|
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+44Bebe cristi_tgv Vitosa t1972 Dr2005 Adrian78 razvan - trenuri Peter Fodor Laurentiu Ciobanu sun20 kasapis2007 Theijs DUAL AeroX MariusM Jeorje dan tm sp59 ravers75 spiderpc Katalyn TER200 cardinal alliens Nesebar bobi ciprian71 alinx3330 marius_catalin84 marius664 cristinat @ndrey laurentzu IonutCFR2009 sorin teoiasi riciu mielutu zburator Adirmvl neluadi cfr500 DAS 2011 ldh80 Andrey_tm 48 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 21 Oct 2016, 00:49 | |
| - ldh80 a scris:
Pai atunci sa se se ia masuri (legislative si tehnice) ca si trenul Iasi- Ungheni Moldova sa nu stea mai mult de 40 de minute in HM Ungheni-Prut! Sunt convins ca daca s-ar vrea s-ar putea! De exemplul politistii de frontiera si vamesii ar putea urca in tren la Nicolina, si cat timp face trenul pana la HM Ungheni-Prut pot efectua controlul vamal si al documentelor in tren! Apoi trenul sa opreasca 5 minute in HM Ungheni-Prut (cat sa se dea jos vamesii si politistii de frontiera), apoi sa plece spre Ungheni Moldova!
Asta este imposibil, deoarece trenurile acestea sunt folosite masiv la contrabanda, asa ca vamesii trebuie sa faca controale temeinice, nu atat la bagajele calatorilor cat in planseele din tavan ori podea unde se ascund in principal tigari...Iar un control vamal nu se poate efectua in mers, din motive obiective si tehnice... |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Dec 2016, 14:36 | |
| O intrebare- capacitatea actuala de trafic al M600 (cu unele portiuni cu linie simpla), ar permite circulatia a 10 perechi trenuri IR/zi (intre Iasi si Tecuci), + a numarului de trenuri R existente in momentul de fata (care circula strict intre Iasi si Tecuci) + a 5 perechi/zi trenuri R pentru linia 603 (intre Bârlad si Zorleni pe M600) + a 4 perechi trenuri R/zi pentru linia 604 (3 perechi Husi-Crasna-Vaslui si o pereche Husi-Crasna- Bârlad) ?
Pentru a atrage calatorii spre tren, si pentru a asigura legaturi bune pentru cetatenii din judetul Vaslui , dar si pentru cei din municipiul Iasi, cu orasele Bucuresti, Galati, Brasov, Constanta si Mangalia, pe M600 ar trebui sa circule 10 perechi trenuri IR/zi, astfel
-4 perechi trenuri IR Iasi- Bucuresti Nord (cel de noapte pe linia Tecuci- Faurei- Urziceni- Bucuresti) Acestea sa plece din Iasi la prima ora dimineata, in jurul prânzului, in jurul orei 16 si seara.
-3 perechi trenuri IR Iasi- Galati (unul din ele eventual Cluj Napoca- Iasi- Galati) Acestea sa plece din Iasi dimineata, la pranz si in jurul orei 18
-O pereche tren IR Iasi- Mangalia, cu circulatie permanenta. Acesta sa revina la traseul traditional prin Tecuci- Faurei si sa plece din Iasi in jurul orei 22, iar in Iasi sa soseasca in jurul orei 21.00 (cum era orarul traditional al acelui tren)
-O pereche tren IR Iasi- Bârlad- Adjud- Siculeni- Brasov (care din Adjud sa se combine cu o grupa de Suceava) Acesta sa plece din Iasi in jurul orelor 23 sau 0.30.
-O pereche tren IR Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci- Bârlad- Crasna- Vaslui- pe linia de racord Ramificatie Nicolina- Socola- Ungheni- Chisinau, care sa circule noaptea. Este cel mai scurt traseu feroviar posibil, existent in momentul de fata intre Bucuresti si Chisinau, si nu ar implica schimbarea locomotivei decat la Ungheni (o singura locomotiva a CFR ar putea tracta astfel trenul pe intreaga distanta Bucuresti- Ungheni)
Dezvoltarea si modernizarea M600 ar trebui conceputa in stransa legatura cu modernizarea liniei Tecuci- Faurei si a M700 intre Faurei si Bucuresti, deoarece ultimile doua sectoare de linie amintite ofera cel mai scurt traseu posibil intre Iasi si Mangalia, respectiv intre Iasi si Bucuresti!
Apoi tronsonul Tecuci- Faurei- Urziceni- Bucuresti strabate preponderent zona de campie, cu o mare parte din traseu aproape in linie dreapta (cred ca este cel mai drept traseu din reteaua CFR, dupa M800), fara rampe mari sau curbe stranse!
Este o mare prostie din partea conducerii CFR-Infrastructura ca a lasat in paragina liniile Tecuci- Faurei si Faurei- Urziceni!
Ca toti se lauda ca vrem sa dezvoltam judetul Vaslui, da nimeni nu se gandeste sa faca un proiect ca lumea, de modernizare pt 160 km/h a M600+M700 (intre Faurei si Bucuresti), ca sa atraga investitori puternici si in judetul Vaslui!
Daca un asemenea proiect ar fi facut in mod serios, nu cred ca nu s-ar putea obtine finantare din partea UE pentru realizarea lui! |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 08 Dec 2016, 23:08 | |
| Si ca argumente, ca traseul Tecuci- Faurei- Urziceni- Bucuresti ar constitui cel mai scurt traseu posibil pentru trenurile Iasi- Bucuresti, si din acest motiv merita sa fie reabilitat (impreuna cu M600) pt o VS de 160 km/h, sunt si timpii de mers obtinuti in trecut de trenurile Iasi- Bucuresti, via Faurei:
-In 1996/1997, trenul R 760 (compus evident atunci din locomotiva si vagoane; aveea atasat in acel mers 1996/1997 si o grupa directa facultativa Husi- Bucuresti Nord, compusa din doua vagoane seria 29-22 si un vagon seria 17-22 Hecht) parcurgea distanta Iasi- Bucuresti Nord (via Faurei) in 5 h si 41 minute. Opririle erau in : Nicolina (un minut), Vaslui (doua minute), Barlad (12 minute, pentru atasarea grupei facultative directe de la Husi), Tecuci (3 minute), Faurei (un minut) si Urziceni (un minut).
-In 2003, cele doua perechi de trenuri IC Iasi- Bucuresti , dar care erau compuse din automotoare Desiro, parcurgeau distanta Iasi- Bucuresti Nord (via Faurei) in 5 h si 47 minute!
Opririle erau in: Nicolina (un minut), Vaslui (un minut), Barlad (un minut) si Tecuci (un minut). De la Tecuci la Bucuresti (via Faurei) circula fara oprire!
Si la vremea respectiva (atat in 1996/1997, cat si in 2003), VS era de 100 km/h, pe distanta Tecuci- Faurei- Urziceni- Mogosoaia- Bucuresti Nord!
Tinand cont de acestea, ganditi-va cat ar face un tren Iasi- Bucuresti Nord (via Faurei) , daca VS ar fi de 160 km/h pe intreaga distanta Grajduri- Buhaiesti- Vaslui- Crasna- Zorleni- Barlad- Tecuci- Faurei- Urziceni- Bucuresti Nord, fara restrictii sau limitari de viteza!
Cred ca ar putea scoate si sub 5 ore de la Iasi la Bucuresti, inclusiv cu opriri in: Nicolina, Vaslui, Crasna, Barlad, Tecuci, Faurei si Urziceni! |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Joi 15 Dec 2016, 16:01 | |
| https://www.google.ro/maps/@47.1684207,27.5677045,160a,20y,254.91h,65.55t/data=!3m1!1e3
In aceasta poza din depoul Iasi se vad cel putin 6 sau 7 Desiro. Stie cineva concret cate Desiro sunt la Iasi si eventual cate sunt folosite in prezent ? Stiu ca sunt folosite pentru Iasi - Vaslui, Iasi - Ungheni si un IR: Iasi - Galati. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 01 Feb 2017, 20:06 | |
| In urma unei vizite efectuate in municipiul Barlad, in ziua de 26 ianuarie 2017 am constatat urmatoarele:
-La dus am fost cu trenul IR 1863 (Vaslui plecare 9.00, Barlad sosire 9.48) A fost compus din automotor Desiro. In statia Crasna am remarcat ca stationa pe o abatuta o garniture destul de lunga, formata din locomotive 060-DA si vagoane acoperite, a CFR-Marfa.
-La intors am venit cu trenul IR 1663 (Barlad plecare 17.03, Vaslui sosire 17.45). Imediat dupa plecarea din Barlad am remarcat pe celalalt fir garniture CFR-Marfa, pe care o vazuseram dimineata in Crasna, ca se indrepta spre statia Barlad.
-In statia Barlad am remarcat ca unele linii abatute erau ocupate cu destule vagoane de Marfa- majoritatea erau de cereal UAGPS, dar erau si vagoane descoperite si o locomotive 060-DA apartinand CFR-Marfa.
Statia Barlad se prezinta intr-o stare relative buna, dar din pacate sala de asteptare de la etaj este demult inchisa!
In spatele statiei CFR Barlad se gaseste si statia de minibuze urbane, de unde sosesc si pleaca minibuzele urbane pe linia 1 (Gara-IRB). Din mai 2016 licitatia pentru transport urban in comun in Barlad a fost castigate de firma "SC Vertrantis Srl", care a adus 12 minibuze noi de tipul "Otokar-Doruk-220-le" pentru cele doua linii principale (1 Gara-IRB si 2 Liceu-IRB), si microbuze pentru celelalte 3 linii secundare- care deserves cartierele de case.
In rest, dpdv turistic, Barladul se prezinta ca in oras interesant, cu vechi traditii culturale si istorice, unde puteti sa vizitati: Muzeul "Vasile Parvan" (complet renovat in urma cu cativa ani, cu sediul principal intr-o cladire care a fost prefectura vechiului judet Tutova), Pavilionul expozitional "Marcel Guguianu" (inaugurat in 2003, intr-o cladire noua, moderna), "Sectia de stiinte a naturii" (din 1956), Observatorul astronomic si planetariu (inaugurate in 2006 si 2009), Gradina Zoologica (inaugurate in 1959), frumoasa "Gradina publica", centrul cultural "Mihai Eminescu", "Casa Sturza" (o cladire veche din 1818), Teatrul "Victor Ion Popa", casa memorial "A.I.Cuza", parcul teatrului, etc. In trecut exista si casa memoriala "Gheorghe-Gheorghiu-Dej" (care s-a nascut la Barlad si din initiative caruia este infiintata in 1953 Intreprinderea de rulmenti Barlad). Ca unitati de cazare exista in primul rand hotelul "Moldova", dar si alte unitati aparute dupa 1990. Ca unitati de alimentatie publica, cel mai renumit restaurant barladean era in 1990 "Cerbul de aur". Dupa 1990 au aparut si altele mai noi, din care se remarca restaurantul "Galmondo" (din centrul orasului). Dintre cladirile noi interesante se pot aminti: Primaria, Magazinul "Paloda/Barladul", casa de cultura "George Tutoveanul", cladirea statiei CFR (inaugurate in 1968), etc! |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 01 Feb 2017, 21:10 | |
| Multa cultura, cam prea multa... si industrie zero. Nu zic... e buna si cultura, insa oamenii mai trebuie sa aiba si unde lucra. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 01 Feb 2017, 22:33 | |
| La Barlad din cate stiu mai merge fabrica de rulmenti (dar evident, nu mai are 9000 de salariati ca in 1990), FEPA, Fabrica de confectii, Fabrica de ulei "Mandra" . |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 03 Feb 2017, 09:49 | |
| Deoarece la topicul liniei 606 s-a adus in discutie situatia trenului Prieteni si a traseului acestuia, legat de trenul Prietnia, de traseele trenurilor IR Iasi-Bucuresti Nord si de traseul trenului IR Iasi-Constanta, trebuie spuse unele lucruri, care au legatura si cu M600 si linia Tecuci-Faurei.
In primul rand, noaptea pe M500 exista un tren Suceava- Bucuresti- IR 1755/1754.
Tinand cont de aceasta, si de faptul ca in prezent trenurile IR 1667/1668 (in special) si intr-o masura mai mica si trenul Prietnia practic pleaca din Bucuresti la mica diferenta fata de IR 1755 (IR 1667 pleaca din Bucuresti cu doar 35 de minute inainte de IR 1755 si practic merge in urma lui pana la Marasesti RAM Putna), dar si de faptul ca linia Faurei- Tecuci este o linie usoara, de campie, care are un traseu destul de drept, dar si de faptul ca un tren Bucuresti- Iasi via Faurei nu ar mai necesita schimbarea locomotivei in Tecuci, consider ca
-Ar trebui reparata si reabilitata linia Tecuci- Faurei, pentru a fi readusa la parametri din 1990 (VS de 100 km/h pe intreaga distanta, astfel incat un tren IR sa parcurga distanta Tecuci-Faurei fara oprire in 1 h si 12 minute sau maxim 1 h si 16 minute.
-Reparata si reabilitata si portiunea Faurei- Urziceni- Bucuresti din M700 si readusa la parametri din 1990 (VS de 100 km/h intre Faurei- Urziceni- Mogosoaia si 80 km/h intre Mogosoaia si Bucuresti Nord, si inclusiv terminata si reconstructia pasajului feroviar peste DN1A/Soseaua Bucuresti-Targoviste.
Astfel, un numar de 3 trenuri ar putea circula pe linia Tecuci- Faurei, astfel
-IR 1667/1668
-IR Iasi- Constanta- Mangalia (care sa circule tot timpul anului pana la Mangalia, cu orarul clasic din anii 90)
-IR Prietenia (care ar putea circula fara schimbarea locomotivei si fara rebrusare, pe intreaga distanta Bucuresti- Ungheni Moldova, prin Urziceni, Faurei, Tecuci, Bârlad, Crasna, Vaslui, Ramificatie Nicolina, Socola grupa A, Statia Socola (unde sa opreasca 5 minute pentru locuitorii din Iasi), HM Ungheni Prut, Ungheni). |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 03 Feb 2017, 09:52 | |
| Mutarea via Faurei (dar asta numai dupa efectuarea lucrarilor la linie mentionate) a trenurilor IR 1667/1668 si IR prietenia, ar duce si la un grad mai mare de utilizare a trenului IR 1755, care astfel nu ar mai fi practic dublat (pana la Marasesti ram. Putna de trenul IR 1667! |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 03 Feb 2017, 09:56 | |
| Ce lucrari la linie mai exact ar trebui efectuate si ce suma ar fi necesara, pentru readucerea intregii linii Bucuresti- Urziceni- Faurei- Tecuci la parametri tehnici si de exploadare din anul 1990 ? |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 03 Feb 2017, 11:38 | |
| Adica trenurile de Galati au fost mutate pe Buzau si tu speri ca trenurile de Iasi sa fie mutate prin Faurei/Urziceni. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 03 Feb 2017, 13:22 | |
| Am zis ca ar trebui! Si nu toate trenurile Iasi- Bucuresti Nord sa fie mutate prin Faurei- ci numai unul din ele- IR 1667/1668 (ca noaptea oricum exista tren IR Suceava- Bucuresti pe M500) + Prietenia + IR Iasi- Constanta (pentru care cel mai scurt traseu fizic posibil este pe linia Tecuci-Faurei). Doar aceste trenuri! |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 03 Feb 2017, 14:10 | |
| Sunt bune si prin Focsani, unele de Suceava , ar trebui limitate la Bacau ( si asa cara aer pe Bacau-Suceava) si sa fie atasate , pana la Marasesti, la cele de Iasi.3 Bucuresti-Suceava si 1 Bucuresti Vatra Dornei ar fi arhisuficiente!!! |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3516 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 03 Feb 2017, 14:41 | |
| - bobi a scris:
- Sunt bune si prin Focsani, unele de Suceava , ar trebui limitate la Bacau ( si asa cara aer pe Bacau-Suceava) si sa fie atasate , pana la Marasesti, la cele de Iasi.3 Bucuresti-Suceava si 1 Bucuresti Vatra Dornei ar fi arhisuficiente!!!
Ce ma distreaza faza asta, de fapt problema nu e ca Iasi-ul are prea putine trenuri la Bucuresti si anume 4, problema e ca Suceava are mai multe . Pai cred ca daca s-ar scoate 2 trenuri de Suceava nu s-ar mai plange nimeni ca Iasi-ul are prea putine. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 03 Feb 2017, 15:19 | |
| Nu este adevarat, Iasul genereaza calatori pe intreaga distanta ( statistic vorbind). De la Bacau la Suceava, se stie ca se cara aer!Deci....continuarea o spui tu Laurentzu, dar trebuie sa fii obiectiv! Pe Iasi Bucuresti ar fi numai bune un numar de cinci trenuri, in jurul orelor 6, 10, 14, 17, 23 cu variatii de pana la 30 minute , in plus sau in minus . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
| | | | M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |