|
| Revista presei | |
|
+84ravers75 get. sorinache96 didinul ets2oltromânia spiderpc laur 133 alinx3330 @ndrey baiazid neluadi daniel_c TVlad ttavi aris86 nelucozac kristi kkk AeroX Petre_IFTE TonyGFR Amiralul Goanga cristi ar alinutz23 nenuandrei CristyanC cfr500 florin94 Norbi Teodor cristi CFR Adisoft1991s Balto Mihay lifetec Andrey_tm alliens Semafor tzifrea rich1974 Luna Adirmvl Caspar alex1987 92Dragos DAS 2011 LanceR sp59 DUAL NicuS Bobby_TM vatmanul Vale alex.alexus.tm marius664 bobi alex.barac.5 apmatei yeu1 dexter23 deconectat riciu bubu Re6/6 Ony_x Rarau AndiCFR DPS Jurnal Feroviar Vitosa cristy79 mureseanu_976 Katalyn cardinal razvan - trenuri 19jimmy84 IonutChircu dan tm mielutu zburator Dr2005 IonutCFR2009 ldh80 Adrian78 Nesebar 88 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 06 Iul 2016, 12:14 | |
| - LanceR a scris:
- azi stam pe-acasa
http://www.agerpres.ro/social/2016/07/05/mae-atentioneaza-romanii-care-calatoresc-in-grecia-cu-privire-la-greva-transportatorilor-feroviari-eleni-22-08-07 Bine ca nu a fost acum 3-4 zile cand eram prin Grecia. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 06 Iul 2016, 13:37 | |
| Avand la baza ideea lui Henry Coanda:
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Sci-tech/Auto/Testat+in+premiera+azi+Trenul+viitorului+va+atinge+1+120+km+ora
Aia cu planul Viena-Bratislava-Budapesta pana in anul 2020 nu o luati in seama, este o stupizenie din foarte multe cauze. In primul rand ca un astfel de tren trebuie construit pe distante foarte mari, fara a trece prin zone urbane...
Deci bat campii rau de tot:
http://www.telegraph.co.uk/technology/2016/03/14/super-fast-train-will-take-you-from-vienna-to-budapest-in-10-min/ |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 06 Iul 2016, 18:07 | |
| Seful Atlassib fericit, intr-o tara fara trenuri. Practic nici nu le vede, el ,,concureaza'' doar cu avioanele...
Este ingrozitor cat de dezvoltata este in Romania piata asta de transport auto de foarte , foarte lunga distanta, cred ca oriunde poti pune degetul pe harta, si la Polul Nord exista un autocar romanesc sa te duca pana acolo...
Sa zicem ca daca s-a face azi o statistica ar reiesi ca romanul este dezvoltatorul hemoroizilor, el merge mii si mii de kilometri din Romania pana la capsuna spaniola sau zugraveala londoneza indurand toate durerile de spate, noptile nedormite, si durerile de noada posibile... El, olimpicul roman medaliat cu aur la mersul cu autocarul...
Si face totul ca si cand nu ar exista alte mijloace de transport mai rapide si chiar mai ieftine, cum ar fi avionul...
Nuuu, el vrea din scara blocului pana la Oslo, Londra, Gilbraltar, Creta si alte extremitati, daca ar fi autocar pana in India, si acolo s-ar duce...
http://www.zf.ro/companii/seful-atlassib-un-sofer-de-autocar-cu-vechime-pe-curse-externe-castiga-1-000-de-euro-pe-luna-15102330 |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 06 Iul 2016, 18:11 | |
| http://www.zf.ro/companii/aproape-jumatate-din-autobuzele-din-bucuresti-nu-au-aer-conditionat-dar-pentru-a-calatori-in-conditii-civilizate-pasagerilor-li-se-recomanda-sa-nu-vorbeasca-tare-15518319
Bucureştiul are pretenţii de capitală culturală europeană în 2021, dar în vara lui 2016 autobuzele sale, cele care dau prima impresie despre oraş, sunt iaduri pe patru roţi.
Pacat de firma Mercedes, ar trebui sa dea in judecata Primaria pebntru deservicii aduse imaginii firmei...
Ce zice Firea: După ce vor veni şi cele 200 de autobuze Euro 4 second-hand, „dar nu mai vechi de 2-3 ani“, |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 06 Iul 2016, 20:06 | |
| http://m.automarket.ro/stiri/trei-ani-in-romania-versus-trei-ani-in-turcia-ei-au-construit-un-pod-de-3-kilometri-cu-6-benzi-peste-marea-marmara-noi-am-facut-un-pasaj-de-700-de-metri-la-bucuresti-71963.html |
| | | Petre_IFTE
Numarul mesajelor : 472 Varsta : 58 Localizare : Arad Reputatie : 5515 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 07 Iul 2016, 18:59 | |
| http://www.aradon.ro/party-abc-pe-peronul-1-al-garii-arad/1660829 |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 08 Iul 2016, 20:40 | |
| http://jurnalul.ro/bani-afaceri/economia/bonusuri-la-cfr-calatori-1-2-milioane-de-minute-de-intarziere-718452.html <Întârzierile trenurilor de călători au totalizat anul trecut 1.268.506,4 de minute, ceea ce înseamnă 880,9 zile. Adică aproape doi ani şi jumătate de întârziere a strâns CFR Călători într-un singur an. Avem 19.997 km. de reţea, din care doar 8.444 km sunt electrificaţi, iar dacă mai adăugăm că viteza medie a fost de 43,98 km/h avem tabloul complet a ceea ce fostul ministrul al Transporturilor, Dan Costescu, numea “luxul de a merge cu trenul”>. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8370 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 08 Iul 2016, 23:58 | |
| http://www.profit.ro/must-read/exclusiv-flix-bus-cea-mai-mare-firma-de-transport-cu-autocarul-din-europa-a-intrat-in-romania-15520423
Iar trenurile CFR CALATORI merg mai mult goale spre destinatiile externe din cauza vitezei mici si a preturilor mari. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20630 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25574 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 09 Iul 2016, 00:13 | |
| FlixBus-ul românesc nu e nimic altceva decât Atlassib - https://www.youtube.com/watch?v=Vmf00W59ZJ4&feature=youtu.be
Am văzut ieri un astfel de autobuz prin Bucureşti, chiar mi-am spus ,,un alt rechin?". Că e clar că dacă vor opera şi în trafic intern, o vor face exact ca MementoBus, adică fără licenţă de transport. Nu ştiu ce păzesc colegii de la rutier, de ce nu scot de pe piaţă astfel de firme care-şi bat joc atât de transportul feroviar, cât şi de cel rutier. Pentru a adjudeca un traseu, un operator de transport trebuie să îndeplinească condiţii stricte, nu mai zic că nici preţul (la curse intrajudeţene) nu are voie să îl modifice cum vrea el, iar programul e stabilit de ARR (curse interjudeţene) sau consiliile judeţene (curse intrajudeţene). Pe când MementoBus vine şi cere ba 1 euro, ba 20, îşi face programul cum vrea... fix cum circulau maxi-taxi-urile ,,privatizate" la începutul anilor '90 şi căpuşau fostele autogări IRTA şi IJTL-urile. Numai că în locul dubelor sunt autocare... iar dacă şi-au permis să bage atâta bănet în ele, e clar că afacerea e superprofitabilă (şi nici nu ar avea cum să nu fie, că tu nu plăteşti nicio autorizaţie, nicio copie conformă, nu plăteşti nici taxe de autogară, nu ai nici nevoie de ştampila autogării pe foaia de parcurs, nu ai nevoie de dispecerizare, nu emiţi bilete... şi dacă te enervezi, declari că e cursa mai scurtă de 40 km şi o treci aşa în foaia de parcurs, aşa că scapi şi de tahograf şi timpul de odihnă al şoferului, că oricum nu te poate verifica nimeni). _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 09 Iul 2016, 00:44 | |
| Astia sunt un fel de bus share.. Interesant este cum te plimba mai intai pe la Otopeni, si apoi te duc la Bucuresti, de-ajunge cursa directa Constanta-Bucuresti cam 4 ore... |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Sam 09 Iul 2016, 05:29 | |
| M-am cutremurat cand am citit ce investitii fac vecinii nostri in infrastructura feroviara, apropo de articolul de mai sus. Ma refer la Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia, adica tari cu care ne putem compara iesite ca si noi din comunism. Nu discut de tarile dezvoltate unde se merge cu +300 de km/h... Concluzia: suntem la ani-lumina de ei si asa vom ramane. Bine ca stim sa facem declaratii nesimtite si sa radem in nasul oamenilor pe care ii transportam cu 40 de km/h in 2016 in Uniunea Europeana pe principiul "las ca merge si asa, fraierii nu se prind oricum, da-i dreaqu de prosti, noi suntem mari specialisti tehnocrati si ne doare in spatele garii de ei". |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 09 Iul 2016, 17:58 | |
| - cristy79 a scris:
- M-am cutremurat cand am citit ce investitii fac vecinii nostri in infrastructura feroviara, apropo de articolul de mai sus. Ma refer la Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia, adica tari cu care ne putem compara iesite ca si noi din comunism.
In ceea ce priveste proiectele de modernizare, nu pot fi de acord.. Cand ma gandesc ca peste 5 ani 80% din linia Curtici-Sighisoara(350km/h) va fi apta la 160km/h, la cum va arata noul traseu, la lucrarile de arta, cat de mult se vor apropia orasele de granita, de Cluj Napoca, de Bucuresti si intre ele...Sunt portiuni de linie care se apropie de 15 milioane de euro per kilometru de cale ferata construit, sunt lucrari scumpe comparabile cu ce-am vazut pe linia Westbahn, nu vezi asa ceva in Polonia, Ungaria Problemele la noi sunt altele, nu exista o piata competitiva din cauze diverse, lucrarile de orice fel care se misca greu, si saracia cu care ne-am modernizat garile si haltele...Iar asta din pacate se numeste imagine... |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7658 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei Dum 10 Iul 2016, 00:53 | |
| Ne comparăm cu Ungaria, Polonia sau Cehia? La ce? Păi ăia n-au avut pe Iliescu în '90, au avut pe Havel sau Walesa, nu au "implementat" capitalism" de cumetrie, ăia au trecut la treabă, au reconstruit totul pe ruinele comunismului! Nu zic nimic de faptu' că cretinu' nostru de Ceaușescu a demolat mii de clădiri istorice, Krakow sau Praga au rămas intacte în zonele vechi. Noi încă așteptăm cioturi de 160 km/h ori unde avem deja lipsește o componentă ce împiedică funcționarea normală. Zic că mai bine ar trebui să ne descălțăm de fes și să nu mai votăm pe Firea-fătătoarea națiunii, după am putea să emitem judecăți de valoare cum că aceste țări sunt de talia noastră. Greșit, noi suntem de teapa Albaniei sau Bulgariei. Doar Moldova e sub noi! |
| | | Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5530 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 10 Iul 2016, 15:58 | |
| ....bine spus, Romania este din pacate inca un stat de tip fanariot. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20630 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25574 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 10 Iul 2016, 16:30 | |
| Şi o să mergem cu 160 de la Sighişoara la Curtici, după care o să intrăm pe linia praf a ungurilor, că ăia abia în 2018 vor începe lucrările. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |