|
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+44Bebe cristi_tgv Vitosa t1972 Dr2005 Adrian78 razvan - trenuri Peter Fodor Laurentiu Ciobanu sun20 kasapis2007 Theijs DUAL AeroX MariusM Jeorje dan tm sp59 ravers75 spiderpc Katalyn TER200 cardinal alliens Nesebar bobi ciprian71 alinx3330 marius_catalin84 marius664 cristinat @ndrey laurentzu IonutCFR2009 sorin teoiasi riciu mielutu zburator Adirmvl neluadi cfr500 DAS 2011 ldh80 Andrey_tm 48 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 09 Mar 2020, 09:19 | |
| Sint mai multe sectii care nu au statii de incrucisare. Desigur in caz de evenimente lipsa acestora se vede, dar in esenta se desfiinteaza din ratiuni economice, nu toata ziua ai probleme la tranuri(sau asa ar fi normal)
Nu inteleg insa de ce sa desfiintezi macazurile automate daca sint puse. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 09 Mar 2020, 09:34 | |
| "Ratiuni economice" mai greu de motivat- la HM Ghidigeni (fiind echipata cu instalatie CED) ai numat cel mult 5 angajati ai CFR-SA (impiegati de miscare- unul pe tura ca sa poata sa lucreze in ture de 12 cu 24 si 12 cu 48 si unul de rezerva, pentru concedii, imbolnaviri, invoiri, etc). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 09 Mar 2020, 14:34 | |
| - dan tm a scris:
- Nu inteleg insa de ce sa desfiintezi macazurile automate daca sint puse.
Le demontezi şi le foloseşti în alte părţi ca piese de schimb. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 09 Mar 2020, 16:09 | |
| - ldh80 a scris:
- "Ratiuni economice" mai greu de motivat- la HM Ghidigeni (fiind echipata cu instalatie CED) ai numat cel mult 5 angajati ai CFR-SA (impiegati de miscare- unul pe tura ca sa poata sa lucreze in ture de 12 cu 24 si 12 cu 48 si unul de rezerva, pentru concedii, imbolnaviri, invoiri, etc).
Nu este nicio rezerva, sunt 5 IDM si atat. In caz de concedii, lucreaza cei ramasi, suplimentar. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 09 Mar 2020, 16:22 | |
| Pai daca sunt 5 si se lucreaza in ture de 12 cu 24 si 12 cu 48 (adica dupa tura de zi de 12 ore au liber 24 de ore, iar dupa tura de noapte de 12 ore au liber 48 de ore), atunci al cincilea este "de rezerva" si lucreaza numai cand unul din ceilalti 4 nu poate veni la servici (este in concediu medical, de odihna, etc). |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 09 Mar 2020, 17:09 | |
| - Dr2005 a scris:
- dan tm a scris:
- Nu inteleg insa de ce sa desfiintezi macazurile automate daca sint puse.
Le demontezi şi le foloseşti în alte părţi ca piese de schimb. Eu ma refeream la faptul ca ai o statie dotata cu macazuri automate si acuma o retrogradezi la macazuri manuale, unde e nevoie de acari, sau manevranti care sa schimbe macazurile. E un pas inapoi asta am vrut sa spun, nu ca ia macazurile din Socola si le duce in Constanta Port. |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 09 Mar 2020, 17:48 | |
| Presupune trecerea pe directă scoaterea schimbatoarelor de cale... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 09 Mar 2020, 18:03 | |
| Scrie pe pagina anterioara ca in Socola vor scoate macazurile automate si vor pune cu contragreutati. Despre alea intrebam. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 19 Mar 2020, 12:18 | |
| - ldh80 a scris:
- Chiar daca nu s-au facut ori s-au facut foarte putine, este bine sa ai o rezerva- un tren mai poate intarzia, o locomotiva se mai poate defecta, etc, si sa nu mai poata ajunge la timp sa faca incrucisare in statie sau HM prevazuta in livret sau in planul de mers si sa fie nevoit sa faca incrucisare (in cazuri exceptionale, neprevazute) si in HM Ghidigeni!
Ai Tutova si Nichiseni la 7 respectiv 4 km...Distanta de mers intre cele 2 este de 13-14 min, asa ca nu-i bai ca se desfiinteza...Doar sa tii personal ca sa ridice paleta la 4 trenuri, mai bine il repartizezi in statiile aglomerate |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 20 Mar 2020, 10:50 | |
| - dan tm a scris:
- Dr2005 a scris:
Le demontezi şi le foloseşti în alte părţi ca piese de schimb. Eu ma refeream la faptul ca ai o statie dotata cu macazuri automate si acuma o retrogradezi la macazuri manuale, unde e nevoie de acari, sau manevranti care sa schimbe macazurile.
E un pas inapoi asta am vrut sa spun, nu ca ia macazurile din Socola si le duce in Constanta Port. Socola Triaj e un triaj mort si un cimitir de vagoane in grupa B. Si in grupa de marfuri ce urmeaza a fi descentralizata vin putine trenuri, putand fi si desfiintata. Un terminal pentru containere si o rampa pentru incarcari si descarcari pot fi construite in actuala Socola Triaj. Este in plan construirea unei linii de primiri-expedieri pentru trenuri de calatori in Statia Socola. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 20 Mar 2020, 10:56 | |
| Prin "grupa de marfuri Socola" se intelege aceea antestatie industriala situata la nord de Bdul. Virgil Sahleanu, racordata prin aceea cale ferata industriala ce traverseaza Bdul. Virgil Sahleanu ?
Mai exact unde va fi construita aceea linie de primire-expediere pentru calatori in statia Socola ? |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 20 Mar 2020, 16:21 | |
| - ldh80 a scris:
- Prin "grupa de marfuri Socola" se intelege aceea antestatie industriala situata la nord de Bdul. Virgil Sahleanu, racordata prin aceea cale ferata industriala ce traverseaza Bdul. Virgil Sahleanu ?
DA Mai exact unde va fi construita aceea linie de primire-expediere pentru calatori in statia Socola ? In planul anual de achizitii de pe cfr.ro e acolo unde opresc trenurile de calatori si va fi pentru incrucisari. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 20 Mar 2020, 16:50 | |
| La topicul inchis al M600, la pagina 4, utilizatorul "mardaryroby" a publicat mai demult doua link-uri cu schitele (foarte utile) a statiei si triajului Socola, schite care arata situatia la nivelul anului 1996, cand inca nu fusesera desfiintata nici o linie:
http://trainz.uv.ro/maps/schite/schita_gara_15.html http://trainz.uv.ro/maps/schite/schita_gara_16.html
Plecand de la aceste schite, din ce spuneti, reiese ca se va construi o noua linie (de ecartament normal ), la sud de cladirea statiei Socola si imediat langa si la sud de actuala linie directa Nicolina- Ungheni!
Acesta ar fi poate un prim pas pentru dublarea liniei Nicolina- Ungheni CFM!
Macar intr-o prima faza s-ar putea realiza unele lucrari in acest sens (de dublare a liniei Nicolina- Ungheni CFM), prin:
-Modificarea configuratiei si pozitionarii macazurilor de la intrarea in statia Nicolina dinspre Iasi, astfel incat acolo sa existe: o bretea sub forma de X (cu 4 macazuri simple), apoi doua macazuri simple (din care sa se ramifice liniile 1 si 2 din liniile 3 si 4) si un TDJ ;
-Astfel in statia Nicolina liniile 1 si 2 sa fie directe cu acces spre Socola (statie)- Ungheni CFM, iar liniile 3 si 4 sa fie directe pentru M600 (spre Vaslui)
-Modificata configuratia si pozitionarea macazurilor la iesirea din statia Nicolina spre Vaslui/Socola, astfel incat pe sub pasajul Nicolina sa treaca 4 linii, fata de 3 cate trec acuma pe sub pasaj;
-La intrarea in Socola Grupa A facute cateva mici modificari, astfel incat din ambele linii care vin dinspre Nicolina (atat din "curenta veche" cat si din "curenta noua") sa se poata ajunge spre statia Socola si spre Ungheni CFM: transformat un macaz simplu in TDJ, montate 3 noi TDJ-uri, montat un macaz simplu si montata o traversare fara jonctiune.
-Astfel, in Socola Grupa A, linia 6 ar deveni linie directa (dinspre Nicolina- "curenta noua"- statia Socola), iar linia 5 ramane directa (dinspre Nicolina- "curenta veche"- statia Socola).
-Ideea sa se poata realiza accesul dinspre linia 1 a statiei Nicolina- "curenta noua"- spre linia 6 din Socola Grupa A.
-La iesirea din Socola Grupa A spre statia Socola (in zona de sub pasajul rutier cu Bdul. Socola) s-ar construi practic aceasta noua "linie de primiri-expedieri pentru trenuri de calatori", care practic ar fi inceputul celui de-al doilea fir (de ecartament normal) spre Ungheni CFM, prin montarea unui macaz simplu.
-Astfel, la sud de cladirea statiei Socola, ar fi 4 linii (a statiei), de ecartament normal: liniile 1 si 2 directe spre Ungheni CFM, linia 3 care sa se continuie ca linie industriala pentru CET Holboca, iar linia 4 abatuta.
-Dupa iesirea din zona statiei Socola, aceste 3 linii de ecartament normal (doua fire spre Ungheni CFM si firul industrial spre CET Holboca) ar fi traversate (prin 3 inimi de incalecare-descalecare) de linia de ecartament larg ce merge spre magaziile CFR Socola si zona transbordare (situata la sud de statia Socola).
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 20 Mai 2020, 02:44 | |
| Acum ca bucata Faurei-Tecuci e la CFR de ce trenul Iasi-Constanta/Mangalia trebuie sa ocoleasca prin Focsani cand ar putea sa mearga direct cum era inainte. In prezent 1964/1862 face 2:53 Tecuci-Faurei prin Focsani, daca ar merge direct prin Suraia nu ar putea sa scada la 1:50 maxim? |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 20 Mai 2020, 09:31 | |
| Faurei- Tecuci este intradevar la CFR-SA, dar la starea la care se prezinta aceasta linie in prezent (cu viteze de 50 km/h pe unele portiuni), cu BLA-ul partial scos din functiune, cu restrictii de viteza peste schimbatoarele de cale din statii, un tren IR ar face prea mult intre Tecuci si Faurei!
CFR-SA ar trebui mai intai sa faca un RK serios la linia Tecuci- Faurei (si la linia Faurei- Urziceni), ca linia sa permita VS care era in 1990 (adica un tren IR sa poata parcurge distanta Tecuci- Faurei, fara oprire, in maxim 1 h si 15 minute) , sa elimine toate restrictiile de viteza (in special la poduri/podete si peste macazurile din statii) si sa repuna in functiune BLA-ul!
Abia dupa asta se vor putea reintroduce trenuri IR (fara oprire) pe Tecuci- Faurei, cu un timp de mers decent! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
| | | | M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |