|
| Revista presei | |
|
+84ravers75 get. sorinache96 didinul ets2oltromânia spiderpc laur 133 alinx3330 @ndrey baiazid neluadi daniel_c TVlad ttavi aris86 nelucozac kristi kkk AeroX Petre_IFTE TonyGFR Amiralul Goanga cristi ar alinutz23 nenuandrei CristyanC cfr500 florin94 Norbi Teodor cristi CFR Adisoft1991s Balto Mihay lifetec Andrey_tm alliens Semafor tzifrea rich1974 Luna Adirmvl Caspar alex1987 92Dragos DAS 2011 LanceR sp59 DUAL NicuS Bobby_TM vatmanul Vale alex.alexus.tm marius664 bobi alex.barac.5 apmatei yeu1 dexter23 deconectat riciu bubu Re6/6 Ony_x Rarau AndiCFR DPS Jurnal Feroviar Vitosa cristy79 mureseanu_976 Katalyn cardinal razvan - trenuri 19jimmy84 IonutChircu dan tm mielutu zburator Dr2005 IonutCFR2009 ldh80 Adrian78 Nesebar 88 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Revista presei Sam 30 Iul 2016, 00:22 | |
| - rich1974 a scris:
- cristy79 a scris:
Ma gandeam chiar vazand stirea precedenta: de ce sa aducem acele rame noi ultra-moderne pe infrastructura jalnica de la noi? Ca sa le vedem trase la gard in cateva luni? sSingura solutie este sa se construiasca niste automotoare la noi in tara, Sa lasam "avioanele" din afara ca nu sunt de buzunarul nostru. E ca si cum ai avea pretentia sa circuli cu Cadillac dar tu nu ai bani decat de Logan. Da, o luam ca pe o fatalitate. Europa ne-a spus Nein la un proiect. Dar ne spune cineva de ce acela nu a fost eligibil? Suntem in era informatiei si unii de aici si-ar dori sa stie si cauzele sau ... cauzatorii. A fost incompetenta, indolenta, sau neglijenta? Sau ceva "cartitze" neavenite sau bine plasate au facut sa pice? O parte din bani (si nu putini) erau deja in buzunarul special al CFR Calatori pt contribuire si acum doar ne jelim ca nu se mai face? Dar, oare, se dorea sa se faca sau si asa era ideea ca avem suficiente vagoane la gard pe care exact acesti bani ar putea o parte sa le repuna la lucru? Oricum, pana nu avem cauze si vinovati toate sunt posibile si pot fi asimilate prin teoria excluderii dupa placul fiecarui pasionat. Si daca meritam doar "Logan" si nu "Cadillac" sa stim si la alte nivele. Sedinte mari cu Arad, Craiova si Pascani si vazut ce se poate face sa avem un tren nou la 30 de zile si nu la 300. Atunci am avea o baza de discutie. Sau ... invitam Bombardier, Alstom, Stadler sau alti producatori sa faca o fabrica competitiva la noi in Romanika. Vedeti si voi ce e in Europa cu flota de vagoane calatori. Toti cei mari (Oebb, DB, FS, SNCF si RENFE) lucreaza intens si lanseaza comenzi pentru producatorii din tarile lor. Iar pe orizontala si verticala acestea se simt la mari comenzi. Pentru trenuri la 160 viteza ca doar asta vom avea, linie conventionala, sa vedem ce se potriveste. Si atunci vedem si noi competitie (si trenuri noi in noul peisaj). Noi nu avem nici loco suficiente pentru noile trasee modernizate, sau vorba colegului ... le vom utiliza mandri cu Malaxa, Bobice si 19-50. Ici colo cate un Desiro plimbandu-se lejer sub catenera. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 01 Aug 2016, 13:34 | |
| Pana la urma care e treaba se mai face sau nu licitatie in toamna pentru material rulant nou ?? Trece timpul si in 2020 avem European parca vroiau ai nostri si linie de tren si metrou pana la Aeroport si trenuri noi, timpul trece se mai face ceva in tara asta sau toti zic ca vor sa faca dar nu au bani ?? |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Lun 01 Aug 2016, 22:13 | |
| un material foarte interesant aici:
În dialog cu CFR Călători: ”Ca operator naţional feroviar de călători, cu susținere din partea statului român, ne îndeplinim angajamentul față de societate, fiind un garant al libertății și al dreptului la mobilitate pentru toate categoriile de cetățeni.”
http://intervio.ro/2016/08/01/in-dialog-cu-cfr-calatori-ca-operator-national-feroviar-de-calatori-cu-sustinere-din-partea-statului-roman-ne-indeplinim-angajamentul-fata-de-societate-fiind-un-garant-al-libertatii-si-al/
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 03 Aug 2016, 12:30 | |
| http://hunedoaralibera.ro/sapte-ore-cu-trafic-rutier-blocat-la-santuhalm/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 04 Aug 2016, 20:18 | |
| 270 de miliarde de euro investiții în infrastructură în Germania
http://www.railjournal.com/index.php/europe/german-cabinet-approves-E270bn-infrastructure-plan.html?channel=537 |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Aug 2016, 19:41 | |
| http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/O+locomotiva+a+luat+foc+langa+Buzau |
| | | 19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8565 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Aug 2016, 07:42 | |
| http://m.antena3.ro/actualitate/exces-de-putere-disparitie-trenuri-vagoane-locomotive-cfr-371400.html |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 06 Aug 2016, 22:46 | |
| [quote="19jimmy84"]http://m.antena3.ro/actualitate/exces-de-putere-disparitie-trenuri-vagoane-locomotive-cfr-371400.html[/qu
Invitatul, a spus si cine era prim-ministru atunci? |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Aug 2016, 16:53 | |
| http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/FOTO+O+poveste+din+IR+1622+-+aventura+cu+trenurile+CFR Interesant si articolul, dar va invit sa cititi comentariile din josul lui, sunt absolut savuroase Pret intreg Timisoara-Bucuresti - (la vagon clasa, nu mai zic de cuseta sau VD) peste 100 de RON pentru mai mult de 10 ore de calatorie in practica, viteza medie cca 50 de km/h. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Aug 2016, 17:22 | |
| Nu merge nimeni cu 1621 sau 1622 de la un cap la altul, trenul ăla are alt scop. Prin 2008 am venit de la Timişoara aşa... m-a întrebat casiera de 3 ori dacă sunt sigur că asta vreau ) _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Aug 2016, 18:12 | |
| Da, asa e nu se foloseste trenul pe ruta intreaga, Bucuresti-Timisoara decit in cazuri deosebite. 1622 are mai nou 20 87 in compunere?
doar 1696 si 1691 mai aveau cite un vagon. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Aug 2016, 18:38 | |
| 1621 : 21-70, 21-70, 84-96, 21-70 Buc-Sibiu-Timisoara + 21-76.905, 21-76, 21-86 Buc-Brasov.
1622 : 21-70, 84-96, 21-76, 21-76 Timisoara-Sibiu-Buc + 20-87, 20-87 Brasov-Buc vagoane de la R 11022 Sibiu-Brasov.
Cele 3 vagoane 21-76.905, 21-76, 21-86 e intorc cu IR 1630. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Aug 2016, 18:40 | |
| Nu asta e problema, daca se foloseste sau nu pe intreaga distanta. Ci gunoiul lasat cu nesimtire imprastiat in vagon. Da, e adevarat - mizeria e facuta tot de calatori. Dar cat putea dura sa se stranga macar toate acele gunoaie intr-un sac, maxim 10 minute? Prea des scuza asta cu calatorii ca se acopere lenea si nesimtirea proprie. Nu are nimeni cred pretentia sa se mearga cu 300 de km/h, dar nici sa mergi printre gunoaie pentru ca lor le e lene sau nu au chef sa le stranga, presupunand ca exista personal special pentru asa ceva. Daca nu exista e si mai grav. Din pacate si pe pagina lor de FB curg plangerile privitoare la aceasta ruta care e practic neglijata, pe principiul probabil lasa ca fraierii tot vin si ne platesc tarifele aberante si merge si asa. E mare pacat daca pe unele trenuri si rute e curatenie bec - pe altele e inca la putere nesimtirea si dispretul fata de calatori. Fereasca Dumnezeu sa fiu nevoit sa merg acolo, nu mai zic de intarzierile zilnice care au devenit deja obositoare de ore intregi, IR 1822 are o medie zilnica de 2 ore... Aici se spala pe maini ca nu e vina lor ci a CFR Infrastructura. Nu intereseaza pe nimeni asta, chiar daca e adevarat, pasagerii platesc biletul catre CFR Calatori si e normal acolo sa curga reclamatiile. Concluzia: mai e mult pana departe, se fac eforturi dar nu peste tot, si am impresia ca in cazul de fata nu e o chestiune de management ci pur si simplu cineva nu si-a facut treaba din lene, incompetenta sau nesimtire. Si uite cum se mai arunca cu noroi in companie - de data asta pe drept cuvant. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Aug 2016, 18:55 | |
| Subscriu la ce a scris Cristi legat de adunatul gunoaielor. Dar ce mi se pare ca sare in ochi e starea scaunelor. Frate, ce jegosi circula in vagoanele alea de au ajuns negre? Ce fac aia, ciugulesc din cotiere? Apoi chiar nu se in stare CFR-ul sa curete vagoanele de jeg sau sa faca un contract cu o firma pentru asta? Nu astept un raspuns la intrebarea asta ca e clar. Un lot de 21-80 se afla in plin proces de reconstructie. Ma uit la pozele astea, ma gandesc cum au ajuns 20-68-urile, si ma gandesc cu groaza cum or sa arate 21-76 900-urile peste 5 ani.
In alta ordine de idei: http://observator.news/2016/08/06/vagoane-star-treck-fabricate-la-arad-si-considerate-cele-mai-performante-din-lume-pentru-cehia-suedia-si-elvetia/
Vagoane „Star-Trek“, fabricate la Arad şi considerate cele mai performante din lume, pentru Cehia, Suedia si Elvetia vagoane1 Criza economică ce a izbucnit în anul 2008 a afectat întreaga lume, lovind din plin industriile producătoare printre care şi industria feroviară. Anticipând scăderea drastică a investiţiilor în România confirmată prin lipsa comenzilor de vagoane de călători noi, echipa managerială Astra a reacţionat imediat elaborând o strategie pe termen scurt şi mediu urmărind două coordonate principale: pe de o parte diversificarea portofoliului de produse, iar pe de altă parte translatarea ţintelor de marketing dinspre piaţa internă înspre pieţele externe în direcţia operatorilor de transport pe calea ferată locali de talie medie şi nu numai.
Această strategie care şi-a dovedit viabilitatea s-a concretizat prin fabricaţia şi punerea în exploatare a tramvaielor Imperio cu podea 100% coborâtă în Municipiul Arad în anul 2014 şi a tramvaiului Armonia reconstruit şi modernizat pentru Municipiul Timişoara în anul 2015, precum şi prin livrarea pe pieţele din America de Sud şi Europa Centrală a unor noi generaţii de vagoane de călători, în condiţiile în care nivelul investiţiilor în material rulant nou la operatorul feroviar de stat SNTFC „CFR Călători” a fost inexistent începând cu anul 2011.
73 DE VAGOANE PENTRU REGIOJET
Pe plan extern, Astra a încheiat două importante contracte de vânzare vagoane de călători, unul în Brazilia şi un altul în Republica Cehă, în ambele cazuri beneficiarii fiind operatori feroviari. Contractul din Brazilia a fost tratat pe larg de presă locală şi centrală, dar contractul cu Cehia a fost mai puţin vizibil în presa românească chiar dacă a avut parte de spaţii generoase în revistele de specialitate de material rulant.
Contractul încheiat în octombrie 2012 are drept beneficiar firma RegioJet, un operator care îşi desfăşoară activitatea în Cehia şi Slovacia şi care are o strategie de creştere rapidă a activităţii sale, bazată pe utilizarea de vagoane noi cu un raport performanţă/preţ maximizat. RegioJet a selectat Astra ca fiind furnizorul său de vagoane, contractul constând în livrarea a 73 vagoane de călători, cu o primă tranşă de zece vagoane până la sfârşitul anului 2015.
Vagoanele Astra respectă standardele actuale UIC şi TSI, îndeplinind toate condiţiile de circulaţie pe reţeaua de trafic internaţional de călători RIC. Ele sunt omologate în Romania dar sunt certificate în Austria, fiind înregistrate în parcul austriac de vehicule feroviare.
Dotările vagonului sunt de ultimă generaţie şi conţin toate instalaţiile obligatorii conform standardelor tehnice la nivele ridicate de calitate: instalaţie de alimentare pentru traficul internaţional cu patru tensiuni, iluminat cu mai multe trepte, instalaţie de informare călători cu ecran în salon şi vestibul, GPS şi nod bus de tren, toalete cu vacuum şi rezervoare de apă potabilă, instalație de climatizare, instalaţie de diagnoză. Instalaţia de frână este de ultimă generaţie conținând frâna pneumatică, electropneumatică, electromagnetică, semnale de alarmă şi sistem de anulare frâna de urgenţă, fapt ce permite ca un vagon să poată intra în componenţa trenurilor care circulă pe reţelele internaţionale din estul, centrul şi vestul Europei fără nici un fel de setări suplimentare, în condiţii de siguranţă deplină. Confortul pasagerilor este ridicat la nivelul celui din clasa business al curselor aviatice transatlantice, datorită scaunelor din piele confortabile şi a display-urilor cu touch-screen din instalaţiei de entertainment. Pe ecranul instalat în spătarul fiecărui scaun călătorii pot viziona filme artistice, desene animate şi videoclipuri, pot consulta lista de meniu, pot citi cărţi, află ultimele ştiri şi pot naviga pe Internet. Proiectul tehnic şi ingineria au fost făcute de către specialiştii Astra în colaborare cu cea mai prestigioasă casă de design din Cehia, iar interioarele au fost executate de către o firmă italiană.
Aspectul spectaculos al vagonului a făcut ca la ultima ediţie a târgului feroviar Innotrans’2014 de la Berlin, locul unde industria feroviară din întreaga lume îşi prezintă realizările de vârf odată la doi ani, un prestigios ziar german să califice vagonul drept vagonul Star-Treck, acordând-ui astfel calificativul de cel mai performant dintre vagoanele de călători prezentate. Atunci am avut confirmarea că vagonul produs de Astra la Arad este cel mai spectaculos din categoria vagoanelor convenţionale pe plan mondial, stabilind un standard estetic şi de calitate în industrie greu de atins în viitor.
La ora actuală Astra este un partener important al operatorilor de prestigiu din Europa de vest dar şi de pe alte continente. Suntem siguri că în viitorii ani vagoanele Astra vor fi exploatate atât pe reţelele din întreaga Europă dar şi din Africa, America şi Asia. sursa: glsa.ro
Din lotul ala pentru RJ nu fac parte vagoanele pe care vor sa le trumita cei de la Astra pe ruta Arad - Bucuresti? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Aug 2016, 19:30 | |
| - cristy79 a scris:
- Ci gunoiul lasat cu nesimtire imprastiat in vagon. Da, e adevarat - mizeria e facuta tot de calatori. Dar cat putea dura sa se stranga macar toate acele gunoaie intr-un sac, maxim 10 minute? Prea des scuza asta cu calatorii ca se acopere lenea si nesimtirea proprie. Nu are nimeni cred pretentia sa se mearga cu 300 de km/h, dar nici sa mergi printre gunoaie pentru ca lor le e lene sau nu au chef sa le stranga, presupunand ca exista personal special pentru asa ceva. Daca nu exista e si mai grav.
Vine personalul de curăţenie şi călătorul zice ,,da' mai am nevoie de sticla aia, mai am nevoie de punga aia". Asta se întâmplă dacă vrei să faci curăţenie în parcurs. Plus că tot călătorul e deranjat că trebuie să se ridice ca să vină femeia de serviciu să golească coşul de sub scaun (la vagoanele salon). Iar să goleşti 40 de coşuri de gunoi aflate sub scaune (unul la fiecare 2 scaune) durează clar mai mult de 10 minute. Nu am ajuns încă la nivelul din Elveţia, unde am vrut să las sticla în tren (nu încăpea în coş) şi imediat m-a apostrofat călătorul de pe scaunul de alături să îmi iau sticla. Bine, ăia au ce au cu străinii, pe elveţienii care lăsaseră 2 pahare mari de cafea goale pe măsuţă nu a avut nimic călătorul respectiv. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |