Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+84
ravers75
get.
sorinache96
didinul
ets2oltromânia
spiderpc
laur 133
alinx3330
@ndrey
baiazid
neluadi
daniel_c
TVlad
ttavi
aris86
nelucozac
kristi kkk
AeroX
Petre_IFTE
TonyGFR
Amiralul
Goanga
cristi ar
alinutz23
nenuandrei
CristyanC
cfr500
florin94
Norbi
Teodor
cristi CFR
Adisoft1991s
Balto
Mihay
lifetec
Andrey_tm
alliens
Semafor
tzifrea
rich1974
Luna
Adirmvl
Caspar
alex1987
92Dragos
DAS 2011
LanceR
sp59
DUAL
NicuS
Bobby_TM
vatmanul
Vale
alex.alexus.tm
marius664
bobi
alex.barac.5
apmatei
yeu1
dexter23
deconectat
riciu
bubu
Re6/6
Ony_x
Rarau
AndiCFR
DPS
Jurnal Feroviar
Vitosa
cristy79
mureseanu_976
Katalyn
cardinal
razvan - trenuri
19jimmy84
IonutChircu
dan tm
mielutu zburator
Dr2005
IonutCFR2009
ldh80
Adrian78
Nesebar
88 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6912
Data de inscriere : 23/01/2014

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 19 Mai 2016, 11:41

Noroc ca sunt alegeri si astfel isi mai baga cate un deputat nasul in curtea CFR prin ziare obscure.
Oricum titlul te face sa razi maxim, dar doar dupa ce citesti articolul:
http://www.turnulsfatului.ro/2016/05/17/cfr-vagoanele-vechi-nu-mai-sunt-bune-nici-de-fier-vechi/
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 19 Mai 2016, 12:55

Au încercat cei de la CFR Marfă să vândă din vagoanele dezmembrate de prin triaje... 3 licitaţii... şi nu s-a prezentat nimeni la niciuna. Preţul fierului vechi a scăzut prea mult ca să mai fie rentabilă tăierea la faţa locului a vagoanelor imobilizate definitiv.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11400
Data de inscriere : 17/02/2011

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 19 Mai 2016, 14:58

sa le vanda taiate deja si sa le duca gratis la sediul castigatorului
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 19 Mai 2016, 16:13

Păi dacă le duc aşa, nu le mai rămâne nimic, că ce iau pe fierul vechi se duce pe dezmembrare şi transport.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7372
Data de inscriere : 18/11/2011

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeLun 23 Mai 2016, 18:33

Sunr curios ce soarta vor avea vagoanele scoase de CFR Calatori scoase in fiecare luna la licitatie cum ar fi TE, 19/20-47/57/50, 26-26. De ce nu le trece prin cap sa le modernizeze? Din 2012 nu mai vad poze cu vagoane taiate de la CFR Calatori deoarece pretul fierului a scazut.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeLun 23 Mai 2016, 19:39

Ce să mai modernizeze la ele? Multe sunt într-un hal fără de hal, nici nu mai pot fi mutate... reparaţia unui astfel de vagon se duce spre milionul de euro, or cu banii ăştia poţi cumpăra un vagon nou sau măcar poţi să modernizezi mult mai bine un vagon în stare mai bună (gen 21-80).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cfr500




Numarul mesajelor : 2600
Varsta : 24
Reputatie : 7372
Data de inscriere : 18/11/2011

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeLun 23 Mai 2016, 19:51

S-au putut moderniza MAlaxa 900 din ani `40 si nu se pot repara vagoane din anii `70-80, o parte din 21-47 au fost reparate pentru Congo? Am vazut ca prin 2009-2012 s-au taiat la fier vechi vagoane intregi printre care si 29-22 modernizate la Pascani in salon si era greu ca la acestea sa li se faca incalzire electrica? Nici vagoanele noi/ modernizate nu suntem in stare sa le intretinem, avem toaleta defecta, usa defecta, nu functioneaza climatizarea ca facem economie de motorina. Acum parcul nu mai este omogen.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeLun 23 Mai 2016, 20:23

Dr2005 a scris:
Ce să mai modernizeze la ele? Multe sunt într-un hal fără de hal, nici nu mai pot fi mutate... reparaţia unui astfel de vagon se duce spre milionul de euro, or cu banii ăştia poţi cumpăra un vagon nou sau măcar poţi să modernizezi mult mai bine un vagon în stare mai bună (gen 21-80).

300000-400000 de euro pe acolo se invarte reparatia 1 mil de euro e un vagon nou gen 21-90 sau 20-91 ca cel de la RegioJet 1.6 mil de euro e vagonul de dormit Siemens pentru RZD
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeLun 23 Mai 2016, 21:03

Costă aproape 100.000 de euro numai climatizarea.

c2016 a scris:
29-22 modernizate la Pascani in salon si era greu ca la acestea sa li se faca incalzire electrica?
Iar Dimitroavele alea ,,modernizate"... hai să fim serioşi, ce să mai faci cu boghiul Goerlitz greu cu arcuri în foi? Nici nu cred că se mai produc arcurile alea, chiar şi la DA-uri şi GM-uri sunt probleme din cauza imposibilităţii achiziţiei foilor de arc.

c2016 a scris:
o parte din 21-47 au fost reparate pentru Congo?
Ca să livreze în Congo, Remar Paşcani a cumpărat vreo 200 de vagoane vechi... din 200 au putut scoate pe cele pentru Congo şi 2 pentru uz propriu. Restul au ajuns fier vechi. În plus, Congo nu e în UE, pentru vagoanele alea nu a fost nevoie să se folosească piese produse de societăţi autorizate ca furnizori feroviari, iar vagoanele astfel obţinute nu au trebuit să fie conforme cu specificaţiile tehnice de interoperabilitate.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11400
Data de inscriere : 17/02/2011

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeLun 23 Mai 2016, 21:25

din vorba in vorba,am gasit si calea revigorarii industriei romanesti de profil,prin reorientarea catre piata congoleza.
Marketingul trebuie sa prospecteze si prin Burundi sau Mali
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeLun 23 Mai 2016, 22:15

Burundi e cam mic ca teritoriu, Mali e cu islamismul, mai sint si chinezii in zona, dar mai bine ar prospecta in Sudanul de Sud si Somalia.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeMar 24 Mai 2016, 10:31

razvan - trenuri a scris:
http://www.capital.ro/elvetia-inaugureaza-cel-mai-lung-tunel-de-cale-ferata-din-lume.html


Au multi bani si destula inteligenta sa construiasca asa un tunel.  

Si multa rabdare. Cred ca de vreo 15 ani lucreaza la el.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeMar 24 Mai 2016, 15:21

baiazid a scris:
razvan - trenuri a scris:
http://www.capital.ro/elvetia-inaugureaza-cel-mai-lung-tunel-de-cale-ferata-din-lume.html


Au multi bani si destula inteligenta sa construiasca asa un tunel.  

Si multa rabdare. Cred ca de vreo 15 ani lucreaza la el.

Dacă comparăm cu tunelul de 325m care se construiește de 4 ani deal cred că ne trebuiau secole întregi pentru un tunel ca cel de la Gotthard
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeMar 24 Mai 2016, 16:50

http://www.observatorulph.ro/exclusiv/66203-ploiestiul-celor-sapte-gari-de-unde-vine-o-expresie-celebra
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitimeMar 24 Mai 2016, 17:04

Cine identifica ineptia principala din acest articol ?

http://www.agerpres.ro/economie/2016/04/27/interviu-ministrul-transporturilor-poate-nu-o-sa-mai-merg-la-intoarcerea-de-la-sedinta-de-guvern-cu-metroul-voi-merge-cu-masina-electrica-11-10-10

Stai sa citez:

..Pe de altă parte, proiectul feroviar are cu totul alt scop. Înainte era gândit ca un proiect scump, care costa undeva cel mai puțin 122 de milioane de euro, însă erau și proiecte de aproape 300 de milioane de euro. Analizând acest proiect, am zis: 'Nu, nu vom putea face la acești bani acest proiect, în primul rând că nu avem banii, iar în al doilea rând că nu se justifică' și am reanalizat cu colegii de la CFR situația. Am găsit o soluție ieftină, prin care nu se va investi în infrastructură niciun leu suplimentar, în sensul de investiție economică. Se va face doar reparația căii, care intră în planul anual al CFR Infrastructură. Acum i-am rugat să programeze aceste sectoare — cel de ieșire în București și după aceea cel care merge spre aeroport. Se vor face în costurile de exploatare, cu 400 și ceva de mii de lei, deci un cost destul de mic. Vom pune material rulant mai nou.

Acum sunt trenuri normale, unele mai vechi, nu arată prea bine. Vom alege și momentul în care vom pune acest material de genul Săgeților albastre. Probabil că va fi chiar de acum, dacă se va considera necesar pentru aeroport, sau la momentul în care ne vom apropia mai mult de dead-line-ul cu Campionatul European, când CFR Călători își va fi luat deja rame electrice moderne, mai frumoase, care să facă acest serviciu ''
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 38 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 38 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei (partea III)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: