- Bârlad, zice ca e aprobata în plan cu distanta Oradea- Cluj-Napoca... . Per total, Iasi Tecuci permite timpi de mers foarte buni, insa trebuie reorganizarea circulației, multe încrucișări au loc fie pe simpla fie în stațiile limita simpla/dubla ce au și trecere de la sistem de circulație BLA la Cale libera ... și asta costa timpi de mers |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 24 Mar - 22:05 | |
| Băbăieți ce RK ce 160 km/h visați? Acu o lună jumate în urmă am postat tot la acest topic link cu lucrările ce tocmai au loc pe M600 https://clubferoviar.ro/reparatii-pe-linia-ferata-tecuci-iasi/ Citez
Sucursala Regională CF Iași a semnat un contract în valoare totală de 163,6 milioane de lei, fără TVA, pentru execuția lucrărilor tip Quick Wins – ridicarea restricțiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii, finanțate prin Planul Naţional de Redresare și Reziliență (PNRR).
Contractul semnat cu Ness Proiect Europe SRL Ploiești vizează execuția lucrărilor de tip Quick Wins pe Tecuci – Iași (Fir II), intervalul de stații Tutova – Munteni, km 286+163 – km 328+000. Durata de implementare a contractului este de 18 luni, se arată în comunicatul postat pe pagina oficială de Facebook a CNCF CFR SA. Reparații pe linia ferată Tecuci-Iași pentru creșterea vitezei de circulație pe 10 loturi Scopul lucrărilor este ridicarea restricțiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii și creșterea vitezei de circulație la 120 km/oră (funcție de configurația traseului) pe următoarele 10 loturi, în lungime totală de 41,837 km:
Lot 1 Tutova – Zorleni, km 286+163-289+200
Lot 2 Bârlad – Zorleni, km 289+200-293+500
Lot 3 Bârlad – Banca, km 293+500-297+500
Lot 4 Zorleni – Banca, km 297+500-301+500
Lot 5 Zorleni – Crasna, km 301+500-305+500
Lot 6 Banca – Crasna, km 305+500-309+500
Lot 7 Banca – Crasna, km 309+500-313+500
Lot 8 Banca – Crasna, km 313+500-319+500
Lot 9 Banca – Crasna, km 319+500-324+000
Lot 10 Banca – Crasna, km 324+000-328+000
Lucrările vor fi făcute cu materiale de cale noi achiziționate de constructor și vor consta în înlocuirea punctuală a elementelor componente ale suprastructurii căii – șină, traverse, aparate de cale, piatră spartă – sau orice alt element care va conduce la creșterea vitezei de circulație pentru trenurile de călători și marfă, cu impact direct și imediat asupra duratei de călătorie și/sau asupra creșterii siguranței și a confortului călătorilor.
Ei ? vedeți voi că scrie pentru 160 km/h ? Și odată ce faci lucrări tip Quick Wins și cu finanțare prin PNNR, UE a doua oară nu îți mai dă bani dar nici nu mai ai voie să intervi cu o altă lucrare peste cea făcută, iar CFR SA nu cred că și-ar fi permis să facă modernizare cu fonduri proprii. Și mai zic că dacă s-ar circula de la București la Iași șnur cu 120 km/h timpul de mers ar scădea considerabil. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 25 Mar - 8:00 | |
| Si 120 km/h pentru ce ? N-au decat GM 1132 apt de 120 km/h, deci timpii de mers vor fi tot de 100 km/h. |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2978 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Sam 25 Mar - 8:34 | |
| Cîrpeli...trebuia RK. Cate sine zac sub pamant ruginite de ce nu se valrifica si cu banii obtinuti sa repare Garile..In partea aceasta de tara, nu sa facut mai nimic..Au stiut numai sa inchida sectii de circulatie..Nu sau gasit solutii viabile pentru a atrage calatorii, Calatori erau, nu multi dar erau..asa ca liniile zac sub burueni..Sa fim seriosi, Crasna Husi, nu o sa mai vada niciodata trenuri nici Falciu, nici Tecuci Faurei Urziceni..Singura solutie este cum mai spuneam, dezafectarea si pe terenul dezafectat plantate perdele forestiere. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 25 Mar - 9:37 | |
| - Vitosa a scris:
- Și odată ce faci lucrări tip Quick Wins și cu finanțare prin PNNR, UE a doua oară nu îți mai dă bani dar nici nu mai ai voie să intervi cu o altă lucrare peste cea făcută, iar CFR SA nu cred că și-ar fi permis să facă modernizare cu fonduri proprii.
Și mai zic că dacă s-ar circula de la București la Iași șnur cu 120 km/h timpul de mers ar scădea considerabil. Lucrarea Quick Wins (ca de altfel orice lucrare ce readuce viteza la cea proiectata) eu o vad doar ca reparatie, nu modernizare. Asadar eu nu inteleg cum adica nu poti lua fonduri UE pentru modernizare si ridicare viteza la 160 ulterior (in 3-4 ani) de la efectuarea lucrarii tip Quick Wins. Ca nah, si lucrarea aia cu fonduri UE n-o faci 100% cu bani UE, trebuie sa vii si tu cu ceva si poate nu ai bani de Faurei-Iasi in exercitiul financiar actual (ci doar de reparatii, ca esti ocupat cu M900, de exemplu), o faci mai incolo, acum doar o intretii. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 25 Mar - 13:19 | |
| Cati bani au furat de la CFR SA directorii in 33 de ani, reparau de 5 ori liniile pana acum, dar mai bine paragina... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 25 Mar - 13:21 | |
| Sunt lucrări de reparaţie, nu de modernizare. Modernizare se va face pe 500 + 606, iar aia va deveni ruta de bază între Bucureşti şi Iaşi în vreo câţiva ani. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
| | | | M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |