| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+44Bebe cristi_tgv Vitosa t1972 Dr2005 Adrian78 razvan - trenuri Peter Fodor Laurentiu Ciobanu sun20 kasapis2007 Theijs DUAL AeroX MariusM Jeorje dan tm sp59 ravers75 spiderpc Katalyn TER200 cardinal alliens Nesebar bobi ciprian71 alinx3330 marius_catalin84 marius664 cristinat @ndrey laurentzu IonutCFR2009 sorin teoiasi riciu mielutu zburator Adirmvl neluadi cfr500 DAS 2011 ldh80 Andrey_tm 48 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 01 Mar 2021, 22:14 | |
| - dan tm a scris:
- EU nu inteleg principiile astea la CFR Infra, adica pe linia Botosani suspenda activitatea de miscare pe un interval orar, cu repercusiouni in circulatia trenurilor iar pe alta linie unde nu au cicrculatie mentin personal.(propbabil tot intr-un anumit interval.
Mai sint linii pe unde ar putea circula marfare din an in pasti dar sint inchise complet. Pentru linia de Botosani, trebuie personal din zona. Dar CFR Infra nu are salarii atractive... Si daca trenul de dimineata ar pleca pe la 6 in loc de 4, tot ar fi bine ca ar avea legaturi la 1833, 1838 si 1752. Dar CFR Calatori nu vrea. Si daca linia e deschisa 16 ore pe zi, s-ar putea inchide vreo 2-3 ore la amiaza. Sa fie 2 ture de 8 ore. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 01 Mar 2021, 22:29 | |
| Ce personal din zona? oamenii vin de unde-i trimit.
N-ai inteles ce am scris.
Am dat exemplu linia de Botosani dar puteam sa dau si alta.
DAca statiile sint transformate in PO ce personal mai au?
asa scrie in documentul CFR SA. Bine e interesant intervalul orar 00.01-24.00 ore 8 sau la linia Faurei -Girbovi 18.00-06.00 ore 8.
Bine si Mintia -Paulis Lunca e dat de doua ori
As fi curios cam ce tren de marfa ar putea fi trasat spre Husi, Falciu sau Dornisoara? ce fac ei cu 48 de ore inainte, taie arbustii si tufele de pe linie?
http://www.cfr.ro/files/ddr/RO%202021/Anexa%2014%20-%20Activitate%20suspendata%202021%20.pdf
Nu inteleg un lucru, CFR SA impune activitate suspendata pe sectiile inchiriate la privati sau privatii comunica aceste suspendari ca sa fie incluse in situatia asta?
|
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 02 Mar 2021, 08:21 | |
| Faza e ca nu poti sa obligi un om din Galati sa vina ca acar la Leorda. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 02 Mar 2021, 12:03 | |
| Nu trebuie sa fi ridicol si sa duci discutia la absurd. Mai ales daca nu ai cunostinte despre cum functioneaza o institutie. Asa aiurea pot sa scriu si eu diverse doar ca sa arat ca sint on line. Dar ca sa sti si tu ca sint angajati care naveteaza de la Caransebes la Timisoara Nord.
Altii naveteaza de la Petrosani la Simeria. De la Buzau la Bucuresti Nord. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 02 Mar 2021, 15:44 | |
| - dan tm a scris:
- EU nu inteleg principiile astea la CFR Infra, adica pe linia Botosani suspenda activitatea de miscare pe un interval orar, cu repercusiouni in circulatia trenurilor iar pe alta linie unde nu au cicrculatie mentin personal.(propbabil tot intr-un anumit interval.
Mai sint linii pe unde ar putea circula marfare din an in pasti dar sint inchise complet. http://www.cfr.ro/files/ddr/RO%202021/Anexa%2014%20-%20Activitate%20suspendata%202021%20.pdf Pe Vereşti - Botoşani suspendare 22:10 - 6:10 (8 ore), pe Făurei - Tecuci ,,Reluarea activitatii de miscare se face pentru circulatia trenurilor de marfa prevazute in programul de circulatie zilnic aprobat conform reglementarilor in vigoare", deci dacă nu e tren, nu e nici activitate de mişcare. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 02 Mar 2021, 18:32 | |
| - cfr500 a scris:
- Faza e ca nu poti sa obligi un om din Galati sa vina ca acar la Leorda.
Ei nu. Ia pune-te rău cu administrația să vezi cum te mută la cuca măcăi. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 02 Mar 2021, 19:28 | |
| - Dr2005 a scris:
- dan tm a scris:
- EU nu inteleg principiile astea la CFR Infra, adica pe linia Botosani suspenda activitatea de miscare pe un interval orar, cu repercusiouni in circulatia trenurilor iar pe alta linie unde nu au cicrculatie mentin personal.(propbabil tot intr-un anumit interval.
Mai sint linii pe unde ar putea circula marfare din an in pasti dar sint inchise complet. http://www.cfr.ro/files/ddr/RO%202021/Anexa%2014%20-%20Activitate%20suspendata%202021%20.pdf
Pe Vereşti - Botoşani suspendare 22:10 - 6:10 (8 ore), pe Făurei - Tecuci ,,Reluarea activitatii de miscare se face pentru circulatia trenurilor de marfa prevazute in programul de circulatie zilnic aprobat conform reglementarilor in vigoare", deci dacă nu e tren, nu e nici activitate de mişcare. vezi, de-aia am intrebat de ce se tot duc utilaje pe acolo? Pe Giera au inchis circulatia , nu mai merge nimeni deci toate cerealele se cara pe sosele pina la Deta, Voiteni sau Timiseni. Acolo inchiriaza linia si incarca. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 03 Mar 2021, 00:33 | |
| - Vitosa a scris:
- Ei nu. Ia pune-te rău cu administrația să vezi cum te mută la cuca măcăi.
Ar fi ceva dacă ar face cale ferată pe la Cuca Măcăi - https://ro.wikipedia.org/wiki/M%C4%83c%C4%83i,_Arge%C8%99 _________________ :TTT:
|
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 03 Mar 2021, 08:34 | |
| sau pe la Cuca, Galați https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Cuca,_Galați
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 03 Mar 2021, 10:50 | |
| Metaforic vorbeam. Au fost cazuri de IDM-ei (și nu numai) care de la criticat administrația pe tema statutului feroviarului au fost mutați de la un regulator la altul. Deci obligat omul să naveteze de la localitatea de domiciliu la dracu în praznic. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 16 Iun 2021, 16:13 | |
| Cam cat ar costa dublarea portiunilor cu linie simpla dintre Iasi si Tecuci (portiunile: Grajduri- HM Rebricea, Buhaiesti- Vaslui- HM Munteni si Barlad- Tecuci Ram. Frunzeasca) si echiparea cu BLA a portiunilor unde inca se mai circula la "cale libera" dintre Iasi si Tecuci (Buhaiesti- Vaslui, HM Munteni- Crasna- Zorleni) si echipare cu instalatie CED sau CE a HM Banca (singura ramasa cu instalatie SBW si semnalizare mecanica dintre Iasi si Tecuci) ?
Aceste lucrari ar trebui facute cu fonduri din bugetul de stat (ca fonduri europene pentru aceste lucrari nu cred ca s-ar putea accesa), ca sa nu mai stea trenurile la incrucisari pe M600, intre Iasi si Tecuci! |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 12 Aug 2021, 08:23 | |
| HM Banca se desfiinteaza cu totul, scotandu-se si macazele. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 13 Aug 2021, 15:49 | |
| Parca era vorba (asa scria intr-un mesaj postat mai demult pe acest topic) ca HM Banca va fi echipata cu instalatie CED! De asemenea stiu ca se mai incarcau cereale de la HM Banca! |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 13 Aug 2021, 18:11 | |
| Din 2019 ideile s-au mai schimbat. E mai economic asa. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 07 Oct 2021, 15:50 | |
| In urma unei deplasari facute pe data de 15 septembrie 2021 pe traseul Iasi- HM Ungheni Prut si retur, am observat urmatoarele, legate de amplasarea semnalelor si semnalizare:
-Intre statia Socola si HM Holboca exista semnale prevestitoare (cu 3+1 focuri si cu reperul doua cercuri negre concentrice), amplasate in accelasi loc (evident pe parti opuse ale caii)
-Intre HM Holboca si statia Cristesti-Jijia nu exista semnale prevestitoare (datorita distantei mici intre cele doua statii)
-Intre statia Cristesti-Jijia si HM Ungheni-Prut exista semnale prevestitoare (cu 3+1 focuri), care nu sunt amplasate in accelasi loc (exista o anumita distanta intre cele doua semnale prevestitoare). Pe partea opusa a caii, langa cele doua semnale prevestitoare exista si cate un semnal de trecere a BLA, care insa este scos din functiune!
In HM Holboca linia 1 este de ecartament larg iar in statia Cristesti-Jijia liniile 1 si 2 sunt de ecartament larg.
In HM Holboca nu erau acari la cele doua cabine, iar la HM Ungheni-Prut era acar numai la cabina nr. 1 (dinspre Iasi). De asemenea am observat un aspect mai ciudat la HM Ungheni-Prut: la cele doua macazuri (care sunt mecanice/manuale) exista montate niste "cutii", asemanatoarea cu , cutiile pentru electromecanismele de macaz! Probabil inainte de 1989 se dorea echiparea cu instalatie CED si a HM Ungheni-Prut, dar venirea revolutiei a dus cred la abandonarea acestei investitii!
In privinta trenurilor de marfa care mai trec pe la Ungheni spre Romania ar mai fi:
-trenuri cu vagoane-cisterna. Vagoanele-cisterna a CFM vin pe ecartament larg (cu locomotive CFM) pana in statia Cristesti-Jijia, de unde continutul vagoanelor este "transvazat" in vagoane-cisterna de ecartament normal. Aceste trenuri sunt operate de/si de GFR
-Pe forumul "lokomotiv" este postat un videoclip recent, cu un tren cu vagoane CFM incarcate cu ciment. Acele vagoane CFM cu ciment apar in videoclip ca fiind garate la linia de ecartament larg din spatele cladirii garii Socola (linia la care inainte de pandemie era garat automotorul CFM Socola- Chisinau), fiind tractate de o locomotiva 060-DA de cale larga a CFR-Marfa. Apoi erau descarcate pe o linie din apropierea remizei CFR-Marfa Socola. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
|
| |
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|