Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+84
ravers75
get.
sorinache96
didinul
ets2oltromânia
spiderpc
laur 133
alinx3330
@ndrey
baiazid
neluadi
daniel_c
TVlad
ttavi
aris86
nelucozac
kristi kkk
AeroX
Petre_IFTE
TonyGFR
Amiralul
Goanga
cristi ar
alinutz23
nenuandrei
CristyanC
cfr500
florin94
Norbi
Teodor
cristi CFR
Adisoft1991s
Balto
Mihay
lifetec
Andrey_tm
alliens
Semafor
tzifrea
rich1974
Luna
Adirmvl
Caspar
alex1987
92Dragos
DAS 2011
LanceR
sp59
DUAL
NicuS
Bobby_TM
vatmanul
Vale
alex.alexus.tm
marius664
bobi
alex.barac.5
apmatei
yeu1
dexter23
deconectat
riciu
bubu
Re6/6
Ony_x
Rarau
AndiCFR
DPS
Jurnal Feroviar
Vitosa
cristy79
mureseanu_976
Katalyn
cardinal
razvan - trenuri
19jimmy84
IonutChircu
dan tm
mielutu zburator
Dr2005
IonutCFR2009
ldh80
Adrian78
Nesebar
88 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 55 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeMar 07 Iun 2016, 00:26

PSD fiind partid socialist a fost si va fi votat mai ales de romanii someri, cu venituri foarte mici, persoane bolnave, pensionari, bugetari (inclusiv ceferisti), dar si romani care vor sa aibe siguranta zilei de maine fara mare efort.

In vestul tarii sunt ROMANI NOROCOSI deoarece geografia ii ajuta si au drumuri bune cu Ungaria, Austria, si sunt firme cu profituri mari + salarii decente.

Deasemenea s-ar putea sa nu aibe rost construirea, modernizarea multor linii de cale ferata deoarece in anul 2030 ROMANIA va avea aproximativ 16-17 milioane locuitori.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeMar 07 Iun 2016, 12:42

c2016 a scris:
Sunt multe prioritati pentru reteaua CFR.
Pe locul 1 e electrificarea Bucuresti-Giurgiu, Craiova-Calafat, Cluj-Episcopia Bihor, reconstructie Valcele- R. Vilcea si electrificarea liniilor INTEROPERABILE si eliminarea punctelor periculoase, Gara Galati, substatia de tractiune de pe Galati-Tecuci.


Electrificarea Bucuresti-Giurgiu nu e prioritate, ca de-aia vor sa faca o reconstructie low cost la 800000E/km . Prioritate ar fi Cluj-Episcopia Bihor, desi nu e pe coridor, dar nu vor fi fonduri deoarece mai intai se apuca de Arad-Timisoara-Lugoj.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeMar 14 Iun 2016, 14:03

Să vină și la noi sa înceapă cu Buzău Făurei La ei au terminat în doi ani mai repede decât era prevăzut la noi nici în 5 ani nu termina

RZD Holding launches three sections of X Trans-European Transport Corridor in Serbia ahead of schedule

RU EN
RZD International Ltd., a subsidiary of Russian Railways, has completed the reconstruction of the three northern sections of the X Trans-European Transport Corridor in the Republic of Serbia.
The total length of the reconstructed railway stretches is over 65 km: Sopot Kosmaysky –Kovachevats (18 km), Mala Krsna – Velika Plan (29 km) and Ruma – Golubinci (18 km).
The total cost of the reconstruction these three stretches amounted to USD 48.7 million.
As a result of the reconstruction, train speed on these stretches has increased from 30 kph to 120 kph.
The reconstruction was finished ahead of the schedule laid down in the contract. As the client, JSC Serbian Railways Infrastructure set a deadline for work to be completed by February 2017. The early commissioning of the tracks was made possible by organisational solutions, as well as the use of modern and efficient Russian technology and equipment for railway track reconstruction.
Since March 2014, RZD International has been implementing a contract to carry out the construction and reconstruction of railway infrastructure in Serbia. The contract was concluded in the framework of an agreement between the Government of the Russian Federation and the Government of the Republic of Serbia to provide the Republic of Serbia with a state export credit of USD 800 million. The total contract was worth USD 941 million.
The X Trans-European Transport Corridor connects Salzburg in Austria with Thessaloniki in Greece via Zagreb, Belgrade and Skopje. The increase in speed along the Serbian section of the corridor, which is one of the major traffic arteries in Europe, will lead to a significant increase in freight traffic passing through the territory of Serbia.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeMar 14 Iun 2016, 21:00

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Pretul+de+modernizare+a+kilometrului+de+cale+ferata+la+concurent

Din articol retinem:

..Pe tronsonul de cale ferată învecinat, anume Bucureşti-Constanţa, au fost făcute până acum investiţii importante de modernizare, estimate la aproape un miliard de euro şi care au durat circa 10 ani. În urma investiţiei, un tren de călători face mai puţin de două ore şi jumătate între Bucureşti şi Constanţa, faţă de peste patru ore anterior;;
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeVin 17 Iun 2016, 12:39

http://www.ziare.com/invazie-imigranti/germania/de-teama-imigrantilor-in-germania-apar-vagoane-de-tren-exclusiv-pentru-femei-1414983
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeSam 18 Iun 2016, 15:31

Sectiunea cea mai dificila de pe tronsonul de cale ferata Brasov-Sighisoara a primit 440 mil Euro finanantare de la UE

http://www.railwaypro.com/wp/sighisoara-brasov-railway-line-receives-eu-funding-for-rehabilitation/

Sectiunea Apata-Cata implica constructia unor lucrari de arta care vor scurta intregul tronson cu kilometri buni, circulatia urmand sa se desfasoare cu viteze sporite, astfel incat distanta dintre Sighisoara si Brasov va putea fi parcursa incepand cu anul 2025, intr-o ora, fata de aproape trei in prezent...
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeSam 18 Iun 2016, 20:35

http://www.agerpres.ro/comunicate/2016/06/07/comunicat-de-presa-cfr-sa-17-06-44

Incep niste lucrari intre Predeal si Timisul de jos pentru eliminarea restrictiilor de circualtie, dar si pe alte sectiuni din tara.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeDum 19 Iun 2016, 15:03

baiazid a scris:
Sectiunea cea mai dificila de pe tronsonul de cale ferata Brasov-Sighisoara a primit 440 mil Euro finanantare de la UE

http://www.railwaypro.com/wp/sighisoara-brasov-railway-line-receives-eu-funding-for-rehabilitation/

Sectiunea Apata-Cata implica constructia unor lucrari de arta care vor scurta intregul tronson cu kilometri buni, circulatia urmand sa se desfasoare cu viteze sporite, astfel incat distanta dintre Sighisoara si Brasov va putea fi parcursa incepand cu anul 2025, intr-o ora, fata de aproape trei in prezent...

Va fi vorba de un tunel nou acolo (1700 m lungime). Celelalte 2 secţiuni (Braşov - Apaţa şi Caţa - Sighişoara) au fost acceptate în apelul de proiecte MIE (Mecanismul de Interconectare a Europei / Connecting Europe Facility) pe 2015... dar mergând pe ideea că pentru acestea se vor demara licitaţiile în 2017 (în cazul fericit), pe Apaţa - Caţa nu vom vedea picior de muncitor mai devreme de 2018.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeDum 19 Iun 2016, 16:21

Dr2005 a scris:

dar mergând pe ideea că pentru acestea se vor demara licitaţiile în 2017 (în cazul fericit), pe Apaţa - Caţa nu vom vedea picior de muncitor mai devreme de 2018.

Pai de-aia am spus ca se termina lucrarile in 2025...Cam 6 ani dureaza lucrarea pe Apata-Cata.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeDum 19 Iun 2016, 16:30

Mai e mult până atunci... şi dacă vine iar un ministru de finanţe ca Teodorovici care să taie toate fondurile pentru infrastructură pe motiv că creşte deficitul ţării... în fine, om trăi şi om vedea.

Pentru cei care nu ştiu, UE nu dă bani în avans, sumele eligibile (aici nu intră TVA şi cheltuielile cu diverse autorizaţii şi avize) sunt acoperite din bugetul de stat şi decontate ulterior.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeLun 20 Iun 2016, 11:15

https://www.linkedin.com/pulse/romania-castiga-meciul-cef-inainte-de-limita-dan-m-costescu

Astia sunt singurii clienti interesati deocamdata:
http://media.tvrinfo.ro/video_local/201606/tren-untitled-project-1-mpeg4-16x9-50765800_50765800.mp4

Cred ca ar trebui promovat trenul asta in Benelux, Marea Britanie, tarile nordice, de-acolo se strang clienti, mai ales cei sub 26 au facilitati bune.
Sus In jos
apmatei

apmatei


Numarul mesajelor : 126
Reputatie : 4301
Data de inscriere : 25/06/2013

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeLun 20 Iun 2016, 22:34

A venit căldura, a început sezonul de spurcat CFR-ul.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Tren+blocat+pe+sine+din+cauza+unei+defectiuni
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Tren+Arad+Mangalia+intarziere+de+sase+ore

Peste o lună o să dea știrea aia cu "Românii folosesc din ce în ce mai puțin trenul", întrebându-se care sunt cauzele. Desigur că articolele lor nu au nicio vină.
Sus In jos
19jimmy84
V.I.P Member
V.I.P Member
19jimmy84


Numarul mesajelor : 3168
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8565
Data de inscriere : 05/06/2010

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeMar 21 Iun 2016, 10:40

http://www.libertatea.ro/stiri/economie-bani/la-1-octombrie-se-va-declansa-cea-mai-puternica-greva-din-istoria-cfr-conductorii-nu-vor-mai-urca-locomotivele-care-iau-foc-1518663
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/19Jimmy84
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeMar 21 Iun 2016, 18:03

19jimmy84 a scris:
http://www.libertatea.ro/stiri/economie-bani/la-1-octombrie-se-va-declansa-cea-mai-puternica-greva-din-istoria-cfr-conductorii-nu-vor-mai-urca-locomotivele-care-iau-foc-1518663
Praf  aruncat in ochi de sindicalistii care stau la racorica din birou si incaseaza cotizatia platita de cei ce nadusesc pe locomotive sau repara sine la peste 60  grade. De ce se asteapta 1 oct si nu intra de maine daca situatia e asa grava????
Si oare poza aia e din Romania? Cool
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeMar 21 Iun 2016, 18:18

Rodrigo e total paralel cu calea ferată (şi la fel şi ceilalţi - Măntescu, Găină şi care or mai fi). Dacă ar fi după mine, ăştia ar fi primii care ar zbura, au nişte beneficii de te doare capul, plătite de societăţi/companie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 43 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 55 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea III)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: