| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+44Bebe cristi_tgv Vitosa t1972 Dr2005 Adrian78 razvan - trenuri Peter Fodor Laurentiu Ciobanu sun20 kasapis2007 Theijs DUAL AeroX MariusM Jeorje dan tm sp59 ravers75 spiderpc Katalyn TER200 cardinal alliens Nesebar bobi ciprian71 alinx3330 marius_catalin84 marius664 cristinat @ndrey laurentzu IonutCFR2009 sorin teoiasi riciu mielutu zburator Adirmvl neluadi cfr500 DAS 2011 ldh80 Andrey_tm 48 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 14 Dec 2018, 13:26 | |
| 1541/1540 a disparut de anul trecut... 15561/15562 sunt programate sa circule dupa 16.09, adica dupa terminarea sezonului estival cand automotorul care va face Bucuresti-Mangalia va deveni disponibil |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 14 Dec 2018, 20:45 | |
| @ldh80 - 155561/15562 automotor de tip IC2, dar din septembrie după terminarea sezonului estival și ți-a explicat motivul d-nul de dinaintea mea. - La tren 1668 nu cred să se mai poate atașa ceva. De la Iași la Vaslui circulă de fel cu 10 vagoane (~460T) + 2 GM dintre care unul și 5 vagoane formează tren 6413, și nu de ieri de alaltăieri ci de câțiva anișori și probabil că tot așa va fi și la anul și peste doi și poate și peste trei. N-am în clipa asta un livret la îndemână să văd cât e tonajul lui 1668 dar dvs puteți să visați încontinuare cai verzi pe pereți. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 14 Dec 2018, 21:13 | |
| Din Vaslui spre Iasi pleaca dimineata - la nici o ora diferenta- doua trenuri: 6411 pleaca la 3.55, iar 6413 pleaca la 4.49! Nu vad logica de ce sa plece doua trenuri din Vaslui spre Iasi la asa mica diferenta de timp- eventual 6413 poate fi anulat si 6411 sa plece un pic mai tarziu din Vaslui spre Iasi.
6411 este util si pentru cei care locuiesc in Vaslui si vor sa prinda in Iasi primul tren spre Timisoara (IR 1833). |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6453 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 14 Dec 2018, 22:45 | |
| 6411,o săgeată sau 2 vagoane plina(e) iar 6413,4-6 vagoane pline, pe care sa îl anulezi? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 14 Dec 2018, 23:13 | |
| Fiecare tren își are utilitatea lui, dar domnii părerologi ce circulă cu trenul din an in paște (și nu cu toate) de unde să știe? Ce văd și pe feisbucul ăla mă ia durerea de cap. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 15 Dec 2018, 21:56 | |
| - @ndrey a scris:
- 6411,o săgeată sau 2 vagoane plina(e) iar 6413,4-6 vagoane pline, pe care sa îl anulezi?
Foarte bine ca 6413 are 4-6 vagoane pline! O solutie ar fi ca, garnitura care formeaza trenul 6413 sa fie trimisa de la Iasi spre Vaslui dupa 1668, eventual sa circule la sector de bloc (pana in Buhaiesti) dupa 1668! Aceasta situatia demonstreaza inca o data ceea ce am mai spus: potentialul la traficul de calatori pe M600 intre Iasi si Tecuci si necesitatea- macar in prima faza a dublarii si echiparii cu BLA a intregii linii dintre Iasi si Tecuci Ram. Frunzeasca (macazurile de dinainte de halta Tecuci Nord hc). Care este totusi tonajul maxim, in prezent, pe care un tren de calatori il poate aveea intre Iasi si Tecuci ? Conform unui livret din 1984, cel mai greu tren de calatori care circula intre Iasi si Crasna era acceleratul 622 de atunci, care intre Iasi si Crasna aveea 13 vagoane ( 650 tone), iar intre Crasna- Bucuresti Nord aveea 16 vagoane ( 800 tone)! Dar in cazul acceleratului 622 de atunci aparea mentiunea "cu dubla tractiune intre Iasi - Barnova, pana la maxim 600 tone se remorca in simpla tractiune". Deci presupun ca si astazi garnitura lui 1668 ar putea duce maxim 13 vagoane intre Iasi si Vaslui |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 16 Dec 2018, 00:10 | |
| Comparația 1984 cu 2018 chiar nu își are rostul. Pe atunci sulzerul era forță fiind mai tânăr, întreținut, și titularizat, și asta pentru ele a reprezentat o mare gură de oxigen și vedem astăzi în ce stare deplorabilă au ajuns aceste 'mașinării', pe când începând cu anii 1999-2000 modernizările aduse tuturor claselor n-au făcut altceva decât să le scadă fiabilitatea. Plus porcăria aia de INDA un eșec total de le-au ars generatorul de putere. Aviz userului de a întrebat la alt topic de ce depoul Satu Mare are multe diesele retrase, și nu numai acolo. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 16 Dec 2018, 09:54 | |
| Ma refeream la tonajul maxim pe care configuratia liniei il permite! Doar asta nu s-a modificat din 1984 pana in prezent!
Deci linia permite maxim 600 tone (12 vagoane), in tractiune simpla, intre Iasi si Barnova!
Acuma intradevar, la starea in care se afla GM-urile si Sulzerele depoului Iasi in prezent, cu greu cred ca ar mai putea un GM sau un Sulzer de exemplul sa duca 12 vagoane de la Iasi spre Barnova- Tecuci.
Asadar Solutia optima ar fi ca, garniturii care formeaza 6413, sa fie trimisa din Iasi spre Vaslui imediat dupa 1668, la sector de bloc (pana in Buhaiesti). In acest fel si 1668 ar stationa mai putin in Vaslui- doua minute ar fi suficient. |
|
| |
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6453 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 16 Dec 2018, 10:24 | |
| În simpla Iași Barnova si Grajduri Barnova 500 tone maxim. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 17 Dec 2018, 20:03 | |
| Daca s-ar redeschide si liniile 604 si 603, pentru deservirea trenurilor , cu un consum de combustibil cat mai redus, depoul Iasi ar aveea nevoie de 12 automotoare Desiro, pentru a deservi urmatoarele trenuri:
-R 6412, 6414, 6411 si 6415 Iasi- Vaslui- Iasi (necesar doua automotoare)
-R 6402, R 6408 sau R 6404, R 6401, R 6403 Iasi- Barlad- Iasi (necesar doua automotoare)
-Un automotor pentru trenurile R Iasi- HM Ungheni Prut (din cauza distantei mici, este suficient un singur automotor pentru asigurarea a 5 perechi/zi de trenuri R).
-Doua automotoare pentru trenurile R Iasi- Ungheni (ca sa se poata asigura 3 perechi/zi) Tinand cont de cate microbuze si minibuze am vazut ca pleaca zilnic din autogara Iasi-Vama Veche spre Chisinau (dar si spre alte localitati din Republica Moldova- Balti, Soroca, Orhei, Edinet, etc) calatori sunt destui care merg din Iasi spre Republica Moldova. Trebuie doar gasite metodele pentru a-I determina sa foloseasca trenul.
-Doua automotoare pentru linia 604 (care pana/ de la Vaslui sau Crasna sa fie atasate la trenurile R Iasi- Barlad)
-Doua automotoare pentru linia 603, pentru asigurarea a 5 perechi/zi trenuri R Barlad- HM Falciu Nord (insa pentru acestea ar trebui amenajata o remiza in Barlad, folosind spatiile si daca au mai ramas ceva din ele cladirile si dotarile fostului depou Barlad)
-Plus un automotor de rezerva
In acest fel pe M600 ar mai ramane ca trenuri regio, compuse din vagoane si locomotive, doar trenurile care circula pe distanta mai lunga Iasi- Tecuci - Iasi ( 6311, 6313, 6312, 6314) si in plus si 6413.
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 17 Dec 2018, 20:21 | |
| 12 automotoare? Păi nici nu le-au fost alocate atâtea iar dintre cele alocate funcționale sunt vreo 4, dar și alea cu diferite probleme. Și să le transfere (temporar) din altă parte de unde? Și la alte depouri e jale și abia își acoperă trenurile alocate. Doamne dumnezeule vorbești fără să cunoști situația parcului de material rulant ! |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 17 Dec 2018, 23:48 | |
| Ce sa mai puna la Falciu Nord ? Am auzit ca lipsesc componentele caii in multe locatii, inclusiv din peroane s-au furat acele dale de beton... Deh, traim in Romania... |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 18 Dec 2018, 11:08 | |
| - Vitosa a scris:
- 12 automotoare? Păi nici nu le-au fost alocate atâtea iar dintre cele alocate funcționale sunt vreo 4, dar și alea cu diferite probleme. Și să le transfere (temporar) din altă parte de unde? Și la alte depouri e jale și abia își acoperă trenurile alocate. Doamne dumnezeule vorbești fără să cunoști situația parcului de material rulant !
Eu am zis cate automotoare ar aveea nevoie depoul Iasi pentru trenurile R de pe M600 si daca ar fi sa se reface si sa se redeschida si liniile 603 si 604! Stiu ca situatia parcului de material rulant al CFR-Calatori este dezastroasa si CFR-Calatori are nevoie de automotoare si rame electrice noi ca de aer, ca sa se elimine compunerile gen locomotiva+1-2-3 vagoane si sa poata fi introduce mai multe trenuri! Dincolo de resurse financiare cred ca sunt si alte motive care ingreuneaza foarte mult achizitia de material rulant nou la CFR-Calatori, dar acesta este un subiect de discutat pe alt topic. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 18 Dec 2018, 11:09 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Ce sa mai puna la Falciu Nord ? Am auzit ca lipsesc componentele caii in multe locatii, inclusiv din peroane s-au furat acele dale de beton... Deh, traim in Romania...
Pacat! Asta este tara in care traim! |
|
| |
t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: m 600 Dum 23 Dec 2018, 18:59 | |
| De ce interregio constanta iasi si retur nu circula prin tecuci faurei, il plimba prin buzau sau vara prin barbosi, cumva din cauza consumului de motorina,...se eficientiza cumva il cupla cu un bucuresti, iar din faurei se detasa...pe sectia 600 cfr calatori nu trebuia sa asigure pachrt minim social.. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
|
| |
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|