|
| Revista presei | |
|
+84ravers75 get. sorinache96 didinul ets2oltromânia spiderpc laur 133 alinx3330 @ndrey baiazid neluadi daniel_c TVlad ttavi aris86 nelucozac kristi kkk AeroX Petre_IFTE TonyGFR Amiralul Goanga cristi ar alinutz23 nenuandrei CristyanC cfr500 florin94 Norbi Teodor cristi CFR Adisoft1991s Balto Mihay lifetec Andrey_tm alliens Semafor tzifrea rich1974 Luna Adirmvl Caspar alex1987 92Dragos DAS 2011 LanceR sp59 DUAL NicuS Bobby_TM vatmanul Vale alex.alexus.tm marius664 bobi alex.barac.5 apmatei yeu1 dexter23 deconectat riciu bubu Re6/6 Ony_x Rarau AndiCFR DPS Jurnal Feroviar Vitosa cristy79 mureseanu_976 Katalyn cardinal razvan - trenuri 19jimmy84 IonutChircu dan tm mielutu zburator Dr2005 IonutCFR2009 ldh80 Adrian78 Nesebar 88 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 04 Mar 2016, 16:56 | |
| Totusi sa nu uitam ca unii pe aici cer trenuri directe pe orice relatie chiar si pentru 10 calatori doar ca sa aiba ei tren direct cand merg de 2 ori pe an in diferite calatorii.
A explicat Dr2005 de atatea ori ca nu e musai sa ai grupe si grupisoare pentru 10 calatori.
Daca ar fi dupa mintea la unii care cer trenuri directe de pe forumul asta am avea IR 1653 cu grupa pentru Comanesti, Bicaz si Iasi pe langa grupele deja existente de Suceava si Vatra Dornei. Sau la IR 1745 ar vrea grupe pentru Sibiu, Tg.Mures si Oradea.
Alti posteaza doar sa se afle in treaba sau sa jigneasca pe alti ca stiu ei mai bine ce se intampla prin tara in urma a 2 calatorii care le fac pe an. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 04 Mar 2016, 18:42 | |
| - dan tm a scris:
- Apoi am mai spus ca am vorbit cu un mecanic de Simeria care mi-a spus ca mecanicii craioveni intirzie trenurile si ca s-au mirat de cite ori a sosit regulat cu trenul in Craiova si mecanicul de schimb era la cafea cu gindul ca oricum intirzie.
Si citiva mecanici de Timisoara mi-a spus ca craiovenii intirzie trenurile. Şi partidele de Craiova se mişcă încet... când am fost la Sofia, se ruga IDM de ciocănari să facă revizia mai repede. Ăia de-abia se mişcau pe lângă tren. După aia am plecat... şi nu am recuperat nici măcar 1 minut de întârziere! Asta în condiţii de tren cu 3 vagoane, deci nu 3001 în zi de week-end. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 04 Mar 2016, 18:44 | |
| - dan tm a scris:
- De fapt ar trebui ca de la Craiova trenurile de lung parcurs sa nu mai opreasca pina laBucuresti si nvers.
Sa fie trenuri de legatura si mai sint IR de la Severin, Pausa, Tirgu Jiu.
Omori de tot traficul dacă faci aşa. Un tren Timişoara - Bucureşti are grosul călătorilor de la Craiova, Videle, Roşiori, eventual Olteni. Iar dacă la ăia le pui un R care să facă 5 ore până la Bucureşti... se duc la maxi-taxi. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 04 Mar 2016, 18:45 | |
| - marius664 a scris:
- .Iar pe 901 dupa Pitesti e linie simpla, probabil balamucul era mai mare, astfel nu asteptau transportatorii de marfa pe M900 cu orele si veneau pe aici...
E linie simplă şi tonajul suportat e mai mic. Plus că operatorii preferă să meargă cu aceeaşi locomotivă de la Constanţa la Curtici, fără să se mai complice cu Diesel. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 04 Mar 2016, 19:12 | |
| @Dr2005, R 3001 are 8 etajate si tot tine timpi ca si cum ar avea 3 etajate. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8371 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 05 Mar 2016, 20:54 | |
| http://www.profit.ro/must-read/guvernul-permite-acordarea-mai-rapida-a-avizului-de-constructie-si-va-expropria-accelerat-terenuri-pentru-a-grabi-lucrarile-la-autostrazi-si-cai-ferate-15396624 |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5456 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 07 Mar 2016, 18:26 | |
| - Dr2005 a scris:
- dan tm a scris:
- De fapt ar trebui ca de la Craiova trenurile de lung parcurs sa nu mai opreasca pina laBucuresti si nvers.
Sa fie trenuri de legatura si mai sint IR de la Severin, Pausa, Tirgu Jiu.
Omori de tot traficul dacă faci aşa. Un tren Timişoara - Bucureşti are grosul călătorilor de la Craiova, Videle, Roşiori, eventual Olteni. Iar dacă la ăia le pui un R care să facă 5 ore până la Bucureşti... se duc la maxi-taxi. pai atunci sa se desfinteze trenurile de Timisoara daca nu merge nimeni. Daca e IR si avem pretentii de la el nu ar trebui sa mai opreasca in catunele din Teleorman (eu unul sunt din Teleorman si totusi nu inteleg de ce opreste) Au mai spus de atatea ori oamenii din Timisoara pe forumul asta. Isi doresc si ei anumite conditii. Una din ele sa nu stea in inghesuiala la dus/intors cand circula prin Teleorman. Pentru astia din Teleorman exista R , nu vor Regio sa foloseasca altceva nu sa isi bata joc de IR. Nu am mai circulat de vreo 2 ani spre Craiova dar tot nu o sa ma convingeti ce oameni deosebiti au inceput sa circule in ultimul timp pe aici. E o bataie de joc la adresa calatorilor de lung parcurs sa opreasca in toate statiile. Un tren trebuie sa fie plin 100% nu peste 100%. Eu nu cred ca exista maxi taxi din Videle la Bucuresti, pe rutier din ce stiu eu ocoloste destul de mult. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 07 Mar 2016, 21:05 | |
| Bine zis, daca nu sint calatori sa le desfiinteze.Dar sa fie abonamente de IR de la Rosiori Nord incolo nu asa boschetareala. |
| | | Adisoft1991s V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1133 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5996 Data de inscriere : 30/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 07 Mar 2016, 21:53 | |
| Destul m-am chinuit sa fac sa opreasca IR1599 la Radoiesti Hm pentru ca au anulat R9307 din Basarab ! Mi se pare o aberatie ca IR1823 si 1836 sa opreasca in Galateni,Olteni si Vartoapele iar la Radoiesti Hm sa nu opreasca! De exemplu ultimul tren din Radoiesti Hm seara e 9308 ca R9310 e anulat! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 07 Mar 2016, 22:43 | |
| - Rarau a scris:
- Au mai spus de atatea ori oamenii din Timisoara pe forumul asta. Isi doresc si ei anumite conditii. Una din ele sa nu stea in inghesuiala la dus/intors cand circula prin Teleorman. Pentru astia din Teleorman exista R , nu vor Regio sa foloseasca altceva nu sa isi bata joc de IR.
Realitatea e că oamenii din Timişoara nu pot umple un tren. De aia trenurile opresc la Lugoj, la Caransebeş, Herculane, Orşova, Strehaia, Filiaşi, Caracal, Roşiori, Videle. Iar la tarif de R sunt taxate doar fostele trenuri R cu mers de IR + o pereche Bucureşti - Craiova. Trenurile de Arad şi Timişoara sunt taxate la tarif de IR, iar cei care le folosesc plătesc abonament la IR. Pe cei veniţi de la distanţă mai mare nu au cum să îi dea la o parte, că ăia au bilete cu loc. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 07 Mar 2016, 23:18 | |
| Doctore, nu ai inteles nimic din discutiile de pe aici.
Trenurile de lung parcurs asa cum le spune numele, nu se dezmint si pe linga lungimea traseului au timpii de mers foarte lungi indiferent ca vin de la Timisoara, Arad sau Satu Mare.
Asadar nimeni nu vrea ca trenurile de la Timisoara sa nu opreaasca in Lugoj si asa mai departe imsa deja dupa Craiova numarul trenurilor creste iar calatorii din trenurile de lung parcurs sint deja satui d emers si ar vrea sa ajunga la destinatie fara sa mai suporte blatistii si navetistii care urca sprinteni in trenuri.
Asadar trenurile de la Timisoara si Arad ar putea sa nu mai opreasca de la Craiova la Bucuresti, in schimb mai sint trenuri de la Tirgu Jiu, Drobeta Turnu Severin, Pausa care ar putea prelua pasagerii de acolo.
Dar acest principu trebuie aplicat si altor trenuri nu doar celor de la Timisoara la Bucuresti.
Sa ne uitam ce opriri au trenurile de la Satu Mare sau cele da la Iasi la Timisoara unde 3 trenuri opresc la toate birturile ca pe vremea cind luau de acolo pasageri.
ca sa intelegi cit de putin gindesc cei de la CFR vezi ca 1833/1834 va circula deviat pe Deva in niste zile insa i s-au trasat opriri ca la celelalte doua, ba chiar la intors e cu 20 de minute in fata altui tren de Timisoara 12819. Adica pur si simplu au luat opririle celorlalte doua trenuri au adaptat timpii de mers si l-au bagat intre trase cind puteau foarte bine sa ii dea drumul de la Cluj Napoca pina la Simeria fara oprire.
Sau la mersul trecut oprea Serdika si in Strehaia halta. La un mers l-au trasat pe 1696 fara oprire la Caracal pina au intervenit careva probabil ceferisti si iarasi l-au oprit. Timisoara Nord-Mangalia. ce a impiedicat CFR sa il traseze fara oprire de la Craiova la Baneasa cind el venea cocosat de lume si Craiova avea tren cu formare chiar acolo?
Ce a facut CFR sa opreasca trenurile in Lehliu si Ciulnita?la cele care strabat tara nu le puteau da drumul? la fel fac si cu 1821/1822 si atunci se mira ca oamenii zic ca merg la autobuz.
Ala cu microbuzul de Husi sta in zona garii si intreaba daca mergi la Iasi,, hai ma cu mine ca ajungi mai repede cu astia ajungi la miine dimineata" are dreptate ca trenul opreste in Sintana ca pe vremea cind avea pasageri sositi de la Brad, opreste in Chisineul Cris ca ... e oras, opreste in Ciumeghiu ca acum 30 de ani avea legatura de la Vascau care aducea minerii de la Dr Petru Groza acuma ia tiganii sa cerseasca in Oradea, opreste si in Vatra Dornei Bai si in Vatra Dornei, mai opreste si in Mestecanis si mai stiu eu unde sa urce cite un pasager sau niste tigani
Normal ca mai apoi oamenii merg la autocar. apoi urmeaza alt dialog cu o femeie:
am dus-o pe mama la gara unde a plecat la Botosani aaa cu asta de 13,40 nuu, la pasarela la autogara cu autocarul de 14.00, e mai repede mai sigur
E mai repede si mai sigur, adica nu opreste peste tot si prin urmere nu duce atita boschetareala. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 08 Mar 2016, 00:41 | |
| In Mestecanis nu opresc trenurile ca e varf de panta? Inainte opreau ca sa ataseze/detaseze inca un DA, ca nu era electrificata linia. |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8673 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 08 Mar 2016, 08:11 | |
| In Mestecanis se urca seful de tren in locomotiva. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8371 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 10 Mar 2016, 00:55 | |
| http://www.capital.ro/reabilitarea-si-modernizarea-caii-ferate-a-intrat-in-prelungiri.html |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 11 Mar 2016, 12:20 | |
| http://www.mediafax.ro/social/in-saptamana-de-scoala-altfel-elevii-vor-putea-cumpara-bilete-de-tren-la-jumatate-de-pret-15104040 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |