Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+84
ravers75
get.
sorinache96
didinul
ets2oltromânia
spiderpc
laur 133
alinx3330
@ndrey
baiazid
neluadi
daniel_c
TVlad
ttavi
aris86
nelucozac
kristi kkk
AeroX
Petre_IFTE
TonyGFR
Amiralul
Goanga
cristi ar
alinutz23
nenuandrei
CristyanC
cfr500
florin94
Norbi
Teodor
cristi CFR
Adisoft1991s
Balto
Mihay
lifetec
Andrey_tm
alliens
Semafor
tzifrea
rich1974
Luna
Adirmvl
Caspar
alex1987
92Dragos
DAS 2011
LanceR
sp59
DUAL
NicuS
Bobby_TM
vatmanul
Vale
alex.alexus.tm
marius664
bobi
alex.barac.5
apmatei
yeu1
dexter23
deconectat
riciu
bubu
Re6/6
Ony_x
Rarau
AndiCFR
DPS
Jurnal Feroviar
Vitosa
cristy79
mureseanu_976
Katalyn
cardinal
razvan - trenuri
19jimmy84
IonutChircu
dan tm
mielutu zburator
Dr2005
IonutCFR2009
ldh80
Adrian78
Nesebar
88 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6987
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMar 02 Feb 2016, 00:30

Eu mă refeream la IR-urile de mediu și lung parcurs, făcute acum cu EA / EC + 2-3 vagoane. Pentru traficul de navetă pe Timișoara - Arad, Timișoara - Caransebeș, Craiova - București de ex, poți pune FLIRT sau Talent.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5564
Data de inscriere : 23/07/2012

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMar 02 Feb 2016, 00:58

mureseanu_976 a scris:
De parca e greu sa modifici partea tehnica la EA-uri / EC-uri montandu-le niste "variatoare de tensiune", in asa fel incat sa consume doar 30% din potentialul lor.

Adica sa mearga EA in 2 motoare si EC intr-unul? Tensiunea pe motoare e determinata de pozitia graduatorului (deci oarecum ar trebui sa fie constanta la fiecare treapta), iar curentul depinde de sarcina (deci tren + alte conditii).
Trebuie vazuta o comparatie a consumului intre locomotivele clasice si cele modernizate cu IGBT.
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8093
Data de inscriere : 07/02/2009

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMar 02 Feb 2016, 01:04

NicuS a scris:
mureseanu_976 a scris:
De parca e greu sa modifici partea tehnica la EA-uri / EC-uri montandu-le niste "variatoare de tensiune", in asa fel incat sa consume doar 30% din potentialul lor.

Adica sa mearga EA in 2 motoare si EC intr-unul? Tensiunea pe motoare e determinata de pozitia graduatorului (deci oarecum ar trebui sa fie constanta la fiecare treapta), iar curentul depinde de sarcina (deci tren + alte conditii).
Trebuie vazuta o comparatie a consumului intre locomotivele clasice si cele modernizate cu IGBT.

Nu in 2 motoare sau 1, ca nu sunt biciclete sau monocicluri. Doar si la altii s-au facut modificari tehnice in vederea reducerii consumului. Ma indoiesc ca "Baureihe 1044" de la OBB, la cei 5280 kW putere nominala sa manance chiar pentru 5280 kW la Cityshuttle-uri de 3-4 vagoane prin Salzburg, Linz, Villach, etc, adica trenuri de nici 200 tone...

Totusi, parca nu se justifica rame la IR daca prin prelungirea traseelor lor atragi suficienti calatori incat sa scoata pe profit inclusiv o formatie loco + vagoane. Pentru ca asa nu se justificau nici Transmontana si cele 2 "ingratitudini" Phoenix acum 6 ani daca liniile tot 160 pot si inclusiv cu EA-uri clasice (vezi 41-0920-6, vezi 41-0145-7, etc) tii timpii de mers la 160 km/h pe Constanta, sub prezumtia ca le intretii mult mai serios - cu aia 6 milioane de EUR mai bine reparau dublul numarului celor 3 achizitii noi din parcul rece, gaseai destule de reparat.
Si mai mult de atat, n-ai nici macar unde sa remediezi sau sa supui "asa-zisele rame" la revizii, neexistand linii tehnologice noi in actualele depouri ! Si dupa 12 ani (si inca!) de Desiro exploatat cu rea credinta la preturi prohibitive de A, R, IC apoi IR in mod nejustificat, nu prea am incredere ca vor comanda rame care sa bata la confort Hyperioanele. Care Hyperioane au doar scaune de autobuz / duba, Hyperioanele fiind fabricate mai repede pentru scurt parcurs decat "pseudo trenuri de viteza / trenuri premium", ca "mare viteza" inseamna de la 190km/h in sus dupa cum statueaza normele UIC.

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Revista presei - Pagina 11 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMar 02 Feb 2016, 05:33

Pe Hyperioane am zis si o voi zice cat o sa traiesc, e un tren de linie modernizata adica linie de viteza sa zicem Bucuresti-Constanta in cazul nostru dar nu pentru drumuri mai lungi de 5 ore. Nu dau 2bani pe vagoanele 2 si 3 ale ramei Hyperion dar noroc cu 1 si 4 ca altfel ar fi fost un adevarat esec.

@mielutzul : Daca pui rama pe Sirma 1732/1731 e suficient sa ai 2 hai maxim 3 rasteluri de bike nu trebuie sa faci jumate de vagon pentru biciclete. Nu se inghesuie braileni si galateni sa vina la munte sa pedaleze. Am vazut biciclete cocotate pe ultimile scaune de la RJ 19-83 in rest e liniste si pace la trenul asta privin biciclisti.

Nu stiu de cate ori vine un biciclist din Braila sau Galati sa pedaleze la munte e vorba si de money dar si de timp in plus in zona lor au destul loc unde sa se dea cu tzoaglele in schimb biciclistului bucurestean i e mult mai aproape si ieftin sa vina ori de cate ori doreste sa pedaleze in zona de munte.

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMar 02 Feb 2016, 20:11

100.000 de chinezi blocati intro gara
http://m.stirileprotv.ro/lbin/mobile/index.php?article_id=3712813
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11400
Data de inscriere : 17/02/2011

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeMar 02 Feb 2016, 20:46

numai intr-o gara din China poti vedea asa ceva
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeJoi 04 Feb 2016, 11:58

Cei care aveau de gand sa foloseasca trenul si vor citi acest articol sigur se vor razgandi...
http://www.libertatea.ro/ultima-ora/ioan-sebesan-profesor-de-cai-ferate-spune-ca-trenurile-noastre-sunt-cosciuge-pe-roti-o-catastrofa-feroviara-se-poate-produce-oricand-in-romania-1283895
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeJoi 04 Feb 2016, 12:12

Eu deja m-am razgandit! Adica na, cum sa nu ai incredere orbeasca in ce scrie in articolul asta, dintr-un ziar recunoscut pentru seriozitate, mai ales cand apare urmatoarea formulare: Din punctul de vedere al vitezei, trebuie spus că în 1940 automotorul Malaxa făcea traseul Bucureşti-Timişoara în şase ore. Acum, acelaşi traseu se face, cu cel mai rapid tren, în 12 ore, sau mai mult.?
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeJoi 04 Feb 2016, 13:01

Noi cei de pe aici care mai folosim trenul ca pasiune sau deplasari cunostem mult mai bine situatia decat celebrul profesor si mult mai celebrul ziar.Dar cei care folosesc trenul rar si aveau de gand sa mearga cu trenul, sigur se vor razgandi dupa ce vor citi articolul...Un articol scris la comanda strict pentru antireclama si pentru a-si face ziaristul norma de articole publicate...
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeJoi 04 Feb 2016, 13:29

Sa nu mai zic ca el considera sinele material rulant, asa sa fie? Eu stiam (si nu sunt pasionat feroviar) ca material rulant se numesc vehiculele care circula pe ele. Sau ca nu au gasit in nici un caz nici un vinovat pentru deraieri Smile) pai ala nu stie sa intre pe afer.ro ?
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6987
Data de inscriere : 07/09/2014

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeVin 05 Feb 2016, 00:28

Nu pot să cred că domnul Sebeșan ar fi zis așa ceva - serios, vorbim despre Libertatea, credeți că nu au răstălmăcit vorbele lui?! N-are cum să facă asemenea greșeli și erori, e director la departamentul Vehicule pentru Transport Feroviar.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeVin 05 Feb 2016, 08:30

O fi zis că nu se poate circula cu viteză mare din motive de siguranţă. Evident, dacă aude Libertatea de siguranţă iese ce iese.

Pe de altă parte, nici Sebeşan nu foloseşte mereu nişte exprimări foarte fericite.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeVin 05 Feb 2016, 09:52

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/ACCIDENT+CENTURA+DE+VEST+PLOIESTI

Si o poza cu autobuzul implicat in accident facuta in urma cu cateva luni la capatul de la Podul Inalt. Firma care detine acest autobuz se numeste Darco Impex si are cateva trasee si niste conventi. Accidentul s-a intamplat la prima cursa ce venea de la Manesti spre Ploiesti cu putini navetisti si cativa elevi, fiind ultima zi din semestrul 1 multi elevi nu au mai venit astazi la scoala.

Revista presei - Pagina 11 Fotografie1760
image hosting 10mb limit

Si inca 2 autocare pozate ieri dimineata ale aceleiasi firme.

Revista presei - Pagina 11 DSCN0779
upload gambar


Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Vin 05 Feb 2016, 10:39, editata de 2 ori
Sus In jos
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5275
Data de inscriere : 20/08/2011

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeVin 05 Feb 2016, 10:12

Poza cu masina patronului mi se pare tendentioasa. Nu vad ce legatura ar avea cu un accident. Accidente se intampla peste tot.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitimeDum 07 Feb 2016, 16:16

http://www.agerpres.ro/economie/2016/02/05/dan-costescu-nu-este-deplasat-sa-consideram-ca-trebuie-sa-avem-si-cale-ferata-si-metrou-pana-la-aeroport-22-45-17
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 11 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 11 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea III)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: