|
| Revista presei | |
|
+84ravers75 get. sorinache96 didinul ets2oltromânia spiderpc laur 133 alinx3330 @ndrey baiazid neluadi daniel_c TVlad ttavi aris86 nelucozac kristi kkk AeroX Petre_IFTE TonyGFR Amiralul Goanga cristi ar alinutz23 nenuandrei CristyanC cfr500 florin94 Norbi Teodor cristi CFR Adisoft1991s Balto Mihay lifetec Andrey_tm alliens Semafor tzifrea rich1974 Luna Adirmvl Caspar alex1987 92Dragos DAS 2011 LanceR sp59 DUAL NicuS Bobby_TM vatmanul Vale alex.alexus.tm marius664 bobi alex.barac.5 apmatei yeu1 dexter23 deconectat riciu bubu Re6/6 Ony_x Rarau AndiCFR DPS Jurnal Feroviar Vitosa cristy79 mureseanu_976 Katalyn cardinal razvan - trenuri 19jimmy84 IonutChircu dan tm mielutu zburator Dr2005 IonutCFR2009 ldh80 Adrian78 Nesebar 88 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 06/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 10 Iul 2016, 07:31 | |
| Stai, ungurii nu modernizaseră / modernizează Curtici (Lokoshaza) - Budapesta Keleti? Și la ei sunt lucrări. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 10 Iul 2016, 10:10 | |
| http://www.railwaygazette.com/news/urban/single-view/view/ministers-agree-to-reduce-orienteast-med-freight-delays.html |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 10 Iul 2016, 11:54 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Stai, ungurii nu modernizaseră / modernizează Curtici (Lokoshaza) - Budapesta Keleti?
Pe relaţia Frontieră - Budapesta vor începe lucrările în 2018. Asta deşi noi am dus linia dublă până în frontieră (unde se termină brusc în boscheţii de pe partea maghiară). - Adrian78 a scris:
- http://www.railwaygazette.com/news/urban/single-view/view/ministers-agree-to-reduce-orienteast-med-freight-delays.html
O cunosc, am lucrat şi eu la ea... Acel termen de 2 ore nu vizează procedurile necesare frontierelor non-Schengen (gen control de frontieră, vamă - dacă e cazul, control sanitar veterinar, fito-sanitar) şi nici întârzierea locomotivelor de pe partea maghiară, extrem de mari în cazul în care operatorii lucrează cu MAV (nu mai zic că MAV lucrează la program redus în week-end). Să vedeţi distracţie cu acceptarea reciprocă a reviziilor în tranzit... deocamdată, există înţelegeri între operatori prin care se acceptă reviziile făcute în ţara vecină (la noi pentru trenurile care merg spre Ungaria, respectiv la ei pentru trenurile care merg în România), cu excepţia CFR Marfă! Asta pentru că CFR Marfă la aproape fiecare tren trebuie să dea măcar un vagon afară din tren pentru că nu corespunde tehnic (deşi la ultima revizie în tranzit fusese declarat corespunzător). _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 10 Iul 2016, 16:39 | |
| http://www.turnulsfatului.ro/2016/07/06/cfr-un-fel-de-cnadnr-3-motive-pentru-5-ani-de-intarzieri-la-autostrada-de-fier-plus-sperante-false/#comment-170710
O analiza la modernizarea liniei. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 10 Iul 2016, 16:57 | |
| Guvernul s-a câcâit vreo 3 ani să aprobe exproprierile pe cauză de utilitate publică... şi când în sfârşit ajungea proiectul de HG la Ponta (sau, ulterior, la Cioloş) se mai schimba câte un ministru dintre avizatori şi ciclul se relua. Transporturi, Finanţe, Justiţie, eventual şi Mediu... Aşa că e normal că amplasamentele au fost predate cu întârziere. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 10 Iul 2016, 23:25 | |
| Odata ce s-au aprobat si s-au semnat de catre cei in drept, la ce naiba se mai reia ciclul?
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 10 Iul 2016, 23:53 | |
| Pentru că Justiţia nu acceptă proiecte semnate de miniştri remaniaţi. Soluţia scurtă e ca cei noi să semneze ,,pe colţu' mesei", bazându-se pe faptul că dacă predecesorii au semnat, atunci e de bine. Numai că a avut grijă doamna Codruţa să îi sperie pe toţi şi fiecare verifică de 100 de ori înainte să semneze ceva, mai ales când e vorba de bani sau transferuri de terenuri.
Apropo de dna. Codruţa Koevesi, cică s-ar fi închis celebrul dosar al subvenţiilor aşa-zis ilegale... s-a terminat cu NUP, Comana săracul s-a spânzurat degeaba. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Iul 2016, 00:52 | |
| - Dr2005 a scris:
- mielutu zburator a scris:
- Stai, ungurii nu modernizaseră / modernizează Curtici (Lokoshaza) - Budapesta Keleti?
Pe relaţia Frontieră - Budapesta vor începe lucrările în 2018. Asta deşi noi am dus linia dublă până în frontieră (unde se termină brusc în boscheţii de pe partea maghiară).
- Adrian78 a scris:
- http://www.railwaygazette.com/news/urban/single-view/view/ministers-agree-to-reduce-orienteast-med-freight-delays.html
O cunosc, am lucrat şi eu la ea...
Acel termen de 2 ore nu vizează procedurile necesare frontierelor non-Schengen (gen control de frontieră, vamă - dacă e cazul, control sanitar veterinar, fito-sanitar) şi nici întârzierea locomotivelor de pe partea maghiară, extrem de mari în cazul în care operatorii lucrează cu MAV (nu mai zic că MAV lucrează la program redus în week-end). Să vedeţi distracţie cu acceptarea reciprocă a reviziilor în tranzit... deocamdată, există înţelegeri între operatori prin care se acceptă reviziile făcute în ţara vecină (la noi pentru trenurile care merg spre Ungaria, respectiv la ei pentru trenurile care merg în România), cu excepţia CFR Marfă! Asta pentru că CFR Marfă la aproape fiecare tren trebuie să dea măcar un vagon afară din tren pentru că nu corespunde tehnic (deşi la ultima revizie în tranzit fusese declarat corespunzător). Pai si acuma controlul actele la unele trenuri durează sub 2 ore mai mult durează la cele încărcate cu autoturisme ca trebuie verificate deasupra si trebuie scoasă linia de sub tensiune |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Iul 2016, 01:39 | |
| - kristi kkk a scris:
- Ne comparăm cu Ungaria, Polonia sau Cehia? La ce? Păi ăia n-au avut pe Iliescu în '90, au avut pe Havel sau Walesa, nu au "implementat" capitalism" de cumetrie, ăia au trecut la treabă, au reconstruit totul pe ruinele comunismului! Nu zic nimic de faptu' că cretinu' nostru de Ceaușescu a demolat mii de clădiri istorice, Krakow sau Praga au rămas intacte în zonele vechi. Noi încă așteptăm cioturi de 160 km/h ori unde avem deja lipsește o componentă ce împiedică funcționarea normală. Zic că mai bine ar trebui să ne descălțăm de fes și să nu mai votăm pe Firea-fătătoarea națiunii, după am putea să emitem judecăți de valoare cum că aceste țări sunt de talia noastră. Greșit, noi suntem de teapa Albaniei sau Bulgariei. Doar Moldova e sub noi!
Cred ca multi dintre voi nu ati inteles subiectul discutiei, era vorba despre ce a modernizat si ce urmeaza sa modernizeze fiecare tara in parte, de complexitatea liniilor care se vede implicit si in costul lucrarilor...Ca atunci cand ai lucrari complexe, deci implicit scumpe, nu prea mai ai bani in buget sa construiesti foarte multi kilometri de cale ferata...Cum a construit polonia, de exemplu... Deci nu vorbim aici de starea infrastructurii per general, ci de o particularitate legata de lucrari noi realizate cu fonduri europene...Care fonduri europene, au fost accesate de Cehia , Polonia, Slovacia, Ungaria inca din 2004, cu trei ani inaintea Romaniei, si asta conteaza foarte mult, ca daca aduni trei ani numarul de kilometri de cale ferata finalizati in Romania vor fi altii decat in prezent... Si mai e problema, Romania modernizeaza in prezent linii de cale ferata cu un cost mediu de cca 10 milioane de euro/km, dublu fata de cea ce se intampla in tarile cu care ne comparam... Din punctul meu de vedere proiectele noastre noi de infrastructura sunt net superioare, acopera zone montane, zone dificile de deal cu reconfigurari spectaculoase de traseu, un veritabil Westbahn romanesc...Sa mergi cu 160km/h si chiar 200km/h ulterior pe o cale ferata gen Brasov-Sighisoara sau Radna-Simeria nu poate fi decat ceva notabil si spectaculos... Nu trebuie decat sa stim putina realitate feroviara decat sa facem afirmatii generaliste, batranesti, in care vorbim despre Ceausescu si alte povesti ... Concret, Ungaria nu a modernizat linii de 160km/h cu exceptia Tatabanya -Hegyeshalom (vreo 140km din care pe 80% din traseu se circula cu 160km/h, comparabil la noi cu ce avem pe Baneasa-Fetesti), si alte bucati sunt in reconstructie... Deci nu traseu nou, nu lucrare scumpa...Din 2004 pana in prezent doar reconstructii la 120km/h in zone de campie... Cehia e mai aproape de noi din anumite puncte de vedere, insa linia lor de baza si care insumeaza cca 350km (Praga-pardubice-Olomouc), este inferioara din punct de vedere al complexitatii cu ce construim noi intre Curtici si Brasov. Iar despre polonezi ce sa mai vorbim , eu spun doar atat: Romania nu construieste linii de genul Bucuresti-Iasi, ca daca ar fi avut acesta sansa de relief, atat coridorul nordic cat si cel sudic din CIV erau finalizate pana acum ... |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Iul 2016, 01:46 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Stai, ungurii nu modernizaseră / modernizează Curtici (Lokoshaza) - Budapesta Keleti? Și la ei sunt lucrări.
Nu. Modernizarea de pana acum se rezuma la cateva tronsoane. deci nu la toata linia. Lucrari sunt, dar din 2002, si nu par sa se termine mai devreme de 2025...In prezent cei 225km de la Lokoshaza la Budapesta se fac in 3 ore cu vreo 5 opriri. De exemplu, noi am dus doua fire pana la granita, dar lucrarile pe partea ungara pana la Bekecsaba vor incepe peste vreo doi ani... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Iul 2016, 02:04 | |
| Baiazid să te contrazic puțin de la Sighișoara la Coslariu o să fie și tronsoane de 110-120 km/h după modernizare Cred că ar fi bine si daca s-ar face modernizare de 120km/h pe unele magistrale decât să așteptăm 2030 si sa visam la 160 km/ h Și Cehia are același relief ca noi să nu mai zic ca spre granița cu Germania adică Dresda se circula cu 110 km/h pe defileu
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Lun 11 Iul 2016, 02:23, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Iul 2016, 02:14 | |
| - Adrian78 a scris:
Și Cehia are același relief ca noi să nu mai zic ca spre granița cu Germania adică Dresda se circula cu 110 km/h pe defileul Dunarii Ori ai chiulit de la Georgrafie ori ai facut cu femeia de serviciu, cert e ca pe ruta Praha-Dresden nu este Dunarea, acolo este raul Elba. Dunarea vine din Germania dar din Muntii Padurea Neagra ce se afla in Sudul Germaniei, mai la Sud de Strasbourg si nu are treaba cu Cehia sau Praha. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Iul 2016, 02:27 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Adrian78 a scris:
Și Cehia are același relief ca noi să nu mai zic ca spre granița cu Germania adică Dresda se circula cu 110 km/h pe defileul Dunarii Ori ai chiulit de la Georgrafie ori ai facut cu femeia de serviciu, cert e ca pe ruta Praha-Dresden nu este Dunarea, acolo este raul Elba. Dunarea vine din Germania dar din Muntii Padurea Neagra ce se afla in Sudul Germaniei, mai la Sud de Strasbourg si nu are treaba cu Cehia sau Praha. Mă gândeam la cum se circula la noi pe defileul Dunării cu 50 si le-am incurcat |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Iul 2016, 02:40 | |
| - Adrian78 a scris:
- Baiazid să te contrazic puțin de la Sighișoara la Coslariu o să fie și tronsoane de 110-120 km/h după modernizare
Da, eu am spus ca per total, pe 80% din linie (Curtici-Brasov) se va circula cu 160km/h. - Adrian78 a scris:
- Cred că ar fi bine si daca s-ar face modernizare de 120km/h pe unele magistrale decât să așteptăm 2030 si sa visam la 160 km/ h
Da, dar pentru asta trebuie mai intai sa facem un ROMXIT sau ceva asemanator, pentru ca UE vrea coridoare pe care sa se circule cat mai repede macar cu 160km/h. Iar cu aia doar 15% pe care ii punem noi la proiecte, nu cred ca putem construi vreo linie de 120... Noi acum facem practic modernizare la 200km/h pentru a circula cu 160km/h la inceput, toate lucrarile de arta si majoritatea curbelor au fost revizuite pentru ca intr-o etapa ulterioara sa se ridice viteza la 200km/h fara investitii majore pe acelasi aliniament... - Adrian78 a scris:
- Și Cehia are același relief ca noi
Eu nu comparam toate liniile din tara, ci strict CIV pe care il construim noi cu linia lor de baza, tot coridor, Praga-Pardubice-Olomouc. Eu zic ca linia noastra este mult mai greu de construit, dovada numarul mare de aliniamente noi... |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 26/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Lun 11 Iul 2016, 22:55 | |
| http://www.ramnicuvalceaweek.ro/?p=20487 "În fine, suntem în prezent, într-un oraş în care nimeni nu merge cu trenul la Sibiu sau Bucureşti, avem o gară în renovare, ultra modernă, dar fără trenuri, adică pentru două, trei personale şi câteva motoare. De la Râmnic până la Bucureşti, cu cel mai performant tren se fac 5 ore, în timp ce cu maşina – aproximativ 2 ore…" Trenul a pierdut demult competitia cu auto pe Valea Oltului, asta e adevarul. Iar noua "gara" din Rm Valcea este fix tichia de margaritar care lipsea pentru cele doua malaxe si sageti goale care se mai plimba pe aici... Cat despre calea ferata Valcea-Valcele si Podul de la Gradistea - astea sunt doua rusini nationale, nu doar in sistemul feroviar, expresii ale neputintei noastre si halului de nesimtire, dezinteres si hotie care domina la toate nivelurile |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |