|
| Revista presei | |
|
+84ravers75 get. sorinache96 didinul ets2oltromânia spiderpc laur 133 alinx3330 @ndrey baiazid neluadi daniel_c TVlad ttavi aris86 nelucozac kristi kkk AeroX Petre_IFTE TonyGFR Amiralul Goanga cristi ar alinutz23 nenuandrei CristyanC cfr500 florin94 Norbi Teodor cristi CFR Adisoft1991s Balto Mihay lifetec Andrey_tm alliens Semafor tzifrea rich1974 Luna Adirmvl Caspar alex1987 92Dragos DAS 2011 LanceR sp59 DUAL NicuS Bobby_TM vatmanul Vale alex.alexus.tm marius664 bobi alex.barac.5 apmatei yeu1 dexter23 deconectat riciu bubu Re6/6 Ony_x Rarau AndiCFR DPS Jurnal Feroviar Vitosa cristy79 mureseanu_976 Katalyn cardinal razvan - trenuri 19jimmy84 IonutChircu dan tm mielutu zburator Dr2005 IonutCFR2009 ldh80 Adrian78 Nesebar 88 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7655 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Iul 2016, 16:54 | |
| Cu așa gândire a celor cu putere de decizie e și normal!!! Adică tu, stat degeaba, prestezi un serviciu prin una din companiile la care ești acționar majoritar, acel serviciu se produce defectuos poate și din cauza altei companii la care ești actionar majoritar iar beneficiarul serviciului dezastruos poat' să s.u.g.ă. plua deoarece trenul CFR Călători întârzie din cauza CFR Infra! Incep să vorbesc singur... Nu e mai bine cu mașina? Canci șosele bune da' ne băgăm picioru' în accelerație pe un sector mai bun și mai liber, ajutați și Waze care ne spune unde sunt postați milițienii, și pace! Trenurile CFR-ului pentru mine sunt caz de targă, am renunțat la ele din cauză de timp și confort! Și nu mergeam cu Regio! Săptămâna asta am băgat 1800 de km prin țară, am plecat când am vrut, am oprit când am vrut... Ba mi-am pus mintea pe șoseaua Dej-Baia Mare, undeva în Sălaj, și cu un IR să văd cam cu ce viteză circulă, l-am pierdut din vedere în niciun km! Voi ăștia din MT, cu gândirea asta, veți rămâne să faceți doar planuri, trenurile or vor fi private, or nu vor mai fi! |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6453 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Iul 2016, 17:00 | |
| - Dr2005 a scris:
- kristi kkk a scris:
- @Dr2005, susții niște inepții demne de o cauză mai bună! Adică, e o lege a comisiei europene care prevede despăgubiri pentru întârzieri a trenurilor și noi, Rromanica, vrem să lălăim intrarea ei în funcțiune
Da, o să îmi spui că Olanda o aplică şi în trafic intern... asta e adevărat, dar Olanda nu îţi vinde bilet nominalizat la tren, deci dacă stai în gară şi ţi se anulează trenul (lucru frecvent la olandezi), nu primeşti niciun cent despăgubire, pentru că pe biletul tău (chiar şi cumpărat online) scrie sec ,,valabil în data de...", nu ,,valabil la trenul nr. ...". Pai la olandezi trenurile merg ca la noi ,ca dubele si masinile de ocazie ? nu prea inteleg care-i treaba ,da' sa zicem avantaj ca iei bilet valabil in ziua aia ,valabil la orice tren pana la rang IR,si daca o pun aia de greva sau inundatie vreo 2-3 ore si pleci din gara , o cam iei in barba , atunci pierzi biletu ? Despagubirile eu stiu ca se platesc in situatiile in care calatorul este pagubit de catre OTF direct sau indirect( culpa infra) sau culpa exterioara C.F. ( loviri sau alte cauze externe domeniului ). |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6453 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Iul 2016, 17:05 | |
| - kristi kkk a scris:
- trenurile or vor fi private, or nu vor mai fi!
Pai aia privati nu prea au loc de astia cu trenuri de 160km/h cu toalete infundate si lipsa AC+fara geamuri rabadabile ( cred ca asta e motivul pentru care in sfarsit s-a recurs la viteza asta ! ; probabil cand vom circula cu +200km/h nu vom avea nici lumina naturala in vagoane din lipsa geamuri,pe care le tot sparg coloratii sau blocheaza reviziile!) |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7655 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Iul 2016, 17:09 | |
| In materie de trenuri, Rromanica nu se limitează doar la M800 unde într-adevăr se merge pe cioturi cu 160! Aceleași drepturi le are și ăla care merge cu IR la Ileanda precum le are și cel care merge pe M800. Da' credem că CIV va acționa ca un preș peste gunoiul CFR!!! |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Iul 2016, 20:26 | |
| - marius664 a scris:
Dar in Olanda daca se intampla ce s-a intamplat azi cu 1822 se platea sau nu despagubire???Exemplul tau e pentru trenurile care nu pleaca , nu la cele care se defecteaza in parcurs-dar cu materialul lor rulant probabilitatea e mica. Iar in orice tara normala, evident nu a noastra, cel care produce pagube la infrasctura feroviara este bun de plata, astfel ca daca se platesc despagubiri compania de cai ferate are de unde sa-si acopere pierderea.Si app de personal stii care sunt "trenurile soarelui" care au avut cea mai mica intarziere??? Personalele din Obor , chiar si vitezomanele de 160 au acumulat mai mult, asa ca mai bine platesti despagubiri la un amarat de Regio de doua ori pe an, decat in fiecare zi la 1696, 73 sau 1931...si la majoritatea IR din tara... Îmi pare rău s-o zic, dar materialul rulant de la olandezi e cam praf, la comfort e sub Desiro de la noi (da, se poate așa ceva), nu ai prize decât pe unele trenuri, pe niciunul nu am văzut perdele la geamuri, pe niciunul nu am văzut măsuțe ca la 20-76, 21-76, 21-86 etc., și se defectează. Diferența e că la ei, când s-a defectat, îți asigură imediat legătură pe mai departe sau dacă aveai de prins alt tren, acel tren așteaptă oricât garnitura ta. Am pățit când mergeam de la Schiphol (aeroport) la Apeldoorn, a crăpat rama înainte de intrarea în stația unde era legătura, a întârziat parcă vreo 20 de minute, însă legătura a așteptat și trenurile au fost garate la peron comun! pentru a micșora timpii necesari schimbării trenului. Eu am mers cu un tren identic cu rama din stânga. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Iul 2016, 22:02 | |
| - marius664 a scris:
- Dar in Olanda daca se intampla ce s-a intamplat azi cu 1822 se platea sau nu despagubire???
S-ar fi limitat trenul la staţia aia şi ai fi continuat cu următorul, care putea să fie şi peste 2 ore. Nu te-ar fi despăgubit cu nimic, pentru că şeful de tren nici măcar nu îţi trece trenul pe bilet când ţi-l verifică. Tu biletul îl validezi la intrarea pe peron, dar de acolo eşti liber să mergi cu ce tren vrei sau să stai 3 ore în gară dacă vrei. Nu ai nicio dovadă că ai mers cu trenul ăla, doar că ai intrat în staţia X şi vei călători până la staţia Y în ziua Z. Tu în perioada aia poţi şi să întrerupi călătoria dacă vrei. Doar dacă s-ar rupe linia şi nu ar mai circula nimic în ziua aia te-ar despăgubi. Olandezii au mers cadenţat, sunt secţii pe care se circulă şi la 15 minute (nu mai zic de tronsoane comune pe mai multe secţii, unde se ajunge să vină trenul la 5 - 10 minute), dar pe rute mai lungi sunt trenuri la o oră sau două. De la aeroport la Amsterdam mi-au anulat 2 trenuri, stăteam pe peron, când trebuia să vină trenul apărea că e anulat şi tot aşa. Aşa că, în loc de 5 minute am stat 25 până la tren. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Iul 2016, 22:17 | |
| La noi nu prea se asigura trenurile de legatura la peron comun. De exemplu in rarele ocazii cand intarzie 8802 respectiv 8806 si sunt asteptate de legaturile lor mai departe 1580 respectiv 1582, cele spre Bucuresti sunt garate in Constanta la linia 1 iar cele ce vin de la Mangalia la linia 2. Si da-i si alearga prin pasajul de legatura sa prinzi trenul ca deh te gandesti ca nu te asteapta o vesnicie. Noi ca noi forumistii astia cu state vechi in domeniu mai stim cum e dar altii care habar n-au isi dau si sufletul sa prinda legatura spre casa.
@Dr2005 Comparatia asta cu Olanda sau cu oricare alta tara din Vestul Europei mi se pare tardiva. Suntem la ani lumina de ei si nu cred sa se indrepte problemele noastre prea curand. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Iul 2016, 23:52 | |
| - kristi kkk a scris:
- In materie de trenuri, Rromanica nu se limitează doar la M800 unde într-adevăr se merge pe cioturi cu 160!
Care ciot ? De la Baneasa la Fetesti linia este apta de 160km/h, fara nicio intrerupere, deci cca 139 km ... Pe 66% din traseu se poate circula cu viteza maxima de 160km/h... Nu cred ca se merita o reabilitare majora la 160km/h si pentru Cernavoda-Constanta, in conditiile in care podurile dunarene duc doar 120, iar linia este predominanta de marfa... Comparabil, linia Budapesta -Lokoshaza a fost partial modernizata la 120-140-160km/h, la parametrii (viteze comerciale) sunt chiar mai slabi decat Bucuresti-Constanta... |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Iul 2016, 23:55 | |
| - mielutu zburator a scris:
Eu am mers cu un tren identic cu rama din stânga.
Sincer, arata mai bine decat malaxele noastre... - Dr2005 a scris:
- marius664 a scris:
- Dar in Olanda daca se intampla ce s-a intamplat azi cu 1822 se platea sau nu despagubire???
S-ar fi limitat trenul la staţia aia şi ai fi continuat cu următorul, care putea să fie şi peste 2 ore. Nu te-ar fi despăgubit cu nimic, pentru că şeful de tren nici măcar nu îţi trece trenul pe bilet când ţi-l verifică. Tu biletul îl validezi la intrarea pe peron, dar de acolo eşti liber să mergi cu ce tren vrei sau să stai 3 ore în gară dacă vrei. Nu ai nicio dovadă că ai mers cu trenul ăla, doar că ai intrat în staţia X şi vei călători până la staţia Y în ziua Z. Tu în perioada aia poţi şi să întrerupi călătoria dacă vrei. Doar dacă s-ar rupe linia şi nu ar mai circula nimic în ziua aia te-ar despăgubi.
Olandezii au mers cadenţat, sunt secţii pe care se circulă şi la 15 minute (nu mai zic de tronsoane comune pe mai multe secţii, unde se ajunge să vină trenul la 5 - 10 minute), dar pe rute mai lungi sunt trenuri la o oră sau două. De la aeroport la Amsterdam mi-au anulat 2 trenuri, stăteam pe peron, când trebuia să vină trenul apărea că e anulat şi tot aşa. Aşa că, în loc de 5 minute am stat 25 până la tren. Daca tot raspunzi la o intrebare , raspunde la obiect. Eu am intrebat in conditiile care le-a avut trenul, cu copaci cazuti pe linie. Cum sa plece alta garnitura daca linia era blocata.Plus ca pe aceasta ruta circula un singur tren , daca se mutau pasagerii in alta garnitura trebuie sa le asiguri acelasi tip de vagoane-unii avea bilete la dormit altii la cuseta,-care nu prea le vad disponibile pe la Petrosani.Iar exemplul tau cu Olanda este pentru trenurile Regio de la noi, cele de lung parcurs includ rezervare , loc si tot tacamul... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 18 Iul 2016, 00:23 | |
| Probabil gestionarul infrastructurii ar fi asigurat un autobuz, pe cheltuiala lui. _________________ :TTT:
|
| | | sorinache96
Numarul mesajelor : 61 Varsta : 28 Localizare : Brasov Reputatie : 3522 Data de inscriere : 05/06/2015
| Subiect: Re: Revista presei Lun 18 Iul 2016, 13:03 | |
| Comisia Europeană a aprobat cererea de finanţare, în valoare totală de 440 milioane de euro, transmisă de Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA pentru modernizarea tronsonului feroviar Apaţa – Caţa, în cadrul Programului Connecting Europe Facility (CEF), a anunțat luni compania.
Proiectul transmis de CFR SA a primit un garant de finanțare din partea Comisiei Europene în valoare 440.007.116 euro, ceea ce reprezintă 81,74% din valoarea totală a investiției (538.300.852 euro). Cofinanțarea va fi asigurată de la bugetul de stat, respectiv 98,3 milioane de euro pentru perioada 2016-2020 și 167,5 milioane de euro pentru perioada 2021-2023.
Cu o lungime de 46 km tronsonul feroviar Apaţa – Caţa reprezintă un lot important în cadrul proiectului de reabilitarea a liniei de cale ferată Brașov – Sighișoara (128 km), componentă a Coridorului Rin – Dunăre, pentru circulația trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h. Făcând un calcul simplu, rezultă că modernizarea acestui tronson feroviar va costa 11,7 milioane de euro pe kilometru.
Prin atragerea acestor fondurilor europene, CFR SA asigură continuitatea programelor de reabilitare a infrastructurii feroviare asumate în Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM) şi contribuie la modernizarea ramurii nordice a Coridorului IV feroviar, cuprinsă între Curtici și Constanţa, precum şi la realizarea absorbţiei programate a fondurilor europene.
„Accesarea fondurilor în cadrul mecanismului de finanţare CEF asigură finalizarea lucrărilor de modernizare pe coridoarele de transport feroviar şi contribuie la îndeplinirea obiectivelor strategice ale României şi implicit ale CFR SA, în cadrul exerciţiului financiar comunitar 2014-2020, cu beneficii importante pentru întreaga societate şi impact direct în dezvoltarea infrastructurii feroviare”, a declarat Marius Chiper, directorul general al CFR SA.
Programul Connecting Europe Facility (CEF) urmărește accelerarea investițiilor în domeniul rețelelor transeuropene de transport, energie și telecomunicații și mobilizarea finanțărilor publice sau private, sporind astfel eficacitatea intervențiilor UE și permițând optimizarea costurilor.
http://www.bizbrasov.ro/2016/07/18/440-de-milioane-de-euro-din-fonduri-europene-pentru-modernizarea-caii-ferate-dintre-apata-si-cata/ |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6453 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 18 Iul 2016, 23:02 | |
| - Dr2005 a scris:
- Probabil gestionarul infrastructurii ar fi asigurat un autobuz, pe cheltuiala lui.
Raspunsul echivaleaza povestea pisicii crescuta in apartament in Vitan,e de casa ,da tot salbatica e ? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 19 Iul 2016, 00:35 | |
| http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Extern/Europa/ATAC+TREN+GERMANIA |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 19 Iul 2016, 13:30 | |
| http://ramnic.ro/articole/pspan-stylefont-size-mediumspanb-stylefont-size-medium-text-align-justifyspan-langro-stylefont-family-timesromanratentie-la-calea-ferataspanbp-79735/2016-07-19
Astazi, 19 iulie a.c., în intervalele orare 08:30 - 11:00 şi 17:00-20:00, la nivelul I.P.J. Vâlcea, poliţiştii din cadrul Serviciului Rutier şi Biroului Rutier, împreună cu poliţiştii Biroului Judeţean de Poliţie Transporturi Vâlcea vor organiza şi desfăşura o acţiune la trecerile la nivel cu calea ferată din judeţ.
Cu această ocazie se vor utiliza şi aparatele de supraveghere video aflate în dotarea poliţiei rutiere.
Scopul acestei acţiuni este de a impune un climat de disciplină în ceea ce priveşte respectarea regulilor de circulaţie referitoare la trecerea la nivel cu calea ferată de pe raza judeţului Vâlcea, în vederea prevenirii producerii de accidente rutiere soldate cu victime omeneşti şi pagube materiale însemnate, la trecerile la nivel cu calea ferată.
Acţiunea are loc şi în contextul în care de la începutul anului până în prezent, pe raza judeţului Vâlcea, s-a produs 1 accident rutier, care a avut drept cauză generatoare nerespectarea regulilor de trecere la nivel cu calea ferată, soldat cu 1 mort.
Pentru a nu deveni victime ale accidentelor rutiere, poliţiştii rutieri recomandă participanţilor la traficul rutier să se asigure în mod corespunzător atunci când se află în situaţia de a traversa o cale ferată. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 19 Iul 2016, 15:33 | |
| - @ndrey a scris:
- Dr2005 a scris:
- Probabil gestionarul infrastructurii ar fi asigurat un autobuz, pe cheltuiala lui.
Raspunsul echivaleaza povestea pisicii crescuta in apartament in Vitan,e de casa ,da tot salbatica e ? S-a exprimat el aiurea dar la IDMisti li se decontează abonament auto până în baremul de 200 de lei si mi se pare normal să vină și cu altceva în afară de tren nu ca acuma opresc o grămadă de trenuri IR în statii doar pentru schimbul IDM gen 1821 la Banita |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |