Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+84
ravers75
get.
sorinache96
didinul
ets2oltromânia
spiderpc
laur 133
alinx3330
@ndrey
baiazid
neluadi
daniel_c
TVlad
ttavi
aris86
nelucozac
kristi kkk
AeroX
Petre_IFTE
TonyGFR
Amiralul
Goanga
cristi ar
alinutz23
nenuandrei
CristyanC
cfr500
florin94
Norbi
Teodor
cristi CFR
Adisoft1991s
Balto
Mihay
lifetec
Andrey_tm
alliens
Semafor
tzifrea
rich1974
Luna
Adirmvl
Caspar
alex1987
92Dragos
DAS 2011
LanceR
sp59
DUAL
NicuS
Bobby_TM
vatmanul
Vale
alex.alexus.tm
marius664
bobi
alex.barac.5
apmatei
yeu1
dexter23
deconectat
riciu
bubu
Re6/6
Ony_x
Rarau
AndiCFR
DPS
Jurnal Feroviar
Vitosa
cristy79
mureseanu_976
Katalyn
cardinal
razvan - trenuri
19jimmy84
IonutChircu
dan tm
mielutu zburator
Dr2005
IonutCFR2009
ldh80
Adrian78
Nesebar
88 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 58 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeMier 06 Iul 2016, 12:14

LanceR a scris:
azi stam pe-acasa

http://www.agerpres.ro/social/2016/07/05/mae-atentioneaza-romanii-care-calatoresc-in-grecia-cu-privire-la-greva-transportatorilor-feroviari-eleni-22-08-07

Bine ca nu a fost acum 3-4 zile cand eram prin Grecia. Wink

_________________
595423Revista presei - Pagina 49 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 49 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 49 Bdeem_8496_a
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeMier 06 Iul 2016, 13:37

Avand la baza ideea lui Henry Coanda:

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Sci-tech/Auto/Testat+in+premiera+azi+Trenul+viitorului+va+atinge+1+120+km+ora

Aia cu planul Viena-Bratislava-Budapesta pana in anul 2020 nu o luati in seama, este o stupizenie din foarte multe cauze. In primul rand ca un astfel de tren trebuie construit pe distante foarte mari, fara a trece prin zone urbane...

Deci bat campii rau de tot:

http://www.telegraph.co.uk/technology/2016/03/14/super-fast-train-will-take-you-from-vienna-to-budapest-in-10-min/
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeMier 06 Iul 2016, 18:07

Seful Atlassib fericit, intr-o tara fara trenuri. Practic nici nu le vede, el ,,concureaza'' doar cu avioanele...

Este ingrozitor cat de dezvoltata este in Romania piata asta de transport auto de foarte , foarte lunga distanta, cred ca oriunde poti pune degetul pe harta, si la Polul Nord exista un autocar romanesc sa te duca pana acolo...

Sa zicem ca daca s-a face azi o statistica ar reiesi ca romanul este dezvoltatorul hemoroizilor, el merge mii si mii de kilometri din Romania pana la capsuna spaniola sau zugraveala londoneza indurand toate durerile de spate, noptile nedormite, si durerile de noada posibile... El, olimpicul roman medaliat cu aur la mersul cu autocarul...

Si face totul ca si cand nu ar exista alte mijloace de transport mai rapide si chiar mai ieftine, cum ar fi avionul...

Nuuu, el vrea din scara blocului pana la Oslo, Londra, Gilbraltar, Creta si alte extremitati, daca ar fi autocar pana in India, si acolo s-ar duce...


http://www.zf.ro/companii/seful-atlassib-un-sofer-de-autocar-cu-vechime-pe-curse-externe-castiga-1-000-de-euro-pe-luna-15102330
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeMier 06 Iul 2016, 18:11

http://www.zf.ro/companii/aproape-jumatate-din-autobuzele-din-bucuresti-nu-au-aer-conditionat-dar-pentru-a-calatori-in-conditii-civilizate-pasagerilor-li-se-recomanda-sa-nu-vorbeasca-tare-15518319


Bucureştiul are pretenţii de capitală cul­turală europeană în 2021, dar în vara lui 2016 autobuzele sale, cele care dau prima im­presie despre oraş, sunt iaduri pe patru roţi.

Pacat de firma Mercedes, ar trebui sa dea in judecata Primaria pebntru deservicii aduse imaginii firmei...

Ce zice Firea: După ce vor veni şi cele 200 de autobuze Euro 4 second-hand, „dar nu mai vechi de 2-3 ani“,
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18760
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24340
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeMier 06 Iul 2016, 20:06

http://m.automarket.ro/stiri/trei-ani-in-romania-versus-trei-ani-in-turcia-ei-au-construit-un-pod-de-3-kilometri-cu-6-benzi-peste-marea-marmara-noi-am-facut-un-pasaj-de-700-de-metri-la-bucuresti-71963.html
Sus In jos
Petre_IFTE

Petre_IFTE


Numarul mesajelor : 472
Varsta : 58
Localizare : Arad
Reputatie : 5515
Data de inscriere : 06/03/2011

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeJoi 07 Iul 2016, 18:59

http://www.aradon.ro/party-abc-pe-peronul-1-al-garii-arad/1660829
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6915
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeVin 08 Iul 2016, 20:40

http://jurnalul.ro/bani-afaceri/economia/bonusuri-la-cfr-calatori-1-2-milioane-de-minute-de-intarziere-718452.html
<Întârzierile trenurilor de călători au totalizat anul trecut 1.268.506,4 de minute, ceea ce înseamnă 880,9 zile. Adică aproape doi ani şi jumătate de întârziere a strâns CFR Călători într-un singur an. Avem 19.997 km. de reţea, din care doar 8.444 km sunt electrificaţi, iar dacă mai adăugăm că viteza medie a fost de 43,98 km/h avem tabloul complet a ceea ce fostul ministrul al Transporturilor, Dan Costescu, numea “luxul de a merge cu trenul”>.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3356
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8370
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeVin 08 Iul 2016, 23:58

http://www.profit.ro/must-read/exclusiv-flix-bus-cea-mai-mare-firma-de-transport-cu-autocarul-din-europa-a-intrat-in-romania-15520423


Iar trenurile CFR CALATORI merg mai mult goale spre destinatiile externe din cauza vitezei mici si a preturilor mari.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20630
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25574
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeSam 09 Iul 2016, 00:13

FlixBus-ul românesc nu e nimic altceva decât Atlassib - https://www.youtube.com/watch?v=Vmf00W59ZJ4&feature=youtu.be

Am văzut ieri un astfel de autobuz prin Bucureşti, chiar mi-am spus ,,un alt rechin?". Că e clar că dacă vor opera şi în trafic intern, o vor face exact ca MementoBus, adică fără licenţă de transport. Nu ştiu ce păzesc colegii de la rutier, de ce nu scot de pe piaţă astfel de firme care-şi bat joc atât de transportul feroviar, cât şi de cel rutier. Pentru a adjudeca un traseu, un operator de transport trebuie să îndeplinească condiţii stricte, nu mai zic că nici preţul (la curse intrajudeţene) nu are voie să îl modifice cum vrea el, iar programul e stabilit de ARR (curse interjudeţene) sau consiliile judeţene (curse intrajudeţene). Pe când MementoBus vine şi cere ba 1 euro, ba 20, îşi face programul cum vrea... fix cum circulau maxi-taxi-urile ,,privatizate" la începutul anilor '90 şi căpuşau fostele autogări IRTA şi IJTL-urile. Numai că în locul dubelor sunt autocare... iar dacă şi-au permis să bage atâta bănet în ele, e clar că afacerea e superprofitabilă (şi nici nu ar avea cum să nu fie, că tu nu plăteşti nicio autorizaţie, nicio copie conformă, nu plăteşti nici taxe de autogară, nu ai nici nevoie de ştampila autogării pe foaia de parcurs, nu ai nevoie de dispecerizare, nu emiţi bilete... şi dacă te enervezi, declari că e cursa mai scurtă de 40 km şi o treci aşa în foaia de parcurs, aşa că scapi şi de tahograf şi timpul de odihnă al şoferului, că oricum nu te poate verifica nimeni).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeSam 09 Iul 2016, 00:44

Astia sunt un fel de bus share.. acirc Interesant este cum te plimba mai intai pe la Otopeni, si apoi te duc la Bucuresti, de-ajunge cursa directa Constanta-Bucuresti cam 4 ore...
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5872
Data de inscriere : 27/02/2013

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeSam 09 Iul 2016, 05:29

M-am cutremurat cand am citit ce investitii fac vecinii nostri in infrastructura feroviara, apropo de articolul de mai sus. Ma refer la Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia, adica tari cu care ne putem compara iesite ca si noi din comunism. Nu discut de tarile dezvoltate unde se merge cu +300 de km/h...

Concluzia: suntem la ani-lumina de ei si asa vom ramane. Sad

Bine ca stim sa facem declaratii nesimtite si sa radem in nasul oamenilor pe care ii transportam cu 40 de km/h in 2016 in Uniunea Europeana pe principiul "las ca merge si asa, fraierii nu se prind oricum, da-i dreaqu de prosti, noi suntem mari specialisti tehnocrati si ne doare in spatele garii de ei".

Mad Mad Mad
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeSam 09 Iul 2016, 17:58

cristy79 a scris:
M-am cutremurat cand am citit ce investitii fac vecinii nostri in infrastructura feroviara, apropo de articolul de mai sus. Ma refer la Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia, adica tari cu care ne putem compara iesite ca si noi din comunism.
Mad Mad Mad

In ceea ce priveste proiectele de modernizare, nu pot fi de acord..

Cand ma gandesc ca peste 5 ani 80% din linia Curtici-Sighisoara(350km/h) va fi apta la 160km/h, la cum va arata noul traseu, la lucrarile de arta, cat de mult se vor apropia orasele de granita, de Cluj Napoca, de Bucuresti si intre ele...Sunt portiuni de linie care se apropie de 15 milioane de euro per kilometru de cale ferata construit, sunt lucrari scumpe comparabile cu ce-am vazut pe linia Westbahn, nu vezi asa ceva in Polonia, Ungaria

Problemele la noi sunt altele, nu exista o piata competitiva din cauze diverse, lucrarile de orice fel care se misca greu, si saracia cu care ne-am modernizat garile si haltele...Iar asta din pacate se numeste imagine...
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7658
Data de inscriere : 25/08/2008

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeDum 10 Iul 2016, 00:53

Ne comparăm cu Ungaria, Polonia sau Cehia? La ce? Păi ăia n-au avut pe Iliescu în '90, au avut pe Havel sau Walesa, nu au "implementat" capitalism" de cumetrie, ăia au trecut la treabă, au reconstruit totul pe ruinele comunismului! Nu zic nimic de faptu' că cretinu' nostru de Ceaușescu a demolat mii de clădiri istorice, Krakow sau Praga au rămas intacte în zonele vechi. Noi încă așteptăm cioturi de 160 km/h ori unde avem deja lipsește o componentă ce împiedică funcționarea normală. Zic că mai bine ar trebui să ne descălțăm de fes și să nu mai votăm pe Firea-fătătoarea națiunii, după am putea să emitem judecăți de valoare cum că aceste țări sunt de talia noastră. Greșit, noi suntem de teapa Albaniei sau Bulgariei. Doar Moldova e sub noi!
Sus In jos
Re6/6

Re6/6


Numarul mesajelor : 493
Reputatie : 5530
Data de inscriere : 11/02/2011

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeDum 10 Iul 2016, 15:58

....bine spus, Romania este din pacate inca un stat de tip fanariot.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20630
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25574
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitimeDum 10 Iul 2016, 16:30

Şi o să mergem cu 160 de la Sighişoara la Curtici, după care o să intrăm pe linia praf a ungurilor, că ăia abia în 2018 vor începe lucrările.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 49 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 49 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 58 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea III)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: