Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+84
ravers75
get.
sorinache96
didinul
ets2oltromânia
spiderpc
laur 133
alinx3330
@ndrey
baiazid
neluadi
daniel_c
TVlad
ttavi
aris86
nelucozac
kristi kkk
AeroX
Petre_IFTE
TonyGFR
Amiralul
Goanga
cristi ar
alinutz23
nenuandrei
CristyanC
cfr500
florin94
Norbi
Teodor
cristi CFR
Adisoft1991s
Balto
Mihay
lifetec
Andrey_tm
alliens
Semafor
tzifrea
rich1974
Luna
Adirmvl
Caspar
alex1987
92Dragos
DAS 2011
LanceR
sp59
DUAL
NicuS
Bobby_TM
vatmanul
Vale
alex.alexus.tm
marius664
bobi
alex.barac.5
apmatei
yeu1
dexter23
deconectat
riciu
bubu
Re6/6
Ony_x
Rarau
AndiCFR
DPS
Jurnal Feroviar
Vitosa
cristy79
mureseanu_976
Katalyn
cardinal
razvan - trenuri
19jimmy84
IonutChircu
dan tm
mielutu zburator
Dr2005
IonutCFR2009
ldh80
Adrian78
Nesebar
88 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 54, 55, 56 ... 61 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7655
Data de inscriere : 25/08/2008

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeDum 17 Iul 2016, 16:54

Cu așa gândire a celor cu putere de decizie e și normal!!! Adică tu, stat degeaba, prestezi un serviciu prin una din companiile la care ești acționar majoritar, acel serviciu se produce defectuos poate și din cauza altei companii la care ești actionar majoritar iar beneficiarul serviciului dezastruos poat' să s.u.g.ă. plua deoarece trenul CFR Călători întârzie din cauza CFR Infra! Incep să vorbesc singur... Nu e mai bine cu mașina? Canci șosele bune da' ne băgăm picioru' în accelerație pe un sector mai bun și mai liber, ajutați și Waze care ne spune unde sunt postați milițienii, și pace! Trenurile CFR-ului pentru mine sunt caz de targă, am renunțat la ele din cauză de timp și confort! Și nu mergeam cu Regio! Săptămâna asta am băgat 1800 de km prin țară, am plecat când am vrut, am oprit când am vrut... Ba mi-am pus mintea pe șoseaua Dej-Baia Mare, undeva în Sălaj, și cu un IR să văd cam cu ce viteză circulă, l-am pierdut din vedere în niciun km! Voi ăștia din MT, cu gândirea asta, veți rămâne să faceți doar planuri, trenurile or vor fi private, or nu vor mai fi!
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6453
Data de inscriere : 26/09/2009

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeDum 17 Iul 2016, 17:00

Dr2005 a scris:
kristi kkk a scris:
@Dr2005, susții niște inepții demne de o cauză mai bună! Adică, e o lege a comisiei europene care prevede despăgubiri pentru întârzieri a trenurilor și noi, Rromanica, vrem să lălăim intrarea ei în funcțiune


Da, o să îmi spui că Olanda o aplică şi în trafic intern... asta e adevărat, dar Olanda nu îţi vinde bilet nominalizat la tren, deci dacă stai în gară şi ţi se anulează trenul (lucru frecvent la olandezi), nu primeşti niciun cent despăgubire, pentru că pe biletul tău (chiar şi cumpărat online) scrie sec ,,valabil în data de...", nu ,,valabil la trenul nr. ...".
Pai la olandezi trenurile merg ca la noi ,ca dubele si masinile de ocazie ? scratch nu prea inteleg care-i treaba ,da' sa zicem avantaj ca iei bilet valabil in ziua aia ,valabil la orice tren pana la rang IR,si daca o pun aia de greva sau inundatie vreo 2-3 ore si pleci din gara , o cam iei in barba , atunci pierzi biletu ?
Despagubirile eu stiu ca se platesc in situatiile in care calatorul este pagubit de catre OTF direct sau indirect( culpa infra) sau culpa exterioara C.F. ( loviri sau alte cauze externe domeniului ). Suspect
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6453
Data de inscriere : 26/09/2009

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeDum 17 Iul 2016, 17:05

kristi kkk a scris:
trenurile or vor fi private, or nu vor mai fi!
Pai aia privati nu prea au loc de astia cu trenuri de 160km/h cu toalete infundate si lipsa AC+fara geamuri rabadabile ( cred ca asta e motivul pentru care in sfarsit s-a recurs la viteza asta ! ; probabil cand vom circula cu +200km/h nu vom avea nici lumina naturala in vagoane din lipsa geamuri,pe care le tot sparg coloratii sau blocheaza reviziile!)
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7655
Data de inscriere : 25/08/2008

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeDum 17 Iul 2016, 17:09

In materie de trenuri, Rromanica nu se limitează doar la M800 unde într-adevăr se merge pe cioturi cu 160! Aceleași drepturi le are și ăla care merge cu IR la Ileanda precum le are și cel care merge pe M800. Da' credem că CIV va acționa ca un preș peste gunoiul CFR!!!
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6987
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeDum 17 Iul 2016, 20:26

marius664 a scris:

Dar in Olanda daca se intampla ce s-a intamplat azi cu 1822 se platea sau nu despagubire???Exemplul tau e pentru trenurile care nu pleaca , nu la cele care se defecteaza in parcurs-dar cu materialul lor rulant probabilitatea e mica. Iar in orice tara normala, evident nu a noastra, cel care produce pagube la infrasctura feroviara este bun de plata, astfel ca daca se platesc despagubiri compania de cai ferate are de unde sa-si acopere pierderea.Si app de personal stii care sunt "trenurile soarelui" care au avut cea mai mica intarziere??? Personalele din Obor , chiar si vitezomanele de 160 au acumulat mai mult, asa ca mai bine platesti despagubiri la un amarat de Regio de doua ori pe an, decat in fiecare zi la 1696, 73 sau 1931...si la majoritatea IR din tara...
Îmi pare rău s-o zic, dar materialul rulant de la olandezi e cam praf, la comfort e sub Desiro de la noi (da, se poate așa ceva), nu ai prize decât pe unele trenuri, pe niciunul nu am văzut perdele la geamuri, pe niciunul nu am văzut măsuțe ca la 20-76, 21-76, 21-86 etc., și se defectează. Diferența e că la ei, când s-a defectat, îți asigură imediat legătură pe mai departe sau dacă aveai de prins alt tren, acel tren așteaptă oricât garnitura ta. Am pățit când mergeam de la Schiphol (aeroport) la Apeldoorn, a crăpat rama înainte de intrarea în stația unde era legătura, a întârziat parcă vreo 20 de minute, însă legătura a așteptat și trenurile au fost garate la peron comun! pentru a micșora timpii necesari schimbării trenului.
Eu am mers cu un tren identic cu rama din stânga.
Revista presei - Pagina 55 NS_icm_koploper_3
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeDum 17 Iul 2016, 22:02

marius664 a scris:
Dar in Olanda daca se intampla ce s-a intamplat azi cu 1822 se platea sau nu despagubire???
S-ar fi limitat trenul la staţia aia şi ai fi continuat cu următorul, care putea să fie şi peste 2 ore. Nu te-ar fi despăgubit cu nimic, pentru că şeful de tren nici măcar nu îţi trece trenul pe bilet când ţi-l verifică. Tu biletul îl validezi la intrarea pe peron, dar de acolo eşti liber să mergi cu ce tren vrei sau să stai 3 ore în gară dacă vrei. Nu ai nicio dovadă că ai mers cu trenul ăla, doar că ai intrat în staţia X şi vei călători până la staţia Y în ziua Z. Tu în perioada aia poţi şi să întrerupi călătoria dacă vrei.
Doar dacă s-ar rupe linia şi nu ar mai circula nimic în ziua aia te-ar despăgubi.

Olandezii au mers cadenţat, sunt secţii pe care se circulă şi la 15 minute (nu mai zic de tronsoane comune pe mai multe secţii, unde se ajunge să vină trenul la 5 - 10 minute), dar pe rute mai lungi sunt trenuri la o oră sau două. De la aeroport la Amsterdam mi-au anulat 2 trenuri, stăteam pe peron, când trebuia să vină trenul apărea că e anulat şi tot aşa. Aşa că, în loc de 5 minute am stat 25 până la tren.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeDum 17 Iul 2016, 22:17

La noi nu prea se asigura trenurile de legatura la peron comun. De exemplu in rarele ocazii cand intarzie 8802 respectiv 8806 si sunt asteptate de legaturile lor mai departe 1580 respectiv 1582, cele spre Bucuresti sunt garate in Constanta la linia 1 iar cele ce vin de la Mangalia la linia 2. Si da-i si alearga prin pasajul de legatura sa prinzi trenul ca deh te gandesti ca nu te asteapta o vesnicie. Noi ca noi forumistii astia cu state vechi in domeniu mai stim cum e dar altii care habar n-au isi dau si sufletul sa prinda legatura spre casa.

@Dr2005
Comparatia asta cu Olanda sau cu oricare alta tara din Vestul Europei mi se pare tardiva. Suntem la ani lumina de ei si nu cred sa se indrepte problemele noastre prea curand.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeDum 17 Iul 2016, 23:52

kristi kkk a scris:
In materie de trenuri, Rromanica nu se limitează doar la M800 unde într-adevăr se merge pe cioturi cu 160!

Care ciot ? De la Baneasa la Fetesti linia este apta de 160km/h, fara nicio intrerupere, deci cca 139 km ...

Pe 66% din traseu se poate circula cu viteza maxima de 160km/h...

Nu cred ca se merita o reabilitare majora la 160km/h si pentru Cernavoda-Constanta, in conditiile in care podurile dunarene duc doar 120, iar linia este predominanta de marfa...

Comparabil, linia Budapesta -Lokoshaza a fost partial modernizata la 120-140-160km/h, la parametrii (viteze comerciale) sunt chiar mai slabi decat Bucuresti-Constanta...
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeDum 17 Iul 2016, 23:55

mielutu zburator a scris:

Eu am mers cu un tren identic cu rama din stânga.
Sincer, arata mai bine decat malaxele noastre...
Dr2005 a scris:
marius664 a scris:
Dar in Olanda daca se intampla ce s-a intamplat azi cu 1822 se platea sau nu despagubire???
S-ar fi limitat trenul la staţia aia şi ai fi continuat cu următorul, care putea să fie şi peste 2 ore. Nu te-ar fi despăgubit cu nimic, pentru că şeful de tren nici măcar nu îţi trece trenul pe bilet când ţi-l verifică. Tu biletul îl validezi la intrarea pe peron, dar de acolo eşti liber să mergi cu ce tren vrei sau să stai 3 ore în gară dacă vrei. Nu ai nicio dovadă că ai mers cu trenul ăla, doar că ai intrat în staţia X şi vei călători până la staţia Y în ziua Z. Tu în perioada aia poţi şi să întrerupi călătoria dacă vrei.
Doar dacă s-ar rupe linia şi nu ar mai circula nimic în ziua aia te-ar despăgubi.

Olandezii au mers cadenţat, sunt secţii pe care se circulă şi la 15 minute (nu mai zic de tronsoane comune pe mai multe secţii, unde se ajunge să vină trenul la 5 - 10 minute), dar pe rute mai lungi sunt trenuri la o oră sau două. De la aeroport la Amsterdam mi-au anulat 2 trenuri, stăteam pe peron, când trebuia să vină trenul apărea că e anulat şi tot aşa. Aşa că, în loc de 5 minute am stat 25 până la tren.
Daca tot raspunzi la o intrebare , raspunde la obiect. Eu am intrebat in conditiile care le-a avut trenul, cu copaci cazuti pe linie. Cum sa plece alta garnitura daca linia era blocata.Plus ca pe aceasta ruta circula un singur tren , daca se mutau pasagerii in alta garnitura trebuie sa le asiguri acelasi tip de vagoane-unii avea bilete la dormit altii la cuseta,-care nu prea le vad disponibile pe la Petrosani.Iar exemplul tau cu Olanda este pentru trenurile Regio de la noi, cele de lung parcurs includ rezervare , loc si tot tacamul...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeLun 18 Iul 2016, 00:23

Probabil gestionarul infrastructurii ar fi asigurat un autobuz, pe cheltuiala lui.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
sorinache96




Numarul mesajelor : 61
Varsta : 28
Localizare : Brasov
Reputatie : 3522
Data de inscriere : 05/06/2015

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeLun 18 Iul 2016, 13:03

Comisia Europeană a aprobat cererea de finanţare, în valoare totală de 440 milioane de euro, transmisă de Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA pentru modernizarea tronsonului feroviar Apaţa – Caţa, în cadrul Programului Connecting Europe Facility (CEF), a anunțat luni compania.

Proiectul transmis de CFR SA a primit un garant de finanțare din partea Comisiei Europene în valoare 440.007.116 euro, ceea ce reprezintă 81,74% din valoarea totală a investiției (538.300.852 euro). Cofinanțarea va fi asigurată de la bugetul de stat, respectiv 98,3 milioane de euro pentru perioada 2016-2020 și 167,5 milioane de euro pentru perioada 2021-2023.

Cu o lungime de 46 km tronsonul feroviar Apaţa – Caţa reprezintă un lot important în cadrul proiectului de reabilitarea a liniei de cale ferată Brașov – Sighișoara (128 km), componentă a Coridorului Rin – Dunăre, pentru circulația trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h. Făcând un calcul simplu, rezultă că modernizarea acestui tronson feroviar va costa 11,7 milioane de euro pe kilometru.

Prin atragerea acestor fondurilor europene, CFR SA asigură continuitatea programelor de reabilitare a infrastructurii feroviare asumate în Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM) şi contribuie la modernizarea ramurii nordice a Coridorului IV feroviar, cuprinsă între Curtici și Constanţa, precum şi la realizarea absorbţiei programate a fondurilor europene.

„Accesarea fondurilor în cadrul mecanismului de finanţare CEF asigură finalizarea lucrărilor de modernizare pe coridoarele de transport feroviar şi contribuie la îndeplinirea obiectivelor strategice ale României şi implicit ale CFR SA, în cadrul exerciţiului financiar comunitar 2014-2020, cu beneficii importante pentru întreaga societate şi impact direct în dezvoltarea infrastructurii feroviare”, a declarat Marius Chiper, directorul general al CFR SA.

Programul Connecting Europe Facility (CEF) urmărește accelerarea investițiilor în domeniul rețelelor transeuropene de transport, energie și telecomunicații și mobilizarea finanțărilor publice sau private, sporind astfel eficacitatea intervențiilor UE și permițând optimizarea costurilor.


http://www.bizbrasov.ro/2016/07/18/440-de-milioane-de-euro-din-fonduri-europene-pentru-modernizarea-caii-ferate-dintre-apata-si-cata/
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6453
Data de inscriere : 26/09/2009

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeLun 18 Iul 2016, 23:02

Dr2005 a scris:
Probabil gestionarul infrastructurii ar fi asigurat un autobuz, pe cheltuiala lui.
Raspunsul echivaleaza povestea pisicii crescuta in apartament in Vitan,e de casa ,da tot salbatica e ?
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeMar 19 Iul 2016, 00:35

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Extern/Europa/ATAC+TREN+GERMANIA
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeMar 19 Iul 2016, 13:30

http://ramnic.ro/articole/pspan-stylefont-size-mediumspanb-stylefont-size-medium-text-align-justifyspan-langro-stylefont-family-timesromanratentie-la-calea-ferataspanbp-79735/2016-07-19


Astazi, 19 iulie a.c., în intervalele orare 08:30 - 11:00 şi 17:00-20:00, la nivelul I.P.J. Vâlcea, poliţiştii din cadrul Serviciului Rutier şi Biroului Rutier, împreună cu poliţiştii Biroului Judeţean de Poliţie Transporturi Vâlcea vor organiza şi desfăşura o acţiune la trecerile la nivel cu calea ferată din judeţ.

Cu această ocazie se vor utiliza şi aparatele de supraveghere video aflate în dotarea poliţiei rutiere.

Scopul acestei acţiuni este de a impune un climat de disciplină în ceea ce priveşte respectarea regulilor de circulaţie referitoare la trecerea la nivel cu calea ferată de pe raza judeţului Vâlcea, în vederea prevenirii producerii de accidente rutiere soldate cu victime omeneşti şi pagube materiale însemnate, la trecerile la nivel cu calea ferată.

Acţiunea are loc şi în contextul în care de la începutul anului până în prezent, pe raza judeţului Vâlcea, s-a produs 1 accident rutier, care a avut drept cauză generatoare nerespectarea regulilor de trecere la nivel cu calea ferată, soldat cu 1 mort.

Pentru a nu deveni victime ale accidentelor rutiere, poliţiştii rutieri recomandă participanţilor la traficul rutier să se asigure în mod corespunzător atunci când se află în situaţia de a traversa o cale ferată.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitimeMar 19 Iul 2016, 15:33

@ndrey a scris:
Dr2005 a scris:
Probabil gestionarul infrastructurii ar fi asigurat un autobuz, pe cheltuiala lui.
Raspunsul echivaleaza povestea pisicii crescuta in apartament in Vitan,e de casa ,da tot salbatica e ?

S-a exprimat el aiurea dar la IDMisti li se decontează abonament auto până în baremul de 200 de lei si mi se pare normal să vină și cu altceva în afară de tren nu ca acuma opresc o grămadă de trenuri IR în statii doar pentru schimbul IDM gen 1821 la Banita
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 55 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 55 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 54, 55, 56 ... 61 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea III)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: