Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

In jos 
+44
Bebe
cristi_tgv
Vitosa
t1972
Dr2005
Adrian78
razvan - trenuri
Peter Fodor
Laurentiu Ciobanu
sun20
kasapis2007
Theijs
DUAL
AeroX
MariusM
Jeorje
dan tm
sp59
ravers75
spiderpc
Katalyn
TER200
cardinal
alliens
Nesebar
bobi
ciprian71
alinx3330
marius_catalin84
marius664
cristinat
@ndrey
laurentzu
IonutCFR2009
sorin
teoiasi
riciu
mielutu zburator
Adirmvl
neluadi
cfr500
DAS 2011
ldh80
Andrey_tm
48 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 33 ... 47  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Icon_minitimeMier 16 Ian - 8:31

Da, imi cer scuze, uitaseram de locomotivele clasa 67 (060-DC)(produse intre 1978-1982, cu viteza maxima de 140 km/h- varianta pentru calatori) si clasa 71 (060-DD, produse intre 1976- 1981, cu viteza maxima de 145 km/h- varianta pentru calatori, produsa in numar de 10 bucati).
Sus In jos
t1972




Numarul mesajelor : 380
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 2978
Data de inscriere : 22/10/2017

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: mers   M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Icon_minitimeMier 16 Ian - 12:54

ce sa faci, mai sint si cizme respalate, print re atiti destepti, afla ca cizmele respalate au facut ceva iar desteptii stau si se dau mari in fata unui monitor de calculator folosind cuvinte fara nici o noima, deh se dau si ei mari in fata unui monitor de calculator. eu nu am jignit pe nimeni si nu jignesc indiferent de limbajul mascat folosit....asa ca rog administratorul acestui site sa sanctioneze orice limbaj indecent la persoana...nu recomand cuvinte jignitoare adresate nimanui.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Icon_minitimeVin 18 Ian - 20:53

ldh80 a scris:
Da, imi cer scuze, uitaseram de locomotivele clasa 67 (060-DC)(produse intre 1978-1982, cu viteza maxima de 140 km/h- varianta pentru calatori) si clasa 71 (060-DD, produse intre 1976- 1981, cu viteza maxima de 145 km/h- varianta pentru calatori, produsa in numar de 10 bucati).
Ai uitat de diesel 65-1248-7 fabricat in 1979.  DC-urile si DD-urile la ce depouri erau repartizate nu stiu daca au avut pe unde sa ruleze la viteza maxima, si oricum erau mai mult defectuoase si papau in draci ulei si motorina.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Icon_minitimeVin 18 Ian - 21:04

Vitosa a scris:
ldh80 a scris:
Da, imi cer scuze, uitaseram de locomotivele clasa 67 (060-DC)(produse intre 1978-1982, cu viteza maxima de 140 km/h- varianta pentru calatori) si clasa 71 (060-DD, produse intre 1976- 1981, cu viteza maxima de 145 km/h- varianta pentru calatori, produsa in numar de 10 bucati).
Ai uitat de diesel 65-1248-7 fabricat in 1979.  DC-urile si DD-urile la ce depouri erau repartizate nu stiu daca au avut pe unde sa ruleze la viteza maxima, si oricum erau mai mult defectuoase si papau in draci ulei si motorina.

Acel diesel 65-1248-7 fabricat in 1979 ce aveea diferit fata de Sulzerele clasice ?

DC-urile si DD-urile din cate stiu au fost repartizate la depourile care deserveau linii neelectrificate cu profil greu (depoul Iasi- din cauza celebrei rampe / pante de la Grajduri-Barnova-Ciurea, depoul Oradea, depoul Cluj si probabil depoul Satu-Mare)

Aici pe forum s-a spus ca astfel de locomotive ar fi fost folosite si la tractiunea unor trenuri de Marfa pe linia 603, dar nu stiu cat de sigura este informatia.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Icon_minitimeVin 18 Ian - 21:09

Dezvolta viteza de 145 km/h.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Icon_minitimeVin 18 Ian - 23:47

Avea alt raport de transmitere la reductoare, că altă soluţie nu cred că aveau să îi mărească viteza. Au sacrificat forţa de tracţiune la cârlig ca să scoată viteză.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cfr500




Numarul mesajelor : 2599
Varsta : 24
Reputatie : 7370
Data de inscriere : 18/11/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Icon_minitimeSam 19 Ian - 15:51

Statia Banca are toate macazele eclisate si semafoarele anulate. Era singura statie cu instalatie SBW de pe M600.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Icon_minitimeSam 19 Ian - 17:12

Ultima data cand am trecut cu trenul pe acolo (ianuarie 2017), semafoarele din HM Banca erau functionale! Din tren nu am putut sa-mi dau seama daca macazurile de pe linia directa erau eclisate sau nu. Oricum, era IDM si erau acar la ambele cabine.


Oricum, cand s-au facut acele teste amintite cu LDE la 140 km/h pe M600+M700 (cel mai probabil inainte de 1990) macazurile din Banca erau perfect functionale, si in plus pe atunci pe M600 mai era statia Rosiesti si HM Barzesti cu instalatii SBW si macazuri mecanice (manuale).

Si sa treci cu 140 km/h peste un macaz mecanic (manual), chiar daca acel macaz este bine intretinut, nu poate fi cam riscant ? Ma gandesc la vibratiile care apar la aceasta viteza, din cauza carora exista riscul desprinderii unor piese dintr-un macaz mecanic (manual).
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 26/09/2009

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Icon_minitimeSam 19 Ian - 17:54

ldh80 a scris:
Ultima data cand am trecut cu trenul pe acolo (ianuarie 2017), semafoarele din HM Banca erau functionale! Din tren nu am putut sa-mi dau seama daca macazurile de pe linia directa erau eclisate sau nu.  Oricum, era IDM si erau acar la ambele cabine.


Oricum, cand s-au facut acele teste amintite cu LDE la 140 km/h pe M600+M700 (cel mai probabil inainte de 1990) macazurile din Banca erau perfect functionale, si in plus pe atunci pe M600 mai era statia Rosiesti si HM Barzesti cu instalatii SBW si macazuri mecanice (manuale).

Si sa treci cu 140 km/h peste un macaz mecanic (manual), chiar daca acel macaz este bine intretinut, nu poate fi cam riscant ? Ma gandesc la vibratiile care apar la aceasta viteza, din cauza carora exista riscul desprinderii unor piese dintr-un macaz mecanic (manual).
Atunci instalația era în funcție,l. Nu exista nici un pericol.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Icon_minitimeSam 19 Ian - 19:47

Macazurile alea se încuiau în poziţie şi aşa rămâneau, cred că nici nu se puteau talona. La 140 pe directă mă îndoiesc că erau probleme.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Icon_minitimeMier 27 Feb - 10:06

La executia viitoarei sosele de centura a municipiului Barlad, aflata in present in stadiul de proiectare, sosea care se va desprinde din DN 24- E 581 la intersectia acestuia cu DN 11 A (spre Podu Turcului- Adjud), sper ca se va tine cont ca la executia pasajului acestei sosele de centura a Barladului peste calea ferata- magistrala 600 si linia 703, acel pasaj sa fie sufficient de lung, astfel incat pe sub el sa existe spatiu pentru 4 fire de cale ferata: doua a M600 (pentru o viitoare dublare a acesteia intre Barlad si Tecuci Ram. Frunzeasca), unul al liniei 703 si unul al liniei industriale care deserveste o unitate militara.
Sus In jos
spiderpc

spiderpc


Numarul mesajelor : 421
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4860
Data de inscriere : 12/10/2012

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Icon_minitimeMar 19 Mar - 0:46

Va fi loc. Pasajul proiectat e lung, partea pe piloni are 240m. Pe sub el va trece si intrarea rutiera in oras.
Sus In jos
http://2wireless.blogspot.ro
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Icon_minitimeMar 9 Apr - 22:48

Am observant ca, cladirea haltei Barzesti h. a ramas fara geamuri si usi! Stiu ca era inchiriata unui fost ceferist si arata destul de bine (fusesera oarecum renovata).
Sus In jos
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5520
Data de inscriere : 15/12/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Icon_minitimeMier 10 Apr - 19:18

Am observat ceva restrictii noi de 30 intre Tecuci si Barlad astazi la 1667. Probabil asta ar fi si explicatia intazierilor trenurilor Bucuresti - Iasi din ultimele saptamani!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Icon_minitimeJoi 11 Apr - 17:09

Care este cauza introducerii acestor restrictii noi ?
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 19 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
Sus 
Pagina 19 din 47Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 33 ... 47  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
» IR 1964/1963 Iasi-Vaslui-Tecuci-Focsani-Buzau(Suceava)-Mangalia
» Mersul Trenurilor 2012-2013
» IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-
Mergi direct la: