|
| Revista presei | |
|
+84ravers75 get. sorinache96 didinul ets2oltromânia spiderpc laur 133 alinx3330 @ndrey baiazid neluadi daniel_c TVlad ttavi aris86 nelucozac kristi kkk AeroX Petre_IFTE TonyGFR Amiralul Goanga cristi ar alinutz23 nenuandrei CristyanC cfr500 florin94 Norbi Teodor cristi CFR Adisoft1991s Balto Mihay lifetec Andrey_tm alliens Semafor tzifrea rich1974 Luna Adirmvl Caspar alex1987 92Dragos DAS 2011 LanceR sp59 DUAL NicuS Bobby_TM vatmanul Vale alex.alexus.tm marius664 bobi alex.barac.5 apmatei yeu1 dexter23 deconectat riciu bubu Re6/6 Ony_x Rarau AndiCFR DPS Jurnal Feroviar Vitosa cristy79 mureseanu_976 Katalyn cardinal razvan - trenuri 19jimmy84 IonutChircu dan tm mielutu zburator Dr2005 IonutCFR2009 ldh80 Adrian78 Nesebar 88 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 22 Feb 2016, 14:31 | |
| OBB achizitioneaza inca 200 de EMU si renunta la ramele lor vechi Bombarder Talent din 2004 http://www.railjournal.com/index.php/rolling-stock/obb-plans-300-emu-order.html?channel=529 |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 22 Feb 2016, 14:35 | |
| Am zis ca nu o sa mai citesc astfel de stiri. E inuman ce se intampla. Clar nu o sa mai deschid astfel de linkuri Ce o sa faca cu ramele Bombardier Talent din 2004, le scot la vanzare ? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 22 Feb 2016, 14:40 | |
| Nu cred ca le vand o sa inlocuiasca vechile rame Sbahn 4020 din 1979 |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 22 Feb 2016, 15:05 | |
| Ai zis ca renunta la ele de aia am crezut ca poate le vind. Oricum alti investesc enorm de mult si ai nostri investesc dar mai mult pe hartie decat in fiare. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 23 Feb 2016, 09:14 | |
| http://www.turnulsfatului.ro/2016/02/21/tramvaiul-fara-fir-sibiu-ar-scoate-din-trafic-1-500-de-masini-la-fiecare-24-de-ore/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 23 Feb 2016, 09:48 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
- Sunt impotriva transpotrului de biciclete in EMU nu in vagoane. Iti arat, dar nu mai spui la nimeni
Toate EMU moderne sunt compartimentate în interior fix ca Desiro. Şi ghiciţi pentru ce e spaţiul cu strapontine de lângă WC? Fix pentru biciclete, ba chiar şi Desiro-urile asamblate în Germania au pictograma unei biciclete acolo. Bicicletele ar trebui să poată fi transportate cu orice tren, la capetele oricărui vagon. - Jurnal Feroviar a scris:
- Pentru transportul bicicletelor am urmatoarea varianta. Stiu sigur ca aveti la cunostinta vagoanele albastre serie 20-31 modernizate de SIRV Brasov din serie 21-47. Se pot reconstrui pentru inceput 5 astfel de vagoane dedicate biciclistilor, salonul din mijloc sa ramana pentru calatori la capacitatea de 40 de locuri iar saloanele laterale exclusiv pentru transportul a 40 de biciclete.
Acum vreo juma' de an am propus ceva similar CFR Călători, dar cu convertirea vagoanelor 21-47 abia scoase din uz, nicidecum a vagoanelor 21-31 modernizate. E clar că e nevoie de mai mult de 5 vagoane, cam toate trenurile R de navetă + cele pentru Valea Prahovei ar trebui să aibă spaţii pentru biciclete, iar bicicleta ar trebui să poată fi transportată gratuit de către abonaţi. În acest fel, cei care stau la 2 - 3 - 5 km de gări ar putea merge cu bicicleta şi apoi cu trenul, plătind mai puţin decât ar plăti la dubă. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 23 Feb 2016, 10:08 | |
| ,,Should all options in the framework deal be taken up insiders suggest that ÖBB could use the new trains to replace Bombardier Talent EMUs or for operation abroad. The tender says the technical specifications for the new trains can be altered "significantly" for any order made"
Deci scrie clar ,,AR PUTEA înlocui trenurile Bombardier Talent pentru TRAFIC INTERNAŢIONAL". Asta înseamnă că trenurile transfrontaliere făcute cu Talent (unele trenuri spre Ungaria, Germania de ex.) vor fi făcute cu ML, deci o parte din aceste ML-uri vor fi multisistem. În plus, cu ocazia asta sigur vor dispărea şi ramele 4020, iar Talent-urile de pe internaţional vor ajunge pe S-Bahn în locul 4020-urilor şi a altor garnituri folosite acolo. Iar la câte ML s-au comandat, tare îmi e să nu înceapă să le pună pe IC în locul garniturilor clasice, după cum s-a făcut deja în Belgia. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 23 Feb 2016, 10:17 | |
| Tu ai dreptate dar nu in toate cazurile. Navetisti de la 5072/5071 si 5074/5073 care isi lasa bicicletele la gara contra sumei de 15 lei/luna daca ar urca toti cu bicicletele in 2 vagoane cat are 5/7 zile trenul 5074/5073 ce facem mai avem loc pe urma de biciclete ? Si asta cu noroc caci e un etajat si un neetajat dar vara e doar un singur vagon desi am prins si EA + etajat, sa fim seriosi daca le dai pomana asta la abonati dar nu le asiguri vagoane mari gen etajatele pascanizate se duce dracu tot, o sa fie aglomeratie in trenuri de te doare capul. Vezi ca pe Videle-Giurgiu-Videle la Desiro localnici din zona inclusiv cei care nu lucreaza pentru CFR au gratuit la biciclete doar voi care faceti ture in Bulgaria cu biclele luati bilete de bicicleta pe ruta aia, si asta e doar un exemplu se intampla si pe alte rute in toata tara. Biletul de bicicleta este doar pentru cicloturisti, ciclisti etc nu pentru cei care merg 2-3-5 stati pe o sectie uitata de lume aia in cel mai rau caz platesc biletul pentru ei daca il platesc si pe ala, bicicleta mergand gratis pe cand la RT, TFC si ST nu te iarta bine ca RT are cele mai bune tarife la biletele de bicicleta din tara, TFC e cum e, adica sti tu mai bine cum sta treaba cu bicicleta la TFC iar la ST in tramvaiul Hyperion miram-as de nu o sa le interzica de tot la cat de pline circula tramvaiele oltenesti, dar aici cred ca nu se poate pune cu legea. Eu am fost mult cu trenurile cu sau fara bicicleta pe VPH - Brasov chiar si pe Buzau stiu cum sta situatia pentru noi cei care iesim cu bicicletele ne trebuiesc vagoane cu spati adevarate cum am mai spus cel putin 50% dintr-un vagon sa fie facut cu rasteluri si strapontine, pentru navetisti e mai greu caci majoritatea trenurilor sunt formate din 1-2-3 vagoane in care cu putin noroc gasesti un etajat Unde bagi 10 biciclete la un tren cu 2 vagoane 20-55 sa mai fie si plin de calatori unde ? Traim vremuri grele ar trebui sa ne gandim acolo de unde vin banii grei nu pe spinarea noastra sa beneficieze alti de pomeni. Nu sunt impotriva navetistilor sa isi transporte biciclete mokka cu trenul de naveta dar daca sunt conditi adica vagoane mari bine daca nu sa fie cum este acum. Or fi navetisti saraci dar la 15 lei chiria/luna pentru bicicleta la omul de langa gara nu vad eu cine s-ar calici pentru 15 lei sa se chinuie cu bicicleta urco/coboaro zilnic prin trenuri aglomerate sau cu peroane inalte Laso asa Doctore tu daca poti si ai vointa baga ceva pe acolo pe la minister si CFR pentru cei care platesc ca numai anul trecut cred ca am bagat 80 lei numai in biletele de bicicleta de la CFR desi din august pana in decembrie nu am mai iesit cu bicla, ar trebui un etajat dedicat tot parterul numai cu rasteluri si starpontine care sa bage zilnic la 3001/3010 cand i se face revizia cateva zile pe an nu e crima iar pentru IR cel putin 5 vagoane cu 50% din vagon pentru biciclete iar astea 10 care le aveam acum 83-76 si 84-96 sa le lase pe 1645/1646, 1621/1622 sa bage si pe 1636/1635 dar si pe alte trenuri IR cu oferta tarif-Regio unde s-ar inghesui lumea cu bicicletele decat la IR cu tarif normal de IR. Apropo cat e biletul de bike la IR 1599 care are vagon de bike in compunere de mai bine de 2 saptamani dar pe cfrcalatori.ro lipseste pictograma serviciului bike, la IR normal e 10 lei biletul la IR cu oferta tarif-Regio cat e biletul 10 lei de IR sau 5 lei ca la R ? |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Revista presei Mar 23 Feb 2016, 10:41 | |
| - Dr2005 a scris:
- Jurnal Feroviar a scris:
- Pentru transportul bicicletelor am urmatoarea varianta. Stiu sigur ca aveti la cunostinta vagoanele albastre serie 20-31 modernizate de SIRV Brasov din serie 21-47. Se pot reconstrui pentru inceput 5 astfel de vagoane dedicate biciclistilor, salonul din mijloc sa ramana pentru calatori la capacitatea de 40 de locuri iar saloanele laterale exclusiv pentru transportul a 40 de biciclete.
Acum vreo juma' de an am propus ceva similar CFR Călători, dar cu convertirea vagoanelor 21-47 abia scoase din uz, nicidecum a vagoanelor 21-31 modernizate. E clar că e nevoie de mai mult de 5 vagoane, cam toate trenurile R de navetă + cele pentru Valea Prahovei ar trebui să aibă spaţii pentru biciclete, iar bicicleta ar trebui să poată fi transportată gratuit de către abonaţi. În acest fel, cei care stau la 2 - 3 - 5 km de gări ar putea merge cu bicicleta şi apoi cu trenul, plătind mai puţin decât ar plăti la dubă. Se vede clar ca fiecare intege ce vrea aici, cu toate ca in mesajul meu scrie destul de clar "Se pot reconstrui pentru inceput 5 astfel de vagoane dedicate biciclistilor", nu pot sa desenez cum iei un 21-47 si il reconstruiesti ca 20-31 dedicat pentru biciclete, cu AC si tot ce trebuie. Am dat ca exemplu, modernizarea destul de reusita. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 23 Feb 2016, 10:57 | |
| Alexandrule varianta cu 21-47 modernizate merge si nu prea merge. Daca tot ar face asa ceva sa lase salonul de la unul din capete pentru clasa 2-a si restul salonul cel mare din mijloc si salonul cel mic din capatul celalalt al vagonului pentru biciclisti daca aplicam stilul tau cu saloanele mici din capete dedicate bicicletelor iar cel mare din mijloc clasa 2-a era un ghiveci. Una la mana separai biciclisti si se fataiau aia tot timpul prin salonul mare din mijloc si doi la mana ar fi ce e acum la 83-76 si 84-96 doar ca la capacitate dubla. Nu si nu, deci singura solutie e sa faca ceva din relicvele 19/20/39-50 de la Basarab 50-60% din vagon rasteluri si strapotine si restul de 40-50% din vagon clasa 2-a tip salon despartite de o usa. In acest vagon s-ar putea amplasa si un automat de rontaile/cafea in genul cum sunt la Hyperion sau s-ar putea face un compartiment pentru partida trenului ( nasi de tren de la trenurile compuse exclusiv numai din saloane au viata grea ) sau un spatiu amenajat cusca pentru caine si insotitor, se pot face multe dintr-un vagon 19/20/39-50 principalul e 50-60% cu strapotine si rasteluri restul salon clasa 2-a, sau clasa 2-a si compartiment de serviciu sau mini-bar, sau clasa 2-a si compartiment pentru invalizi, un comaprtiment pentru caine si insotitor ar fi un vagon cu mai multe servici puse pe trenuri adevarate si circulate si facute reclama care sunt cu aceste servici ca sa nu ne trezim cu Vasile ca doreste sa-l ia pe Mike cu el la munte si il duce in salon de RailJet cu IR 1636 desi avea serviciu dedicat special pentru caine si insotior la IR 1631 cu doar o ora mai devreme. Ah ce rau imi pare ca nu am putut sa ajung la intalnirea aia cu directorul CFR Calatori decat sa se propuna sa se spele locomotivele voluntariat mai bine as fi venit cu propunerile astea realiste si de viitor care ar da bine atat companiei cat si calatorilor. Relicvele 19/20/39-50 de la Basarab photo hosting sites image hosting site no sign up Interior vagon 84-83 vagonul cu cele mai putine locuri de la CFR 52 la numar cu compartiment special pentru invalizi si 2 rasteluri de bicicleta. Si aici lipseste poza compartimentului pentru invalizi cu 3 locuri, spatiu pentru carcuior si 2 scaune rabatabile dar o rezolv azi si pe asta. how do you print screen free picture upload gif upload |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 23 Feb 2016, 21:58 | |
| L-au scăpat și asta http://www.stiripesurse.ro/rasturnare-de-situa-ie-gruia-stoica-i-doru-bo-tina-sentin-a-definitiva-minuta-edin-ei_983722.html http://www.aradon.ro/un-tren-a-blocat-traficul-rutier-intre-arad-si-vladimirescu/1618806 |
| | | Bobby_TM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 679 Varsta : 41 Localizare : Timisoara Reputatie : 5249 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 24 Feb 2016, 20:20 | |
| O firmă de avocatură a cerut insolvenţa CFR Marfă pentru o datorie de 456.000 de lei
Asa repede se poate cere insolventa unei firme ? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 24 Feb 2016, 20:25 | |
| În 84-83 am stat cel mai confortabil în salonul mic de la capăt putea CFR să mai modifice ceva vagoane după Modelu asta |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 24 Feb 2016, 20:48 | |
| Ce tren a ramas la pasaj cu doua locomotive?
Cei de la Aradon nu s-au obosit sa mearga sa pozeze au trintit o poza cu o sina acolo. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 24 Feb 2016, 21:12 | |
| - dan tm a scris:
- Ce tren a ramas la pasaj cu doua locomotive?
Cei de la Aradon nu s-au obosit sa mearga sa pozeze au trintit o poza cu o sina acolo. 1765 ală vine cu două masini ieri fiind 666 și 919 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |