|
| Revista presei | |
|
+84ravers75 get. sorinache96 didinul ets2oltromânia spiderpc laur 133 alinx3330 @ndrey baiazid neluadi daniel_c TVlad ttavi aris86 nelucozac kristi kkk AeroX Petre_IFTE TonyGFR Amiralul Goanga cristi ar alinutz23 nenuandrei CristyanC cfr500 florin94 Norbi Teodor cristi CFR Adisoft1991s Balto Mihay lifetec Andrey_tm alliens Semafor tzifrea rich1974 Luna Adirmvl Caspar alex1987 92Dragos DAS 2011 LanceR sp59 DUAL NicuS Bobby_TM vatmanul Vale alex.alexus.tm marius664 bobi alex.barac.5 apmatei yeu1 dexter23 deconectat riciu bubu Re6/6 Ony_x Rarau AndiCFR DPS Jurnal Feroviar Vitosa cristy79 mureseanu_976 Katalyn cardinal razvan - trenuri 19jimmy84 IonutChircu dan tm mielutu zburator Dr2005 IonutCFR2009 ldh80 Adrian78 Nesebar 88 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 31 Ian 2016, 16:16 | |
| La preturi IC PKP = IR CFR. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 31 Ian 2016, 17:31 | |
| Merita citit. http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/revista-presei/agerpres-interviu-cu-iosif-szentes-directorul-general-al-cfr-calatori |
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4850 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 31 Ian 2016, 23:49 | |
| Ic -u lor e din alta lumne, peste tgv si ICe nemtesc, asa se simte fiind nou.Am fost anul trecut si am fost extrem de impresionat, asa ca nu putem vorbi de ic ul lor in comparatie cu ce avem noi..iar ca pret un warsawa gdansk a fost vreo 120 lei, a meritat ultimul leu, ne-a mai dat si o bautura din partea casei(clasa a 2-a subliniez) |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 01 Feb 2016, 00:12 | |
| Tendinţa europeană e să existe Regio, InterCity şi marea viteză, trenurile din categoria din urmă fiind, de regulă, ,,trenuri comerciale", adică fără compensaţii şi fără facilităţi de transport, operând pe aceleaşi principii ca şi companiile aviatice. La TGV sau Thalys nu se acceptă FIP (decât vreo câteva bilete la câteva trenuri şi cu o reducere mică, nu 50 - 100%), nu se dau reduceri pentru diferite categorii sociale (sunt şi excepţii, între Franţa şi Spania sunt valabile autorizaţiile şi FIP-urile angajaţilor celor 2 societăţi la trenurile de mare viteză, după o grevă fix din acest motiv)... dar dacă e trenul gol nimereşti şi bilete de 10 - 20 euro, pe când dacă e full plăteşti ca la avion. Însă trenurile astea se susţin din banii încasaţi, nu sunt subvenţionate. Probabil Express IC şi Express IC Premium de la PKP sunt cam ca TGV-ul la francezi, adică trenuri comerciale, de aici şi preţul variabil. În plus, scopul lor e să atragă călătorii de la avioanele low-cost, nu să ducă navetişti, nu să ducă la mare liceeni săraci.
Excepţia e la nemţi, unde ICE-ul e tratat ca orice tren (abia aştept să am bani de un concediu acolo şi să mă plimb cu ICE-ul cu cupoanele FIP).
Rangul IR nu prea mai există, cred că doar noi, bulgarii şi ungurii îl mai avem, în rest e doar R şi IC, cu diverse variaţiuni (S-Bahn, REX ş.a.). Infrastructura noastră (şi cea a statelor vecine) nu permite astfel de trenuri. Prin urmare, dacă ar fi să ne comparăm - ca număr de opriri - cu celelalte state europene, IR-ul nostru e cam ca IC-ul unguresc, polonez sau austriac, deşi sunt situaţii unde IC-ul lor are mai multe opriri decât IR-ul nostru. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 01 Feb 2016, 08:18 | |
| Prin Slovacia si Cehia mâi circula si trenuri Express IR este in Elvetia bine ca ei nu sunt in UE si acolo trenul este sustinut de autoritatiile locale si federale
|
| | | Caspar
Numarul mesajelor : 238 Varsta : 42 Localizare : Hoorn, Olanda Reputatie : 5012 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 01 Feb 2016, 15:30 | |
| - Dr2005 a scris:
- La TGV sau Thalys nu se acceptă FIP (decât vreo câteva bilete la câteva trenuri şi cu o reducere mică, nu 50 - 100%)
With a Fip coupon Belgium / Netherlands or France North (I don't know if you can choose in Romania between France North and total France?) You can buy a Thalys ticket for 35€ Amsterdam- Paris 1st class (also with 2nd class coupon) with a free meal and drinks on board, or 18€ euro for 2nd class on that section. You need just 1 coupon for a Thalys ticket and not the 3 together. In general Thalys staff is very welcoming to foreign railway staff. When you show a pass/card or whatever to proove that your'e a railway employist on the platform to the Thalys trainstaff, you will be mostly invited to board the train 1st class for free. Reservations for domnestic TGV trains vary from 1,50€ per section till 15€ per section in peak-hour trains in France. In Germany they have a ''Sperrliste'' with some 100 IC/EC/ICE trains which won't accept your Fip coupon, mainly during peak-hours also. (mostly friday evening and sunday evening) Sperrliste DB In Germany it's also a problem to reach a growing number of destinations at branch lines sindce DB Regio is no longer the carrier on a growning number of those lines and private companies don't accept your FIP. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 01 Feb 2016, 22:59 | |
| http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/BUSINESS+CLUB+Trenuri+noi+pentru+CFR
Hai să ne plimbăm cu trenul cât mai putem, cât mai avem cum să deschidem geamul și să facem o poză! Pun pariu că ramele pe care or să le cumpere n-or să aibă opțiunea de a deschide geamul, dar măcar să fie rame cu podea normală pe trenurile IR și R de lung parcurs și tot e o treabă. Ar trebui diferențiate: să ia 30 de rame și AM pentru trenuri R (să zic, Bombardier Talent sau Stadler FLIRT, în niciun caz Desiro că ne-am ars o dată cu ele), și 30 pentru IR (podea înaltă, eventual semicompartimentate, în stilul 20-76/22-76/20-49.2, care să fie mult mult mai comode). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 01 Feb 2016, 23:12 | |
| Interiorul la Talent e identic cu cel de la Desiro... ce te face să crezi că partea tehnică e mult diferită? _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 01 Feb 2016, 23:15 | |
| Nu e cu mult diferită, știu asta, dar POATE sunt mai fiabile și mai rezistente tratamentului la care vor fi supuse în România. A, repet, aceste rame Talent sau FLIRT sau ce or lua să circule NUMAI PE TRENURI REGIO DE SCURT ȘI MEDIU PARCURS, nu pe trenuri care fac 5-6 ore sau mai rău la IR. Că sârbii cam asta au făcut cu FLIRT-urile lor, rămâne să vedem cât o să o mai ducă așa )
Ultima editare efectuata de catre mielutu zburator in Lun 01 Feb 2016, 23:21, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 01 Feb 2016, 23:19 | |
| Bulgarii nu au FLIRT, au Desiro electric, sarbii au FLIRT. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 01 Feb 2016, 23:22 | |
| - Karpaty a scris:
- Bulgarii nu au FLIRT, au Desiro electric, sarbii au FLIRT.
Da, am greșit eu, am vrut să zic sârbi și-am zis bulgari. am corectat, mersi! |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 02 Feb 2016, 00:07 | |
| Ramele ar trebui sa inlocuiasca trenurile de scurt parcurs compuse din 20-55-uri, deja sortite retragerii incepand cu 2017-2018. Din ce s-a tot dat la televizor si ziare, ei vor sa "atenteze" la IR-urile de 3-4 vagoane, de parca n-ar putea fi facute profitabile cu "preturi bomba si nediscriminatorii" incat sa le maresti numarul de calatori si concomitent capacitatea. Uitati-va si la RegioJet, au inceput cu garnituri stabile de 4-5 vagoane acum 2-3 ani, iar in acest moment si-au dublat capacitatea si tot cu vagoane isi duc calatorii bine-mersi pentru ca au stiut sa-si faca reclama si sa atraga clienti ocazionali, deveniti mai apoi fideli.
Avem exagerat de multe vagoane modernizate / noi apte pentru rang superior, acuma nu ne vom bate joc de 20-83 pe Craiova - Pitesti la scurt parcurs sau de 21-76 pe Galati - Marasesti ca asa vor unii rupti in buzunare care si-ar dori daca se poate, gratis la confort de avion. Si acum sunt disproportii legate de pretul - calitatea servicilor IR (1820 / 1819, 1744 / 1743 cat nu-i facut din avarie cu GM + 2 vagoane, etc) dar astea le stiu toti, nu are sens sa le tot mentionez. _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 02 Feb 2016, 00:13 | |
| Ramele noi merg bagate pe Constnata ca IR cu un mers cadentat, merg bagate pe Brasov cu un mers bun ca si IR, merg bagate pe Craiova cu un mers bun iar vagoanele scoase de pe actualele trenuri le trimiti la alte IR din tara care inca merg cu 20-49 de exemplu iar acesle 20-49 le bagi la Regio. Nu aduci rame noi de ultima generatie pentru Regio ca intr-un an sunt distruse de x si y certati cu bunul simt si apa/sapunul. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 02 Feb 2016, 00:15 | |
| Poftim, la IR 1732, care are 3 vagoane prin care bate vântul destul de des (deși uneori e plin), se poate comanda o ramă cu 4 vagoane, formula osiilor 2'2' + Bo'Bo' + Bo'Bo' + 2'2', deci eliminăm din start ideea boghiului Jacobs, a articulației și a tot ce aduce cu sine - zgomot mai mare, scârțâială, bocănit, mentenanță mai dificilă, etc., lucruri incompatibile cu prețul de IR. În unul din vagoane se poate amenaja un minibar, în altul un spațiu care să poată găzdui 6-8 biciclete + bagaje, și în rest se poate face o amenajare fie ca la 20-76, 22-76, 30-76 (pt clasa 1), care ar fi ideală, pretându-se la trenuri care au parcurs de peste 6-7 ore, sau ca la 21-76/86. Consum de energie specific ramelor, dar comfort specific vagoanelor. Soluția ideală. Am propus 2 vagoane cu toate boghiurile motoare pentru a putea urca cu lejeritate orice rampă, pentru un demaraj bun dar și pentru a putea face posibilă deplasarea în cazul defectării unui nr de MT-uri. Astea sunt detalii secundare, esențial este să ofere un grad de comfort cel puțin echivalent cu cel din 21-76/86 sau, de ce nu, din Hyperion (deși ăla face urât tare la anumite joante mai mari sau la aparatele de cale). |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 02 Feb 2016, 00:24 | |
| De parca e greu sa modifici partea tehnica la EA-uri / EC-uri montandu-le niste "variatoare de tensiune", in asa fel incat sa consume doar 30% din potentialul lor.
Ramele pot spulbera concurenta auto cel mai repede la scurt parcurs, acolo unde se practica viteze peste 70 km/h pe 90% dintr-un traseu aleator, si unde ai impactul social cel mai mare. De ce n-ar putea baga rame pe Timisoara - Arad in asa fel incat Autotimul sau cine mai face pe-acolo sa dea faliment ? Chiar si pe Timisoara - Caransebes poti face asta, din ce-am vazut de pe E70 multe localitati sunt apropiate de CF. Sau chiar pe Iasi - Bacau / Suceava unde sunt foarte multe trenuri de navetisti si de la care obtii etajate 26-16 sau vagoane 20-49 pentru Fetesti - Bucuresti Obor. Daca unii chiar cred ca AM la IR este solutia, de ce n-au facut-o si ungurii ? Sau au fost prosti ca si-au luat 25 TRAXX-uri, oare ? _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |