Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

In jos 
+44
Bebe
cristi_tgv
Vitosa
t1972
Dr2005
Adrian78
razvan - trenuri
Peter Fodor
Laurentiu Ciobanu
sun20
kasapis2007
Theijs
DUAL
AeroX
MariusM
Jeorje
dan tm
sp59
ravers75
spiderpc
Katalyn
TER200
cardinal
alliens
Nesebar
bobi
ciprian71
alinx3330
marius_catalin84
marius664
cristinat
@ndrey
laurentzu
IonutCFR2009
sorin
teoiasi
riciu
mielutu zburator
Adirmvl
neluadi
cfr500
DAS 2011
ldh80
Andrey_tm
48 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 33 ... 47  Urmatorul
AutorMesaj
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6585
Reputatie : 12460
Data de inscriere : 09/07/2009

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 11 Apr 2019, 17:23

ldh80 a scris:
Care este cauza introducerii acestor restrictii noi ?

Buraj mecanizat intre Ghidigeni si Tutova
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6891
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12292
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Icon_minitimeDum 12 Mai 2019, 15:05

Cei mai buni timpi de mers care se obtin si s-ar putea obtine pe M600, daca linia ar fi macar readusa in parametri tehnici si de exploatare din 1990, pentru trenuri IR:


a. Sens Faurei- Tecuci- Iasi:

-Faurei- Tecuci: 1 h si 16 minute fara oprire (la VS de 100 km/h Faurei- Bordeasca Noua, 80 km/h Bordeasca Noua- Suraia si 100 km/h Suraia- Tecuci)

-Tecuci- Barlad: 40 minute fara oprire (IR 1667), la VS de 60 km/h Tecuci- Tecuci Nord hc (probabil datorita curbei) si 120 km/h Tecuci Nord- Barlad)

-Barlad- Crasna: 27 minute fara oprire ( R 65 "Moldova" in 1988/1989) la VS de 100 km/h

-Crasna- Vaslui: 14 minute fara oprire (R 65 "Moldova" in 1988/1989) la VS de 100 km/h

-Vaslui- Buhaiesti: 18 minute fara oprire (IR 1667) la VS de 100 km/h

-Buhaiesti- Nicolina : 41 minute fara oprire (nu vad rostul ca trenurile IR sa mai opreasca in HM Barnova; oricum acolo nu mai exista fostul post de revizie vagoane- deci nu ar mai fi motivul ca lacatusul de revizie sa faca proba franei acolo) la VS de 100 km/h Buhaiesti- Grajduri, 90 km/h Grajduri- HM Barnova, 95 km/h HM Barnova- HM Ciurea si 100 km/h HM Ciurea- Nicolina

-Nicolina- Iasi: 5 minute la VS de 65 km/h



b. Sens Iasi- Tecuci- Faurei

-Iasi- Nicolina: 4 minute la VS de 65 km/h

-Nicolina- Buhaiesti: 41 minute fara oprire la VS de 100 km/h Nicolina- HM Ciurea, 95 km/h HM Ciurea- HM Barnova, 90 km/h HM Barnova- Grajduri, 100 km/h Grajduri- Buhaiesti

-Buhaiesti- Vaslui : 18 minute fara oprire la VS de 100 km/h (IR 1660)

-Vaslui- Crasna: 14 minute fara oprire la VS de 100 km/h (IR 1660)

-Crasna- Barlad: 26 minute fara oprire la VS de 100 km/h (A 624 in 1988/1989)

-Barlad- Tecuci: 42 minute fara oprire (IR 1664) la VS de 120 km/h Barlad- Tecuci Nord hc si 60 km/h Tecuci Nord hc- Tecuci

-Tecuci- Faurei: 1 h si 15 minute fara oprire la VS de 100 km/h Tecuci- Suraia, 80 km/h Suraia- Bordeasca Noua si 100 km/h Bordeasca Noua- Faurei.



Insa dincolo de starea tehnica a liniei- in cazul M600 pe portiunea Iasi- Tecuci linia este relativ bine intretinuta, ramanand aproximativ in acceiasi parametri tehnici din 1990 (ca VS), cu exceptia stadiului in care se afla unul din cele doua fire dintre Crasna si Barlad (unde VS a scazut la 70 km/h), problema este exista portiunilor de linie simpla si inca neechipate cu BLA.


Macar daca s-ar dubla portiunile Grajduri- HM Rebricea (unde distanta nu este foarte mare), Buhaiesti- Vaslui, Vaslui- HM Munteni (unde distanta este foarte mica intre Vaslui si HM Munteni) si in special portiunea Barlad- Tecuci Ram. Frunzeasca, ca sa nu mai stea trenurile (in special IR-urile) la incrucisare prin Nichiseni!

Si bineinteles si echipate cu BLA sectoarele unde inca se mai circula la "cale libera": Buhaiesti- Vaslui, HM Munteni- Crasna (unde este sistem BLAS, fara semnale de trecere BLA) si Crasna- Zorleni (ceea ce ar insemna si CED HM Banca, singura statie/HM de pe M600 care a mai ramas cu sistem SBW).
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6891
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12292
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Icon_minitimeDum 12 Mai 2019, 19:11

Sunt curios ce succes va aveea IR 15.561 / 15.562 !

Mai ales ca va fi format din automotor si in plus cu cca o ora inaintea lui pleaca din Bucuresti spre Iasi IR 1661 iar din Iasi spre Bucuresti IR 1662 , care sunt formate din vagoane! Si oricum mult mai confortabil este sa calatoresti de la Iasi la Bucuresti intr-un vagon al CFR-Calatori decat in orice fel de automotor!

Poate daca si cei de la "Astra Trans Carpatic" compuneau IR 15.561/ 15.562 din locomotiva + vagoane ar aveea mai mult succes cu acest tren!


La fel si pentru IR 16.067/ 16.068 al "Regio Calatori"! Nu stiu cine s-ar incumeta- mai ales vara- sa mearga intr-un automotor vechi de la Iasi la Brasov! Mai degraba ar lua un IR de Bucuresti pana la Ploiesti si de acolo un alt tren pana la Brasov.

Pentru legatura directa Iasi- Brasov solutia optima ar fi atasarea unei grupe de 3 vagoane directe Iasi- Brasov (clasa 1, clasa a doua si de dormit), care pe distanta Iasi- Tecuci sa fie atasate la IR 1668/ 1667 iar din Tecuci sa circule pe traseul Marasesti- Adjud- Comanesti- Siculeni- Brasov.

In acest caz garnitura care din Vaslui formeaza R 6413 sa nu mai fie atasata la IR 1668 (daca tonajul maxim admis nu mai permite atasarea la actuala garnitura a IR 1668 a inca 3 vagoane) ci sa fie expediata din Iasi spre Vaslui ca si garnitura separata, dupa IR 1668 la sector de bloc pana in Buhaiesti.
Sus In jos
alinx3330




Numarul mesajelor : 342
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 5496
Data de inscriere : 23/10/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Icon_minitimeDum 12 Mai 2019, 20:30

ldh80 a scris:
Sunt curios ce succes va aveea IR 15.561 / 15.562 !

Mai ales ca va fi format din automotor si in plus cu cca o ora inaintea lui pleaca din Bucuresti spre Iasi IR 1661 iar din Iasi spre Bucuresti IR 1662 , care sunt formate din vagoane! Si oricum mult mai confortabil este sa calatoresti de la Iasi la Bucuresti intr-un vagon al CFR-Calatori decat in orice fel de automotor!

Poate daca si cei de la "Astra Trans Carpatic" compuneau IR 15.561/ 15.562 din locomotiva + vagoane ar aveea mai mult succes cu acest tren!


La fel si pentru IR 16.067/ 16.068 al "Regio Calatori"!  Nu stiu cine s-ar incumeta- mai ales vara- sa mearga intr-un automotor vechi de la Iasi la Brasov!  Mai degraba ar lua un IR de Bucuresti pana la Ploiesti si de acolo un alt tren pana la Brasov.

 Pentru legatura directa Iasi- Brasov solutia optima ar fi atasarea unei grupe de 3 vagoane directe Iasi- Brasov (clasa 1, clasa a doua si de dormit), care pe distanta Iasi- Tecuci sa fie atasate la IR 1668/ 1667 iar din Tecuci sa circule pe traseul Marasesti- Adjud- Comanesti- Siculeni- Brasov.

 In acest caz garnitura care din Vaslui formeaza R 6413 sa nu mai fie atasata la IR 1668 (daca tonajul maxim admis nu mai permite atasarea la actuala garnitura a IR 1668 a inca 3 vagoane) ci sa fie expediata din Iasi spre Vaslui ca si garnitura separata, dupa IR 1668 la sector de bloc pana in Buhaiesti.


nici unul nu va circula va fi anulat
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Icon_minitimeDum 12 Mai 2019, 22:06

Citat :
nu vad rostul ca trenurile IR sa mai opreasca in HM Barnova
E stației vârf de pantă si în conducere simplificată trebuie să urce seful de tren pe locomotivă.
Citat :
Si oricum mult mai confortabil este sa calatoresti de la Iasi la Bucuresti intr-un vagon al CFR-Calatori decat in orice fel de automotor
Sunt de acord cu tine si in mare parte iti dau dreptate, dar tu te-ai urcat măcar odata intrun automotor IC2 să vezi ce confort oferă ? Nu sta in casă in fața calculatorului, mai iesi si tu in lume, mai mergi cu trenul si apoi vorbi nene.
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6667
Data de inscriere : 27/06/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Icon_minitimeLun 13 Mai 2019, 10:24

Ei sa nu exageram acum cu automotorul IC2. Eu constat ca in ultima vreme confortul scade cu cat generatiile de autovehicule sunt mai noi. Vezi si metrourile noi, la care sunt 6 locuri in loc de 5 si ce sa vezi, or fi ele mai silentioase, dar spatiul e mai ingramadit! Automotoarele toate iti dau senzatia de tramvai, la fel si vagoanele noi. Iar la noi nu merge pe durate de timp scurte ca sa zici, ca o ora nu mori… Oricum in ultima vreme mi-am redus calatoriile de placere spre zero.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8745
Data de inscriere : 08/04/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Icon_minitimeLun 13 Mai 2019, 17:09

Poti sa mergi cu 1579, daca vrei placere.
La Brazi opreste, la Ploiesti Sud coboara 25 la suta, are 5 6 vagoane etajate.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6585
Reputatie : 12460
Data de inscriere : 09/07/2009

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Icon_minitimeMar 14 Mai 2019, 12:41

cardinal a scris:
Poti sa mergi cu 1579, daca vrei placere.
La Brazi opreste, la Ploiesti Sud coboara 25 la suta, are 5 6 vagoane etajate.

IR 1579, nu are vagoane etajate. Very Happy
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8745
Data de inscriere : 08/04/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Icon_minitimeMar 14 Mai 2019, 13:20

am gresit, scuze, am vrut sa scriu opusul, adica compartimentate I love you
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6891
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12292
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Icon_minitimeVin 17 Mai 2019, 12:45

In privinta VS -existenta si posibil de realizat pe M600:

-Viteza proiectata a liniei si cea care era in 1990 (si care in mare parte este si azi) era/este de:


-60 km/h intre statia Tecuci si halta Tecuci Nord hc, cel mai probabil datorita curbei de acolo. Pe acest tronson configuratia liniei si curba de acolo nu cred ca poate permite o VS mai mare de atata.

-120 km/h intre Tecuci Nord hc si Barlad

-100 km/h intre Barlad si Grajduri , intre HM Ciurea si Nicolina.

Aici VS - daca s-ar face lucrari la linie- ar putea fi cred marita pana la 120 km/h.

Configuratia liniei dintre Barlad- Grajduri si HM Ciurea- Nicolina permite cred cel putin 120 km/h, chiar pe actualul amplasament (nu exista curbe foarte stranse sau rampe mari de la Barlad pana la Grajduri).


Mai mult de 120 km/h, in tractiune diesel (fara electrificarea liniei) nu este in momentul de fata posibil in Romania, din cauza materialului rulant (locomotive diesel si automotoare).


Daca s-ar electrifica linia intre Tecuci Ram. Frunzeasca si Iasi s-ar putea pune problema ridicarii VS la 140 km/h, insa asta numai daca configuratia liniei- pe actualul amplasament- ar permite. Curbe prea stranse nu sunt de la Tecuci Nord hc. pana la Grajduri.

Doar o portiune de linie dintre fosta statie Rosiesti si statia Crasna (unde exista o curba dar destul de larga) ar trebui poate realizata pe un alt amplasament, pe celalalt mal al raului Barlad, mai aproape de satul Gura Albesti. S-ar elimina astfel cele doua poduri peste raul Barlad, dintre fosta statie Rosiesti si statia Crasna.




Raman alte doua sectiuni unde VS nu poate fi ridicata peste cea actuala, datorita configuratiei liniei:

-Intre statia Grajduri- HM Barnova cu 90 km/h, HM Barnova- HM Ciurea cu 95 km/h (datorita rampei/pantei de acolo)

-Intre statiile Nicolina si Iasi cu 65 km/h (datorita distantei mici si a faptului ca linia strabate municipiul Iasi)



Daca nu venea revolutia urma ca cel tarziu pana in 1995 (in "cincinalul" 1990- 1995) intreaga linie dintre Tecuci Ram. Frunzeasca- Barlad- Iasi sa fie dublata, electrificata si echipata cu BLA, iar ultimile statii si HM-uri care mai ramasesera in 1990 pe M600 cu instalatii SBW si semnalizare mecanica (statia Rosiesti, statia Banca si HM Barzesti) sa fie echipate cu instalatii CED (cu precizarea ca dupa ce se dubla si tronsonul Vaslui- Buhaiesti probabil HM Barzesti urma a fi desfiintata ca HM, singurul rol al acesteia fiind in 1990 pentru incrucisari de trenuri).

In acest caz VS ar fi fost cel mai probabil ridicata la 120 km/h si de la Barlad la Grajduri sau poate chiar la 140 km/h (desi totusi ma indoiesc ca s-ar fi ridicat la 140 km/h pe M600, deoarece in 1990 erau putine linii/magistrale CFR din Romania cu 140 km/h).



Dupa revolutie s-au mai facut foarte putine investitii la M600- ce s-a mai reusit a fost doar electrificarea unei foarte scurte portiuni din M600 (intre statia Tecuci si Tecuci Ram. Frunzeasca si racordul Tecuci Ram. Frunzeasca- Tecuci Ram. Cozmesti, electrificate in 1996 cu ocazia terminarii electrificarii liniei Doaga/General Eremia Grigorescu- Tecuci, de atunci locomotiva se schimba in Tecuci in loc de Marasesti).


Nu prea vad care a fost rostul electrificarii acestor doua scurte portiuni (Tecuci- Tecuci Ram. Frunzeasca si Tecuci Ram. Frunzeasca- Tecuci Ram. Cozmesti) daca oricum nu au mai continuat cu electrificarea spre Barlad! Oricum electrificarea pe aceste doua foarte scurte portiuni nu a fost folosita vreodata de locomotive electrice si oricum nu are cum sa fie folosita (nu cred ca poti schimba locomotiva in dreptul haltei Tecuci Nord hc) daca nu se continua electrificarea spre Barlad!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20631
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25575
Data de inscriere : 17/08/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Icon_minitimeVin 17 Mai 2019, 13:10

ldh80 a scris:
-60 km/h intre statia Tecuci si halta Tecuci Nord hc, cel mai probabil datorita curbei de acolo. Pe acest tronson configuratia liniei si curba de acolo nu cred ca poate permite o VS mai mare de atata.

Viteza nominală a curbei este 0,293 * sqrt(R * h), unde:
R este raza curbei, în [m]
h este supraînălţarea firului exterior al căii, în [mm]
Supraînălţarea maximă admisă e 150 mm, din calculele mele înseamnă că curba ar trebui să aibă raza de aprox. 280 m dacă e supraînălţarea maximă. Asta ar putea fi o temă de cercetare la faţa locului Basketball

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6891
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12292
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Icon_minitimeVin 17 Mai 2019, 13:21

Dr2005 a scris:
ldh80 a scris:
-60 km/h intre statia Tecuci si halta Tecuci Nord hc, cel mai probabil datorita curbei de acolo. Pe acest tronson configuratia liniei si curba de acolo nu cred ca poate permite o VS mai mare de atata.

Viteza nominală a curbei este 0,293 * sqrt(R * h), unde:
R este raza curbei, în [m]
h este supraînălţarea firului exterior al căii, în [mm]
Supraînălţarea maximă admisă e 150 mm, din calculele mele înseamnă că curba ar trebui să aibă raza de aprox. 280 m dacă e supraînălţarea maximă. Asta ar putea fi o temă de cercetare la faţa locului Basketball


Pai asta ar insemna 0,293 * (280 * 150)= 12306!

Deci care ar fi viteza nominala- ca 12306 nu poate fi- ?!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20631
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25575
Data de inscriere : 17/08/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Icon_minitimeVin 17 Mai 2019, 15:26

În informatică, în loc de radical de ordinul 2 se foloseşte termenul sqrt (square root, adică rădăcină pătrată)...

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 V010

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6915
Data de inscriere : 23/01/2014

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Icon_minitimeVin 17 Mai 2019, 23:25

L-ai blocat aici Dragos, deja ii da cu radicali Smile))))))l.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6891
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12292
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Icon_minitimeSam 18 Mai 2019, 18:49

Ar fi 0,293 * 110,9 = 32,5
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 20 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
Sus 
Pagina 20 din 47Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 33 ... 47  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
» IR 1964/1963 Iasi-Vaslui-Tecuci-Focsani-Buzau(Suceava)-Mangalia
» Mersul Trenurilor 2012-2013
» IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-
Mergi direct la: