Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+84
ravers75
get.
sorinache96
didinul
ets2oltromânia
spiderpc
laur 133
alinx3330
@ndrey
baiazid
neluadi
daniel_c
TVlad
ttavi
aris86
nelucozac
kristi kkk
AeroX
Petre_IFTE
TonyGFR
Amiralul
Goanga
cristi ar
alinutz23
nenuandrei
CristyanC
cfr500
florin94
Norbi
Teodor
cristi CFR
Adisoft1991s
Balto
Mihay
lifetec
Andrey_tm
alliens
Semafor
tzifrea
rich1974
Luna
Adirmvl
Caspar
alex1987
92Dragos
DAS 2011
LanceR
sp59
DUAL
NicuS
Bobby_TM
vatmanul
Vale
alex.alexus.tm
marius664
bobi
alex.barac.5
apmatei
yeu1
dexter23
deconectat
riciu
bubu
Re6/6
Ony_x
Rarau
AndiCFR
DPS
Jurnal Feroviar
Vitosa
cristy79
mureseanu_976
Katalyn
cardinal
razvan - trenuri
19jimmy84
IonutChircu
dan tm
mielutu zburator
Dr2005
IonutCFR2009
ldh80
Adrian78
Nesebar
88 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 38 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeDum 31 Ian 2016, 16:16

La preturi IC PKP = IR CFR.

_________________
595423Revista presei - Pagina 10 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 10 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 10 Bdeem_8496_a
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2942
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8371
Data de inscriere : 24/05/2010

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeDum 31 Ian 2016, 17:31

Merita citit.
http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/revista-presei/agerpres-interviu-cu-iosif-szentes-directorul-general-al-cfr-calatori

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Revista presei - Pagina 10 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Revista presei - Pagina 10 Cats_zpsc4hgwatz

Revista presei - Pagina 10 Cats11
Sus In jos
alex1987




Numarul mesajelor : 283
Reputatie : 4850
Data de inscriere : 28/05/2012

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeDum 31 Ian 2016, 23:49

Ic -u lor e din alta lumne, peste tgv si ICe nemtesc, asa se simte fiind nou.Am fost anul trecut si am fost extrem de impresionat, asa ca nu putem vorbi de ic ul lor in comparatie cu ce avem noi..iar ca pret un warsawa gdansk a fost vreo 120 lei, a meritat ultimul leu, ne-a mai dat si o bautura din partea casei(clasa a 2-a subliniez)
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeLun 01 Feb 2016, 00:12

Tendinţa europeană e să existe Regio, InterCity şi marea viteză, trenurile din categoria din urmă fiind, de regulă, ,,trenuri comerciale", adică fără compensaţii şi fără facilităţi de transport, operând pe aceleaşi principii ca şi companiile aviatice. La TGV sau Thalys nu se acceptă FIP (decât vreo câteva bilete la câteva trenuri şi cu o reducere mică, nu 50 - 100%), nu se dau reduceri pentru diferite categorii sociale (sunt şi excepţii, între Franţa şi Spania sunt valabile autorizaţiile şi FIP-urile angajaţilor celor 2 societăţi la trenurile de mare viteză, după o grevă fix din acest motiv)... dar dacă e trenul gol nimereşti şi bilete de 10 - 20 euro, pe când dacă e full plăteşti ca la avion. Însă trenurile astea se susţin din banii încasaţi, nu sunt subvenţionate. Probabil Express IC şi Express IC Premium de la PKP sunt cam ca TGV-ul la francezi, adică trenuri comerciale, de aici şi preţul variabil. În plus, scopul lor e să atragă călătorii de la avioanele low-cost, nu să ducă navetişti, nu să ducă la mare liceeni săraci.

Excepţia e la nemţi, unde ICE-ul e tratat ca orice tren (abia aştept să am bani de un concediu acolo şi să mă plimb cu ICE-ul cu cupoanele FIP).

Rangul IR nu prea mai există, cred că doar noi, bulgarii şi ungurii îl mai avem, în rest e doar R şi IC, cu diverse variaţiuni (S-Bahn, REX ş.a.). Infrastructura noastră (şi cea a statelor vecine) nu permite astfel de trenuri.
Prin urmare, dacă ar fi să ne comparăm - ca număr de opriri - cu celelalte state europene, IR-ul nostru e cam ca IC-ul unguresc, polonez sau austriac, deşi sunt situaţii unde IC-ul lor are mai multe opriri decât IR-ul nostru.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeLun 01 Feb 2016, 08:18

Prin Slovacia si Cehia mâi circula si trenuri Express
IR este in Elvetia bine ca ei nu sunt in UE si acolo trenul este sustinut de autoritatiile locale si federale
Sus In jos
Caspar

Caspar


Numarul mesajelor : 238
Varsta : 42
Localizare : Hoorn, Olanda
Reputatie : 5012
Data de inscriere : 04/12/2011

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeLun 01 Feb 2016, 15:30

Dr2005 a scris:
La TGV sau Thalys nu se acceptă FIP (decât vreo câteva bilete la câteva trenuri şi cu o reducere mică, nu 50 - 100%)
With a Fip coupon Belgium / Netherlands or France North (I don't know if you can choose in Romania between France North and total France?) You can buy a Thalys ticket for 35€ Amsterdam- Paris 1st class (also with 2nd class coupon) with a free meal and drinks on board, or 18€ euro for 2nd class on that section. You need just 1 coupon for a Thalys ticket and not the 3 together. In general Thalys staff is very welcoming to foreign railway staff. When you show a pass/card or whatever to proove that your'e a railway employist on the platform to the Thalys trainstaff, you will be mostly invited to board the train 1st class for free.

Reservations for domnestic TGV trains vary from 1,50€ per section till 15€ per section in peak-hour trains in France.

In Germany they have a ''Sperrliste'' with some 100 IC/EC/ICE trains which won't accept your Fip coupon, mainly during peak-hours also. (mostly friday evening and sunday evening)

Sperrliste DB
In Germany it's also a problem to reach a growing number of destinations at branch lines sindce DB Regio is no longer the carrier on a growning number of those lines and private companies don't accept your FIP.
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeLun 01 Feb 2016, 22:59

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/BUSINESS+CLUB+Trenuri+noi+pentru+CFR

Hai să ne plimbăm cu trenul cât mai putem, cât mai avem cum să deschidem geamul și să facem o poză!
Pun pariu că ramele pe care or să le cumpere n-or să aibă opțiunea de a deschide geamul, dar măcar să fie rame cu podea normală pe trenurile IR și R de lung parcurs și tot e o treabă.
Ar trebui diferențiate: să ia 30 de rame și AM pentru trenuri R (să zic, Bombardier Talent sau Stadler FLIRT, în niciun caz Desiro că ne-am ars o dată cu ele), și 30 pentru IR (podea înaltă, eventual semicompartimentate, în stilul 20-76/22-76/20-49.2, care să fie mult mult mai comode).
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeLun 01 Feb 2016, 23:12

Interiorul la Talent e identic cu cel de la Desiro... ce te face să crezi că partea tehnică e mult diferită?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeLun 01 Feb 2016, 23:15

Nu e cu mult diferită, știu asta, dar POATE sunt mai fiabile și mai rezistente tratamentului la care vor fi supuse în România.
A, repet, aceste rame Talent sau FLIRT sau ce or lua să circule NUMAI PE TRENURI REGIO DE SCURT ȘI MEDIU PARCURS, nu pe trenuri care fac 5-6 ore sau mai rău la IR. Că sârbii cam asta au făcut cu FLIRT-urile lor, rămâne să vedem cât o să o mai ducă așa Smile)


Ultima editare efectuata de catre mielutu zburator in Lun 01 Feb 2016, 23:21, editata de 1 ori
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeLun 01 Feb 2016, 23:19

Bulgarii nu au FLIRT, au Desiro electric, sarbii au FLIRT.

_________________
595423Revista presei - Pagina 10 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 10 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 10 Bdeem_8496_a
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeLun 01 Feb 2016, 23:22

Karpaty a scris:
Bulgarii nu au FLIRT, au Desiro electric, sarbii au FLIRT.

Da, am greșit eu, am vrut să zic sârbi și-am zis bulgari. am corectat, mersi!
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8092
Data de inscriere : 07/02/2009

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeMar 02 Feb 2016, 00:07

Ramele ar trebui sa inlocuiasca trenurile de scurt parcurs compuse din 20-55-uri, deja sortite retragerii incepand cu 2017-2018. Din ce s-a tot dat la televizor si ziare, ei vor sa "atenteze" la IR-urile de 3-4 vagoane, de parca n-ar putea fi facute profitabile cu "preturi bomba si nediscriminatorii" incat sa le maresti numarul de calatori si concomitent capacitatea. Uitati-va si la RegioJet, au inceput cu garnituri stabile de 4-5 vagoane acum 2-3 ani, iar in acest moment si-au dublat capacitatea si tot cu vagoane isi duc calatorii bine-mersi pentru ca au stiut sa-si faca reclama si sa atraga clienti ocazionali, deveniti mai apoi fideli.

Avem exagerat de multe vagoane modernizate / noi apte pentru rang superior, acuma nu ne vom bate joc de 20-83 pe Craiova - Pitesti la scurt parcurs sau de 21-76 pe Galati - Marasesti ca asa vor unii rupti in buzunare care si-ar dori daca se poate, gratis la confort de avion. Si acum sunt disproportii legate de pretul - calitatea servicilor IR (1820 / 1819, 1744 / 1743 cat nu-i facut din avarie cu GM + 2 vagoane, etc) dar astea le stiu toti, nu are sens sa le tot mentionez.

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Revista presei - Pagina 10 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeMar 02 Feb 2016, 00:13

Ramele noi merg bagate pe Constnata ca IR cu un mers cadentat, merg bagate pe Brasov cu un mers bun ca si IR, merg bagate pe Craiova cu un mers bun iar vagoanele scoase de pe actualele trenuri le trimiti la alte IR din tara care inca merg cu 20-49 de exemplu iar acesle 20-49 le bagi la Regio. Nu aduci rame noi de ultima generatie pentru Regio ca intr-un an sunt distruse de x si y certati cu bunul simt si apa/sapunul.

_________________
595423Revista presei - Pagina 10 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 10 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 10 Bdeem_8496_a
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeMar 02 Feb 2016, 00:15

Poftim, la IR 1732, care are 3 vagoane prin care bate vântul destul de des (deși uneori e plin), se poate comanda o ramă cu 4 vagoane, formula osiilor 2'2' + Bo'Bo' + Bo'Bo' + 2'2', deci eliminăm din start ideea boghiului Jacobs, a articulației și a tot ce aduce cu sine - zgomot mai mare, scârțâială, bocănit, mentenanță mai dificilă, etc., lucruri incompatibile cu prețul de IR. În unul din vagoane se poate amenaja un minibar, în altul un spațiu care să poată găzdui 6-8 biciclete + bagaje, și în rest se poate face o amenajare fie ca la 20-76, 22-76, 30-76 (pt clasa 1), care ar fi ideală, pretându-se la trenuri care au parcurs de peste 6-7 ore, sau ca la 21-76/86. Consum de energie specific ramelor, dar comfort specific vagoanelor. Soluția ideală.
Am propus 2 vagoane cu toate boghiurile motoare pentru a putea urca cu lejeritate orice rampă, pentru un demaraj bun dar și pentru a putea face posibilă deplasarea în cazul defectării unui nr de MT-uri. Astea sunt detalii secundare, esențial este să ofere un grad de comfort cel puțin echivalent cu cel din 21-76/86 sau, de ce nu, din Hyperion (deși ăla face urât tare la anumite joante mai mari sau la aparatele de cale).
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8092
Data de inscriere : 07/02/2009

Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitimeMar 02 Feb 2016, 00:24

De parca e greu sa modifici partea tehnica la EA-uri / EC-uri montandu-le niste "variatoare de tensiune", in asa fel incat sa consume doar 30% din potentialul lor.

Ramele pot spulbera concurenta auto cel mai repede la scurt parcurs, acolo unde se practica viteze peste 70 km/h pe 90% dintr-un traseu aleator, si unde ai impactul social cel mai mare. De ce n-ar putea baga rame pe Timisoara - Arad in asa fel incat Autotimul sau cine mai face pe-acolo sa dea faliment ? Chiar si pe Timisoara - Caransebes poti face asta, din ce-am vazut de pe E70 multe localitati sunt apropiate de CF. Sau chiar pe Iasi - Bacau / Suceava unde sunt foarte multe trenuri de navetisti si de la care obtii etajate 26-16 sau vagoane 20-49 pentru Fetesti - Bucuresti Obor. Daca unii chiar cred ca AM la IR este solutia, de ce n-au facut-o si ungurii ? Sau au fost prosti ca si-au luat 25 TRAXX-uri, oare ?

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Revista presei - Pagina 10 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 10 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 10 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 38 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea III)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: