| Revista presei | |
|
+84ravers75 get. sorinache96 didinul ets2oltromânia spiderpc laur 133 alinx3330 @ndrey baiazid neluadi daniel_c TVlad ttavi aris86 nelucozac kristi kkk AeroX Petre_IFTE TonyGFR Amiralul Goanga cristi ar alinutz23 nenuandrei CristyanC cfr500 florin94 Norbi Teodor cristi CFR Adisoft1991s Balto Mihay lifetec Andrey_tm alliens Semafor tzifrea rich1974 Luna Adirmvl Caspar alex1987 92Dragos DAS 2011 LanceR sp59 DUAL NicuS Bobby_TM vatmanul Vale alex.alexus.tm marius664 bobi alex.barac.5 apmatei yeu1 dexter23 deconectat riciu bubu Re6/6 Ony_x Rarau AndiCFR DPS Jurnal Feroviar Vitosa cristy79 mureseanu_976 Katalyn cardinal razvan - trenuri 19jimmy84 IonutChircu dan tm mielutu zburator Dr2005 IonutCFR2009 ldh80 Adrian78 Nesebar 88 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6912 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 19 Mai 2016, 11:41 | |
| Noroc ca sunt alegeri si astfel isi mai baga cate un deputat nasul in curtea CFR prin ziare obscure. Oricum titlul te face sa razi maxim, dar doar dupa ce citesti articolul: http://www.turnulsfatului.ro/2016/05/17/cfr-vagoanele-vechi-nu-mai-sunt-bune-nici-de-fier-vechi/ |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 19 Mai 2016, 12:55 | |
| Au încercat cei de la CFR Marfă să vândă din vagoanele dezmembrate de prin triaje... 3 licitaţii... şi nu s-a prezentat nimeni la niciuna. Preţul fierului vechi a scăzut prea mult ca să mai fie rentabilă tăierea la faţa locului a vagoanelor imobilizate definitiv. _________________ :TTT:
|
|
| |
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 19 Mai 2016, 14:58 | |
| sa le vanda taiate deja si sa le duca gratis la sediul castigatorului |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 19 Mai 2016, 16:13 | |
| Păi dacă le duc aşa, nu le mai rămâne nimic, că ce iau pe fierul vechi se duce pe dezmembrare şi transport. _________________ :TTT:
|
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 23 Mai 2016, 18:33 | |
| Sunr curios ce soarta vor avea vagoanele scoase de CFR Calatori scoase in fiecare luna la licitatie cum ar fi TE, 19/20-47/57/50, 26-26. De ce nu le trece prin cap sa le modernizeze? Din 2012 nu mai vad poze cu vagoane taiate de la CFR Calatori deoarece pretul fierului a scazut. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 23 Mai 2016, 19:39 | |
| Ce să mai modernizeze la ele? Multe sunt într-un hal fără de hal, nici nu mai pot fi mutate... reparaţia unui astfel de vagon se duce spre milionul de euro, or cu banii ăştia poţi cumpăra un vagon nou sau măcar poţi să modernizezi mult mai bine un vagon în stare mai bună (gen 21-80). _________________ :TTT:
|
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 23 Mai 2016, 19:51 | |
| S-au putut moderniza MAlaxa 900 din ani `40 si nu se pot repara vagoane din anii `70-80, o parte din 21-47 au fost reparate pentru Congo? Am vazut ca prin 2009-2012 s-au taiat la fier vechi vagoane intregi printre care si 29-22 modernizate la Pascani in salon si era greu ca la acestea sa li se faca incalzire electrica? Nici vagoanele noi/ modernizate nu suntem in stare sa le intretinem, avem toaleta defecta, usa defecta, nu functioneaza climatizarea ca facem economie de motorina. Acum parcul nu mai este omogen. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 23 Mai 2016, 20:23 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ce să mai modernizeze la ele? Multe sunt într-un hal fără de hal, nici nu mai pot fi mutate... reparaţia unui astfel de vagon se duce spre milionul de euro, or cu banii ăştia poţi cumpăra un vagon nou sau măcar poţi să modernizezi mult mai bine un vagon în stare mai bună (gen 21-80).
300000-400000 de euro pe acolo se invarte reparatia 1 mil de euro e un vagon nou gen 21-90 sau 20-91 ca cel de la RegioJet 1.6 mil de euro e vagonul de dormit Siemens pentru RZD |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 23 Mai 2016, 21:03 | |
| Costă aproape 100.000 de euro numai climatizarea. - c2016 a scris:
- 29-22 modernizate la Pascani in salon si era greu ca la acestea sa li se faca incalzire electrica?
Iar Dimitroavele alea ,,modernizate"... hai să fim serioşi, ce să mai faci cu boghiul Goerlitz greu cu arcuri în foi? Nici nu cred că se mai produc arcurile alea, chiar şi la DA-uri şi GM-uri sunt probleme din cauza imposibilităţii achiziţiei foilor de arc. - c2016 a scris:
- o parte din 21-47 au fost reparate pentru Congo?
Ca să livreze în Congo, Remar Paşcani a cumpărat vreo 200 de vagoane vechi... din 200 au putut scoate pe cele pentru Congo şi 2 pentru uz propriu. Restul au ajuns fier vechi. În plus, Congo nu e în UE, pentru vagoanele alea nu a fost nevoie să se folosească piese produse de societăţi autorizate ca furnizori feroviari, iar vagoanele astfel obţinute nu au trebuit să fie conforme cu specificaţiile tehnice de interoperabilitate. _________________ :TTT:
|
|
| |
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 23 Mai 2016, 21:25 | |
| din vorba in vorba,am gasit si calea revigorarii industriei romanesti de profil,prin reorientarea catre piata congoleza. Marketingul trebuie sa prospecteze si prin Burundi sau Mali |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 23 Mai 2016, 22:15 | |
| Burundi e cam mic ca teritoriu, Mali e cu islamismul, mai sint si chinezii in zona, dar mai bine ar prospecta in Sudanul de Sud si Somalia. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 24 Mai 2016, 10:31 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- http://www.capital.ro/elvetia-inaugureaza-cel-mai-lung-tunel-de-cale-ferata-din-lume.html
Au multi bani si destula inteligenta sa construiasca asa un tunel. Si multa rabdare. Cred ca de vreo 15 ani lucreaza la el. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 24 Mai 2016, 15:21 | |
| - baiazid a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- http://www.capital.ro/elvetia-inaugureaza-cel-mai-lung-tunel-de-cale-ferata-din-lume.html
Au multi bani si destula inteligenta sa construiasca asa un tunel. Si multa rabdare. Cred ca de vreo 15 ani lucreaza la el. Dacă comparăm cu tunelul de 325m care se construiește de 4 ani deal cred că ne trebuiau secole întregi pentru un tunel ca cel de la Gotthard |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 24 Mai 2016, 16:50 | |
| http://www.observatorulph.ro/exclusiv/66203-ploiestiul-celor-sapte-gari-de-unde-vine-o-expresie-celebra |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 24 Mai 2016, 17:04 | |
| Cine identifica ineptia principala din acest articol ?
http://www.agerpres.ro/economie/2016/04/27/interviu-ministrul-transporturilor-poate-nu-o-sa-mai-merg-la-intoarcerea-de-la-sedinta-de-guvern-cu-metroul-voi-merge-cu-masina-electrica-11-10-10
Stai sa citez:
..Pe de altă parte, proiectul feroviar are cu totul alt scop. Înainte era gândit ca un proiect scump, care costa undeva cel mai puțin 122 de milioane de euro, însă erau și proiecte de aproape 300 de milioane de euro. Analizând acest proiect, am zis: 'Nu, nu vom putea face la acești bani acest proiect, în primul rând că nu avem banii, iar în al doilea rând că nu se justifică' și am reanalizat cu colegii de la CFR situația. Am găsit o soluție ieftină, prin care nu se va investi în infrastructură niciun leu suplimentar, în sensul de investiție economică. Se va face doar reparația căii, care intră în planul anual al CFR Infrastructură. Acum i-am rugat să programeze aceste sectoare — cel de ieșire în București și după aceea cel care merge spre aeroport. Se vor face în costurile de exploatare, cu 400 și ceva de mii de lei, deci un cost destul de mic. Vom pune material rulant mai nou.
Acum sunt trenuri normale, unele mai vechi, nu arată prea bine. Vom alege și momentul în care vom pune acest material de genul Săgeților albastre. Probabil că va fi chiar de acum, dacă se va considera necesar pentru aeroport, sau la momentul în care ne vom apropia mai mult de dead-line-ul cu Campionatul European, când CFR Călători își va fi luat deja rame electrice moderne, mai frumoase, care să facă acest serviciu '' |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|