| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+44Bebe cristi_tgv Vitosa t1972 Dr2005 Adrian78 razvan - trenuri Peter Fodor Laurentiu Ciobanu sun20 kasapis2007 Theijs DUAL AeroX MariusM Jeorje dan tm sp59 ravers75 spiderpc Katalyn TER200 cardinal alliens Nesebar bobi ciprian71 alinx3330 marius_catalin84 marius664 cristinat @ndrey laurentzu IonutCFR2009 sorin teoiasi riciu mielutu zburator Adirmvl neluadi cfr500 DAS 2011 ldh80 Andrey_tm 48 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 16 Ian - 8:31 | |
| Da, imi cer scuze, uitaseram de locomotivele clasa 67 (060-DC)(produse intre 1978-1982, cu viteza maxima de 140 km/h- varianta pentru calatori) si clasa 71 (060-DD, produse intre 1976- 1981, cu viteza maxima de 145 km/h- varianta pentru calatori, produsa in numar de 10 bucati). |
|
| |
t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2978 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: mers Mier 16 Ian - 12:54 | |
| ce sa faci, mai sint si cizme respalate, print re atiti destepti, afla ca cizmele respalate au facut ceva iar desteptii stau si se dau mari in fata unui monitor de calculator folosind cuvinte fara nici o noima, deh se dau si ei mari in fata unui monitor de calculator. eu nu am jignit pe nimeni si nu jignesc indiferent de limbajul mascat folosit....asa ca rog administratorul acestui site sa sanctioneze orice limbaj indecent la persoana...nu recomand cuvinte jignitoare adresate nimanui. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 18 Ian - 20:53 | |
| - ldh80 a scris:
- Da, imi cer scuze, uitaseram de locomotivele clasa 67 (060-DC)(produse intre 1978-1982, cu viteza maxima de 140 km/h- varianta pentru calatori) si clasa 71 (060-DD, produse intre 1976- 1981, cu viteza maxima de 145 km/h- varianta pentru calatori, produsa in numar de 10 bucati).
Ai uitat de diesel 65-1248-7 fabricat in 1979. DC-urile si DD-urile la ce depouri erau repartizate nu stiu daca au avut pe unde sa ruleze la viteza maxima, si oricum erau mai mult defectuoase si papau in draci ulei si motorina. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 18 Ian - 21:04 | |
| - Vitosa a scris:
- ldh80 a scris:
- Da, imi cer scuze, uitaseram de locomotivele clasa 67 (060-DC)(produse intre 1978-1982, cu viteza maxima de 140 km/h- varianta pentru calatori) si clasa 71 (060-DD, produse intre 1976- 1981, cu viteza maxima de 145 km/h- varianta pentru calatori, produsa in numar de 10 bucati).
Ai uitat de diesel 65-1248-7 fabricat in 1979. DC-urile si DD-urile la ce depouri erau repartizate nu stiu daca au avut pe unde sa ruleze la viteza maxima, si oricum erau mai mult defectuoase si papau in draci ulei si motorina. Acel diesel 65-1248-7 fabricat in 1979 ce aveea diferit fata de Sulzerele clasice ? DC-urile si DD-urile din cate stiu au fost repartizate la depourile care deserveau linii neelectrificate cu profil greu (depoul Iasi- din cauza celebrei rampe / pante de la Grajduri-Barnova-Ciurea, depoul Oradea, depoul Cluj si probabil depoul Satu-Mare) Aici pe forum s-a spus ca astfel de locomotive ar fi fost folosite si la tractiunea unor trenuri de Marfa pe linia 603, dar nu stiu cat de sigura este informatia. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 18 Ian - 21:09 | |
| Dezvolta viteza de 145 km/h. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 18 Ian - 23:47 | |
| Avea alt raport de transmitere la reductoare, că altă soluţie nu cred că aveau să îi mărească viteza. Au sacrificat forţa de tracţiune la cârlig ca să scoată viteză. _________________ :TTT:
|
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 19 Ian - 15:51 | |
| Statia Banca are toate macazele eclisate si semafoarele anulate. Era singura statie cu instalatie SBW de pe M600. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 19 Ian - 17:12 | |
| Ultima data cand am trecut cu trenul pe acolo (ianuarie 2017), semafoarele din HM Banca erau functionale! Din tren nu am putut sa-mi dau seama daca macazurile de pe linia directa erau eclisate sau nu. Oricum, era IDM si erau acar la ambele cabine.
Oricum, cand s-au facut acele teste amintite cu LDE la 140 km/h pe M600+M700 (cel mai probabil inainte de 1990) macazurile din Banca erau perfect functionale, si in plus pe atunci pe M600 mai era statia Rosiesti si HM Barzesti cu instalatii SBW si macazuri mecanice (manuale).
Si sa treci cu 140 km/h peste un macaz mecanic (manual), chiar daca acel macaz este bine intretinut, nu poate fi cam riscant ? Ma gandesc la vibratiile care apar la aceasta viteza, din cauza carora exista riscul desprinderii unor piese dintr-un macaz mecanic (manual). |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 19 Ian - 17:54 | |
| - ldh80 a scris:
- Ultima data cand am trecut cu trenul pe acolo (ianuarie 2017), semafoarele din HM Banca erau functionale! Din tren nu am putut sa-mi dau seama daca macazurile de pe linia directa erau eclisate sau nu. Oricum, era IDM si erau acar la ambele cabine.
Oricum, cand s-au facut acele teste amintite cu LDE la 140 km/h pe M600+M700 (cel mai probabil inainte de 1990) macazurile din Banca erau perfect functionale, si in plus pe atunci pe M600 mai era statia Rosiesti si HM Barzesti cu instalatii SBW si macazuri mecanice (manuale).
Si sa treci cu 140 km/h peste un macaz mecanic (manual), chiar daca acel macaz este bine intretinut, nu poate fi cam riscant ? Ma gandesc la vibratiile care apar la aceasta viteza, din cauza carora exista riscul desprinderii unor piese dintr-un macaz mecanic (manual). Atunci instalația era în funcție,l. Nu exista nici un pericol. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 19 Ian - 19:47 | |
| Macazurile alea se încuiau în poziţie şi aşa rămâneau, cred că nici nu se puteau talona. La 140 pe directă mă îndoiesc că erau probleme. _________________ :TTT:
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 27 Feb - 10:06 | |
| La executia viitoarei sosele de centura a municipiului Barlad, aflata in present in stadiul de proiectare, sosea care se va desprinde din DN 24- E 581 la intersectia acestuia cu DN 11 A (spre Podu Turcului- Adjud), sper ca se va tine cont ca la executia pasajului acestei sosele de centura a Barladului peste calea ferata- magistrala 600 si linia 703, acel pasaj sa fie sufficient de lung, astfel incat pe sub el sa existe spatiu pentru 4 fire de cale ferata: doua a M600 (pentru o viitoare dublare a acesteia intre Barlad si Tecuci Ram. Frunzeasca), unul al liniei 703 si unul al liniei industriale care deserveste o unitate militara. |
|
| |
spiderpc
Numarul mesajelor : 421 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4860 Data de inscriere : 12/10/2012
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 19 Mar - 0:46 | |
| Va fi loc. Pasajul proiectat e lung, partea pe piloni are 240m. Pe sub el va trece si intrarea rutiera in oras. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 9 Apr - 22:48 | |
| Am observant ca, cladirea haltei Barzesti h. a ramas fara geamuri si usi! Stiu ca era inchiriata unui fost ceferist si arata destul de bine (fusesera oarecum renovata). |
|
| |
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 10 Apr - 19:18 | |
| Am observat ceva restrictii noi de 30 intre Tecuci si Barlad astazi la 1667. Probabil asta ar fi si explicatia intazierilor trenurilor Bucuresti - Iasi din ultimele saptamani! |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 11 Apr - 17:09 | |
| Care este cauza introducerii acestor restrictii noi ? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
|
| |
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|