|
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+44Bebe cristi_tgv Vitosa t1972 Dr2005 Adrian78 razvan - trenuri Peter Fodor Laurentiu Ciobanu sun20 kasapis2007 Theijs DUAL AeroX MariusM Jeorje dan tm sp59 ravers75 spiderpc Katalyn TER200 cardinal alliens Nesebar bobi ciprian71 alinx3330 marius_catalin84 marius664 cristinat @ndrey laurentzu IonutCFR2009 sorin teoiasi riciu mielutu zburator Adirmvl neluadi cfr500 DAS 2011 ldh80 Andrey_tm 48 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 25 Mar 2023, 13:26 | |
| - Dr2005 a scris:
- Sunt lucrări de reparaţie, nu de modernizare. Modernizare se va face pe 500 + 606, iar aia va deveni ruta de bază între Bucureşti şi Iaşi în vreo câţiva ani.
Normal... Judetul Vaslui nu trebuie scos la lumina in urmatorul cincinal... Inca are nevoie de votanti, PSD-ul... Sa dea galeti cu ulei, zahar... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 25 Mar 2023, 14:01 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Dr2005 a scris:
- Sunt lucrări de reparaţie, nu de modernizare. Modernizare se va face pe 500 + 606, iar aia va deveni ruta de bază între Bucureşti şi Iaşi în vreo câţiva ani.
Normal... Judetul Vaslui nu trebuie scos la lumina in urmatorul cincinal... Inca are nevoie de votanti, PSD-ul... Sa dea galeti cu ulei, zahar... Asta si merita ca de 20 de ani viteaza doar Buzatu care ii tine in saracie ai iobagie |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 25 Mar 2023, 21:43 | |
| Cine stie cati ani mai dureaza pana la modernizarea M500 + M 606 ??? ( pe Ploiesti - Marasesti sunt numai restrictii si limitari ).Pentru ca, combinatia M500 modernizata pentru 160 si Marasesti - Tecuci - Grajduri facut RK pentru 120 este foarte buna deservita de niste rame bi-mode, care sa nu piarda timpul in Tecuci pentru schimbarea intre o locomotive. Un IR ar putea parcurge Bucuresti - Focsani in 2 ore + Focsani - Iasi in 2 ore 40. Deocamdata se incepe cu portiunea de linie cuprinsa intre semnalul de intrare Barlad si km.328 ( intre Crasna si Bulboaca ) fir II. Poate copiii nostri sa prinda vremuri mai bune.... |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 27 Mar 2023, 21:29 | |
| E bine ca se fac si aceste lucrari de tip "Quick Wins" pe M600, insa nu vad un motiv real si justificat ca, daca sa zicem ca peste 4 ani sau peste 5 ani ar veni un guvern care si-ar asuma politic sa aloce fonduri din bugetul de stat pentru reconstructia/modernizarea M600 pentru 160 sau 140 km/h (cu electrificare, dublare, echipare cu BLA pe unde nu este BLA in prezent, etc), acest lucru sa nu se poata face sau sa fie ceva de obiectat din partea UE! Repet- ma refer la lucrari facute cu fonduri de la bugetul de stat (sau din alte surse- imprumuturi bancare, etc), nu cu fonduri europene!
Daca ar zice prim-ministru si ministrul de finante si ministrul transporturilor- alocam oricat este nevoie din bugetul de stat pentru reconstructia/modernizarea M600, nu cred ca ar aveea ceva impotriva UE! Este vorba pana la urma de o decizie politica care ar trebui luata la nivelul guvernului!
Cat despre activitatea lui Dumitru Buzatu si a Consiliului Judetean Vaslui sunt multe de spus si nu putine lucruri de reprosat, dar o astfel de discutie depaseste cadrul acestui topic! Sigur ca autostrazile, drumurile nationale si caile ferate nu depind de Consiliile Judetene in mod direct, insa ma intreb (retoric) ce demersuri si interventii a facut Dumitru Buzatu catre guvern, ministerul transporturilor, parlament, etc., pentru ca si judetul Vaslui sa beneficieze macar de o autostrada si cale ferate reconstruita/modernizata!
Doar asa un amanunt (ca sa inchei off-topicul): de doua ori am trimis o solicitare scrisa catre Consiliul Judetean Vaslui cu intrebarea cand ar putea incepe lucrarile de renovare, reconstructie si modernizare a cladirii din Husi in care, pana in 2009, au functionat sectiile de pediatrie si boli interne a spitalului municipal Husi (cladire aflata din 2018 in administrarea CJ Vaslui). Raspunsul a fost , de fiecare data, ca deocamdata "se cauta identificarea de resurse financiare pentru acest proiect"! In schimb CJ Vaslui are bani pentru diverse "donatii" si finantari catre diverse spitale, institutii de cultura, etc, din Republica Moldova (lucru nu neaparat rau, dar totusi ar trebui sa aloce fonduri si pentru cladirile pe care le are in administrarea sa directa)!
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 27 Mar 2023, 22:22 | |
| Eu cred că oricare alt guvern ar veni la anul (chiar și de 2028 pot spune), miza tot pensiile speciale ar fi, sănătatea (că și de acolo se fură mult), transporturile (dar doar pe rutier). Ai văzut la Ploiești cum dormea aia pe o saltea de bani? https://adevarul.ro/stiri-locale/ploiesti/sefa-din-spital-care-dormea-in-lenjerii-de-pat-2253159.html Așa și cu ăștia care vin la guvernare. Toți vin pentru interesul propriu, nu al tău nu al meu. Ție îți aruncă un oscior o găleată de lavabilă un pix doar doar să pui botul la minciunile lor, apoi după ce se văd la guvernare au uitat ce au promis. Tu încă te mai gândești la reconstrucția/modernizarea M600 ? Păi nu ai văzut ce a zis directorul de la DTF ? Se va moderniza M500 + 606. Vezi pe pagina cealaltă. |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 27 Mar 2023, 22:38 | |
| Modernizarea consta in realizarea terasamentelor ( foarte importante ), a liniei, a instalatiilor, reconfigurarea TN-urilor sau constructia pasajelor denivelate, a peroanelor, toate cu materiale noi. Acest gen de lucrare ar trebui abordat pe toate magistralele. Lucrarile de RK de inlocuire sina - traversa cum sunt lucrarile Quick Wins sunt mult mai simple si mai ieftine. Ele vor asigura o imbunatatire a exploatarii liniei ( max 120 km/h ) pe termen scurt, de cativa ani. Pentru ca se executa pe niste terasamente bolnave, multe dintre ele de la constructia liniei, astfel incat zonele noroioase, pungile de balast, lasaturile oarbe isi vor face din nou aparitia generand costuri mari de intretinere ( buraje si ripaje repetate, concentrari de eforturi verticale, sini rupte, etc ) si restrictii de viteza. Deci indiferent de unde vin banii, nu renteaza ca dupa o lucrare de RK sa vii cu modernizare. Ca si cum anul asta iti pui tapet si peste un an vrei sa schimbi tencuiala pentru ca peretii sunt strambi si se rupe tapetul. O tara normala care doreste sa reduca decalajele fata de tarile din jur ar trebui sa realizeze doar modernizari !!! De exemplu, UE vrea modernizare Craiova - Arad de 160 km/h.. OK, vine si Guvernul cu bani de la buget si modernizeaza Bucuresti - Craiova la aceleasi standarde. Doar ca CF nu aduce acelasi numar de voturi ca soselele. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 27 Mar 2023, 22:40 | |
| Eu zic de ce s-ar putea face dpdv legal, daca ar fi voința politică! M500 și 606 le poți moderniza cu fonduri europene, iar M700 și M600 le poți moderniza cu fonduri din bugetul de stat sau din alte surse! Nici o lege nu interzice să le modernizezi pe ambele și nici UE nu cred că ar aveea ceva împotrivă sa fie modernizată și M700 și M600! Bineînțeles că nu am nici un fel de încredere în politicienii români și 99,99 din ei intră în politica pentru propriul interes (poate cu excepția unor primari din orașe mici sau comune care mai fac cate ceva și pentru orașele sau comunele respective, precum Toader Dima , primarul din comuna Berezeni; în 1989 era președintele CAP Berezeni și în 1991 i-a convins pe oameni să nu desființeze și să nu distrugă CAP Berezeni, pe care apoi a reușit să-l transforme într-o prospera societate agricola astăzi SC Agroind Berezeni). |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 27 Mar 2023, 22:41 | |
| DAS 2011 dar de ce nu își cumpără CFR utilaje și să facă lucrările.aste ani regie proprie?Bine o sa auzim placa aia ca nu mai sunt mecanici de utilaje |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 27 Mar 2023, 23:10 | |
| Penuria de mecanici si personal de intretinere este reala si cronica. Toate utilajele de productie romaneasca ( MCB, MP, BNRI ) au fost achizitionate in anii 80, cand s-au facut si angajari masive. Toate acele generatii sunt la sfarsitul carierei ( daca se aproba statutul, din punctul asta de vedere CFR SA = Faliment ). Iar ce s-a mai scolarizat on-line in ultimii ani migreaza spre mecanici de locomotiva, unde salariile sunt superioare. S-a incercat ceva prin cumpararea PTH , mici trenuri de RK, care au limitele lor. A durat un an jumatate pe Chitila - Ciocanesti. Sunt multe utilaje care nu sunt folosite din lipsa de personal. Multe fiind foarte vechi necesita personal de intretinere ( hidraulisti, electricieni, motoristi ), gradul de imobilizare fiind mare. Lucrari de modernizare in regie proprie este imposibil, iti trebuie o armata de utilaje terasiere, camioane si oameni. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 27 Mar 2023, 23:22 | |
| Vin chinezii, sri lankezii, indienii... numai sa vrem sa-i aducem. Dar nu... Noi nu ne vindem tara... |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 28 Mar 2023, 10:51 | |
| - DAS 2011 a scris:
- Ca si cum anul asta iti pui tapet si peste un an vrei sa schimbi tencuiala pentru ca peretii sunt strambi si se rupe tapetul.
Ba renteaza intotdeauna: ai o linie de 120, trebuie sa o mentii la 120 pana in ziua in care te apuci de modernizare. Asa e oriunde in lumea civilizata, asa se procedeaza in orice domeniu. Doar la noi se merge pe ideea ca "nu mai bagam nici un ban ca oricum intra la modernizare peste 2 ani" de ajungi sa ai restrictii de 30 pentru ca "da-i dracu' de calatori, sa faca cu o ora in plus" si, drept scuza, dam vina pe UE. |
| | | Bebe
Numarul mesajelor : 92 Reputatie : 719 Data de inscriere : 06/03/2023
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 28 Mar 2023, 11:58 | |
| RM ul de la SRLU Bucuresti face cate 300m pe an dupa care sta defect,exista un Plasser defect cu MD de vreo 2ani in curte,totul se carpeste,oameni nu mai sunt,nu vine nici dracu sa ti munceasca pe linie in canicula si praf pe salarii de MC Donalds.In schimb sunt o tărla de amante,nepoti,unchi,veri prin birouri la aer conditionat |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 22 Apr 2023, 15:01 | |
| Scurt readuc un subiect discutat nu de mult aici pe forum și are legătură cu sezonierul Iași - Mangalia (1962/60) dar si cu IR-ul Iasi - Galati (1864/66). Că tot își dorește amicul ldh80 ca aceste trenuri să nu mai meargă cu tracțiune diesel pe sub sârmă (zic în relația Tecuci - Barboși), și dacă e de acord conducerea CFR Călători tracțiune electrică se poate da încă de la Tecuci după următorul program. Mecanic de la depoul Galați (care cunoaște și secția 704 dar și drumul până la Constanța) să meargă la Tecuci cu trenul 1866 (cu ocazia asta bagă locomotiva în programul sezonierului) intră în depou și iese la ora când vine trenul 1962 pe care îl preia până la Constanța. Înapoi la Galați să vină cu sezonierul 1972. Dimineață alt mecanic după următorul program. Merge la Constanța cu tren 1970, înapoi la Tecuci cu trenul 1960 unde intră la depou până la ora când vine trenul 1864 pe care să îl preia până la Galați. Necesarul de locomotive electrice ar fi de 3 în loc de 2 ca până astă vară. Am echilibrat numărul de ore lucrate de mecanic dar și orele de dormitor la Constanța. Mai puține ore dormitor nu se poate fiindcă alte trenuri care să îi aducă acasă nu au. Poate dacă mai înființează ARF sau CFR Călători alte trenuri care să le mai reducă din orele de la cap de secție. Dar chiar și așa ar fi mai obositor plecatul la drum atâtea ore. Dezavantaje. Atât sezonierului cât și trenului Iași - Galați musai încă 15 minute staționare la Tecuci pentru schimbatul locomotivelor. Dar problema e la sezonierul Iași - Mangalia fiindcă racordul de evitare a stației Barboși (zic de racordul Barboși Triaj spre Zagna Vădeni h) e închis circulației (e închis de mulți ani) și tot ar mai fi necesare acele 20 minute staționare pentru darea locomotivei împrejur. Și încă un impediment. Nu știu care ar fi impactul creșterii numărului de locomotive alocate sezonierului (de fapt sezonierelor acestei zone) acum cu retragerea unui număr mare de locomotive ce au sagma la graduator. Nu știu în ce măsură își mai permit un număr așa de mare de trenuri în perioada estivală. Și e valabilă treaba în toată țara. Aviz și băieților care scriu de zor lui ARF băgați trenuri nu știu pe unde sau secții redeschise (mă rog readucerea trenurilor pe secții pe unde nu mai circulă de mult). |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 22 Apr 2023, 22:33 | |
| tinerea inchisa a racordurilor si desfiintarea totala a lor e o obsesie marca CFR.
Aveam parca un topic racorduri. Am putea incepe sa scriem in el cele desfiintate.
Vaaai dar cum sa mearga un tren de calatori pe racord si sa nu intre in oraaas.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 22 Apr 2023, 22:35 | |
| Păi racordurile s-au făcut din start pentru marfă, că trenul de călători trebuie să intre în oraş, ca să aibă de unde să ia călători. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
| | | | M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |