| Revista presei | |
|
+84ravers75 get. sorinache96 didinul ets2oltromânia spiderpc laur 133 alinx3330 @ndrey baiazid neluadi daniel_c TVlad ttavi aris86 nelucozac kristi kkk AeroX Petre_IFTE TonyGFR Amiralul Goanga cristi ar alinutz23 nenuandrei CristyanC cfr500 florin94 Norbi Teodor cristi CFR Adisoft1991s Balto Mihay lifetec Andrey_tm alliens Semafor tzifrea rich1974 Luna Adirmvl Caspar alex1987 92Dragos DAS 2011 LanceR sp59 DUAL NicuS Bobby_TM vatmanul Vale alex.alexus.tm marius664 bobi alex.barac.5 apmatei yeu1 dexter23 deconectat riciu bubu Re6/6 Ony_x Rarau AndiCFR DPS Jurnal Feroviar Vitosa cristy79 mureseanu_976 Katalyn cardinal razvan - trenuri 19jimmy84 IonutChircu dan tm mielutu zburator Dr2005 IonutCFR2009 ldh80 Adrian78 Nesebar 88 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 07 Iun 2016, 00:26 | |
| PSD fiind partid socialist a fost si va fi votat mai ales de romanii someri, cu venituri foarte mici, persoane bolnave, pensionari, bugetari (inclusiv ceferisti), dar si romani care vor sa aibe siguranta zilei de maine fara mare efort.
In vestul tarii sunt ROMANI NOROCOSI deoarece geografia ii ajuta si au drumuri bune cu Ungaria, Austria, si sunt firme cu profituri mari + salarii decente.
Deasemenea s-ar putea sa nu aibe rost construirea, modernizarea multor linii de cale ferata deoarece in anul 2030 ROMANIA va avea aproximativ 16-17 milioane locuitori. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 07 Iun 2016, 12:42 | |
| - c2016 a scris:
- Sunt multe prioritati pentru reteaua CFR.
Pe locul 1 e electrificarea Bucuresti-Giurgiu, Craiova-Calafat, Cluj-Episcopia Bihor, reconstructie Valcele- R. Vilcea si electrificarea liniilor INTEROPERABILE si eliminarea punctelor periculoase, Gara Galati, substatia de tractiune de pe Galati-Tecuci.
Electrificarea Bucuresti-Giurgiu nu e prioritate, ca de-aia vor sa faca o reconstructie low cost la 800000E/km . Prioritate ar fi Cluj-Episcopia Bihor, desi nu e pe coridor, dar nu vor fi fonduri deoarece mai intai se apuca de Arad-Timisoara-Lugoj. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 14 Iun 2016, 14:03 | |
| Să vină și la noi sa înceapă cu Buzău Făurei La ei au terminat în doi ani mai repede decât era prevăzut la noi nici în 5 ani nu termina
RZD Holding launches three sections of X Trans-European Transport Corridor in Serbia ahead of schedule
RU EN RZD International Ltd., a subsidiary of Russian Railways, has completed the reconstruction of the three northern sections of the X Trans-European Transport Corridor in the Republic of Serbia. The total length of the reconstructed railway stretches is over 65 km: Sopot Kosmaysky –Kovachevats (18 km), Mala Krsna – Velika Plan (29 km) and Ruma – Golubinci (18 km). The total cost of the reconstruction these three stretches amounted to USD 48.7 million. As a result of the reconstruction, train speed on these stretches has increased from 30 kph to 120 kph. The reconstruction was finished ahead of the schedule laid down in the contract. As the client, JSC Serbian Railways Infrastructure set a deadline for work to be completed by February 2017. The early commissioning of the tracks was made possible by organisational solutions, as well as the use of modern and efficient Russian technology and equipment for railway track reconstruction. Since March 2014, RZD International has been implementing a contract to carry out the construction and reconstruction of railway infrastructure in Serbia. The contract was concluded in the framework of an agreement between the Government of the Russian Federation and the Government of the Republic of Serbia to provide the Republic of Serbia with a state export credit of USD 800 million. The total contract was worth USD 941 million. The X Trans-European Transport Corridor connects Salzburg in Austria with Thessaloniki in Greece via Zagreb, Belgrade and Skopje. The increase in speed along the Serbian section of the corridor, which is one of the major traffic arteries in Europe, will lead to a significant increase in freight traffic passing through the territory of Serbia. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 14 Iun 2016, 21:00 | |
| http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Pretul+de+modernizare+a+kilometrului+de+cale+ferata+la+concurent
Din articol retinem:
..Pe tronsonul de cale ferată învecinat, anume Bucureşti-Constanţa, au fost făcute până acum investiţii importante de modernizare, estimate la aproape un miliard de euro şi care au durat circa 10 ani. În urma investiţiei, un tren de călători face mai puţin de două ore şi jumătate între Bucureşti şi Constanţa, faţă de peste patru ore anterior;; |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 17 Iun 2016, 12:39 | |
| http://www.ziare.com/invazie-imigranti/germania/de-teama-imigrantilor-in-germania-apar-vagoane-de-tren-exclusiv-pentru-femei-1414983 |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Iun 2016, 15:31 | |
| Sectiunea cea mai dificila de pe tronsonul de cale ferata Brasov-Sighisoara a primit 440 mil Euro finanantare de la UE
http://www.railwaypro.com/wp/sighisoara-brasov-railway-line-receives-eu-funding-for-rehabilitation/
Sectiunea Apata-Cata implica constructia unor lucrari de arta care vor scurta intregul tronson cu kilometri buni, circulatia urmand sa se desfasoare cu viteze sporite, astfel incat distanta dintre Sighisoara si Brasov va putea fi parcursa incepand cu anul 2025, intr-o ora, fata de aproape trei in prezent... |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 18 Iun 2016, 20:35 | |
| http://www.agerpres.ro/comunicate/2016/06/07/comunicat-de-presa-cfr-sa-17-06-44
Incep niste lucrari intre Predeal si Timisul de jos pentru eliminarea restrictiilor de circualtie, dar si pe alte sectiuni din tara. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Iun 2016, 15:03 | |
| - baiazid a scris:
- Sectiunea cea mai dificila de pe tronsonul de cale ferata Brasov-Sighisoara a primit 440 mil Euro finanantare de la UE
http://www.railwaypro.com/wp/sighisoara-brasov-railway-line-receives-eu-funding-for-rehabilitation/
Sectiunea Apata-Cata implica constructia unor lucrari de arta care vor scurta intregul tronson cu kilometri buni, circulatia urmand sa se desfasoare cu viteze sporite, astfel incat distanta dintre Sighisoara si Brasov va putea fi parcursa incepand cu anul 2025, intr-o ora, fata de aproape trei in prezent... Va fi vorba de un tunel nou acolo (1700 m lungime). Celelalte 2 secţiuni (Braşov - Apaţa şi Caţa - Sighişoara) au fost acceptate în apelul de proiecte MIE (Mecanismul de Interconectare a Europei / Connecting Europe Facility) pe 2015... dar mergând pe ideea că pentru acestea se vor demara licitaţiile în 2017 (în cazul fericit), pe Apaţa - Caţa nu vom vedea picior de muncitor mai devreme de 2018. _________________ :TTT:
|
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Iun 2016, 16:21 | |
| - Dr2005 a scris:
dar mergând pe ideea că pentru acestea se vor demara licitaţiile în 2017 (în cazul fericit), pe Apaţa - Caţa nu vom vedea picior de muncitor mai devreme de 2018. Pai de-aia am spus ca se termina lucrarile in 2025...Cam 6 ani dureaza lucrarea pe Apata-Cata. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Iun 2016, 16:30 | |
| Mai e mult până atunci... şi dacă vine iar un ministru de finanţe ca Teodorovici care să taie toate fondurile pentru infrastructură pe motiv că creşte deficitul ţării... în fine, om trăi şi om vedea.
Pentru cei care nu ştiu, UE nu dă bani în avans, sumele eligibile (aici nu intră TVA şi cheltuielile cu diverse autorizaţii şi avize) sunt acoperite din bugetul de stat şi decontate ulterior. _________________ :TTT:
|
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Iun 2016, 11:15 | |
| https://www.linkedin.com/pulse/romania-castiga-meciul-cef-inainte-de-limita-dan-m-costescu
Astia sunt singurii clienti interesati deocamdata: http://media.tvrinfo.ro/video_local/201606/tren-untitled-project-1-mpeg4-16x9-50765800_50765800.mp4
Cred ca ar trebui promovat trenul asta in Benelux, Marea Britanie, tarile nordice, de-acolo se strang clienti, mai ales cei sub 26 au facilitati bune. |
|
| |
apmatei
Numarul mesajelor : 126 Reputatie : 4301 Data de inscriere : 25/06/2013
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Iun 2016, 22:34 | |
| A venit căldura, a început sezonul de spurcat CFR-ul.
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Tren+blocat+pe+sine+din+cauza+unei+defectiuni http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Tren+Arad+Mangalia+intarziere+de+sase+ore
Peste o lună o să dea știrea aia cu "Românii folosesc din ce în ce mai puțin trenul", întrebându-se care sunt cauzele. Desigur că articolele lor nu au nicio vină. |
|
| |
19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8565 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Iun 2016, 10:40 | |
| http://www.libertatea.ro/stiri/economie-bani/la-1-octombrie-se-va-declansa-cea-mai-puternica-greva-din-istoria-cfr-conductorii-nu-vor-mai-urca-locomotivele-care-iau-foc-1518663 |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Iun 2016, 18:03 | |
| - 19jimmy84 a scris:
- http://www.libertatea.ro/stiri/economie-bani/la-1-octombrie-se-va-declansa-cea-mai-puternica-greva-din-istoria-cfr-conductorii-nu-vor-mai-urca-locomotivele-care-iau-foc-1518663
Praf aruncat in ochi de sindicalistii care stau la racorica din birou si incaseaza cotizatia platita de cei ce nadusesc pe locomotive sau repara sine la peste 60 grade. De ce se asteapta 1 oct si nu intra de maine daca situatia e asa grava???? Si oare poza aia e din Romania? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Iun 2016, 18:18 | |
| Rodrigo e total paralel cu calea ferată (şi la fel şi ceilalţi - Măntescu, Găină şi care or mai fi). Dacă ar fi după mine, ăştia ar fi primii care ar zbura, au nişte beneficii de te doare capul, plătite de societăţi/companie. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|