Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+84
ravers75
get.
sorinache96
didinul
ets2oltromânia
spiderpc
laur 133
alinx3330
@ndrey
baiazid
neluadi
daniel_c
TVlad
ttavi
aris86
nelucozac
kristi kkk
AeroX
Petre_IFTE
TonyGFR
Amiralul
Goanga
cristi ar
alinutz23
nenuandrei
CristyanC
cfr500
florin94
Norbi
Teodor
cristi CFR
Adisoft1991s
Balto
Mihay
lifetec
Andrey_tm
alliens
Semafor
tzifrea
rich1974
Luna
Adirmvl
Caspar
alex1987
92Dragos
DAS 2011
LanceR
sp59
DUAL
NicuS
Bobby_TM
vatmanul
Vale
alex.alexus.tm
marius664
bobi
alex.barac.5
apmatei
yeu1
dexter23
deconectat
riciu
bubu
Re6/6
Ony_x
Rarau
AndiCFR
DPS
Jurnal Feroviar
Vitosa
cristy79
mureseanu_976
Katalyn
cardinal
razvan - trenuri
19jimmy84
IonutChircu
dan tm
mielutu zburator
Dr2005
IonutCFR2009
ldh80
Adrian78
Nesebar
88 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeLun 22 Feb 2016, 14:31

OBB achizitioneaza inca 200 de EMU si renunta la ramele lor vechi Bombarder Talent din 2004
http://www.railjournal.com/index.php/rolling-stock/obb-plans-300-emu-order.html?channel=529
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeLun 22 Feb 2016, 14:35

Am zis ca nu o sa mai citesc astfel de stiri. E inuman ce se intampla. Clar nu o sa mai deschid astfel de linkuri Mad Ce o sa faca cu ramele Bombardier Talent din 2004, le scot la vanzare ?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeLun 22 Feb 2016, 14:40

Nu cred ca le vand o sa inlocuiasca vechile rame Sbahn 4020 din 1979
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeLun 22 Feb 2016, 15:05

Ai zis ca renunta la ele de aia am crezut ca poate le vind. Oricum alti investesc enorm de mult si ai nostri investesc dar mai mult pe hartie decat in fiare. Cool

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeMar 23 Feb 2016, 09:14

http://www.turnulsfatului.ro/2016/02/21/tramvaiul-fara-fir-sibiu-ar-scoate-din-trafic-1-500-de-masini-la-fiecare-24-de-ore/
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeMar 23 Feb 2016, 09:48

Jurnal Feroviar a scris:
Sunt impotriva transpotrului de biciclete in EMU nu in vagoane. Iti arat, dar nu mai spui la nimeni albino
Toate EMU moderne sunt compartimentate în interior fix ca Desiro. Şi ghiciţi pentru ce e spaţiul cu strapontine de lângă WC? Fix pentru biciclete, ba chiar şi Desiro-urile asamblate în Germania au pictograma unei biciclete acolo.
Bicicletele ar trebui să poată fi transportate cu orice tren, la capetele oricărui vagon.

Jurnal Feroviar a scris:
Pentru transportul bicicletelor am urmatoarea varianta. Stiu sigur ca aveti la cunostinta vagoanele albastre serie 20-31 modernizate de SIRV Brasov din serie 21-47. Se pot reconstrui pentru inceput 5 astfel de  vagoane dedicate biciclistilor, salonul din mijloc sa ramana pentru calatori la capacitatea de 40 de locuri iar saloanele laterale exclusiv pentru transportul a 40 de biciclete.
Acum vreo juma' de an am propus ceva similar CFR Călători, dar cu convertirea vagoanelor 21-47 abia scoase din uz, nicidecum a vagoanelor 21-31 modernizate. E clar că e nevoie de mai mult de 5 vagoane, cam toate trenurile R de navetă + cele pentru Valea Prahovei ar trebui să aibă spaţii pentru biciclete, iar bicicleta ar trebui să poată fi transportată gratuit de către abonaţi. În acest fel, cei care stau la 2 - 3 - 5 km de gări ar putea merge cu bicicleta şi apoi cu trenul, plătind mai puţin decât ar plăti la dubă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeMar 23 Feb 2016, 10:08

,,Should all options in the framework deal be taken up insiders suggest that ÖBB could use the new trains to replace Bombardier Talent EMUs or for operation abroad. The tender says the technical specifications for the new trains can be altered "significantly" for any order made"

Deci scrie clar ,,AR PUTEA înlocui trenurile Bombardier Talent pentru TRAFIC INTERNAŢIONAL". Asta înseamnă că trenurile transfrontaliere făcute cu Talent (unele trenuri spre Ungaria, Germania de ex.) vor fi făcute cu ML, deci o parte din aceste ML-uri vor fi multisistem. În plus, cu ocazia asta sigur vor dispărea şi ramele 4020, iar Talent-urile de pe internaţional vor ajunge pe S-Bahn în locul 4020-urilor şi a altor garnituri folosite acolo. Iar la câte ML s-au comandat, tare îmi e să nu înceapă să le pună pe IC în locul garniturilor clasice, după cum s-a făcut deja în Belgia.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeMar 23 Feb 2016, 10:17

Tu ai dreptate dar nu in toate cazurile. Navetisti de la 5072/5071 si 5074/5073 care isi lasa bicicletele la gara contra sumei de 15 lei/luna daca ar urca toti cu bicicletele in 2 vagoane cat are 5/7 zile trenul 5074/5073 ce facem mai avem loc pe urma de biciclete ? Si asta cu noroc caci e un etajat si un neetajat dar vara e doar un singur vagon desi am prins si EA + etajat, sa fim seriosi daca le dai pomana asta la abonati dar nu le asiguri vagoane mari gen etajatele pascanizate se duce dracu tot, o sa fie aglomeratie in trenuri de te doare capul.

Vezi ca pe Videle-Giurgiu-Videle la Desiro localnici din zona inclusiv cei care nu lucreaza pentru CFR au gratuit la biciclete Wink doar voi care faceti ture in Bulgaria cu biclele luati bilete de bicicleta pe ruta aia, si asta e doar un exemplu se intampla si pe alte rute in toata tara. Biletul de bicicleta este doar pentru cicloturisti, ciclisti etc nu pentru cei care merg 2-3-5 stati pe o sectie uitata de lume aia in cel mai rau caz platesc biletul pentru ei daca il platesc si pe ala, bicicleta mergand gratis pe cand la RT, TFC si ST nu te iarta bine ca RT are cele mai bune tarife la biletele de bicicleta din tara, TFC e cum e, adica sti tu mai bine cum sta treaba cu bicicleta la TFC Wink iar la ST in tramvaiul Hyperion miram-as de nu o sa le interzica de tot la cat de pline circula tramvaiele oltenesti, dar aici cred ca nu se poate pune cu legea.

Eu am fost mult cu trenurile cu sau fara bicicleta pe VPH - Brasov chiar si pe Buzau stiu cum sta situatia pentru noi cei care iesim cu bicicletele ne trebuiesc vagoane cu spati adevarate cum am mai spus cel putin 50% dintr-un vagon sa fie facut cu rasteluri si strapontine, pentru navetisti e mai greu caci majoritatea trenurilor sunt formate din 1-2-3 vagoane in care cu putin noroc gasesti un etajat Wink Unde bagi 10 biciclete la un tren cu 2 vagoane 20-55 sa mai fie si plin de calatori unde ?

Traim vremuri grele ar trebui sa ne gandim acolo de unde vin banii grei nu pe spinarea noastra sa beneficieze alti de pomeni. Nu sunt impotriva navetistilor sa isi transporte biciclete mokka cu trenul de naveta dar daca sunt conditi adica vagoane mari bine daca nu sa fie cum este acum. Or fi navetisti saraci dar la 15 lei chiria/luna pentru bicicleta la omul de langa gara nu vad eu cine s-ar calici pentru 15 lei sa se chinuie cu bicicleta urco/coboaro zilnic prin trenuri aglomerate sau cu peroane inalte Wink

Laso asa Doctore tu daca poti si ai vointa baga ceva pe acolo pe la minister si CFR pentru cei care platesc ca numai anul trecut cred ca am bagat 80 lei numai in biletele de bicicleta de la CFR desi din august pana in decembrie nu am mai iesit cu bicla, ar trebui un etajat dedicat tot parterul numai cu rasteluri si starpontine care sa bage zilnic la 3001/3010 cand i se face revizia cateva zile pe an nu e crima iar pentru IR cel putin 5 vagoane cu 50% din vagon pentru biciclete iar astea 10 care le aveam acum 83-76 si 84-96 sa le lase pe 1645/1646, 1621/1622 sa bage si pe 1636/1635 dar si pe alte trenuri IR cu oferta tarif-Regio unde s-ar inghesui lumea cu bicicletele decat la IR cu tarif normal de IR.

Apropo cat e biletul de bike la IR 1599 care are vagon de bike in compunere de mai bine de 2 saptamani dar pe cfrcalatori.ro lipseste pictograma serviciului bike, la IR normal e 10 lei biletul la IR cu oferta tarif-Regio cat e biletul 10 lei de IR sau 5 lei ca la R ?
Sus In jos
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3833
Data de inscriere : 27/05/2015

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeMar 23 Feb 2016, 10:41

Dr2005 a scris:


Jurnal Feroviar a scris:
Pentru transportul bicicletelor am urmatoarea varianta. Stiu sigur ca aveti la cunostinta vagoanele albastre serie 20-31 modernizate de SIRV Brasov din serie 21-47. Se pot reconstrui pentru inceput 5 astfel de  vagoane dedicate biciclistilor, salonul din mijloc sa ramana pentru calatori la capacitatea de 40 de locuri iar saloanele laterale exclusiv pentru transportul a 40 de biciclete.

Acum vreo juma' de an am propus ceva similar CFR Călători, dar cu convertirea vagoanelor 21-47 abia scoase din uz, nicidecum a vagoanelor 21-31 modernizate. E clar că e nevoie de mai mult de 5 vagoane, cam toate trenurile R de navetă + cele pentru Valea Prahovei ar trebui să aibă spaţii pentru biciclete, iar bicicleta ar trebui să poată fi transportată gratuit de către abonaţi. În acest fel, cei care stau la 2 - 3 - 5 km de gări ar putea merge cu bicicleta şi apoi cu trenul, plătind mai puţin decât ar plăti la dubă.

Se vede clar ca fiecare intege ce vrea aici, cu toate ca in mesajul meu scrie destul de clar "Se pot reconstrui pentru inceput 5 astfel de vagoane dedicate biciclistilor", nu pot sa desenez cum iei un 21-47 si il reconstruiesti ca 20-31 dedicat pentru biciclete, cu AC si tot ce trebuie. Am dat ca exemplu, modernizarea destul de reusita.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeMar 23 Feb 2016, 10:57

Alexandrule varianta cu 21-47 modernizate merge si nu prea merge. Daca tot ar face asa ceva sa lase salonul de la unul din capete pentru clasa 2-a si restul salonul cel mare din mijloc si salonul cel mic din capatul celalalt al vagonului pentru biciclisti daca aplicam stilul tau cu saloanele mici din capete dedicate bicicletelor iar cel mare din mijloc clasa 2-a era un ghiveci. Una la mana separai biciclisti si se fataiau aia tot timpul prin salonul mare din mijloc si doi la mana ar fi ce e acum la 83-76 si 84-96 doar ca la capacitate dubla. Nu si nu, deci singura solutie e sa faca ceva din relicvele 19/20/39-50 de la Basarab 50-60% din vagon rasteluri si strapotine si restul de 40-50% din vagon clasa 2-a tip salon despartite de o usa. In acest vagon s-ar putea amplasa si un automat de rontaile/cafea in genul cum sunt la Hyperion sau s-ar putea face un compartiment pentru partida trenului ( nasi de tren de la trenurile compuse exclusiv numai din saloane au viata grea ) sau un spatiu amenajat cusca pentru caine si insotitor, se pot face multe dintr-un vagon 19/20/39-50 principalul e 50-60% cu strapotine si rasteluri restul salon clasa 2-a, sau clasa 2-a si compartiment de serviciu sau mini-bar, sau clasa 2-a si compartiment pentru invalizi, un comaprtiment pentru caine si insotitor ar fi un vagon cu mai multe servici puse pe trenuri adevarate si circulate si facute reclama care sunt cu aceste servici ca sa nu ne trezim cu Vasile ca doreste sa-l ia pe Mike cu el la munte si il duce in salon de RailJet cu IR 1636 desi avea serviciu dedicat special pentru caine si insotior la IR 1631 cu doar o ora mai devreme. Ah ce rau imi pare ca nu am putut sa ajung la intalnirea aia cu directorul CFR Calatori decat sa se propuna sa se spele locomotivele voluntariat mai bine as fi venit cu propunerile astea realiste si de viitor care ar da bine atat companiei cat si calatorilor.

Relicvele 19/20/39-50 de la Basarab

Revista presei - Pagina 17 DSCN0631
photo hosting sites

Revista presei - Pagina 17 DSCN0632
image hosting site no sign up

Interior vagon 84-83 vagonul cu cele mai putine locuri de la CFR 52 la numar cu compartiment special pentru invalizi si 2 rasteluri de bicicleta. Si aici lipseste poza compartimentului pentru invalizi cu 3 locuri, spatiu pentru carcuior si 2 scaune rabatabile dar o rezolv azi si pe asta.

Revista presei - Pagina 17 DSCN0590
how do you print screen

Revista presei - Pagina 17 DSCN0588
free picture upload

Revista presei - Pagina 17 DSCN0599
gif upload
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeMar 23 Feb 2016, 21:58

L-au scăpat și asta
http://www.stiripesurse.ro/rasturnare-de-situa-ie-gruia-stoica-i-doru-bo-tina-sentin-a-definitiva-minuta-edin-ei_983722.html

http://www.aradon.ro/un-tren-a-blocat-traficul-rutier-intre-arad-si-vladimirescu/1618806
Revista presei - Pagina 17 Dx1r3o
Sus In jos
Bobby_TM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 679
Varsta : 41
Localizare : Timisoara
Reputatie : 5249
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeMier 24 Feb 2016, 20:20

O firmă de avocatură a cerut insolvenţa CFR Marfă pentru o datorie de 456.000 de lei

Asa repede se poate cere insolventa unei firme ?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeMier 24 Feb 2016, 20:25

În 84-83 am stat cel mai confortabil în salonul mic de la capăt putea CFR să mai modifice ceva vagoane după Modelu asta
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeMier 24 Feb 2016, 20:48

Ce tren a ramas la pasaj cu doua locomotive?

Cei de la Aradon nu s-au obosit sa mearga sa pozeze au trintit o poza cu o sina acolo.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitimeMier 24 Feb 2016, 21:12

dan tm a scris:
Ce tren a ramas la pasaj cu doua locomotive?

Cei de la Aradon nu s-au obosit sa mearga sa pozeze au trintit o poza cu o sina acolo.

1765 ală vine cu două masini ieri fiind 666 și 919
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 17 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 17 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 17 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 42 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea III)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: