|
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+44Bebe cristi_tgv Vitosa t1972 Dr2005 Adrian78 razvan - trenuri Peter Fodor Laurentiu Ciobanu sun20 kasapis2007 Theijs DUAL AeroX MariusM Jeorje dan tm sp59 ravers75 spiderpc Katalyn TER200 cardinal alliens Nesebar bobi ciprian71 alinx3330 marius_catalin84 marius664 cristinat @ndrey laurentzu IonutCFR2009 sorin teoiasi riciu mielutu zburator Adirmvl neluadi cfr500 DAS 2011 ldh80 Andrey_tm 48 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 24 Apr 2016, 16:51 | |
| Subscriu la ce a spus "Mielutu' zburator"; nu mai zic ca Desiro are un singur grup sanitar. Nu o sa uit o ruda acum cativa ani care-mi povestea cu mecanicul s-a ratoit la o tanti care statea in buda prea mult (probabil pe buna dreptate saraca) cu niste cuvinte de genul: D-na dvs mai puteti face pana la capat, dar eu am plecare si ma scap pe mine! Pe vremea cand era Desiro Iasi- Bucuresti. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3515 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 24 Apr 2016, 21:27 | |
| Se poate să fi avut noroc de am prins 1863 circuland aproape plin în două zile consecutive. Evident mă bucurasem să văd lume la trenuri. Si de acord că Desiro este slab rău de tot la confort pentru călători. Cu parcusurile mai lungi oferă o lipsă acută de .... răbdare până ajungi la destinație. Des experimentată personal cu Desiro Timișoara-Baia Mare (si folosit doar până la Oradea). ADH îi dă clasă la confort, evident. L-am avut pe Medias-Sibiu si retur, un traseu mult mai scurt. Dar decât loco si vagoane tot e bine că avem ramele AM pe secțiile neelectrificate, economic judecând. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 24 Apr 2016, 21:28 | |
| In ziua de 22 aprilie 2016, locomotiva LDE (clasa 60/62 ), produsa in anul 1977, care tracta trenul R 6313 Tecuci- Iasi, s-a defectat si a fost la un pas de a fi data defecta in statia Grajduri! Motivul a fost supraincalzirea uleiului. Din fericire, dupa 5 minute de stationare in plus in Grajduri ("sa se raceasca uleiul") a plecat spre iasi, ajungand cu o intarziere (a mai oprit de cateva ori intre statii si a mers si incet) de cca 20 de minute in Iasi.
Stiu ca e foarte greu dpdvd financiar la CFR-Calatori, dar asemenea situatia au mai fost, si ar trebui gasite solutii pentru inlocuirea completa a locomotivelor LDE clasa 60/62 cu locomotive noi!
Sulzerele au fost foarte bune la vremea lor- dar totusi cat cred cei din conducerea CFR-Calatori ca mai pot trage de batranele Sulzere- poate pana cand cedeaza definitiv cu trenuri de calatori in parcurs! |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 25 Apr 2016, 15:50 | |
| - neluadi a scris:
- . Dar decât loco si vagoane tot e bine că avem ramele AM pe secțiile neelectrificate, economic judecând.
Economic judecand.... depinde cum: economic pe termen scurt poate ca da, dar economic pe termen lung poate ca nu. Dar cum in general se gandeste doar pe termen scurt.... ca dupa noi potopul |
| | | teoiasi
Numarul mesajelor : 84 Reputatie : 3209 Data de inscriere : 05/05/2016
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 20 Mai 2016, 18:54 | |
| Ce trenuri de marfa circula atat pe aceasta magistrala (M 600) cat si pe magistralele 603/605/607/608 ? |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 30 Mai 2016, 09:41 | |
| Din ce am observat din tren, racordul Ramificatia Nicolina- Socola Grupa A (care permite accesul dinspre Buhaiesti spre Ungheni, evitând rebrusarea in statia Nicolina), dupa starea sinei, nu pare foarte des utilizat!
Din ce am observat din microbuz de la pasajul soselei spre Tomesti cu linia ferata Socola-Ungheni (de la iesirea din Iasi), la o anumita departare am observat semnalele prevestitoare luminoase a statiei Socola si a HM Holboca. Din cate mi-am putut da seama (de la distanta respectiva), aceste semnale prevestitoare luminoase sunt cu 3+1 focuri!
Legat de aceasta, întrebarea mea este- intre statia Socola si HM Ungheni-Prut se circula la cale libera, sau in sistem BLAS (adica sectorul de linie dintre statia Socola/HM Holboca, HM Holboca/ statia Cristesti Jijia si statia Cristesti Jijia/HM Ungheni-Prut este controlat electric de pe luminoschema) ?
Intre statia Nicolina- Socola Grupa A- statia Socola cu siguranta se circula in sistemul dependentei intre statii, neexistând semnale prevestitoare, datorita distantei mici intre statii (la fel si intre Iasi-Nicolina si intre HM Ungheni-Prut---statia Ungheni Moldova).
Din pacate atunci când s-a echipat cu instalatie CED statia Cristesti-Jijia nu s-a echipat cu instalatie CED si HM (pe atunci statie) Holboca si HM Ungheni-Prut (desi acestea doua au semnale luminoase, dar macazele au ramas mecanice (manuale)).
Oricum, din cauza distantei mici intre statii, pe distanta Socola- HM Ungheni-Prut, nu ar putea fi montate semnale de trecere BLA.
Si daca stie cineva modul exact de functionare si de afisare a indicatiilor de catre semnalele luminoase din HM Ungheni-Prut, spre si dinspre statia Ungheni-Moldova! Din ce am vazut in videoclipul de pe yutub- Trecerea Prutului cu trenul la Ungheni, dispunerea focurilor la aceste semnale este atipica (mai neobisnuita) pentru un semnal de intrare si de iesire!
Astfel, semnalul luminos de iesire din HM Ungheni-Prut spre statia Ungheni-Moldova (situat inainte de intrarea pe pod) deserveste ambele linii a HM Ungheni-Prut si are 3+1 focuri+un indicator luminos (care presupun ca indica numarul liniei de la care este expediat trenul), fiind notat cu Y H. Focul rosu este situat la mijloc.
Semnalul luminos de intrare in HM Ungheni-Prut dinspre statia Ungheni-Moldova este situat in imediata apropiere a precedentului (imediat dupa trecerea podului dinspre statia Ungheni-Moldova spre HM Ungheni-Prut), si are tot 3+1 focuri+ indicator luminos (ce indica ?), si este notat cu Y P. Focul rosu este situat la mijloc.
Ce indicatii pot da aceste doua semnale luminoase ?
Presupun ca sectiunea de linie de pe pod este controlata electric de pe luminoschema HM Ungheni-Prut!
Iar dupa trecerea podului, pe partea moldoveneasca, se gasesc doua semnale luminoase specifice a CFM.
Unul este un semnal luminos pitic cu 4 focuri, si care presupun ca este semnalul luminos de intrare in statia Ungheni-Moldova.
Iar celalalt este un semnal luminos pitic cu doua focuri, care presupun ca este ori un semnal luminos de manevra, ori semnalul luminos de iesire din statia Ungheni-Moldova! |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 31 Mai 2016, 22:03 | |
| Si cateva cuvinte despre cele doua perechi de trenuri Iasi- Ungheni Moldova.
Acestea au fost introduse in circulatie la data de 24 mai 1998 (o data cu "Mersul trenurilor 24 mai 1998- 29 mai 1999") si la inceput aveau rangul de trenuri accelerate!
La inceput erau compuse- din cate imi aduc aminte- din doua vagoane seria 29-22 "dimitroave modernizate" si locomotiva clasa 80.
Apoi au fost compuse chiar si din automotoare Malaxa clasa 78 (in 2006), apoi din moderna "Sageata Albastra" (cea mai potrivita pentru astfel de trenuri pe distante scurte).
Insa ulterior (nu mai retin exact anul), din pacate la trenurile Iasi- Ungheni Moldova s-a renuntat la utilizarea "Sagetii albastre" (as fi curios sa stiu de ce, in conditiile in care si astazi la trenurile interne Iasi- Ungheni Prut HM se utilizeaza "Sageata albastra"), utilizandu-se o compunere total neeconomica: locomotiva (un timp s-a utilizat o locomotiva clasa 89- singura astfel de locomotiva pe care am vazut-o prin statia Iasi de mult timp- care mai este soarta ei ?) clasa 60 sau 62 modernizata (cu instalatie de incalzire electrica a trenului) si un singur vagon (de diverse serii, dar de obicei 20-49 sau 20-54). |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 31 Mai 2016, 22:42 | |
| Intradevar este o intrebare buna de ce nu folosesc Desiro pina peste Prut?ce motive or fi?
Oare cu ce fac trenurile pina la Ungheni Prut? dupa mers cred ca tot cu automotoare, Iasiul are Desiro? |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 01 Iun 2016, 07:34 | |
| Trenurile R Iasi- HM Ungheni-Prut sunt efectuate cu un singur automotor Desiro. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 01 Iun 2016, 07:35 | |
| Depoul Iasi are in parc cateva automotoare Desiro (nu stiu exact numarul lor), cu care efectuiaza trenurile R spre Ungheni-Prut HM si unele trenuri R spre Vaslui. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 01 Iun 2016, 08:16 | |
| E destul de interesant ca pe Timisoara Nord-Virset la inceput au pus un desiro care mergea in urma personalului dar mai apoi au schimbat mersul si acuma Virsetul este si personalul local spre Stamora Moravita, oare aici nu ar putea face la fel? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 01 Iun 2016, 09:29 | |
| Înainte se făcea controlul vamal şi de frontieră în Nicolina, probabil de atunci a rămas ,,moştenire" mersul actual, cu trenuri separate pentru trafic intern şi extern. Numai că, de ceva vreme, trenurile internaţionale circulă tot ca R (ca să ia compensaţie pe Iaşi - Ungheni Prut Hm) şi opresc în toate staţiile (mă rog, R-urile normale mai opresc şi la Remiza Socola, pentru personal).
IR 402-1 SNTFC-CFR-CALATORI Iasi 03:09 Ungheni Prut Hm 03:45 22 0h36min. Detalii R 6502 SNTFC-CFR-CALATORI Iasi 04:06 Ungheni Prut Hm 04:47 21 0h40min. Detalii R 1062 SNTFC-CFR-CALATORI Iasi 04:51 Ungheni Prut Hm 05:31 21 0h40min. Detalii R 6504 SNTFC-CFR-CALATORI Iasi 06:15 Ungheni Prut Hm 06:56 21 0h40min. Detalii R 1064 SNTFC-CFR-CALATORI Iasi 13:12 Ungheni Prut Hm 13:55 21 0h42min. Detalii R 6506 SNTFC-CFR-CALATORI Iasi 14:10 Ungheni Prut Hm 14:51 21 0h40min. Detalii R 6508 SNTFC-CFR-CALATORI Iasi 16:15 Ungheni Prut Hm 16:56 21 0h40min. Detalii R 6510 SNTFC-CFR-CALATORI Iasi 18:20 Ungheni Prut Hm 19:01 21 0h40min. Detalii
R 6501 SNTFC-CFR-CALATORI Ungheni Prut Hm 04:53 Iasi 05:47 21 0h54min. Detalii R 6503 SNTFC-CFR-CALATORI Ungheni Prut Hm 07:05 Iasi 07:48 21 0h42min. Detalii R 1061 SNTFC-CFR-CALATORI Ungheni Prut Hm 09:08 Iasi 09:51 21 0h42min. Detalii R 6505 SNTFC-CFR-CALATORI Ungheni Prut Hm 15:01 Iasi 15:42 21 0h40min. Detalii R 6507 SNTFC-CFR-CALATORI Ungheni Prut Hm 17:02 Iasi 17:56 21 0h54min. Detalii R 1063 SNTFC-CFR-CALATORI Ungheni Prut Hm 17:51 Iasi 18:30 21 0h38min. Detalii R 6509 SNTFC-CFR-CALATORI Ungheni Prut Hm 19:06 Iasi 19:47 21 0h40min. Detalii IR 401 SNTFC-CFR-CALATORI Ungheni Prut Hm 21:44 Iasi 22:18 21 0h33min. Detalii
Privind mersul ăsta, mă gândesc dacă nu cumva 6502 ar putea fi ataşat la 402-1 , că tot merge DA-ul până la Ungheni şi se întoarce izolat. Iar la întoarcere s-ar putea cumva trasa 401 mai devreme pentru a fi cuplat cu 6509. Acum 6501/6502 şi 6510/6509 sunt făcute cu Desiro, ceea ce înseamnă că locomotiva pentru 401/402 ori merge izolată, ori stă toată ziua în Ungheni Prut. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 01 Iun 2016, 10:07 | |
| Ideea este buna, dar intervin unele probleme
-Daca atasez un R Iasi- Ungheni Prut HM la internationalul Prietenia ar insemna ca internationalul Prietenia sa opreasca in toate statiile si haltele de la Iasi la Ungheni Moldova, ceea ce nu cred ca ar fi normal.
-Din cate stiu, cele doua perechi de trenuri (cu rang de R) Iasi- Ungheni Moldova opresc numai in Nicolina, HM Ungheni Prut si posibil si in Cristesti-Jijia.
-In Nicolina acum, R Iasi- Ungheni Prut HM stationeaza numai un minut, iar internationalul Prietenia si trenurile Iasi- Ungheni Moldova stationeaza maxim 3-5 minute.
Solutia optima cred ca este cea care am prezentat-o la topicul cu propuneri de Mersuri de tren
-Internationalul IR Prietenia sa opreasca numai in Iasi, Nicolina , HM Ungheni-Prut si Ungheni-Moldova (pe M600)
-Trenurile R Iasi- Ungheni Moldova sa opreasca numai in Nicolina si HM Ungheni-Prut si sa fie compuse cu automotoare Desiro.
-Trenurile R Iasi- HM Ungheni Prut sa opreasca in toate statiile si haltele din parcurs si sa fie facute toate cu un singur automotor Desiro. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 01 Iun 2016, 10:10 | |
| Despre controlul vamal si mai multe detalii despre statia Nicolina am scris la topicul dedicat acestei statii. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 01 Iun 2016, 12:51 | |
| - ldh80 a scris:
- -Daca atasez un R Iasi- Ungheni Prut HM la internationalul Prietenia ar insemna ca internationalul Prietenia sa opreasca in toate statiile si haltele de la Iasi la Ungheni Moldova, ceea ce nu cred ca ar fi normal.
De ce nu ar fi normal? Dar e normal să plimbăm 30 km pe sens locomotiva izolată? -Din cate stiu, cele doua perechi de trenuri (cu rang de R) Iasi- Ungheni Moldova opresc numai in Nicolina, HM Ungheni Prut si posibil si in Cristesti-Jijia.[/quote] Nu eşti bine informat. Detalii circulatie tren 6502 Km Statia Sosire Oprire Plecare Real/Estimat Intarz. Obs. 0 Iasi 04:06 Real 2 Nicolina 04:11 1 04:12 Real 5 Socola 04:17 1 04:18 Real 7 Remiza T Socola h 04:22 1 04:23 12 Holboca Hm 04:29 1 04:30 Real 15 Cristesti Jijia 04:36 1 04:37 Real 21 Ungheni Prut Hm 04:47 Real Detalii circulatie tren 1062 Km Statia Sosire Oprire Plecare Real/Estimat Intarz. Obs. 0 Iasi 04:51 Real 2 Nicolina 04:56 2 04:58 Real 5 Socola 05:03 1 05:04 Real 12 Holboca Hm 05:13 1 05:14 Real 15 Cristesti Jijia 05:20 1 05:21 Real 21 Ungheni Prut Hm 05:31 58 06:29 Real 22 Ungheni 06:31 Real Detalii circulatie tren 6504 Km Statia Sosire Oprire Plecare Real/Estimat Intarz. Obs. 0 Iasi 06:15 Real 2 Nicolina 06:20 1 06:21 Real 5 Socola 06:26 1 06:27 Real 7 Remiza T Socola h 06:31 1 06:32 12 Holboca Hm 06:38 1 06:39 Real 15 Cristesti Jijia 06:45 1 06:46 Real 21 Ungheni Prut Hm 06:56 Real Detalii circulatie tren 1064 Km Statia Sosire Oprire Plecare Real/Estimat Intarz. Obs. 0 Iasi 13:12 Real 2 Nicolina 13:17 5 13:22 Real 5 Socola 13:27 1 13:28 Real 12 Holboca Hm 13:37 1 13:38 Real 15 Cristesti Jijia 13:44 1 13:45 Real 21 Ungheni Prut Hm 13:55 46 14:41 Real 22 Ungheni 14:43 Real Şi aş putea să le pun pe toate, dar nu cred că are rost. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
| | | | M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |