|
| Revista presei | |
|
+84ravers75 get. sorinache96 didinul ets2oltromânia spiderpc laur 133 alinx3330 @ndrey baiazid neluadi daniel_c TVlad ttavi aris86 nelucozac kristi kkk AeroX Petre_IFTE TonyGFR Amiralul Goanga cristi ar alinutz23 nenuandrei CristyanC cfr500 florin94 Norbi Teodor cristi CFR Adisoft1991s Balto Mihay lifetec Andrey_tm alliens Semafor tzifrea rich1974 Luna Adirmvl Caspar alex1987 92Dragos DAS 2011 LanceR sp59 DUAL NicuS Bobby_TM vatmanul Vale alex.alexus.tm marius664 bobi alex.barac.5 apmatei yeu1 dexter23 deconectat riciu bubu Re6/6 Ony_x Rarau AndiCFR DPS Jurnal Feroviar Vitosa cristy79 mureseanu_976 Katalyn cardinal razvan - trenuri 19jimmy84 IonutChircu dan tm mielutu zburator Dr2005 IonutCFR2009 ldh80 Adrian78 Nesebar 88 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Feb 2016, 11:46 | |
| Marfarele nu vor circula cu mai mult de 100 km/h... poate se vor încumeta câţiva privaţi şi la 120, însă cu cât mergi mai repede, cu atât trebuie să fie trenul mai scurt şi uşor, iar operatorii noştrii preferă trenurile la limita maximă a tonajului suportat (ba chiar o mai şi depăşesc uneori). _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Feb 2016, 14:53 | |
| Era un reportaj pe euronews, se făcuseră teste la Făurei cu DA-ul de 140 km/h (am uitat numărul exact, era din serie 65) și spuneau cei care făceau testele că au dezvoltat noi sisteme de siguranță ca să permită marfarelor o viteză de 140 km/h fără a limita tonajul. |
| | | Mihay V.I.P Member
Numarul mesajelor : 296 Varsta : 46 Localizare : Constanta Reputatie : 5641 Data de inscriere : 19/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Feb 2016, 18:01 | |
| Este vorba de 65-1248-7! - mielutu zburator a scris:
- Era un reportaj pe euronews, se făcuseră teste la Făurei cu DA-ul de 140 km/h (am uitat numărul exact, era din serie 65) și spuneau cei care făceau testele că au dezvoltat noi sisteme de siguranță ca să permită marfarelor o viteză de 140 km/h fără a limita tonajul.
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Feb 2016, 20:20 | |
| Chiar daca ar merge marfarele la 80, si tonaj maxim nu ar fi tragedie. Tragedia e ca merg la 80 si bat rotile de crapa tot! Eram in Ploiesti Vest acum cateva luni. Si a trecut un marfar cu Fals uri de la CFR Marfa.. sareai efectiv pe peron, si nu te puteai auzi om cu om la 30 de cm distanta... Din cate stiu eu, suportii ar fi problema, nu firul catenarei propriu-zis, in rest totul e apt de 200, cu semnalizare ETCS 2. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 19 Feb 2016, 22:15 | |
| Dragos în alte țări circulă marfă cu 120 liniștit în Anglia chiar cu 140 km\h și nu cred ca tonajele sunt problemă Da vagoanele de la CFR Marfă se dezmembrează pe linie mai ales Falsurile urmează apoi GFR VTR CTV Unicom în vara a trecut un tren TRC prin CRaiova ultimul vagon deși era străin bătea infernal mă mir cu de nu deraia dar asta e în România se inchide ochii |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Feb 2016, 05:10 | |
| Reuniune feroviară la Bruxelles 17-02-2016 Astăzi, 17 februarie 2016 a avut loc la Bruxelles cea de-a 57-a Adunare Generală a Comunităţii Căilor Ferate Europene şi a Gestionarilor de Infrastructură (CER). La reuniune, România este reprezentată de o delegaţie din partea operatorului naţional de pasageri CFR Călători şi a companiei naţionale de infrastructură CFR SA. În cadrul discuțiilor au fost abordate subiecte diverse, precum: pachetul IV Feroviar, digitalizarea pieței feroviare, strategia privind reducerea poluării fonice din transportul feroviar, transportul bicicletelor cu trenul , combaterea terorismului şi securitatea feroviară, rezultatele financiare CER în 2015. „Este important pentru noi să fim prezenți la aceste întâlniri pentru că transportul feroviar din România trebuie să țină pasul cu dezvoltarea domeniului feroviar european. Politica europeană în acest domeniu vizează crearea unui spațiu feroviar unic, inclusiv la nivel legislativ. Ultimul pachet legislativ din cele 4 a fost adoptat recent în primă lectură de Parlamentul European și are ca obiectiv finalizarea liberalizării traficului feroviar” a spus Iosif Szentes, Directorul General al CFR Călători prezent la reuniune în delegaţia României. CER este o asociație internațională profesională feroviară, creată în anul 1988, cu sediul la Bruxelles, care urmărește să contribuie la îmbunătățirea și dezvoltarea transportului feroviar. CER acționează în strânsă colaborare cu Uniunea Internațională a Căilor Ferate – UIC, fiind responsabilă cu acțiunile de lobby pe lângă instituțiile europene pentru îmbunătățirea poziției pe piața transporturilor și a viabilității transporturilor feroviare. CFR Călători este membru de 10 ani cu drepturi depline în această organizație feroviară internațională.
Despre CFR Călători: Societatea de Transport Feroviar de Călători CFR Călători S.A. este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată. CFR Călători contribuie la libera circulaţie a persoanelor în interiorul şi în afara ţării, în condiții ecologice și de siguranță. Politica pe care managementul companiei o promovează este de a furniza servicii de transport feroviar de pasageri de calitate, cu un angajament față de societate în sensul garantării accesibilității pentru toate categoriile de cetăţeni.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Feb 2016, 06:03 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Era un reportaj pe euronews, se făcuseră teste la Făurei cu DA-ul de 140 km/h (am uitat numărul exact, era din serie 65) și spuneau cei care făceau testele că au dezvoltat noi sisteme de siguranță ca să permită marfarelor o viteză de 140 km/h fără a limita tonajul.
Pai e o solutie: lungesti drumul de franare, dar asta inseamna ca trebuie sa schimbi tot BLAul. _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Revista presei Sam 20 Feb 2016, 07:40 | |
| http://cursdeguvernare.ro/infrastructura-feroviara-un-transfer-de-10-20-al-traficul-rutier-ar-asigura-necesarul-de-finantare-anual-ies-din-garantie-370-de-km-de-cale-ferata-exista-buget-de-refacere-pentru-doar-15km.html#.Vsf2opzHar8.facebook
Cateva idei interesante expuse de D-l Ministru Dan Costescu in urma cu cateva zile... |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 22 Feb 2016, 08:02 | |
| http://www.economica.net/calea-ferata-valcele-ramnicu-valcea--ingropata-definitiv--apare-in-masterplan--dar-nu-primeste-niciun-ban-pana-in-2020-_114996.html |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Revista presei Lun 22 Feb 2016, 09:29 | |
| - cristy79 a scris:
Cateva idei interesante expuse de D-l Ministru Dan Costescu in urma cu cateva zile... Să înceapă producția prototipului și să fie programate lucrările. Acestea ar urma să fie finalizate în 2020-2022, ”termene care vor coincide și se va sincroniza cu termenele pentru coridorul IV pentru infrastructura pe care acest material rulant va circula”, a arătat ministrul. În flota CFR Călători vor fi introduse 83 de trenuri electrice, 27 de automotoare diesel, valoarea proiectului fiind de aproape 500 de milioane de euro. Totodată, în acest an se vor demara lucrări de reparații și modernizare la peste 20 de locomotive și la aproape 80 de vagoane, 40 dintre acestea fiind apte pentru circulația la 200 de kilometri pe oră. 1 si 2. Sa inteleg ca mai exista o sansa pentru industria romaneasca? Cele 27 de DMU puteau fi produse lejer de VFU Pascani pana in 2022, ma refer la proiectul nou de DMU in 3 unitati de 180 de locuri... Si Softronic lucreaza la RES 003 care va fi varianta finala de comercializare a seriei, usor diferita de primele 2...Poate percuteaza Szentes la ce i-am spus, adu 60 de rame din import, Siemens cu program de mentenanta inclus de minim 15 ani nu puscarii de CAF sau Pesa iar diferenta pana la 83 le producem la Softronic. 3. Vorbim de seria 21-90, de ce dracu(scuzati expresia) nu le repara pe toate 50? Sa ramana cum s-a vorbit pana acum cu 15 modernizate iar restul de 35 doar vopsite si cu tapiterie schimbata? Iar ne sucim la la Ploiesti? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 22 Feb 2016, 09:43 | |
| 3. Normal asa ar fi fost sa le modernizeze pe toate 50 dar sa ne multumim si cu putin decat deloc. Oricum mai apare si 21-76 9XX plus ca avem vagoane destule dar nu sunt revizuite. Ar trebui sa mai lasam modernizarile de vagoane si sa trecem la Rame/Automotoare si sa revizuim vagoanele care stau prin Grivita.
Pana si la Regio sunt vagoane la care nu visa nimeni in urma cu 8-10 ani : 26-16, 36-16, 84-16, 20-49, 20-49.200, 21-31, 20-76, 19-65, 20-83 si multe altele nu stau sa le insir acuma pe toate.
De ce ar mai avea nevoie CFR Calatori in prezent ? 5-10 vagoane adevarate cu spati pentru biciclete si 10 vagoane jumatate clasa 1-a si jumatate clasa 2-a dar sa se faca diferenta intre clase adica salon cu 6 locuri pe rand la cls 1-a si alt salon cu 8 locuri pe rand la cls 2-a sau varianta a doua jumatate mini-bar si jumatate clasa 1-a pentru trenurile IR care nu au clienti de un vagon de 54/58 locuri clasa 1-a.
Revenind la 21-76 9XX chiar nu ma asteptam sa se miste atat de repede deja sunt 3 vagoane si spunea dl director ca saptamana asta mai ies 3 sau 4 si vor putea forma o garnitura, bine ar fi sa fie 4-5-6 vagoane acelasi tip/serie/culoare pe un tren nu zeci de combinati ce arata a ghiveci. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Revista presei Lun 22 Feb 2016, 09:56 | |
| Ce spui tu acolo i-am imnanat domnului Szentes pe 16 ianuarie. Ce pisici? Acum vad, fotografiile de pe jurnal au ajuns pe Economica.net |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 22 Feb 2016, 10:36 | |
| Si despre vagoanele de biciclete ce i-ai zis ? Pana nu demult erai impotriva bicicletelor in tren. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3834 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Revista presei Lun 22 Feb 2016, 10:39 | |
| Sunt impotriva transpotrului de biciclete in EMU nu in vagoane. Iti arat, dar nu mai spui la nimeni Pentru transportul bicicletelor am urmatoarea varianta. Stiu sigur ca aveti la cunostinta vagoanele albastre serie 20-31 modernizate de SIRV Brasov din serie 21-47. Se pot reconstrui pentru inceput 5 astfel de vagoane dedicate biciclistilor, salonul din mijloc sa ramana pentru calatori la capacitatea de 40 de locuri iar saloanele laterale exclusiv pentru transportul a 40 de biciclete. Avantajele acestul vagon derivat din 21-47 sunt si la capitolul usi, nefiind in capatul vagonului sunt mai late si pot facilita mai usor accesul bicicletelor. Multumit? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 22 Feb 2016, 11:03 | |
| Trebuia sa te consulti cu mine inainte sa faci acest referat. Alea 7 bucati 20-31 sunt ale Brasovului si misuna prin Ardeal, se putea moderniza ceva din parcul rece de la Basarab sau Grivita 3-4 compartimente dintr-un vagon intr-un din capete si restul salon cu rasteluri pe o parte si strapontine pe cealalta parte. Sunt destule vagoane in Basarab/Grivita nu conteaza ca sunt 19/20/39-50 sau altele. Si asta cu 20-31 suna bine dar sa lasi salonul din mijloc calatorilor si saloanele din capete iar nu e bine. Biciclisti trebuie sa stea la comun nu uni intr-o parte si alti in alta parte trecand/fataindu-se porin salonul din mijloc deranjand calatori.
Acum ne modernizam si noi, infrastructura una alta nu e cazul sa avem vagoane de 140 km/h se pot moderniza vagoane pentru 160 km.
Dar cel mai bine la cum am vazut ca stau lucrurile in teren e nevoie de un etajat modernizat special doar pentru biciclisti pentru trenul vedeta R 3001/3010 Buc.Nord-Brasv si retur si inca vreo 5 vagoane cu spati mult mai multe fata de ce are in prezent vagoanele 84-96 si 83-76, jumatate de vagon e suficient sa aiba rasteluri si strapontine restul ar putea fi clasa 2-a.
Astea 5 vagoane de care zic, plus etajatul minune adugandu-se la ce are CFR Calatori in prezent 2 vagoane 83-76, 8 vagoane 84-96, 5 vagoane 84-83 si 3 etajate 84-16 eu zic ca e ok, oricum la Regio si mai ales la cele cu etajate sau Acvile e loc pentru biciclete iar la IR sunt inca destule trenuri IR care nu circula in totalitate pline astfel incat sa deranjeze o biciclete hai maxim 2 intr-un tren cu 3-4-5 vagoane.
Se misca repede cu 21-76 9XX sa vedem cat de repede se vor misca cu 21-90 premium. In ritmul care merge pe 21-76 9XX se pot face urgent 5 vagoane pentru biciclisti + clasa 2-a trebuie doar vointa si fonduri/money.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |