Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni

In jos 
+44
Bebe
cristi_tgv
Vitosa
t1972
Dr2005
Adrian78
razvan - trenuri
Peter Fodor
Laurentiu Ciobanu
sun20
kasapis2007
Theijs
DUAL
AeroX
MariusM
Jeorje
dan tm
sp59
ravers75
spiderpc
Katalyn
TER200
cardinal
alliens
Nesebar
bobi
ciprian71
alinx3330
marius_catalin84
marius664
cristinat
@ndrey
laurentzu
IonutCFR2009
sorin
teoiasi
riciu
mielutu zburator
Adirmvl
neluadi
cfr500
DAS 2011
ldh80
Andrey_tm
48 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 31 ... 47  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Icon_minitimeVin 08 Dec 2017, 20:08

DAS 2011 a scris:
Daca in Romania banul public nu ar fi exclusiv la discretia politicienilor, s-ar putea stabili prioritati in fiecare domeniu. La CFR normal ar fi sa se aleaga vreo 2000 km de linii magistrale si principale ( altele decat cele vizate de fonduri UE ) care sa concentreze toti banii investiti de la buget sau din credite in urmatorii 10 ani.Ma gandesc la tronsoane de linii cu potential in ceea ce priveste traficul de persoane si marfa care sa fie readuse la viteza constructiva, modernizate instalatiile, realizarea conditiilor tehnice pentru circulatia RO-LA-urilor. Poate linii precum 202,502+401,900,500,310 ar merita un asemenea tratament.
Asa fiecare politician vrea autostrada in judetul sau, asfalt si cale ferata in comunele din colegiu, biserici in toate satele si catunele, in concluzie PRADUIREA BANULUI PUBLIC. Si daca mai punem oprirea investitiilor pentru indestularea buzunarului bugetarilor, pensionarilor si asistatilor sociali, ne dam seama in ce tara traim.

Cu prima parte a afirmatiei sunt de accord, cu a doua parte a afirmatiei nu sunt de accord!

Cu salariile celor ce lucreaza in sectorul bugetar si pensile: un om, chiar daca lucreaza sa spunem ca si paznic sau registrator la o primarie dintr-un oras mic, sau un om care este pensionar, este absolut normal sa aibe un salar decent, care sa-i permita sa-si plateasca toate facturile si utilitatile la bloc, sa manance decent, sa-si poata lua din cand in cand o haina sau o pereche de papuci noi, daca se imbolnaveste sa-si poata cumpara medicamentele necesare, etc!

Si am sa va spun, ca in general salariile la primarii, mai ales in orasele mici, cu greu acopera cheltielile unui trai decent, la bloc!

Si ca sa nu spuneti ca vorbesc fara sa cunosc, din auzite, am sa va spun ceva mai personal: eu din noiembrie 2011 pana in septembrie 2017 (deci cca 6 ani) am lucrat la Primaria Municipiului Husi, ca dispecer monitorizare video (in Husi in noiembrie 2011 a fost instalat un system de monitorizare video, cu camere de supraveghere pe strazi), cu statut de personal contractual (nu eram functionar public).

Si ultima data salariu meu net era de 1350 Ron! Este adevarat, fata de lucru la patron existau unele avantaje: loc de munca sigur (doar sa faci o prostie prea mare sa te fi dat afara primaru, dar pur si simplu nu prea aveai cum sa faci asta), program sigur si stabil (luni-joi de la 7.30 la 16.00, vineri zi scurta pana la 13.30, sambata, duminica, toate sarbatorile legale liber, cu diverse ocazii- de ziua primarului o masa cu de toate pentru toti angajatii primariei si toata lumea dupa ce beia, manca si ciocnea un pahar de sampanie cu primarul pe la 14.00 pleca acasa, de sarbatori iarasi nu statea toata lumea pana la 16.00, dimineata desi ora de venire la servici era de 7.30, dar erau care veneau si pe la 7.40- 7.45, portarul era baiat bun si nu lua condica chiar la 7.30, si multe altele (in 6 ani de zile am vazut mai multe prin primarie), dar care nu cred ca ar fi bine sa le spun!

Din pacate, din motive personale, a trebuit in septembrie 2017 sa plec din Husi!

Atat cu off-topical!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Icon_minitimeVin 08 Dec 2017, 21:36

DAS 2011 a scris:
Daca in Romania banul public nu ar fi exclusiv la discretia politicienilor, s-ar putea stabili prioritati in fiecare domeniu. La CFR normal ar fi sa se aleaga vreo 2000 km de linii magistrale si principale ( altele decat cele vizate de fonduri UE ) care sa concentreze toti banii investiti de la buget sau din credite in urmatorii 10 ani.Ma gandesc la tronsoane de linii cu potential in ceea ce priveste traficul de persoane si marfa care sa fie readuse la viteza constructiva, modernizate instalatiile, realizarea conditiilor tehnice pentru circulatia RO-LA-urilor. Poate linii precum 202,502+401,900,500,310 ar merita un asemenea tratament.
Asa fiecare politician vrea autostrada in judetul sau, asfalt si cale ferata in comunele din colegiu, biserici in toate satele si catunele, in concluzie PRADUIREA BANULUI PUBLIC. Si daca mai punem oprirea investitiilor pentru indestularea buzunarului bugetarilor, pensionarilor si asistatilor sociali, ne dam seama in ce tara traim.

CFR SA are niste prioritati de te doare capul instaleaza TMV pe la Videle fara nici un avantaj pentru sporirea vitezei si fluidizarea circulației iar la Lunca Budieni pune macaz de 80 km/h dar lasa instalatia veche si viteza in abatere e de 30 km/h

Sa nu mai zic de wifi in gari cand in unele gari e frig de mori nu ai Wc ai peroane la nivelul sinei de pica oameni cand coboara din tren
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5203
Data de inscriere : 18/09/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Icon_minitimeSam 09 Dec 2017, 10:16

Adrian, situatie ca la Videle sunt cu zecile la CFR. Cheltuirea haotica a banului public. Trebuiau cheltuiti niste bani, o firma dedicata nu avea de lucru si atunci a primit lucrarea de la Videle, bani multi, terasament, asigurarea scurgerii apelor, demontarea-montarea schimbatorului, ce conteaza ca nu aduce nici o imbunatatire ? Ce importanta are ca a fost burat de utilajele CFR SA ? Justificarea lucrarii si documentatia sunt "beton". La Bacau s-a introdus schimbator pe traverse din beton,  R = 300 m, V = 40 km/h in abatere pe o linie care da pe un opritor la o rampa unde descarca Dedeman si unde viteza de manevra este de 5 km/h !!! De asta trebuie management privat, sau preluarea retelei de catre o administratie feroviara straina performanta.
Idh 80 - nu am spus ca salariile bugetarilor si pensiile sunt mari, insa nu sunt conforme cu performantele sau contributiile salariatilor. Marirea salariilor trebuie facuta in paralel cu reducerea numarului angajatilor. Am si eu cunostinte in primarii si stiu exact cate rude ale primarului, viceprimarilor sau secretarului, fara pregatire in domeniu ard gazul pe acolo. Da, sunt de acord sa aiba primarul 5 - 6000 ron net, dar unitatile administrativ teritoriale sa aiba minim 10000 locuitori. Logica valabila pentru majoritatea bugetarilor. Iar de pensiile speciale platite celor care nu au contribuit pentru ele ??? De ajutoarele sociale lasate pe datorii la birtul din sat, in timp ce in constructii si agricultura poti castiga 100 ron/zi ce spui ?
Daca te-ai mutat in Pascani, bun venit intr-un oras frumos, decent, cu activitate feroviara. Spor de fotografiat !!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Icon_minitimeSam 09 Dec 2017, 13:54

Adrian78 a scris:
CFR SA are niste prioritati de te doare capul instaleaza TMV pe la Videle fara nici un avantaj pentru sporirea vitezei
La Videle era o instalaţie de centralizare electronică unicat pe reţeaua feroviară, care era într-un hal fără de hal, de ani de zile se chinuie să o înlocuiască. A fost proiect pe POS-T 2007-2013, dar a murit când s-a mutat autoritatea de management de la MT la Ministerul Fondurilor Europene. Acum probabil l-or fi refăcut pentru POIM 2014-2020 şi li s-o fi aprobat. Ce sporire a vitezei vrei să iasă din schimbarea semnalizării într-o staţie?

DAS 2011 a scris:
nu am spus ca salariile bugetarilor si pensiile sunt mari, insa nu sunt conforme cu performantele sau contributiile salariatilor. Marirea salariilor trebuie facuta in paralel cu reducerea numarului angajatilor.
De unde mama dracu' să mai reducă personal? În administraţia centrală şi în multe societăţi de stat se stă peste program neplătit pentru că nu mai e personal, nu are cine să facă treaba. Asta pe salarii care cresc doar pentru că creşte salariul minim şi nu pot fi oamenii plătiţi sub salariul minim că e ilegal. Chiar şi pe unde s-au mai mărit puţin salariile (pe vremea lui Cioloş, nicidecum pe vremea PSD-ului) nu mai există personal, dar există organigrame cu câte 4 - 5 secretari de stat, secretar general, secretar general adjunct, subsecretar de stat şi cabinetele lor cu câte 6 - 7 consilieri fiecare şi un director de cabinet, în vreme ce personalul de execuţie fuge mâncând pământul din ministere, când vede câte lucrări primeşte şi cu ce termen. Ce performanţă să faci când ţi se cere să analizezi un proiect de act normativ de 200 de pagini într-o oră jumate? Timp în care trebuie să iei şi semnătură de la secretarul de stat pe observaţiile scrise.

În schimb, s-a dat liber la mărit salarii în primării, tichete de vacanţă şi alte asemenea... de exemplu, la PMB toţi anagajaţii au primit abonament gratuit la RATB şi un tichet de vacanţă de 1450 lei. Iar prin primăriile de comune s-a ajuns la situaţii în care secretarele au 3000 de lei salariu.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Icon_minitimeSam 09 Dec 2017, 18:54

Dr2005 a scris:
Adrian78 a scris:
CFR SA are niste prioritati de te doare capul instaleaza TMV pe la Videle fara nici un avantaj pentru sporirea vitezei
La Videle era o instalaţie de centralizare electronică unicat pe reţeaua feroviară, care era într-un hal fără de hal, de ani de zile se chinuie să o înlocuiască. A fost proiect pe POS-T 2007-2013, dar a murit când s-a mutat autoritatea de management de la MT la Ministerul Fondurilor Europene. Acum probabil l-or fi refăcut pentru POIM 2014-2020 şi li s-o fi aprobat. Ce sporire a vitezei vrei să iasă din schimbarea semnalizării într-o staţie?.

În schimb, s-a dat liber la mărit salarii în primării, tichete de vacanţă şi alte asemenea... de exemplu, la PMB toţi anagajaţii au primit abonament gratuit la RATB şi un tichet de vacanţă de 1450 lei. Iar prin primăriile de comune s-a ajuns la situaţii în care secretarele au 3000 de lei salariu.

Dragos ma refeream ca de banii aia care i-au dat pe TMV bagau banii in restrictii in altceva care ajuta si eu nu am spus ca daca baga TMV creste viteza
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Icon_minitimeDum 10 Dec 2017, 00:10

CED-ul ăla vechi înghite o groază de bani, ba' mai dă şi rateuri.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Icon_minitimeDum 10 Dec 2017, 00:37

Bagi TMV doar in statiile mari apoi vi cu reconstructia, gen Arad si demontezi totul.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Icon_minitimeDum 10 Dec 2017, 10:38

DAS 2011 a scris:
Adrian, situatie ca la Videle sunt cu zecile la CFR. Cheltuirea haotica a banului public. Trebuiau cheltuiti niste bani, o firma dedicata nu avea de lucru si atunci a primit lucrarea de la Videle, bani multi, terasament, asigurarea scurgerii apelor, demontarea-montarea schimbatorului, ce conteaza ca nu aduce nici o imbunatatire ? Ce importanta are ca a fost burat de utilajele CFR SA ? Justificarea lucrarii si documentatia sunt "beton". La Bacau s-a introdus schimbator pe traverse din beton,  R = 300 m, V = 40 km/h in abatere pe o linie care da pe un opritor la o rampa unde descarca Dedeman si unde viteza de manevra este de 5 km/h !!! De asta trebuie management privat, sau preluarea retelei de catre o administratie feroviara straina performanta.
Idh 80 - nu am spus ca salariile bugetarilor si pensiile sunt mari, insa nu sunt conforme cu performantele sau contributiile salariatilor. Marirea salariilor trebuie facuta in paralel cu reducerea numarului angajatilor. Am si eu cunostinte in primarii si stiu exact cate rude ale primarului, viceprimarilor sau secretarului, fara pregatire in domeniu ard gazul pe acolo. Da, sunt de acord sa aiba primarul 5 - 6000 ron net, dar unitatile administrativ teritoriale sa aiba minim 10000 locuitori. Logica valabila pentru majoritatea bugetarilor. Iar de pensiile speciale platite celor care nu au contribuit pentru ele ??? De ajutoarele sociale lasate pe datorii la birtul din sat, in timp ce in constructii si agricultura poti castiga 100 ron/zi ce spui ?
Daca te-ai mutat in Pascani, bun venit intr-un oras frumos, decent, cu activitate feroviara. Spor de fotografiat !!

La pensionari nu ai cum sa stabilesti vreun criteriu de performanta! Tinand cont de cheltuielile la bloc (in special facturile la utilitati iarna), pentru ca toti pensionarii din Romania sa poata trai decent, nu ar trebui sa existe pensie mai mica de sa zicem 1500- 1700 ron, iar toate medicamentele pentru pensionari cu pensie sub 2000 ron sa fie absolut gratuite! Asa mi s-ar parea normal! Sa se taie din pensile aleea foarte mari a parlamentarilor de exemplul, dar in schimb sa se mareasca semnificativ pensile celor care au sub 2000 ron! Nu mi se pare normal ca un fost parlamentar (dar si alte categorii cu pensii speciale) sa se lafaie cu pensii de ordinul a 5000- 6000 ron sau mai mult, iar un pensioner obisnuit sa se chinuie cu o pensie de 1000 ron!


La primarii:

-Faptul ca de multe ori se angajeaza pe pile sau spaga este arhicunoscut, dar nimeni nu pare ca vrea sau poate sa faca ceva sa combata acest fenomen

-Legat de criteriile de performanta:

-Sunt functii la primarii unde pot stabili asemenea criterii (de exemplul- cei care lucreaza la birourile de management a fondurilor europene din primarii, in contabilitate, la birourile de urbanism, etc)

-Insa sunt functii in primarii -in special la personalul contractual (de exemplil personalul tehnic sau de deservire) este foarte dificil de stability vreun criteriu de performanta! Si tocmai acest personal are salariile cele mai mici in primarie!

Si sa va dau un exemplul- din primaria Husi

-Ce fel de criteriu de performanta puteai sa-i stabilesti lui Paul fochistul, in conditiile in care conform fisei postului singura lui atributie era sa porneasca central termica (automatizata, pe gaz metan), sa o supravegheze in functionare si eventual daca se spargea vreun calorifer sau o teava de caldura sa o repare ?

-Ce fel de criteriu de performanta puteai sa-i stabilesti lui Fanica de la radioficare, in conditiile in care singura lui obligatie de service era sa se asigure ca statia de radioficare functioneaza (vai mama ei statie de radioficare, cu echipamente din anii 60- 70), eventual sa o carpeasca daca se strica (ca la ce echipamente vechi sunt acolo, evident ca nu mai poti gasi piese noi), sa repare liniile de radioficare din oras si daca se strica difuzorul la un om sa se duca sa-l repare) ?

-Ce fel de criteriu de performanta puteai sa stabilesti la portari ?

-In privinta mea, conform fisei postului, aveam urmatoarele atributii:

1. Dimineata la intrarea in servici sa pornesc calculatorul si sa deschid programul de monitorizare video

2. Daca vedeam ceva foarte grav (batai, incendiu, accidente rutiere, etc) sa sun la 112. Dar orasul fiind mic si linistit, mai ales ziua nu se intampla nimic (in 6 ani de zile, doar o singura data a trebuit sa sun la 112, cand omasina a lovit o femeie chiar pe trecerea de pietoni din fata primariei)

3. Daca se defecta vreo camera video, sa telefonez la firma care asigura mentenanta sistemului de supraveghere video

4. Daca se defecta vreun calculator, sa I spun informaticienii din primarie sa vina sa-l repare

5. Daca venea vreun politist , si aveea hartie oficiala semnata si aprobata de primar, sa-i dau inregistrarile video cerute.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Icon_minitimeDum 10 Dec 2017, 14:00

La pensionari e simplu - trebuie eliminate pensiile speciale, că alea consumă bani. Hai să zicem că ar putea rămâne pentru militari (dar pentru ăia care au fost pe front, nu pentru generalii de Securitate), pentru poliţişti, pentru judecători... şi cam atât.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
laurentzu




Numarul mesajelor : 424
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 3515
Data de inscriere : 08/06/2016

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Icon_minitimeLun 11 Dec 2017, 12:59

ldh80 a scris:

-Insa la infrastructura feroviara, judetul Vaslui sta destul de rau!
Ganditi-va ce ar insemna pentru judetul Vaslui- si in special pentru atragerea de investitori puternici- reconstructia (cu dublare, electrificare, BLA) M600 , la VS de 160 km/h intre Tecuci si Grajduri !
 

Pai daca Vaslui sta rau la capitolul infrastructura feroviara, pai de Botosani sau Piatra Neamt ce sa mai spun ?
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Icon_minitimeLun 11 Dec 2017, 17:05

Cum sta rau Neamt ul ?
Are legatura la Bacau pentru P Neamt, la Pascani pentru Tirgu Neamt.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Icon_minitimeLun 11 Dec 2017, 17:14

laurentzu a scris:
ldh80 a scris:

-Insa la infrastructura feroviara, judetul Vaslui sta destul de rau!
Ganditi-va ce ar insemna pentru judetul Vaslui- si in special pentru atragerea de investitori puternici- reconstructia (cu dublare, electrificare, BLA) M600 , la VS de 160 km/h intre Tecuci si Grajduri !
 

Pai daca Vaslui sta rau la capitolul infrastructura feroviara, pai de Botosani sau Piatra Neamt ce sa mai spun ?

La Botosani sau Piatra-Neamt nu prea ai ce face, ambele fiind situate pe linii secundare infundate! In cazul Botosani sau Piatra-Neamt cel mult se poate realiza readucerea liniilor secundare respective la VS de dinainte de 1990- 100 km/h (Veresti-Leorda-Botosani si Bacau- Piatra Neamt).

In schimb judetul Vaslui este strabatut de o magistrala de cale ferata!
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Icon_minitimeMier 21 Noi 2018, 16:04

In ultima vreme au cam circulat diverse drezine de la infrastructura pe linia asta. E adevarat ca sporadic au fost si marfare spre/dinspre port, ba chiar si pe partea cealalata a fost un marfar de la Deda prin Tecuci pentru Ciorasti.

.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Icon_minitimeMier 21 Noi 2018, 21:42

Pai da, e vorba de o drezina a celor de la Faurei care pleaca saptamanal spre Tecuci, sa mai ajusteze jungla de la Balta Alba. Baietii pleaca pregatiti cu intreg arsenalul: motocoase, topoare, ferastraie electrice, transformatorul alimentator dupa ei... Ia priviti ce utilaj ii teleporteaza cu 70 km/h, care scoate fum ca la vapor. Laughing

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 20181110
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Icon_minitimeVin 14 Dec 2018, 07:30

De la noul mers, pe M600 sunt cam aceleasi trenuri!

Din pacate la doua (din cele 4) IR-uri Iasi- Bucuresti si la unul (din cele doua) IR-uri de Galati apare precizarea ca nu circula in zilele de: 25 decembrie 2018, 28 aprilie 2019 si 16 iunie 2019!



Ca si noutate, apare un tren IR 15.561 Bucuresti Nord- Iasi , apartinand operatorului privat "Astra Transcarpatic", care va circula in perioada 26/27 aprilie- 1/2 mai 2019! Ar fi interesant de vazut ce compunere va aveea.


Din pacate a disparut si IR 1541/1540 Iasi- Bacau- Adjud- Siculeni- Brasov.

Astfel singurul tren direct intre Iasi si Brasov a ramas automotorul Regio Calatori, dar care nu circula permanent si in plus pe o distanta asa de lunga este total nepotrivit un automotor!


Ar fi bun o grupa de 3 vagoane (clasa 1, clasa a doua si de dormit) Iasi- Brasov, care:

-Sa circule permanent

-Intre Iasi si Tecuci sa fie atasata la IR 1668/1667 (ca sa fie utilizata acceiasi trasa si acceiasi locomotiva intre Iasi si Tecuci)

-Din Tecuci sa circule pe traseul Marasesti- Adjud (in Adjud s-ar putea atasa si o grupa Suceava- Brasov)- Siculeni- Brasov.

-Sa opreasca numai in: Nicolina, Vaslui, Crasna, Barlad, Tecuci, Marasesti, Adjud, Onesti, Saline hc, Comanesti, Siculeni, Miercurea-Ciuc si Sfantu Gheorghe.
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni    M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni   - Pagina 16 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
Sus 
Pagina 16 din 47Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 31 ... 47  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni
» IR 1964/1963 Iasi-Vaslui-Tecuci-Focsani-Buzau(Suceava)-Mangalia
» Mersul Trenurilor 2012-2013
» IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 600-
Mergi direct la: