|
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+44Bebe cristi_tgv Vitosa t1972 Dr2005 Adrian78 razvan - trenuri Peter Fodor Laurentiu Ciobanu sun20 kasapis2007 Theijs DUAL AeroX MariusM Jeorje dan tm sp59 ravers75 spiderpc Katalyn TER200 cardinal alliens Nesebar bobi ciprian71 alinx3330 marius_catalin84 marius664 cristinat @ndrey laurentzu IonutCFR2009 sorin teoiasi riciu mielutu zburator Adirmvl neluadi cfr500 DAS 2011 ldh80 Andrey_tm 48 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 23 Iun 2017, 18:19 | |
| 2. Semnalul de intrare in HM Ungheni-Prut dinspre statia Ungheni CFM |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 29 Iun 2017, 13:01 | |
| O schita cu statia CFR Vaslui si zona inconjuratoare, cu precizarea ca liniile industriale (arate pe schita) pentru: Depozitele cooperatiei de consum, fosta statie transcontainere, fosta platforma industriala Rediu, fostul CET/Termica (linie care se racorda la HM Munteni) si fosta fabrica de mobila Movas , precum si cele doua foste linii infundate din capatul spre Buhaiesti a statiei Vaslui, sunt desfiintate si demontate din teren. Pe schita nu am putut marca fostele linii din fosta grupa de marfa a statiei Vaslui (grupa care era situata dupa pasajul denivelat, in sensul spre HM Munteni), deoarece aceasta grupa a fost desfiintata cu mult timp in urma, fapt care a facut imposibila observarea la fata locului a modului cum erau dispuse liniile din aceasta fosta grupa. Schita am facut-o pe baza observatiilor la fata locului. Cu negru am marcat liniile existente (inclusiv cele industriale mentionate ca si linii desfiintate si demontate din teren), cu verde am marcat liniile propuse in cazul dublarii liniei HM Munteni- Vaslui- Buhaiesti, iar cu rosu am marcat traseul studiat si propus la sfarsitul anilor 80 pentru ceea ce urma sa fie linia de tramvaie spre fosta platforma industriala Rediu. |
| | | TER200
Numarul mesajelor : 412 Varsta : 45 Reputatie : 3650 Data de inscriere : 13/01/2016
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 10 Aug 2017, 17:01 | |
| Incepand cu data de 17.08.2017, toate trenurile IR Bucuresti-Iasi si retur au numerele cu 12xxx. Ce se schimba in mersul lor? |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 10 Aug 2017, 18:18 | |
| - TER200 a scris:
- Incepand cu data de 17.08.2017, toate trenurile IR Bucuresti-Iasi si retur au numerele cu 12xxx. Ce se schimba in mersul lor?
Se modifica un pic timpii intre Bucuresti si Ploiesti Sud.Afectate la orele de sosire sunt doar cele care vin de la Iasi, cel mai slab timp pe aceasta portiune avand "expresul" care va stabate cei 60km in 50 minute.Probabil sunt iar ceva lucrari... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 12 Aug 2017, 00:16 | |
| E vorba de toate trenurile ce merg spre Ploiesti Sud vor circula cu numar modificat si durata marita din cauza unor lucrari la linie. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 14 Aug 2017, 14:51 | |
| Intre timp a aparut si comunicatul oficial.Cat despre durata sper sa fie doar o greseala de tehnoredactatre...
Lucrări de reabilitare a podului de la km 57+560
Bucureşti, 14 august 2017
Compania Naţională de Căi Ferate informează că în perioada 17 august 2017 – 15 octombrie 2018 se vor executa lucrări de reabilitare a podului feroviar de la km 57+560, linia CF Brazi – Ploieşti Sud, lucrări ce se vor face cu închiderea liniei permanente şi scoaterea de sub tensiune Fir I şi II Ramificaţia Ploieşti Triaj – Ploieşti Sud.
Reamintim că în perioada 12.06 - 26.06.2017 au fost executate lucrări la infrastructura feroviară la intrare în staţia Ploieşti Sud, pentru realizarea unei joncţiuni (legături) între firul I Ramificaţia Ploieşti Triaj - Ploieşti Sud şi firul II Marfă Ploieşti Triaj - Ploieşti Sud. Aceste lucrări au fost realizate pentru a oferi o variantă provizorie de circulaţie la intrare în staţia CF Ploieşti Sud, pentru redirecţionarea traficului la liniile 1-7 din staţie, în perioada derulării lucrărilor de modernizare a podului de la km 56+560, de pe linia CF Brazi - Ploieşti Sud, când accesul trenurilor va fi restricţionat la liniile 8 şi 9.
În perioada de execuţie a lucrărilor se vor înregistra întârzieri în graficul anumitor trenuri din cauza redirecţionării circulaţiei alternativ pe un singur fir între Ploieşti Triaj şi Ploieşti Sud şi între Ploieşti Sud şi Ramificaţia Ploieşti Triaj şi a timpului necesar reînscrierii acestora în grafic, dar şi modificări la trasele anumitor trenuri. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 14 Aug 2017, 15:00 | |
| Nu cred ca este nici o greseala tragic este ca nici termenul ala nu se respecta |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 14 Aug 2017, 17:34 | |
| Deci în sfârșit încep mult așteptatele lucrări. Fără sa îmi Sara nimeni în cap unii angajați din diferitele ramuri de la cf spuneau ca o parte din trenuri le deviază prin Ploiești Vest cu rebrusare. La prima strigare nu ar putea face asta decât cu trenurile Regio și privați ce va fi vom vedea. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 14 Aug 2017, 18:35 | |
| Doar IR1551, 1553 si 1555 vor circula cu rebrusare prin Ploiesti Vest. Nu si cele de rang Regio sau IR spre Moldova care sunt trasate prin Ploiesti Triaj. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 25 Aug 2017, 10:42 | |
| - cfr500 a scris:
- CFR SA a scos la licitatie desfiintarea TDJ din capat X Vaslui, linia spre termica mai e functionala?
http://cfr.ro/index.php/achizitii-iasi/3596-lucrari-de-reparatii-pentru-ridicare-restrictii-de-viteza-pe-aparate-de-cale-linia-600-fir-i-ii-tecuci-iasi-statia-vaslui-inlocuire-tdj-si-refacere-substrat-aparate-cale-cap-x Nu este vorba de desfiintarea acelui TDJ, ci de înlocuirea lui cu un alt TDJ nou! Citez din linkul postat- la sectiunea Descrierea succinta a contractului sau a achizitiilor/achizitiei: Lucrarile ce se vor executa in cadrul contractului constau in principal in lucrari de: Inlocuire TDJ 7/5A cu TDJ nou montat pe traverse din beton-armat (tip 49, Tg=1/9, R=190, Af, care include tot materialul metalic si traversele speciale de beton prevazute in planul de montare, inclusiv fixatorii de macaz cu cleme, sistemul de amplasare a electromecanismului de manevrare a macazului si barelor de tractiune si control al acestuia, materialul marunt de cale), inlocuire material marunt de cale uzat, executarea stratului de repartitie la TDJ 7/5A, balastarea aparatelor de cale TDJ 7/5A schimbatorul 5, demontarea/montarea schimbatorului 5 cu înlocuirea traverselor speciale, demontare/montare suprastructura panouri adiacente TDJ 7/5A si diagonala schimbator 5- TDJ 7/5A cu înlocuirea traverselor de lemn necorespunzatoare si a traverselor de beton T13 cu traverse T18 placate, deplacarea traverselor scoase din cale, stivuirea traverselor scoase din cale, incarea, descarcarea si transportul materialelor scoase si introduse in cale, profilarea prismei de balast, ciuruirea materialului de balastare, stivuirea traverselor din lemn scoase din cale, transportul rutier al materialelor scoase si introduse in cale, buraje tehnologice, deplasari de aparate de cale necesare axarii, lucrari SCB. TDJ 7/5A situat in capatul X (Spre HM Munteni) al statiei Vaslui nu poate fi desfiintat, prin acel TDJ (vezi schita statiei Vaslui postata de mine la acest topic, schita facuta in urma observatiilor pe teren) asigurandu-se accesul dinspre linia 1 (directa) spre celelalte linii ale statiei Vaslui (2, 3, 4, 5, 6 si 7). |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 25 Aug 2017, 11:04 | |
| Cat priveste fosta cale ferata industriala pentru fostul CET/Termica, linie care se desprindea din HM Munteni si mergea un timp paralel cu M600, aceea fosta cale ferata industriala a fost desfiintata si demontata din teren in jurul anilor 2010-2011.
CET-ul din Vaslui a functionat ultima data prin 2009. Insa, ca toate astfel de CET-uri din tara, proiectate si construite in anii 80, a fost inca de la inceput prost proiectat, datorita:
-Ca si combustibil utilizat la inceput s-a folosit carbunele inferior- lignit, cu o putere calorica slaba.
Intr-un raport din 13 noiembrie 1989 a conducerii judetului Vaslui se precizau urmatoarele referitoare la CET-ul din Vaslui: "...la Uzina de termoficare Vaslui tunelul de dezghet pentru carbune are ca termen de realizare anul 1990, dar stadiul de realizare actual este sub graficul de executie stabilit de comun acord cu constructorul, T.A.G.C.Ind Iasi". Motivul invocat de constructor era "...lipsa materialelor de constructie".
"...principalul neajuns (...) il constituie neasigurarea stocului de carbune pentru perioada friguroasa, de 60 de mii de tone".
"...se intampina greutati si in asigurarea calitativa a carbunelui livrat. Astfel, C.E.U.C. Motru livreaza carbune cu putere calorica intre 1050-1200 kcal./kg., cu mult sub nivelul minim de 1450 kcal/kg."
De-abia prin 1996 CET-ul din Vaslui este trecut pe pacura (partial) si apoi- dupa 1998- pe gaz metan.
-CET-ul fiind situat la marginea orasului, lungimea conductelor de transport si distributie a agentului termic, de la CET pana la blocurile din oras, era foarte mare, generând pierderi insemnate de agent termic pe conductele de transport si distributie.
Apoi, dupa introducerea retelei de gaz metan in municipiul Vaslui, in 1998, majoritatea populatiei s-a debransat in masa de la fostul CET/Termica, punandu-si centrale termice de apartament, pe gaz metan.
Astfel, ramasa fara majoritatea clientilor, CET/Termica isi pierde in mare parte obiectul muncii, iar ultima iarna in care a mai fuctionat CET-ul din Vaslui a fost iarna 2008/2009.
Astazi in Vaslui mai functioneaza (in cadrul sistemului centralizat de termoficare) doar cateva centrale termice de cartier apartinand SC Termoprod SA (mostenitoarea fostei CET/Termica), trecute pe gaz metan prin anii 2002-2004.
Desi CET-ul din Vaslui a fost un esec evident, totusi in anii 80 s-a inceput constructia (neterminata- ruinele se vad si azi) a unui CET si la Bârlad (proiectat sa functioneze tot pe carbune inferior- lignit)! |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 15 Noi 2017, 15:58 | |
| http://cfr.ro/files/paap/PAASRegionale2017/PAAS%20%20SRCF%20IASI.pdf
Statia Ghidigeni va fi desfiintata. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 04 Dec 2017, 14:23 | |
| Mai bine ar dubla portiunea Barlad- Tecuci Ram. Frunzeasca, ca sa nu se mai stea la incrucisari intre Barlad si Tecuci!
Daca s-ar dubla portiunea amintita, atunci ar aveea o justificare desfiintarea HM Ghidigeni! |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 05 Dec 2017, 14:20 | |
| Cand va fi trafic suficient pentru o dublare a liniei cu siguranta se va face.Din pacate la traficul actual, asa cu incrucisari isi pot permite sa desfinteze o halta de miscare.Probabil vor urma si altele singurul lucru bun este ca pe linie se circula cu o viteza buna, in care se pot recupera lejer si intarzieri de 20 de minute, asa ca eventualele incrucisari se pot foarte bine face la Nichiseni situata la doar la 5 minute. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 05 Dec 2017, 14:22 | |
| Vorbeam zilele trecute cu cineva de aceasta linie ca trenurile de calatori circula bine pe linie insa cu un cost mare:
LIPSA trenurilor de marfa. Lipsa trenurilor de marfa denota lipsa locurilor de munca si tot asa un lant sau un cerc vicios. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
| | | | M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |