Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+84
ravers75
get.
sorinache96
didinul
ets2oltromânia
spiderpc
laur 133
alinx3330
@ndrey
baiazid
neluadi
daniel_c
TVlad
ttavi
aris86
nelucozac
kristi kkk
AeroX
Petre_IFTE
TonyGFR
Amiralul
Goanga
cristi ar
alinutz23
nenuandrei
CristyanC
cfr500
florin94
Norbi
Teodor
cristi CFR
Adisoft1991s
Balto
Mihay
lifetec
Andrey_tm
alliens
Semafor
tzifrea
rich1974
Luna
Adirmvl
Caspar
alex1987
92Dragos
DAS 2011
LanceR
sp59
DUAL
NicuS
Bobby_TM
vatmanul
Vale
alex.alexus.tm
marius664
bobi
alex.barac.5
apmatei
yeu1
dexter23
deconectat
riciu
bubu
Re6/6
Ony_x
Rarau
AndiCFR
DPS
Jurnal Feroviar
Vitosa
cristy79
mureseanu_976
Katalyn
cardinal
razvan - trenuri
19jimmy84
IonutChircu
dan tm
mielutu zburator
Dr2005
IonutCFR2009
ldh80
Adrian78
Nesebar
88 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 54 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13013
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeVin 03 Iun 2016, 16:45

Ce naiba o tot dai cu Podgoriile Husului cam la 3 pagini?

Ai nevoie si de cale ferata si de autostrada in zona Moldovei facute cu speranta ca apoi ceva firme vor veni sa isi faca fabricile acolo, mai ramine intrebarea daca vor gasi si muncitori.

Cum spune katalyn, crezi ca se aglomereaza 600 cu 3 cicuri de trenuri? pai cite trenuri erau acum citiva ani si tot aveau loc.
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7375
Data de inscriere : 18/11/2011

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeSam 04 Iun 2016, 10:44

offtopic Oricum legatura principala dintre Iasi si Bucuresti e prin Pascani - coridorul 9 care va fi reabilitat. Pacat ca in ultimii ani a mai ramas trasat doar un IR pe timpul noptii. In timpul zilei nu ai un IR din Iasi spre Roman, Bacau si retur ca sa ajungi mai repede. Pe relatia Iasi-Roman-Bacau sunt numai Regio care sta cel putin 20 de minute in Pascani.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6891
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12292
Data de inscriere : 03/11/2010

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeLun 06 Iun 2016, 09:55

Kapпaтй a scris:
Cand vad si citesc aceste timpenii tot mai mult cred ce se spune despre moldoveni si judetul Vaslui.

Ori te potolesti singur din a posta zilnic aberatii/timpenii/frustrari personale ori o sa te potoleasca cineva, nu se poate asa la infinit, zilnic, zilnic aberatii.

De ce domnule sa fie aberatii ?!

Adica dupa dumneavoastra judetul Vaslui nu merita o cale ferata ca lumea, dublata, electrificata si echipata cu BLA pe intreaga distanta ?!
Pai daca vrei sa atragi investitori puternici in judetul Vaslui, in primul rand trebui cai ferate in buna stare si cu capacitate de transport marita!

Daca nu venea revolutia, pana cel tarziu in 1995, intreaga M600 intre Iasi si Tecuci Ram. frunzeasca era dublata, electrificata si echipata cu BLA!

Iar ca sa atragi investitori puternici in municipiul Husi , trebuie in primul rand reabilitata/reconstruita calea ferata Crasna- Husi.

Iar o cale ferata Podgoriile Husului HM- Albita- Chisinau (in intregime de ecartament normal), ar prezenta foarte mari avantaje- s-ar elimina schimbarea boghiurilor, iar un tren CFR Bucuresti- Podgoriile Husului HM- Chisinau ar putea face cca 8- 9 ore (bineinteles- cu conditia si a reparatiei liniei Faurei- Tecuci) -un timp de mers comparabil cu al unui autobuz sau microbuz Bucuresti- Husi- Chisinau.

Puteti sa spuneti oricat ca aceste lucruri ar fi chipurile aberatii- dar eu raman la ideea ca aceste investitii ar trebui sa fie prioritate absoluta pentru judetul Vaslui.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2162
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6768
Data de inscriere : 25/05/2012

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeLun 06 Iun 2016, 10:45

Dar ramai dom'le  la ideile tale geniale.
Numai nu le mai si posta aici.
Tie trebuie sa-ti explice toti membrii de pe forum in cor ca ai numai niste vise frumoase pentru patriotardismul tau local, dar nimic mai mult?
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
lifetec




Numarul mesajelor : 329
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4739
Data de inscriere : 01/11/2012

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeLun 06 Iun 2016, 10:53



Puteti sa spuneti oricat ca aceste lucruri ar fi chipurile aberatii- dar eu raman la ideea ca aceste investitii ar trebui sa fie prioritate absoluta pentru judetul Vaslui.[/quote]


Pai nu mai dati banii pe panselute, centre de informare turistica, parcuri prin mijlocul campului, etc Puteti sa-i strangeti pt calea ferata


Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5567
Data de inscriere : 23/07/2012

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeLun 06 Iun 2016, 11:51

In orasul meu natal primarul a reusit sa aduca 2 investitori mari (Adeplast si TRW). Desi ambele firme au sediul foarte aproape de M500 stii cati folosesc trenul? Nimeni.
Cum spunea cineva si mai sus, incercati sa nu mai votati toti imbecilii (a.k.a vezi rezultatele de ieri) si apoi poate, poate o sa se miste ceva.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeLun 06 Iun 2016, 12:03

Nu are treaba primarul cu folosirea trenului de populatie, trenul in mintea romanului este ceva josnic, daca intrebi un Bucurestean daca merge cu trenu iti rade in nas, "cum ba sa mergi cu trenu, esti prost" cel putin aici majoritatea care folosesc trenul sunt cei ce nu sunt din Bucuresti get beget si fac naveta pe langa Bucuresti sau vin aici la facultate/scoala/serviciu etc.
In mintea romanului sa mergi cu trenul e ceva urat/injositor, pentru ca trenul nu mai este ce a fost, merge si prost, legaturile sunt extrem de proaste, conditiile au mai crescut putin dar nu se compara cu Germania, nivelul educatiei a celor ce merg cu trenul lasa mult de dorit si uite asa trenul in ansamblu e ceva urat.

_________________
595423Revista presei - Pagina 42 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 42 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 42 Bdeem_8496_a
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6891
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12292
Data de inscriere : 03/11/2010

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeLun 06 Iun 2016, 12:05

Nu vreau sa o dau in politica, dar mi se pare gresit trendul asta actual- ca daca cineva canditeaza din partea PSD-ului ar fi neaparat prost, dobitoc, idiot!
Si ca vezi-Doamne toti canditati PNL ar fi vezi doamne imaculati, perfecti, etc!

La primari nu ar trebui sa conteze partidul politic din partea caruia canditeaza, doar la primari se voteaza omul, nu partidul!

De exemplul la Bucuresti dintre toti Gabriela Vranceanu Firea mi s-a parut cea mai potrivita sa ocupe functia de primar (desi acolo sunt mari interese, si nu stiu cat va reusi aceasta, cu toate bunele intentii care le are, sa reuseasca sa faca ce si-a propus).
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6990
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeLun 06 Iun 2016, 12:07

Ce treabă are ce se discuta cu ce dezastru a ieșit în București? Nu credeam să apară politician mai sinistru ca Poanta, dar asta, Firea asta, e mult mult mai sinistră. E macabră!
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5567
Data de inscriere : 23/07/2012

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeLun 06 Iun 2016, 12:20

Ii dadeam exemplu strict de companii care au nevoie de transport de marfa. Legat de transportul de persoane sunt de acord cu tine, Karpaty.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20631
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25575
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeLun 06 Iun 2016, 16:05

Are linie dublă şi electrificată până la Socola şi linie largă de acolo până la moldoveni, cu terminal de containere. Deci are toate facilităţile să care marfa pe tren spre Republica Moldova, dacă vrea. Cine ştie ce e în camioanele alea şi unde merg, că dacă nu merg toate în acelaşi loc, nu ai cum să le pui pe tren.

Şi chiar dacă, să zicem, s-ar reface linia de Huşi la viteza proiectată, ai nişte curbe şi nişte declivităţi măricele acolo (faţă de Iaşi - Ungheni), ceea ce ţi-ar limita enorm tonajele şi lungimile trenurilor.

Cât se face pe rutier de la Huşi la Iaşi? Că dacă se face mult mai puţin decât cu trenul... n-are niciun viitor linia aia. Chiar dacă transportul auto e mai scump (că au ştiut să falimenteze Autobuzul S.A. Huşi în 2008), economia de timp compensează costurile.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11197
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeLun 06 Iun 2016, 16:14

Nu conteaza ce transporta eu am batut la numarul de camioane care trec zilnic spre Rep Moldova la care se mai alatura cel putin 15 care vin zilnic de la Constanta. Nu poti sa le pui pe tren pentru ca au mai multe destinati in Rep Moldova plus ca ai lasa atatia soferi fara paine. Unde s-a gasit ldh80 sa ceara infrastructura feroviara fix unde nu este nevoie.

Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeLun 06 Iun 2016, 17:04

http://www.capital.ro/cfr-reabilitarea-podului-de-la-gradistea-incepe-anul-viitor-in-2018-va-fi-dat-in-folosinta.html

234 milioane a costat National Arena construit in 3 ani
70 milioane costa reabilitarea liniei Bucuresti-Giurgiu in varianta neelectrificata, de mai bine de 10 ani nu se mai circula pe acesta linie. 70 de milioane de euro pentru o tara ca Romania nu inseamna nimic, nimic altceva decat nesimtire si nepasare


https://www.youtube.com/watch?v=8QHAyDAUhUA

Cum sunt mintiti oamenii in scop electoral...Autostrada inventata Bucuresti-Giurgiu santa
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18760
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24340
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeLun 06 Iun 2016, 19:40

Mai ales că CFR SA a avut anul trecut un profit de 100 de milioane de lei deci cu o restructurare de personal și cu cheltuieli mai chibzuite profitul ar crește lejer

http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/revista-presei/profit-ro-cum-si-a-majorat-cfr-sa-profitul-de-peste-12-ori-in-2015

Au crescut și întârzierile

http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/revista-presei/profit-ro-intarzierile-trenurilor-de-calatori-au-crescut-cu-22-anul-trecut
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7375
Data de inscriere : 18/11/2011

Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitimeLun 06 Iun 2016, 22:53

Sunt multe prioritati pentru reteaua CFR.
Pe locul 1 e electrificarea Bucuresti-Giurgiu, Craiova-Calafat, Cluj-Episcopia Bihor, reconstructie Valcele- R. Vilcea si electrificarea liniilor INTEROPERABILE si eliminarea punctelor periculoase, Gara Galati, substatia de tractiune de pe Galati-Tecuci.

Eu propun dublarea, electrifcare si BLA pe NEINTEROPERABILA Leorda-Dorohoi-Letcani. tongue offtopic offtopic offtopic
Mai propun modernizarea statiei Socola. Intr-o zi va avea foarte multi calatori sositi de pe M600 care va fi dublata datorita traficului mare de trenuri de calatori. Calea ferata se dubleaza si se introduce BLA daca e necesara cresterea capacitatii!!!

Si eu fortez de electrificare ciotului de 44 km Veresti-Botosani pe considerente ca transportul electric e prietenos cu mediul inconjurator. Dar pe langa asta energia electrica trebuie produsa de surse care nu poleaza cum ar fi hidrocentrale, panouri solare, parc eolian. offtopic offtopic offtopic
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 42 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 42 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 54 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea III)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: