Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+84
ravers75
get.
sorinache96
didinul
ets2oltromânia
spiderpc
laur 133
alinx3330
@ndrey
baiazid
neluadi
daniel_c
TVlad
ttavi
aris86
nelucozac
kristi kkk
AeroX
Petre_IFTE
TonyGFR
Amiralul
Goanga
cristi ar
alinutz23
nenuandrei
CristyanC
cfr500
florin94
Norbi
Teodor
cristi CFR
Adisoft1991s
Balto
Mihay
lifetec
Andrey_tm
alliens
Semafor
tzifrea
rich1974
Luna
Adirmvl
Caspar
alex1987
92Dragos
DAS 2011
LanceR
sp59
DUAL
NicuS
Bobby_TM
vatmanul
Vale
alex.alexus.tm
marius664
bobi
alex.barac.5
apmatei
yeu1
dexter23
deconectat
riciu
bubu
Re6/6
Ony_x
Rarau
AndiCFR
DPS
Jurnal Feroviar
Vitosa
cristy79
mureseanu_976
Katalyn
cardinal
razvan - trenuri
19jimmy84
IonutChircu
dan tm
mielutu zburator
Dr2005
IonutCFR2009
ldh80
Adrian78
Nesebar
88 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 45 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11197
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeVin 04 Mar 2016, 16:56

Totusi sa nu uitam ca unii pe aici cer trenuri directe pe orice relatie chiar si pentru 10 calatori doar ca sa aiba ei tren direct cand merg de 2 ori pe an in diferite calatorii.

A explicat Dr2005 de atatea ori ca nu e musai sa ai grupe si grupisoare pentru 10 calatori.

Daca ar fi dupa mintea la unii care cer trenuri directe de pe forumul asta am avea IR 1653 cu grupa pentru Comanesti, Bicaz si Iasi pe langa grupele deja existente de Suceava si Vatra Dornei. Sau la IR 1745 ar vrea grupe pentru Sibiu, Tg.Mures si Oradea.

Alti posteaza doar sa se afle in treaba sau sa jigneasca pe alti ca stiu ei mai bine ce se intampla prin tara in urma a 2 calatorii care le fac pe an.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeVin 04 Mar 2016, 18:42

dan tm a scris:
Apoi am mai spus ca am vorbit cu un mecanic de Simeria care mi-a spus ca mecanicii craioveni intirzie trenurile si ca s-au mirat de cite ori a sosit regulat cu trenul in Craiova si mecanicul de schimb era la cafea cu gindul ca oricum intirzie.

Si citiva mecanici de Timisoara mi-a spus ca craiovenii intirzie trenurile.
Şi partidele de Craiova se mişcă încet... când am fost la Sofia, se ruga IDM de ciocănari să facă revizia mai repede. Ăia de-abia se mişcau pe lângă tren. După aia am plecat... şi nu am recuperat nici măcar 1 minut de întârziere! Asta în condiţii de tren cu 3 vagoane, deci nu 3001 în zi de week-end.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeVin 04 Mar 2016, 18:44

dan tm a scris:
De fapt ar trebui ca de la Craiova trenurile de lung parcurs sa nu mai opreasca pina laBucuresti si nvers.
Sa fie trenuri de legatura si mai sint IR de la Severin, Pausa, Tirgu Jiu.

Omori de tot traficul dacă faci aşa. Un tren Timişoara - Bucureşti are grosul călătorilor de la Craiova, Videle, Roşiori, eventual Olteni. Iar dacă la ăia le pui un R care să facă 5 ore până la Bucureşti... se duc la maxi-taxi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeVin 04 Mar 2016, 18:45

marius664 a scris:
.Iar pe 901 dupa Pitesti e linie simpla, probabil balamucul era mai mare, astfel nu asteptau transportatorii de marfa pe M900 cu orele si veneau pe aici...

E linie simplă şi tonajul suportat e mai mic. Plus că operatorii preferă să meargă cu aceeaşi locomotivă de la Constanţa la Curtici, fără să se mai complice cu Diesel.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11197
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeVin 04 Mar 2016, 19:12

@Dr2005, R 3001 are 8 etajate si tot tine timpi ca si cum ar avea 3 etajate.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3357
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8371
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeSam 05 Mar 2016, 20:54

http://www.profit.ro/must-read/guvernul-permite-acordarea-mai-rapida-a-avizului-de-constructie-si-va-expropria-accelerat-terenuri-pentru-a-grabi-lucrarile-la-autostrazi-si-cai-ferate-15396624
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5456
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeLun 07 Mar 2016, 18:26

Dr2005 a scris:
dan tm a scris:
De fapt ar trebui ca de la Craiova trenurile de lung parcurs sa nu mai opreasca pina laBucuresti si nvers.
Sa fie trenuri de legatura si mai sint IR de la Severin, Pausa, Tirgu Jiu.

Omori de tot traficul dacă faci aşa. Un tren Timişoara - Bucureşti are grosul călătorilor de la Craiova, Videle, Roşiori, eventual Olteni. Iar dacă la ăia le pui un R care să facă 5 ore până la Bucureşti... se duc la maxi-taxi.

pai atunci sa se desfinteze trenurile de Timisoara daca nu merge nimeni.
Daca e IR si avem pretentii de la el nu ar trebui sa mai opreasca in catunele din Teleorman (eu unul sunt din Teleorman si totusi nu inteleg de ce opreste)

Au mai spus de atatea ori oamenii din Timisoara pe forumul asta. Isi doresc si ei anumite conditii. Una din ele sa nu stea in inghesuiala la dus/intors cand circula prin Teleorman. Pentru astia din Teleorman exista R , nu vor Regio sa foloseasca altceva nu sa isi bata joc de IR. Nu am mai circulat de vreo 2 ani spre Craiova dar tot nu o sa ma convingeti ce oameni deosebiti au inceput sa circule in ultimul timp pe aici.

E o bataie de joc la adresa calatorilor de lung parcurs sa opreasca in toate statiile. Un tren trebuie sa fie plin 100% nu peste 100%.
Eu nu cred ca exista maxi taxi din Videle la Bucuresti, pe rutier din ce stiu eu ocoloste destul de mult.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13017
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeLun 07 Mar 2016, 21:05

Bine zis, daca nu sint calatori sa le desfiinteze.Dar sa fie abonamente de IR de la Rosiori Nord incolo nu asa boschetareala.
Sus In jos
Adisoft1991s
V.I.P Member
V.I.P Member
Adisoft1991s


Numarul mesajelor : 1133
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5996
Data de inscriere : 30/09/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeLun 07 Mar 2016, 21:53

Destul m-am chinuit sa fac sa opreasca IR1599 la Radoiesti Hm pentru ca au anulat R9307 din Basarab ! Mi se pare o aberatie ca IR1823 si 1836 sa opreasca in Galateni,Olteni si Vartoapele iar la Radoiesti Hm sa nu opreasca! De exemplu ultimul tren din Radoiesti Hm seara e 9308 ca R9310 e anulat!
Sus In jos
http://Www.Depozituldereduceri.Blogspot.RO
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeLun 07 Mar 2016, 22:43

Rarau a scris:
Au mai spus de atatea ori oamenii din Timisoara pe forumul asta. Isi doresc si ei anumite conditii. Una din ele sa nu stea in inghesuiala la dus/intors cand circula prin Teleorman. Pentru astia din Teleorman exista R , nu vor Regio sa foloseasca altceva nu sa isi bata joc de IR.
Realitatea e că oamenii din Timişoara nu pot umple un tren. De aia trenurile opresc la Lugoj, la Caransebeş, Herculane, Orşova, Strehaia, Filiaşi, Caracal, Roşiori, Videle. Iar la tarif de R sunt taxate doar fostele trenuri R cu mers de IR + o pereche Bucureşti - Craiova. Trenurile de Arad şi Timişoara sunt taxate la tarif de IR, iar cei care le folosesc plătesc abonament la IR. Pe cei veniţi de la distanţă mai mare nu au cum să îi dea la o parte, că ăia au bilete cu loc.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13017
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeLun 07 Mar 2016, 23:18

Doctore, nu ai inteles nimic din discutiile de pe aici.

Trenurile de lung parcurs asa cum le spune numele, nu se dezmint si pe linga lungimea traseului au timpii de mers foarte lungi indiferent ca vin de la Timisoara, Arad sau Satu Mare.

Asadar nimeni nu vrea ca trenurile de la Timisoara sa nu opreaasca in Lugoj si asa mai departe imsa deja dupa Craiova numarul trenurilor creste iar calatorii din trenurile de lung parcurs sint deja satui d emers si ar vrea sa ajunga la destinatie fara sa mai suporte blatistii si navetistii care urca sprinteni in trenuri.

Asadar trenurile de la Timisoara si Arad ar putea sa nu mai opreasca de la Craiova la Bucuresti, in schimb mai sint trenuri de la Tirgu Jiu, Drobeta Turnu Severin, Pausa care ar putea prelua pasagerii de acolo.

Dar acest principu trebuie aplicat si altor trenuri nu doar celor de la Timisoara la Bucuresti.

Sa ne uitam ce opriri au trenurile de la Satu Mare sau cele da la Iasi la Timisoara unde 3 trenuri opresc la toate birturile ca pe vremea cind luau de acolo pasageri.

ca sa intelegi cit de putin gindesc cei de la CFR vezi ca 1833/1834 va circula deviat pe Deva in niste zile insa i s-au trasat opriri ca la celelalte doua, ba chiar la intors e cu 20 de minute in fata altui tren de Timisoara 12819. Adica pur si simplu au luat opririle celorlalte doua trenuri au adaptat timpii de mers si l-au bagat intre trase cind puteau foarte bine sa ii dea drumul de la Cluj Napoca pina la Simeria fara oprire.

Sau la mersul trecut oprea Serdika si in Strehaia halta.
La un mers l-au trasat pe 1696 fara oprire la Caracal pina au intervenit careva probabil ceferisti si iarasi l-au oprit.
  Timisoara Nord-Mangalia. ce a impiedicat CFR sa il traseze fara oprire de la Craiova la Baneasa cind el venea cocosat de lume si Craiova avea tren cu formare chiar acolo?

Ce a facut CFR sa opreasca trenurile in Lehliu si Ciulnita?la cele care strabat tara nu le puteau da drumul? la fel fac si cu 1821/1822 si atunci se mira ca oamenii zic ca merg la autobuz.

Ala cu microbuzul de Husi sta in zona garii si intreaba daca mergi la Iasi,, hai ma cu mine ca ajungi mai repede cu astia ajungi la miine dimineata" are dreptate ca trenul opreste in Sintana ca pe vremea cind avea pasageri sositi de la Brad, opreste in Chisineul Cris ca ... e oras, opreste in Ciumeghiu ca acum 30 de ani avea legatura de la Vascau care aducea minerii de la Dr Petru Groza acuma ia tiganii sa cerseasca in Oradea, opreste si in Vatra Dornei Bai si in Vatra Dornei, mai opreste si in Mestecanis si mai stiu eu unde sa urce cite un pasager sau niste tigani

Normal ca mai apoi oamenii merg la autocar.
apoi urmeaza alt dialog cu o femeie:

am dus-o pe mama la gara
unde a plecat
la Botosani
aaa cu asta de 13,40
nuu, la pasarela la autogara cu autocarul de 14.00, e mai repede mai sigur

E mai repede si mai sigur, adica nu opreste peste tot si prin urmere nu duce atita boschetareala.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13107
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMar 08 Mar 2016, 00:41

In Mestecanis nu opresc trenurile ca e varf de panta? Inainte opreau ca sa ataseze/detaseze inca un DA, ca nu era electrificata linia.
Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
Norbi


Numarul mesajelor : 2636
Varsta : 31
Localizare : Bistrita
Reputatie : 8673
Data de inscriere : 19/04/2009

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMar 08 Mar 2016, 08:11

In Mestecanis se urca seful de tren in locomotiva.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3357
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8371
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 10 Mar 2016, 00:55

http://www.capital.ro/reabilitarea-si-modernizarea-caii-ferate-a-intrat-in-prelungiri.html
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6915
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeVin 11 Mar 2016, 12:20

http://www.mediafax.ro/social/in-saptamana-de-scoala-altfel-elevii-vor-putea-cumpara-bilete-de-tren-la-jumatate-de-pret-15104040
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 23 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 45 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea III)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: