| Revista presei | |
|
+84ravers75 get. sorinache96 didinul ets2oltromânia spiderpc laur 133 alinx3330 @ndrey baiazid neluadi daniel_c TVlad ttavi aris86 nelucozac kristi kkk AeroX Petre_IFTE TonyGFR Amiralul Goanga cristi ar alinutz23 nenuandrei CristyanC cfr500 florin94 Norbi Teodor cristi CFR Adisoft1991s Balto Mihay lifetec Andrey_tm alliens Semafor tzifrea rich1974 Luna Adirmvl Caspar alex1987 92Dragos DAS 2011 LanceR sp59 DUAL NicuS Bobby_TM vatmanul Vale alex.alexus.tm marius664 bobi alex.barac.5 apmatei yeu1 dexter23 deconectat riciu bubu Re6/6 Ony_x Rarau AndiCFR DPS Jurnal Feroviar Vitosa cristy79 mureseanu_976 Katalyn cardinal razvan - trenuri 19jimmy84 IonutChircu dan tm mielutu zburator Dr2005 IonutCFR2009 ldh80 Adrian78 Nesebar 88 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 02 Feb 2016, 00:30 | |
| Eu mă refeream la IR-urile de mediu și lung parcurs, făcute acum cu EA / EC + 2-3 vagoane. Pentru traficul de navetă pe Timișoara - Arad, Timișoara - Caransebeș, Craiova - București de ex, poți pune FLIRT sau Talent. |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 02 Feb 2016, 00:58 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- De parca e greu sa modifici partea tehnica la EA-uri / EC-uri montandu-le niste "variatoare de tensiune", in asa fel incat sa consume doar 30% din potentialul lor.
Adica sa mearga EA in 2 motoare si EC intr-unul? Tensiunea pe motoare e determinata de pozitia graduatorului (deci oarecum ar trebui sa fie constanta la fiecare treapta), iar curentul depinde de sarcina (deci tren + alte conditii). Trebuie vazuta o comparatie a consumului intre locomotivele clasice si cele modernizate cu IGBT. |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 02 Feb 2016, 01:04 | |
| - NicuS a scris:
- mureseanu_976 a scris:
- De parca e greu sa modifici partea tehnica la EA-uri / EC-uri montandu-le niste "variatoare de tensiune", in asa fel incat sa consume doar 30% din potentialul lor.
Adica sa mearga EA in 2 motoare si EC intr-unul? Tensiunea pe motoare e determinata de pozitia graduatorului (deci oarecum ar trebui sa fie constanta la fiecare treapta), iar curentul depinde de sarcina (deci tren + alte conditii). Trebuie vazuta o comparatie a consumului intre locomotivele clasice si cele modernizate cu IGBT. Nu in 2 motoare sau 1, ca nu sunt biciclete sau monocicluri. Doar si la altii s-au facut modificari tehnice in vederea reducerii consumului. Ma indoiesc ca "Baureihe 1044" de la OBB, la cei 5280 kW putere nominala sa manance chiar pentru 5280 kW la Cityshuttle-uri de 3-4 vagoane prin Salzburg, Linz, Villach, etc, adica trenuri de nici 200 tone... Totusi, parca nu se justifica rame la IR daca prin prelungirea traseelor lor atragi suficienti calatori incat sa scoata pe profit inclusiv o formatie loco + vagoane. Pentru ca asa nu se justificau nici Transmontana si cele 2 "ingratitudini" Phoenix acum 6 ani daca liniile tot 160 pot si inclusiv cu EA-uri clasice (vezi 41-0920-6, vezi 41-0145-7, etc) tii timpii de mers la 160 km/h pe Constanta, sub prezumtia ca le intretii mult mai serios - cu aia 6 milioane de EUR mai bine reparau dublul numarului celor 3 achizitii noi din parcul rece, gaseai destule de reparat. Si mai mult de atat, n-ai nici macar unde sa remediezi sau sa supui "asa-zisele rame" la revizii, neexistand linii tehnologice noi in actualele depouri ! Si dupa 12 ani (si inca!) de Desiro exploatat cu rea credinta la preturi prohibitive de A, R, IC apoi IR in mod nejustificat, nu prea am incredere ca vor comanda rame care sa bata la confort Hyperioanele. Care Hyperioane au doar scaune de autobuz / duba, Hyperioanele fiind fabricate mai repede pentru scurt parcurs decat "pseudo trenuri de viteza / trenuri premium", ca "mare viteza" inseamna de la 190km/h in sus dupa cum statueaza normele UIC. _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 02 Feb 2016, 05:33 | |
| Pe Hyperioane am zis si o voi zice cat o sa traiesc, e un tren de linie modernizata adica linie de viteza sa zicem Bucuresti-Constanta in cazul nostru dar nu pentru drumuri mai lungi de 5 ore. Nu dau 2bani pe vagoanele 2 si 3 ale ramei Hyperion dar noroc cu 1 si 4 ca altfel ar fi fost un adevarat esec.
@mielutzul : Daca pui rama pe Sirma 1732/1731 e suficient sa ai 2 hai maxim 3 rasteluri de bike nu trebuie sa faci jumate de vagon pentru biciclete. Nu se inghesuie braileni si galateni sa vina la munte sa pedaleze. Am vazut biciclete cocotate pe ultimile scaune de la RJ 19-83 in rest e liniste si pace la trenul asta privin biciclisti.
Nu stiu de cate ori vine un biciclist din Braila sau Galati sa pedaleze la munte e vorba si de money dar si de timp in plus in zona lor au destul loc unde sa se dea cu tzoaglele in schimb biciclistului bucurestean i e mult mai aproape si ieftin sa vina ori de cate ori doreste sa pedaleze in zona de munte.
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 02 Feb 2016, 20:11 | |
| 100.000 de chinezi blocati intro gara http://m.stirileprotv.ro/lbin/mobile/index.php?article_id=3712813 |
|
| |
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 02 Feb 2016, 20:46 | |
| numai intr-o gara din China poti vedea asa ceva |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 04 Feb 2016, 11:58 | |
| Cei care aveau de gand sa foloseasca trenul si vor citi acest articol sigur se vor razgandi... http://www.libertatea.ro/ultima-ora/ioan-sebesan-profesor-de-cai-ferate-spune-ca-trenurile-noastre-sunt-cosciuge-pe-roti-o-catastrofa-feroviara-se-poate-produce-oricand-in-romania-1283895 |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 04 Feb 2016, 12:12 | |
| Eu deja m-am razgandit! Adica na, cum sa nu ai incredere orbeasca in ce scrie in articolul asta, dintr-un ziar recunoscut pentru seriozitate, mai ales cand apare urmatoarea formulare: Din punctul de vedere al vitezei, trebuie spus că în 1940 automotorul Malaxa făcea traseul Bucureşti-Timişoara în şase ore. Acum, acelaşi traseu se face, cu cel mai rapid tren, în 12 ore, sau mai mult.?
|
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 04 Feb 2016, 13:01 | |
| Noi cei de pe aici care mai folosim trenul ca pasiune sau deplasari cunostem mult mai bine situatia decat celebrul profesor si mult mai celebrul ziar.Dar cei care folosesc trenul rar si aveau de gand sa mearga cu trenul, sigur se vor razgandi dupa ce vor citi articolul...Un articol scris la comanda strict pentru antireclama si pentru a-si face ziaristul norma de articole publicate... |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 04 Feb 2016, 13:29 | |
| Sa nu mai zic ca el considera sinele material rulant, asa sa fie? Eu stiam (si nu sunt pasionat feroviar) ca material rulant se numesc vehiculele care circula pe ele. Sau ca nu au gasit in nici un caz nici un vinovat pentru deraieri ) pai ala nu stie sa intre pe afer.ro ? |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Feb 2016, 00:28 | |
| Nu pot să cred că domnul Sebeșan ar fi zis așa ceva - serios, vorbim despre Libertatea, credeți că nu au răstălmăcit vorbele lui?! N-are cum să facă asemenea greșeli și erori, e director la departamentul Vehicule pentru Transport Feroviar.
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Feb 2016, 08:30 | |
| O fi zis că nu se poate circula cu viteză mare din motive de siguranţă. Evident, dacă aude Libertatea de siguranţă iese ce iese.
Pe de altă parte, nici Sebeşan nu foloseşte mereu nişte exprimări foarte fericite. _________________ :TTT:
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Feb 2016, 09:52 | |
| http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/ACCIDENT+CENTURA+DE+VEST+PLOIESTI Si o poza cu autobuzul implicat in accident facuta in urma cu cateva luni la capatul de la Podul Inalt. Firma care detine acest autobuz se numeste Darco Impex si are cateva trasee si niste conventi. Accidentul s-a intamplat la prima cursa ce venea de la Manesti spre Ploiesti cu putini navetisti si cativa elevi, fiind ultima zi din semestrul 1 multi elevi nu au mai venit astazi la scoala. image hosting 10mb limit Si inca 2 autocare pozate ieri dimineata ale aceleiasi firme. upload gambar
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Vin 05 Feb 2016, 10:39, editata de 2 ori |
|
| |
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5275 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 05 Feb 2016, 10:12 | |
| Poza cu masina patronului mi se pare tendentioasa. Nu vad ce legatura ar avea cu un accident. Accidente se intampla peste tot. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 07 Feb 2016, 16:16 | |
| http://www.agerpres.ro/economie/2016/02/05/dan-costescu-nu-este-deplasat-sa-consideram-ca-trebuie-sa-avem-si-cale-ferata-si-metrou-pana-la-aeroport-22-45-17 |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|