|
| Revista presei | |
|
+84ravers75 get. sorinache96 didinul ets2oltromânia spiderpc laur 133 alinx3330 @ndrey baiazid neluadi daniel_c TVlad ttavi aris86 nelucozac kristi kkk AeroX Petre_IFTE TonyGFR Amiralul Goanga cristi ar alinutz23 nenuandrei CristyanC cfr500 florin94 Norbi Teodor cristi CFR Adisoft1991s Balto Mihay lifetec Andrey_tm alliens Semafor tzifrea rich1974 Luna Adirmvl Caspar alex1987 92Dragos DAS 2011 LanceR sp59 DUAL NicuS Bobby_TM vatmanul Vale alex.alexus.tm marius664 bobi alex.barac.5 apmatei yeu1 dexter23 deconectat riciu bubu Re6/6 Ony_x Rarau AndiCFR DPS Jurnal Feroviar Vitosa cristy79 mureseanu_976 Katalyn cardinal razvan - trenuri 19jimmy84 IonutChircu dan tm mielutu zburator Dr2005 IonutCFR2009 ldh80 Adrian78 Nesebar 88 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 09 Aug 2016, 17:27 | |
| China extinde reţeaua feroviară cu 30.000 km, până în 2020
http://romanian.cri.cn/221/2016/08/04/1s171950.htm |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 10 Aug 2016, 20:54 | |
| În data de 9 august a.c., reprezentanţi ai CFR Călători, în colaborare cu Poliţia Transporturi Feroviare București (TF) și Inspectoratul de Jandarmi Județean Ilfov (IJJ Ilfov) au desfăşurat o acţiune de control trenuri pentru combaterea călătoriei fără bilet, precum şi pentru evaluarea modului în care personalul feroviar îşi îndeplineşte atribuţiile de serviciu, informează un comunicat al companiei naționale de transport feroviar călători.
Astfel, acţiunea a vizat controlul trenurilor R 8003 (București Obor – Constanța), R 9105 (București Basarab – Titu – Târgoviște) și R 9108 (Târgoviște – Titu – București Nord).
În timpul controlului, dintr-un total de aproximativ 770 de călători, au fost identificați 103 pasageri care se aflau în ilegalitate şi cărora le-au fost eliberate bilete cu suprataxă.
Acţiuni de control se vor derula şi în perioada următoare la nivelul întregii rețele feroviare, acestea fiind parte dintr-un demers CFR Călători cu scopul de a STOPA furturile de orice fel şi de a oferi pasagerilor un transport în condiţii decente de călătorie. |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5453 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 11 Aug 2016, 18:06 | |
| - cristy79 a scris:
- http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/FOTO+O+poveste+din+IR+1622+-+aventura+cu+trenurile+CFR
Interesant si articolul, dar va invit sa cititi comentariile din josul lui, sunt absolut savuroase
Pret intreg Timisoara-Bucuresti - (la vagon clasa, nu mai zic de cuseta sau VD) peste 100 de RON pentru mai mult de 10 ore de calatorie in practica, viteza medie cca 50 de km/h. Poate ar trebuie mentionate si unele din comentarii sa nu mai vad pe aici cum se spune ca toti calatorii din Rosiori si Videle "sunt draguti" si isi platesc biletele. Neagu Alexandra Eu fac naveta cu trenul sa ajung la liceu. Scaune rupte, murdare. Tiganii. Oho. M-au dat afara din compartiment de nenumarate ori si am stat in picioare ca nu am mai gasit locuri. Insa nimeni nu rezolva toate probleme astea. Tot vina noastra este. Noi suntem vinovati de toate. Ion Dumitru groaznic! plus tiganii care ameninta conductorul si calatiresc pe 5-10 lei distante mari. rau e si la personale/regio unde aproape nimeni nu-si ia bilet ... primul de observat asa e, e jegul de pe scaune, is negricioase de atata mizerie, mi sila sa ma asez pe ele. Olivera Radosav Și eu am întâlnit aceeași situație pe ruta București -Timișoara prin Orșova.Pt ca nu exista cls I numai cls II trebuie sa accepți mizeria pt ca nu ai de ales. Aerul condiționat nu funcționează, doar la capetele vagoanelor; se fuma pe hol intens, fără nici o jena ; erau cetățeni de etnie roma care au invadat vagonul fără bilet ; la toate întrebările călătorilor, conductorii dădeau din umeri și răspundeau : " sunați la TV ".Chiar ar fi de recomandat sa faceți un reportaj cu camera ascunsa.Pur și simplu este inuman la ce s-a ajuns.Vor functiona cursele Ryanair din septembrie și atunci vedem cu ce se mai lauda CFR. Dragos ar fi bine sa nu iti mai dai toate detaliile private pe facebook ca ai vazut cati oameni s-au luat de tine. Expert clasa I, gradul profesional asistent la Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii poti scrie expert asistent la MT , toata lumea stie ca un expert are studii superioare si referentii sunt pe studii medii. Cum ai scris tu arata destul de pompos . p.s. cu noua lege avand 70% din salariile de la SGG la principal vei ajunge la 20 mil si ca superior la 25-30 mil. Asa ca unde ai scris tu ca acum majoritatea au sub 20 mil nu se mai aplica la MT si nici la alte ministere |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 11 Aug 2016, 18:43 | |
| - Rarau a scris:
- Poate ar trebuie mentionate si unele din comentarii sa nu mai vad pe aici cum se spune ca toti calatorii din Rosiori si Videle "sunt draguti" si isi platesc biletele.
Neagu Alexandra Eu fac naveta cu trenul sa ajung la liceu. Scaune rupte, murdare. Tiganii. Oho. M-au dat afara din compartiment de nenumarate ori si am stat in picioare ca nu am mai gasit locuri. Insa nimeni nu rezolva toate probleme astea. Tot vina noastra este. Noi suntem vinovati de toate. [...] Face naveta la Slobozia, nu văd legătura cu Videle şi Roşiori. Dar problema e că oamenii preferă să se plângă pe facebook sau prin rubricile de comentarii are unor instituţii media mai mici sau mai mari. Înţeleg că cei care au trecut prin comunism încă mai au ,,principiul" ,,Dacă îl reclam pe ăsta, şeful lui va vorbi cu şeful meu şi voi avea probleme la muncă, că sigur e la partid", dar cei tineri? Durează 2 minute să scrii un e-mail, iar dacă îţi e aşa de frică să îţi dai numele, ar trebui să ştii că datele tale oricum le are multă lume - şcoala/facultatea, operatorul de telefonie, ba chiar şi CFR Călători are deja datele tale pe care chiar tu i le dai când faci abonament ) - Rarau a scris:
Dragos ar fi bine sa nu iti mai dai toate detaliile private pe facebook ca ai vazut cati oameni s-au luat de tine.
Expert clasa I, gradul profesional asistent la Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
poti scrie expert asistent la MT , toata lumea stie ca un expert are studii superioare si referentii sunt pe studii medii. Cum ai scris tu arata destul de pompos .
p.s. cu noua lege avand 70% din salariile de la SGG la principal vei ajunge la 20 mil si ca superior la 25-30 mil. Asa ca unde ai scris tu ca acum majoritatea au sub 20 mil nu se mai aplica la MT si nici la alte ministere Nu mor caii când vor câinii Funcţia e cea din ordinul de încadrare, asta e titulatura oficială. Dar nu ştiu câţi ştiu ce studii are un expert, mă mai întreabă naşii prin tren Legea cea nouă deocamdată nu se aplică, că nu sunt bani. S-a făcut acum rectificarea, dar nu s-au calculat încă salariile cele noi şi nici nu se ştie când se vor calcula (mai există precedente din astea, vezi salariile profesorilor majorate de Băsescu). _________________ :TTT:
|
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 12 Aug 2016, 16:46 | |
| http://www.antena3.ro/actualitate/cortegiul-reginei-ana-nu-va-poposi-in-gara-de-la-curtea-de-arges-monumentul-este-intr-o-stare-372065.html |
| | | apmatei
Numarul mesajelor : 126 Reputatie : 4301 Data de inscriere : 25/06/2013
| Subiect: Re: Revista presei Vin 12 Aug 2016, 20:30 | |
| DIGI24 continuă campania anti-CFR, anti-trenuri.
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Un+tren+care+a+plecat+ieri+din+Mangalia+inca+nu+a+ajuns+la+desti
P.S.: Titlul inițial al știrii a fost "Un tren care a plecat ieri din Mangalia încă nu a ajuns la destinație". |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 13 Aug 2016, 11:07 | |
| Ce liniste e pe aici, niciun aparator sau avocat-voluntar din oficiu al CFR nu are program azi, toti sunt plecati la munte sau la mare in vreme ce Facebook-ul e plin de comentarii dure la adresa CFR Calatori caci cum spunea un utilizator : Va spalati pe maini?!Ma luati de maimutoi?pe biletul meu de tren,platit ca sa ajung la ora respectiva la destinatie scrie "CFR Calatori",nu cfr infrastructura,nu cfr marfa,pe locomotiva si vagoane scrie clar CFR Calatori.banii de pe biletele intra in conturile CFR Calatori.Asta gasiti ca explicatie ca am scris la alta postare?Ce tupeu...Scuza-ma dar nici nu te duce capul, CFR Calatori. In vreme ce CFR Calatori arunca vina in curtea vecinilor de la Infrastructura Si toata treaba asta s-a intamplat la finele zilei in care ministrul transporturilor impreuna cu echipa CFR Calatori a fost in plimbare pe M800, cum dracu au ales cel mai bun tren de pe ruta asta ?? IR 1983 Buc.Nord - Constanta basca au mai si filmat la clasa 1-a astia is mai penibili decat orice altceva pe lumea asta, e mai rau ca pe vremea impuscatului macar acolo cand venea in inspectie totul era schimbat, totul era nou si frumos. S-au dus sa intrebe o cucoana la clasa 1-a daca i place cu trenul pe M800 unde zboara cu 160 km/h si pretul este pe merit, alte trenuri nu mai stiu sa vada si ei doar pe astea protocolare si de fitze. E ia zi CFR Calatori cum e treaba aia cu lauda de sine nu miroase a bine ?? Sunt zeci de trenuri la CFR Calatori cu tarife tzepeare si conditi de Regio dar ei aleg mereu ruta spre Constanta unde linia e modernizata si trenurile zboara cu viteze de pana la 160 km/h Si cand imi aduc aminte cati retarzi si ratati radeau de mine ca de merg doar cu Regio si ei cu IR, pai ma prostilor crescuti in gradina cu sapa in mana si care va luati bilete din pensiile bunicilor si va santajati parinti cu hifose de copii alintati si prost crescuti decat sa-mi iau tzeapa mare pe banii multi macar daca se intampla ceva la Regio stiu ca nu am platit o caruta de bani, e paguba mai mica si se digera mai usor. Aparatorii-voluntari ai CFR Calatori sa stea calmi ca voi merge tot cu Regio si tot cu VSD ca sa platesc 50% iar cu IR odar cu cele cu oferta tarif-Regio sau cu privati depinde de ruta/orar dar in niciun caz nu o sa imi iau bilet la IR, nu merita acesti bani pentru modul in care reprezentati CFR Calatori raspund calatorilor aruncand vina pe CFR Infrastructura de parca calatorul de rand stie ca CFR-ul e impartit in mai multe. CFR Calatori ar trebui sa faca presiuni asupra CFR Infrastructura ca pe viitor timpi de rezolvare sa fie mult mai mici iar cand mai anunta cate o vijelie/furtuna sa fie pregatiti sa intervina imediat. Si ultima si inchei pe ziua de azi, marea asteptare a bicilistilor un vagon doar pentru ei a fost anuntat inca din aprilie ca va iesi in curand, am ajuns deja la mijlocul lui august si acel "in curand" e destul de departe o sa iasa cand se micsoreaza ziua, cand va bate vantul si ploaia si poate chiar zapada... |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Sam 13 Aug 2016, 12:04 | |
| Cea mai buna campanie anti-trenuri o fac chiar ei, adica acele CFR-uri care arunca pisica de la unii la altii in timp ce isi bat joc de oamenii cărora le incaseaza tarife aberante plimbându-i 24 de ore in tren. E o rusine si o zi neagra data de 11 August, demna de o republica bananieră din Africa. Si într-adevăr pt publicul călător nu valorează nici cât o ceapa degerată ca arunca ei vina unii pe altii. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 13 Aug 2016, 12:36 | |
| Mi-a placut un comentariu in care un calator a spus ca de nu au informat calatorii din trenul IR 1635 Brasov-Buc.Nord-Constanta in Buc.Nord de ceea ce urma sa li se intample pe traseu adica stationarea aproape de Sarulesti pana la stingerea incendiului, sau mai bine tineau trenul in Buc.Nord decat sa-l tina aiurea in Branesti si Fundulea. Macar la Buc.Nord mai stateau la peron cu cei care i-au dus la gara, mai aveau un magazin, un Mec ceva pe cand la Branesti si Fundulea...
Astia traiesc doar din vrajeli au dat drumul la tren si hop ce sa-ti povestesc la Sarulesti e incendiu desi se stia inca de la Bucuresti de incendiul de la Sarulesti dar ca sa nu vina calatori cu intrebari au dat drumul la tren.
In 28 minute se parcurge disntanta de la Buc.Nord la Sarulesti puteau sa astepte redeschiderea liniei in Buc.Nord pe astia nu-i duce capul deloc si cu 28 minute in sus nu mai era nimic pe langa 157 minute dar macar aveau oameni conditi in Gara De Nord. Vai de steaua lor isi bat joc in ultimul hal de calatori. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 13 Aug 2016, 14:45 | |
| http://informatiadegiurgiu.ro/zi-fatidica-13-august-2005-au-trecut-11-ani-si-nu-s-a-intamplat-nimic/ |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 13 Aug 2016, 15:15 | |
| Asa stiu ei, dau drumul la tren dupa aia il tin in balarii, mai bine le trimiteau prin Urziceni macar mergeau cu 50 msau cit e viteza acolo dar mergeau.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 13 Aug 2016, 16:18 | |
| - Katalyn a scris:
Va spalati pe maini?!Ma luati de maimutoi?pe biletul meu de tren,platit ca sa ajung la ora respectiva la destinatie scrie "CFR Calatori",nu cfr infrastructura,nu cfr marfa,pe locomotiva si vagoane scrie clar CFR Calatori.banii de pe biletele intra in conturile CFR Calatori.Asta gasiti ca explicatie ca am scris la alta postare?Ce tupeu...Scuza-ma dar nici nu te duce capul, CFR Calatori. Facebook-ul a dat multora ocazia să se exprime public... chiar dacă mulţi dintre ei habar nu au ce spun. E interesantă campania asta anti-CFR Călători, desfăşurată în presă în ultima vreme. În schimb, despre cum şi-a lăsat Softrans călătorii în gări pe Valea Prahovei nu a suflat un cuvinţel nicio publicaţie, nici măcar vreun ziar local din Cuca Măcăii. Tot apropo de Facebook, rămâne de văzut cât va mai rezista, dacă nu va ajunge ca HI5 în curând... mai ales că, de câteva zile, AdBlockPlus nu mai blochează reclamele de pe Facebook (oficial Facebook şi-a schimbat modul de reclamă, neoficial le-a plătit ceva bănuţi, cum a făcut şi Google). - Katalyn a scris:
- In vreme ce CFR Calatori arunca vina in curtea vecinilor de la Infrastructura
Păi şi nu e vina CFR Infrastructură? Din câte ştiu, clădirea e a CFR S.A., instalaţia CED e tot a lor, iar substaţia de tracţiune e a Electrificare CFR S.A., care e filială a lui CFR S.A.. Deci, tu a cui zici că e vina? - Katalyn a scris:
- Si toata treaba asta s-a intamplat la finele zilei in care ministrul transporturilor impreuna cu echipa CFR Calatori a fost in plimbare pe M800, cum dracu au ales cel mai bun tren de pe ruta asta ?? IR 1983 Buc.Nord - Constanta basca au mai si filmat la clasa 1-a astia is mai penibili decat orice altceva pe lumea asta, e mai rau ca pe vremea impuscatului macar acolo cand venea in inspectie totul era schimbat, totul era nou si frumos. S-au dus sa intrebe o cucoana la clasa 1-a daca i place cu trenul pe M800 unde zboara cu 160 km/h si pretul este pe merit, alte trenuri nu mai stiu sa vada si ei doar pe astea protocolare si de fitze.
1983 e aşa în fiecare zi, tot cu vagoanele alea. În plus, când îţi vine şeful cel mare, e norma să-i arăţi ce ai mai bun, nu? Unde voiai să îl ducă, la Piteşti cu Regio-ul de dimineaţă? Iar preţurile de la noi... hai să fim serioşi, doar bulgarii mai au preţuri mai mici (dar materialul rulant de la BDJ e de muzeu). Cât dai pe un bilet la clasa a 2a de la Bucureşti la Constanţa dai pe un bilet de regio de 20 km în Austria sau pe 3 bilete de tramvai în Belgia. Fiecare e liber să meargă cu ce vrea, dacă unii vor doar 3001/3010 şi 1921/1922 e problema lor. Dar numărul de călători a tot crescut în ultimii 3 ani (firav, dar a crescut, după mulţi ani de scădere), ceea ce spune multe. Mai ales că totalul compensaţiei a scăzut. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 13 Aug 2016, 16:26 | |
| Nu ai inteles nimic, niciodata nu vrei sa vezi adevarul, puteau sa incerce unul din IR-urile care costa tot 60 lei dar face dublu cat face 1983 pe 225 km CFR Calatori nu se rezuma doar la M800 din cate stiu eu si IR 1745 unul din rusinea trenurilor din Romania tot al CFR Calatori este dar... - Dr2005 a scris:
- Katalyn a scris:
- In vreme ce CFR Calatori arunca vina in curtea vecinilor de la Infrastructura
Păi şi nu e vina CFR Infrastructură? Din câte ştiu, clădirea e a CFR S.A., instalaţia CED e tot a lor, iar substaţia de tracţiune e a Electrificare CFR S.A., care e filială a lui CFR S.A.. Deci, tu a cui zici că e vina?
Tu nu vrei sa intelegi ca pe bilet scrie clar CFR Calatori, pe vagoane si pe locomotive tot CFR Calatori, crezi ca, calatorii de rand trebuie sa termine vreo scoala speciala care sa stie ca CFR Calatori nu e una cu CFR Infrastructura ?? Doamne ce bataie ai fi primit in tren daca tu erai sef de tren si dadeai astfel de explicati calatorilor. CFR Calatori ar trebui sa faca presiuni asupra Infra sa fie mai rapizi cand sunt furtuni sa micsoreze timpii de asteptare in camp sau macar CFR Calatori sa gaseasca solutii proprii in astfel de situati macar apa plata nu batjocura de genul ziceti mersi ca ati ajuns, ce mai conteaza intarzierea nu asa se face treaba domnule Stie Tot. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 13 Aug 2016, 16:50 | |
| 1745 a avut 38 minute ieri, nu mi se pare mult pentru 748 km ) _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 13 Aug 2016, 16:52 | |
| Bai nene eu zic de conditi nu de intarziere, ai baut bere expirata ?? Conditi : viteza de circulatie fata de 1983 care merge fara oprire cu 160 km/h, dotarea vagoanelor cu prize, aer conditionat masute etc...
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |