| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+44Bebe cristi_tgv Vitosa t1972 Dr2005 Adrian78 razvan - trenuri Peter Fodor Laurentiu Ciobanu sun20 kasapis2007 Theijs DUAL AeroX MariusM Jeorje dan tm sp59 ravers75 spiderpc Katalyn TER200 cardinal alliens Nesebar bobi ciprian71 alinx3330 marius_catalin84 marius664 cristinat @ndrey laurentzu IonutCFR2009 sorin teoiasi riciu mielutu zburator Adirmvl neluadi cfr500 DAS 2011 ldh80 Andrey_tm 48 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 14 Apr 2016, 13:31 | |
| 20. Statia Tutova *Ultima statie din judetul Vaslui si regionala Iasi |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 14 Apr 2016, 13:43 | |
| 21. HM Ghidigeni |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 14 Apr 2016, 13:54 | |
| 22. Statia Iacomi/Nichiseni |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 14 Apr 2016, 14:09 | |
| 23. HM (fosta statie) Berheci |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 14 Apr 2016, 14:21 | |
| 24. HM (fosta statie) Frunzeasca |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 14 Apr 2016, 14:36 | |
| 25. Tecuci Ram. Frunzeasca |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 14 Apr 2016, 21:05 | |
| Ultima statie de pe Regionala Iasi este Frunzeasca. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 17 Apr 2016, 21:01 | |
| Vineri, 15 aprilie 2016, destul de intensa activitate feroviara in gara Vaslui! Am observat nu mai putin de 3 garnituri de marfa:
-o garnitura cu vagoane ZAES (Statia de domiciliul Brazi) a GFR-ului
-vagoane-platforma incarcate cu materiale de constructii (paleti de caramida/BCA) tot a GFR-ului
Ambele erau tractate cu locomotiva LDE-Sulzer.
-o garnitura de vagoane de cereale, tractate cu o locomotiva (prima astfel de locomotiva care am vazut-o vreodata in statia Vaslui) Siemens! |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 21 Apr 2016, 10:54 | |
| Schita fostei grupe de triere a statiei Vaslui (construita dupa 1968 si desfiintata prin 2010) *cu negru= linii existente si astazi *cu verde= linie propusa in cazul dublarii liniei Vaslui- Munteni HM *cu albastru= linii desfiintate *cu rosu= ceea ce urma a fi traseul de tramvai spre platforma Rediu |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 21 Apr 2016, 12:02 | |
| Si care e linia unde s-au montat stalpii pentru electrificare ca sa circule tramvaie? |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 21 Apr 2016, 12:25 | |
| Este fosta cale ferata industriala spre platforma Rediu- marcata cu albastru. Mergea paralel cu soseaua spre Bacau pana in fata fostei Intreprinderi de Materiale Izolatoare/Hidrom.
Din acel punct, linia ferata urma sa se desprinda in doua ramuri
-Calea ferata industriala care exista si mergea prin spatele fabricilor pana intr-o antestatie (cu mai multe linii de manevra), de unde se desprindeau cai ferate industriale pentru fiecare fabrica in parte (Izolatoare, IAMC, Mecanica, Intreprinderea de reductoarea si ventilatoare, CFS/Moldosin, Depozite PECO)
-Ceea ce urma a fi linia de tramvai, care, din fata la Izolatoare/Hidrom, urma a se desprinde de calea ferata industriala si a merge pe soseaua spre Bacau, prin fata fabricilor, pana in dreptul CFS/Moldosin.
Recent (am spus mai exact la topicul privind liniile industriale din judetul Vaslui), calea ferata industriala spre fosta platforma Rediu a fost desfiintata si demontata din teren, dar cei cativa stalpi ce au apucat sa fie montati si care urmau sa sustina reteaua de contact pentru tramvaie au ramas ca prin minune! |
|
| |
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3515 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 24 Apr 2016, 11:26 | |
| Prin natura împrejurărilor am circulat foarte recent în două zile consecutive cu IR 1863 (Iaşi-Galaţi, de dimineaţă). Prima zi tronsonul Iaşi-Bârlad şi în ziua următoare Bârlad-Galaţi, tot cu 1863. Grad de ocupare peste 90% cu un AM Desiro. O parte din călători erau cap-coadă pentru Iaşi-Galaţi, iar cea mai importantă staţie pentru urcare/coborâre de calători era într-adevăr Bârladul. În ambele zile au existat călători suficienţi care să umple aproape de capacitate rama Desiro, aşa că este evident un plus comercial renunţarea la locomotivă şi vagoane, pentru o singură ramă. O trasă profitabilă la CFR Călători, şi nu auzită de la alţii, ci chiar experimentată personal. Cu Desiro pe Iaşi-Galaţi este cea mai favorabilă soluţie şi pentru călători, iar în acest caz şi pentru companie. E adevărat, AM pe Bucureşti-Galaţi şi retur a fost inoportun, exact ca şi etajatele. Dar pe Iaşi-Galaţi este clar viabil şi un exemplu pozitiv de material rulant utilizat corespunzător şi atingându-şi scopul. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 24 Apr 2016, 15:16 | |
| Cam mult sa dai 67 de lei ca sa mergi 4 ore si jumatate pe un scaun de naveta. Plus ca are o singura buda in care destui dobitoci arunca diverse, deci sint sanse foarte mari sa se infunde. E bine ca e utilizat eficient materialul rulant, dar nu e ok pentru calatori varianta asta. |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 24 Apr 2016, 15:21 | |
| - neluadi a scris:
- Prin natura împrejurărilor am circulat foarte recent în două zile consecutive cu IR 1863 (Iaşi-Galaţi, de dimineaţă). Prima zi tronsonul Iaşi-Bârlad şi în ziua următoare Bârlad-Galaţi, tot cu 1863.
Grad de ocupare peste 90% cu un AM Desiro. O parte din călători erau cap-coadă pentru Iaşi-Galaţi, iar cea mai importantă staţie pentru urcare/coborâre de calători era într-adevăr Bârladul. În ambele zile au existat călători suficienţi care să umple aproape de capacitate rama Desiro, aşa că este evident un plus comercial renunţarea la locomotivă şi vagoane, pentru o singură ramă. O trasă profitabilă la CFR Călători, şi nu auzită de la alţii, ci chiar experimentată personal. Cu Desiro pe Iaşi-Galaţi este cea mai favorabilă soluţie şi pentru călători, iar în acest caz şi pentru companie. E adevărat, AM pe Bucureşti-Galaţi şi retur a fost inoportun, exact ca şi etajatele. Dar pe Iaşi-Galaţi este clar viabil şi un exemplu pozitiv de material rulant utilizat corespunzător şi atingându-şi scopul. Îți zic eu că a fost zi cu noroc. M-am uitat destul de des la trenul ăsta, când pleca, și din Galați pleacă gol și sosește deseori gol. Excepții, vinerea și duminica. Ar trebui aduse 2 sau 3 ADH 11, înviate, făcută instrucția mecanicilor și trimise pe 1863 și retur, respectiv pe 11072 și retur, sunt mult mult mult peste șobolanii Desiro la comfort și fiabilitate, dacă se are grijă de ele. |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 24 Apr 2016, 16:34 | |
| Mai atractiva este perechea IR 1831 / 1832 si pentru studenti si pentru navetisti si pentru pensionarii galateni care merg la Vatra Dornei sau Cluj la tratamente sau rude. De asemenea mai interesante cred ca ar fi trase TFC pe Galati - Barlad - Iasi si retur, cu mers de R pe Galati - Barlad si mers de IR pe Barlad - Iasi, cu opriri numai in Vaslui, Buhaiesti si Nicolina. Timpii de parcurs ar fi 2ore 40 min - Galati - Barlad + 1 ora 40 - Barlad - Iasi, deci timpi apropiati de 1831 / 1832. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
|
| |
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|