Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

In jos 
+44
Bebe
cristi_tgv
Vitosa
t1972
Dr2005
Adrian78
razvan - trenuri
Peter Fodor
Laurentiu Ciobanu
sun20
kasapis2007
Theijs
DUAL
AeroX
MariusM
Jeorje
dan tm
sp59
ravers75
spiderpc
Katalyn
TER200
cardinal
alliens
Nesebar
bobi
ciprian71
alinx3330
marius_catalin84
marius664
cristinat
@ndrey
laurentzu
IonutCFR2009
sorin
teoiasi
riciu
mielutu zburator
Adirmvl
neluadi
cfr500
DAS 2011
ldh80
Andrey_tm
48 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 42 ... 47  Urmatorul
AutorMesaj
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Icon_minitimeSam 25 Mar 2023, 13:26

Dr2005 a scris:
Sunt lucrări de reparaţie, nu de modernizare. Modernizare se va face pe 500 + 606, iar aia va deveni ruta de bază între Bucureşti şi Iaşi în vreo câţiva ani.

Normal... Judetul Vaslui nu trebuie scos la lumina in urmatorul cincinal... Inca are nevoie de votanti, PSD-ul... Sa dea galeti cu ulei, zahar... Laughing
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Icon_minitimeSam 25 Mar 2023, 14:01

IonutCFR2009 a scris:
Dr2005 a scris:
Sunt lucrări de reparaţie, nu de modernizare. Modernizare se va face pe 500 + 606, iar aia va deveni ruta de bază între Bucureşti şi Iaşi în vreo câţiva ani.

Normal... Judetul Vaslui nu trebuie scos la lumina in urmatorul cincinal... Inca are nevoie de votanti, PSD-ul... Sa dea galeti cu ulei, zahar... Laughing

Asta si merita ca de 20 de ani viteaza doar Buzatu care ii tine in saracie ai iobagie
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5203
Data de inscriere : 18/09/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Icon_minitimeSam 25 Mar 2023, 21:43

Cine stie cati ani mai dureaza pana la modernizarea M500 + M 606 ??? ( pe Ploiesti - Marasesti sunt numai restrictii si limitari ).Pentru ca, combinatia M500 modernizata pentru 160 si Marasesti - Tecuci - Grajduri facut RK pentru 120 este foarte buna deservita de niste rame bi-mode, care sa nu piarda timpul in Tecuci pentru schimbarea intre o locomotive. Un IR ar putea parcurge Bucuresti - Focsani in 2 ore + Focsani - Iasi in 2 ore 40. Deocamdata se incepe cu portiunea de linie cuprinsa intre semnalul de intrare Barlad si km.328 ( intre Crasna si Bulboaca ) fir II. Poate copiii nostri sa prinda vremuri mai bune....
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Icon_minitimeLun 27 Mar 2023, 21:29

E bine ca se fac si aceste lucrari de tip "Quick Wins" pe M600, insa nu vad un motiv real si justificat ca, daca sa zicem ca peste 4 ani sau peste 5 ani ar veni un guvern care si-ar asuma politic sa aloce fonduri din bugetul de stat pentru reconstructia/modernizarea M600 pentru 160 sau 140 km/h (cu electrificare, dublare, echipare cu BLA pe unde nu este BLA in prezent, etc), acest lucru sa nu se poata face sau sa fie ceva de obiectat din partea UE!
Repet- ma refer la lucrari facute cu fonduri de la bugetul de stat (sau din alte surse- imprumuturi bancare, etc), nu cu fonduri europene!

Daca ar zice prim-ministru si ministrul de finante si ministrul transporturilor- alocam oricat este nevoie din bugetul de stat pentru reconstructia/modernizarea M600, nu cred ca ar aveea ceva impotriva UE! Este vorba pana la urma de o decizie politica care ar trebui luata la nivelul guvernului!

Cat despre activitatea lui Dumitru Buzatu si a Consiliului Judetean Vaslui sunt multe de spus si nu putine lucruri de reprosat, dar o astfel de discutie depaseste cadrul acestui topic! Sigur ca autostrazile, drumurile nationale si caile ferate nu depind de Consiliile Judetene in mod direct, insa ma intreb (retoric) ce demersuri si interventii a facut Dumitru Buzatu catre guvern, ministerul transporturilor, parlament, etc., pentru ca si judetul Vaslui sa beneficieze macar de o autostrada si cale ferate reconstruita/modernizata!

Doar asa un amanunt (ca sa inchei off-topicul): de doua ori am trimis o solicitare scrisa catre Consiliul Judetean Vaslui cu intrebarea cand ar putea incepe lucrarile de renovare, reconstructie si modernizare a cladirii din Husi in care, pana in 2009, au functionat sectiile de pediatrie si boli interne a spitalului municipal Husi (cladire aflata din 2018 in administrarea CJ Vaslui). Raspunsul a fost , de fiecare data, ca deocamdata "se cauta identificarea de resurse financiare pentru acest proiect"!
In schimb CJ Vaslui are bani pentru diverse "donatii" si finantari catre diverse spitale, institutii de cultura, etc, din Republica Moldova (lucru nu neaparat rau, dar totusi ar trebui sa aloce fonduri si pentru cladirile pe care le are in administrarea sa directa)!

Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Icon_minitimeLun 27 Mar 2023, 22:22

Eu cred că oricare alt guvern ar veni la anul (chiar și de 2028 pot spune), miza tot pensiile speciale ar fi, sănătatea (că și de acolo se fură mult), transporturile (dar doar pe rutier).
Ai văzut la Ploiești cum dormea aia pe o saltea de bani?
https://adevarul.ro/stiri-locale/ploiesti/sefa-din-spital-care-dormea-in-lenjerii-de-pat-2253159.html
Așa și cu ăștia care vin la guvernare. Toți vin pentru interesul propriu, nu al tău nu al meu. Ție îți aruncă un oscior o găleată de lavabilă un pix doar doar să pui botul la minciunile lor, apoi după ce se văd la guvernare au uitat ce au promis.
Tu încă te mai gândești la reconstrucția/modernizarea M600 ? Păi nu ai văzut ce a zis directorul de la DTF ? Se va moderniza M500 + 606. Vezi pe pagina cealaltă.
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5203
Data de inscriere : 18/09/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Icon_minitimeLun 27 Mar 2023, 22:38

Modernizarea consta in realizarea terasamentelor ( foarte importante ), a liniei, a instalatiilor, reconfigurarea TN-urilor sau constructia pasajelor denivelate, a peroanelor, toate cu materiale noi. Acest gen de lucrare ar trebui abordat pe toate magistralele. Lucrarile de RK de inlocuire sina - traversa cum sunt lucrarile Quick Wins sunt mult mai simple si mai ieftine. Ele vor asigura o imbunatatire a exploatarii liniei ( max 120 km/h ) pe termen scurt, de cativa ani. Pentru ca se executa pe niste terasamente bolnave, multe dintre ele de la constructia liniei, astfel incat zonele noroioase, pungile de balast, lasaturile oarbe isi vor face din nou aparitia generand costuri mari de intretinere ( buraje si ripaje repetate, concentrari de eforturi verticale, sini rupte, etc ) si restrictii de viteza. Deci indiferent de unde vin banii, nu renteaza ca dupa o lucrare de RK sa vii cu modernizare. Ca si cum anul asta iti pui tapet si peste un an vrei sa schimbi tencuiala pentru ca peretii sunt strambi si se rupe tapetul. O tara normala care doreste sa reduca decalajele fata de tarile din jur ar trebui sa realizeze doar modernizari !!! De exemplu, UE vrea modernizare Craiova - Arad de 160 km/h.. OK, vine si Guvernul cu bani de la buget si modernizeaza Bucuresti - Craiova la aceleasi standarde. Doar ca CF nu aduce acelasi numar de voturi ca soselele.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Icon_minitimeLun 27 Mar 2023, 22:40

Eu zic de ce s-ar putea face dpdv legal, daca ar fi voința politică! M500 și 606 le poți moderniza cu fonduri europene, iar M700 și M600 le poți moderniza cu fonduri din bugetul de stat sau din alte surse! Nici o lege nu interzice să le modernizezi pe ambele și nici UE nu cred că ar aveea ceva împotrivă sa fie modernizată și M700 și M600! Bineînțeles că nu am nici un fel de încredere în politicienii români și 99,99 din ei intră în politica pentru propriul interes (poate cu excepția unor primari din orașe mici sau comune care mai fac cate ceva și pentru orașele sau comunele respective, precum Toader Dima , primarul din comuna Berezeni; în 1989 era președintele CAP Berezeni și în 1991 i-a convins pe oameni să nu desființeze și să nu distrugă CAP Berezeni, pe care apoi a reușit să-l transforme într-o prospera societate agricola astăzi SC Agroind Berezeni).
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Icon_minitimeLun 27 Mar 2023, 22:41

DAS 2011 dar de ce nu își cumpără CFR utilaje și să facă lucrările.aste ani regie proprie?Bine o sa auzim placa aia ca nu mai sunt mecanici de utilaje
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5203
Data de inscriere : 18/09/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Icon_minitimeLun 27 Mar 2023, 23:10

Penuria de mecanici si personal de intretinere este reala si cronica. Toate utilajele de productie romaneasca ( MCB, MP, BNRI ) au fost achizitionate in anii 80, cand s-au facut si angajari masive. Toate acele generatii sunt la sfarsitul carierei ( daca se aproba statutul, din punctul asta de vedere CFR SA = Faliment ). Iar ce s-a mai scolarizat on-line in ultimii ani migreaza spre mecanici de locomotiva, unde salariile sunt superioare. S-a incercat ceva prin cumpararea PTH , mici trenuri de RK, care au limitele lor. A durat un an jumatate pe Chitila - Ciocanesti. Sunt multe utilaje care nu sunt folosite din lipsa de personal. Multe fiind foarte vechi necesita personal de intretinere ( hidraulisti, electricieni, motoristi ), gradul de imobilizare fiind mare. Lucrari de modernizare in regie proprie este imposibil, iti trebuie o armata de utilaje terasiere, camioane si oameni.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Icon_minitimeLun 27 Mar 2023, 23:22

Vin chinezii, sri lankezii, indienii... numai sa vrem sa-i aducem. Dar nu... Noi nu ne vindem tara... Very Happy
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4065
Data de inscriere : 24/08/2017

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Icon_minitimeMar 28 Mar 2023, 10:51

DAS 2011 a scris:
Ca si cum anul asta iti pui tapet si peste un an vrei sa schimbi tencuiala pentru ca peretii sunt strambi si se rupe tapetul.

Ba renteaza intotdeauna: ai o linie de 120, trebuie sa o mentii la 120 pana in ziua in care te apuci de modernizare. Asa e oriunde in lumea civilizata, asa se procedeaza in orice domeniu.

Doar la noi se merge pe ideea ca "nu mai bagam nici un ban ca oricum intra la modernizare peste 2 ani" de ajungi sa ai restrictii de 30 pentru ca "da-i dracu' de calatori, sa faca cu o ora in plus" si, drept scuza, dam vina pe UE.
Sus In jos
Bebe




Numarul mesajelor : 92
Reputatie : 719
Data de inscriere : 06/03/2023

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Icon_minitimeMar 28 Mar 2023, 11:58

RM ul de la SRLU Bucuresti face cate 300m pe an dupa care sta defect,exista un Plasser defect cu MD de vreo 2ani in curte,totul se carpeste,oameni nu mai sunt,nu vine nici dracu sa ti munceasca pe linie in canicula si praf pe salarii de MC Donalds.In schimb sunt o tărla de amante,nepoti,unchi,veri prin birouri la aer conditionat
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Icon_minitimeSam 22 Apr 2023, 15:01

Scurt readuc un subiect discutat nu de mult aici pe forum și are legătură cu sezonierul Iași - Mangalia (1962/60) dar si cu IR-ul Iasi - Galati (1864/66). Că tot își dorește amicul ldh80 ca aceste trenuri să nu mai meargă cu tracțiune diesel pe sub sârmă (zic în relația Tecuci - Barboși), și dacă e de acord conducerea CFR Călători tracțiune electrică se poate da încă de la Tecuci după următorul program. Mecanic de la depoul Galați (care cunoaște și secția 704 dar și drumul până la Constanța) să meargă la Tecuci cu trenul 1866 (cu ocazia asta bagă locomotiva în programul sezonierului) intră în depou și iese la ora când vine trenul 1962 pe care îl preia până la Constanța. Înapoi la Galați să vină cu sezonierul 1972.
Dimineață alt mecanic după următorul program. Merge la Constanța cu tren 1970, înapoi la Tecuci cu trenul 1960 unde intră la depou până la ora când vine trenul 1864 pe care să îl preia până la Galați.
Necesarul de locomotive electrice ar fi de 3 în loc de 2 ca până astă vară. Am echilibrat numărul de ore lucrate de mecanic dar și orele de dormitor la Constanța. Mai puține ore dormitor nu se poate fiindcă alte trenuri care să îi aducă acasă nu au. Poate dacă mai înființează ARF sau CFR Călători alte trenuri care să le mai reducă din orele de la cap de secție. Dar chiar și așa ar fi mai obositor plecatul la drum atâtea ore.
Dezavantaje. Atât sezonierului cât și trenului Iași - Galați musai încă 15 minute staționare la Tecuci pentru schimbatul locomotivelor. Dar problema e la sezonierul Iași - Mangalia fiindcă racordul de evitare a stației Barboși (zic de racordul Barboși Triaj spre Zagna Vădeni h) e închis circulației (e închis de mulți ani) și tot ar mai fi necesare acele 20 minute staționare pentru darea locomotivei împrejur.
Și încă un impediment. Nu știu care ar fi impactul creșterii numărului de locomotive alocate sezonierului (de fapt sezonierelor acestei zone) acum cu retragerea unui număr mare de locomotive ce au sagma la graduator. Nu știu în ce măsură își mai permit un număr așa de mare de trenuri în perioada estivală. Și e valabilă treaba în toată țara.
Aviz și băieților care scriu de zor lui ARF băgați trenuri nu știu pe unde sau secții redeschise (mă rog readucerea trenurilor pe secții pe unde nu mai circulă de mult).
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Icon_minitimeSam 22 Apr 2023, 22:33

tinerea inchisa a racordurilor si desfiintarea totala a lor e o obsesie marca CFR.

Aveam parca un topic racorduri. Am putea incepe sa scriem in el cele desfiintate.

Vaaai dar cum sa mearga un tren de calatori pe racord si sa nu intre in oraaas.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Icon_minitimeSam 22 Apr 2023, 22:35

Păi racordurile s-au făcut din start pentru marfă, că trenul de călători trebuie să intre în oraş, ca să aibă de unde să ia călători.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 37 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
Sus 
Pagina 37 din 47Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 42 ... 47  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
» IR 1964/1963 Iasi-Vaslui-Tecuci-Focsani-Buzau(Suceava)-Mangalia
» Mersul Trenurilor 2012-2013
» IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-
Mergi direct la: