|
| UZ-Ucraina | |
|
+37get. florin29sv Sabik Vale_ntin marius664 ciprian71 alex.alexus.tm baiazid alex1987 LanceR cfr500 92Dragos Re6/6 alliens Katalyn TER200 apmatei Adirmvl kristi kkk riciu DUAL Adrian78 mielutu zburator Luna didinul TVlad ldh80 Nesebar dan tm Dr2005 delfinson razvan - trenuri cristi CFR mardaryroby Codrut1985 COSTACHE MIHAIL discoid21 41 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Lun 04 Ian 2016, 02:58 | |
| - Karpaty a scris:
- Satu Mare-Chop-Kosice ar fi cel mai potrivit facut de CFR sau ZSSK.
Satu Mare e la peste 700 km feroviari de Bucuresti şi doar la 228 km de Kosice, respectiv 544 km de Cracovia. În 1996, când a circulat sezonierul internaţional 386/387 făcea cam cinci ore jumate între Halmeu şi Chop, 107 km. Cam mult! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Lun 04 Ian 2016, 03:14 | |
| Satu Mare pleca 12:52, Kosice ajungea 22:41 dar statea in Halmeu 1:15 ; Diacovo 0:45 ; Cop 0:55 ; Cierna nad Tisou 1:16. E de inteles de ce facea asa mult cu asa mari stationari. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Lun 04 Ian 2016, 07:53 | |
| Dar de ce erau asa mari stationarile, din moment ce nu se schimbau boghiurile ?! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Lun 04 Ian 2016, 08:59 | |
| 1996 de aceea ca stateau la ,,vamat". |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Mar 12 Ian 2016, 23:15 | |
| Suceava-Vadu Siret, 202 grivne, aproape 40 de lei
Vadu Siret-Cernauti, 9 grivne, cam 2 lei
Cernauti-Lvov, 67 grivne, cam 13 lei, mergi 6:30 si primesti asternut, pat, la clasa 3-a iar la clasa 2-a este 100 grivne, cam 25 de lei.
Lvov-Mariupol, 1589 km, 29 ore, 170 grivne, cam 34 de lei, la clasa 3-a iar la clasa 2-a 297 grivne, cam 60 lei.
Sa mergi 1600 km cu 34 de lei, e ceva si primesti pat cu asternut curat iar aici de la Suceava la Vadu Siret se cere 40 de lei pentru 50 km si o ora de mers. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Mar 12 Ian 2016, 23:51 | |
| https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_European_countries_by_average_wage
Salariu mediu Ucraina: 180 euro Salariu mediu România: 447 euro Iar dacă media la ucraineni e făcută ca la noi (că la noi 447 euro iei abia după 20 de ani de muncă şi spor de vechime), înseamnă că majoritatea populaţiei ia undeva la 100 euro pe lună.
Şi mai sunt şi alte ,,cauze" ale preţurilor foarte mici. Nefiind în UE, Ucraina nu are o piaţă de transport liberalizată, ceea ce înseamnă că statul poate subvenţiona cum vrea şi cât vrea transportul feroviar, pe orice criteriu vrea, poate cumpăra şi material rulant dacă vrea. Infrastructura rutieră nu e nici ea foarte bună, iar salariul mic face dificil accesul la o maşină. Asta înseamnă clienţi mai mulţi la tren, însă dacă veniturile vor mai creşte şi lumea va avea bani de maşini, nu o să mai meargă nici dracu' o zi la Platzkart, oricât de iefin ar fi, UZ va trebui să se adapteze tendinţei europene şi să scoată bani grei din traficul de navetă, nu din trenuri de noapte. Dacă o va face sau nu... om trăi şi om vedea, oricum e vorba de un proces de cel puţin 10 ani până să putem vorbi de primirea Ucrainei în UE.
Iar condiţia pentru aderare la UE a fost scumpirea energiei (mai ales a gazului, dar şi a benzinei, motorinei şi electricităţii), rezultatul îl vedem la noi (şi nici noi nu am ajuns încă la valorile negociate cu UE). _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Mier 13 Ian 2016, 00:21 | |
| Pretul in grivne afisat in Vadul Siret |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Mier 13 Ian 2016, 01:23 | |
| DECI :
Ucraina este in conflict cu Rusia acum si asa va fi cel putin 10 ani. Rusia NU va permite sa intre INTREAGA Ucraina in NATO, U.E. din considerente strategice, istorice, culturale etc. Este posibil sa mai apara si alti VECINI la granitele tarii noastre in viitorul apropiat.
Ucraina are 25-30% populatie RUSOFONA care trage spre EST.
Pe aceste considerente Ucraina si peste 10 ani va fi in urma Romaniei si pe ultimele locuri in Europa. Au mai putine autovehicule la 1000 de locuitori decat Romania (si noi avem putine).
Cine are timp de pierdut prin Ucraina poate merge cu acele trenuri care desi cu preturi accesibile NU ofera un transport de calitate decenta sau superioara. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Mier 13 Ian 2016, 04:10 | |
| Totusi transportul feroviar iese cu ceva in evidenta la ei: pret mic. Chiar daca calitatea e foarte slaba. La noi avem preturi in general mari, calitate slaba, concurenta mare. Sigur asta e si un avantaj: putem calatorii neinghesuiti, in trenuri goale sau aproape goale. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Mier 13 Ian 2016, 08:06 | |
| Trebuie spus un lucru. Ucraina (ca si Bielorusia si Moldova) sunt state artificiale, aparute doar printr-un accident al istoriei, dupa 1991.
In viitor probabil vor disparea, iar teritoriile lor vor reveni proprietarilor de drept- partea de est a Ucrainei (pana la Nistru) si a Bielorusiei se vor uni cu Rusia, partea de vest a Ucrainei si Bielorusiei se vor uni cu Polonia, nordul Bucovinei/Basarabia/tinutul Hertei si insula Serpilor se vor uni cu Romania, iar asa-zisa Ucraina subcarpatica se va uni cu Slovacia.
Din punct de vedere istoric, lingvistic si etnic, partea de est a Ucrainei (inclusiv Crimeea) pana la Nistru si pana la granita polono-sovietica din 1938, si partea de est a Bielorusiei (pana la acceiasi granita), sunt strans legate de Rusia, iar locuitorii din aceste zone ar tinde spre o unire cu Rusia. Diferenta dintre limba ucraineana si limba bielorusa si limba rusa este foarte mica, nesemnificativa.
Din punct de vedere al politicilor general-economice, consider ca este mai bun un sistem economic in care statul sa poata subventiona oricum si oricând doreste transportul feroviar, in care rolul statului in economie sa fie important, iar acest model de liberalizare extrema impus de UE mi se pare complet gresit. Serviciile de importanta strategica si nationala (infrastructura energetica si de transport) trebuie sa ramana proprietate exclusiva de stat, iar statul sa decida pretul la serviciile esentiale pentru populatie (curent electric, gaz, apa-canalizare, termoficare, transport urban in comun,etc). Noi când am dus negocierile de aderare la UE trebuia sa impunem respectarea acestor conditii, iar daca UE nu ar fi acceptat aceste conditii, atunci mai bine nu aderam la UE. Sau puteam sa luam exemplul Poloniei, care, in cadrul negocierilor purtate de aderare la UE, a stiut sa-si apere interesele sale nationale, si nu a acceptat orice conditii din partea UE. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Mier 13 Ian 2016, 08:16 | |
| Revenind la situatia actuala a cailor ferate ucrainiene. Situatia lor nu este chiar asa de rea (cu exceptia distrugerilor provocate de razboiul civil).
La infrastructura caii s-au mai facut lucrari in ultimii ani (remarc din fotografii si utilizarea unor prinderi flexibile), pe liniile principale s-au introdus traverse de beton. Din pacate inca, pe multe linii, se mai utilizeaza arhaica prindere cu crampoane numai pe traverse din lemn. Dar aceasta prindere se mai utilizeaza chiar si in SUA.
La starea materialului rulant, exceptând acele vagoane de dormit comune (care intradevar, ofera conditii nedemne pentru anul 2016), restul materialului rulant este intretinut cat de cat bine.
La starea garilor si a cladirilor, asa cum se remarca si din fotografii, sare in evidenta acel spirit de ordine si curatenie, si lipsa personajelor dubioase din gari (tigani, cersetori, boschetari, etc).
Apoi, din fericire, personalul feroviar ucrainian inca mai pastreaza un spirit militarizat de ordine si disciplina, fapt dovedit si prin portul uniformei la intreg personalul de exploadare. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Mier 13 Ian 2016, 08:47 | |
| Asa vorbesti de dezmembrarea Ucraine ca si cum ai dezmembra un teren sa il vinzi la diversi clienti cind ai nevoie de bani.
Pai remodelarea granitelor ei va duce automat la remodelarea celorlalte si te-ai putea trezi ca o sa iti trebuiasca pasaport la granita la Predeal.
mai usor cu unirea asta cu Moldova. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: UZ-Ucraina Mier 13 Ian 2016, 09:43 | |
| Cam toate schimbările majore de graniţe din ultimele sute de ani s-au făcut fie prin război (chiar şi Marea Unire de la noi a survenit pe fondul Primului Război Mondial), fie prin divizarea unor state mai mari (URSS, Yugoslavia), doar Germania s-a reunificat fără război. Dacă teritoriul Ucrainei se va modifica... în niciun caz ,,bucăţelele" rezultate nu se vor uni cu altcineva, toate se vor declara republici independente (cum vor cei de la Doneţk, de exemplu), nu se vor uni cu Rusia, România, Polonia ş.a.. Sau o să intre Rusia cu tancurile, ca în Crimeea şi Georgia. Populaţia rusofilă e o consecinţă a strămutărilor şi colonizărilor făcute de URSS. Ceva similar a făcut şi Imperiul Austro-Ungar în Transilvania, de aia Harghita şi Covasna au populaţie maghiară, deşi sunt la mare distanţă de Ungaria. _________________ :TTT:
|
| | | delfinson
Numarul mesajelor : 349 Localizare : Iasi Reputatie : 3615 Data de inscriere : 24/12/2015
| Subiect: trenuri moderne Ucraina - partea I Joi 21 Ian 2016, 05:57 | |
| Am vazut multe comentarii rautacioase sau lipsite de baza reala legate de caile ferate ucrainene, de Ucraina ca tara sau de poporul ucrainean; unele comentarii care chiar negau dreptul la existenta al poporului ucrainean intr-un stat independent sau chiar negau existenta limbii ucrainene (practic exact aceste idei au fost promovate de Stalin si actualmente sunt trambitate de Putin)..... nu le voi raspunde sau contracara, exista adevaruri istorice de netagaduit pe care oricat s-ar chinui prorusii mai vechi sau mai noi, de oriunde ar fi ei, nu vor reusi sa le acopere; eu doar va voi arata cateva fotografii facute cu cateva zile in urma in trenurile ucrainene, de data aceasta am ales doar trenurile moderne, tocmai pt a le arata rau-voitorilor ca Ucraina este o tara europeana normala, ce incearca sa se dezvolte si care, cel putin din punct de vedere feroviar, chiar are niste plusuri fata de caile ferate de la noi (doar cateva exemple: la trenurile personale exista casiera, in tren, dotata cu casa de marcat fiscala electronica mobila, biletele electronice sunt scanate de insotitorii de vagon cu scannere electronice mobile aflate in dotare, sistemul de vanzare bilete on-line este foarte bine pus la punct si are possibilitati de alegere a locului si de vizualizare a vagonului si a ocuparii lui, in trenurile intercity exista stewarzi care imping carucioare, exact ca in avioane, cu ceai, cafea, sucuri, sandvisuri, dulciuri, saratele etc etc etc) tren Intercity Darnytsya-Kyiv(Kiev)-Lviv(Liov)-Truskavets, plecare din Liov spre statiunea cu ape minerale Truskavets Lviv/Liov - Truskavets: - vagon clasa a II-a, aprox. 1 ora si jumatate = 24 lei; - vagon clasa I, aprox. 1 ora si jumatate = 47 lei; Preturile sunt pt bilete cumparate on-line de pe site-ul UZ, pt biletele cumparate de la case, pretul este o idee mai mare. tren Intercity Darnytsya-Kyiv(Kiev)-Lviv(Liov)-Truskavets, plecare din Liov spre statiunea cu ape minerale Truskavets tren Intercity Darnytsya-Kyiv(Kiev)-Lviv(Liov)-Truskavets, plecare din Liov spre Truskavets, vagon clasa a II-a - stewardul care trece prin tren cu un carucior ca in avion, cu sandvisuri, sucuri, cafea, apa, dulciuri etc - viteza maxima pe sectiunea pe care am mers eu a fost de 121 km/h - vagon clasa a II-a - o angajata de la curatenia trenului - toaleta - in toaleta - tren Intercity Darnytsya-Kyiv(Kiev)-Lviv(Liov)-Truskavets, plecare din Liov spre Truskavets, vagon clasa I - tren Intercity Darnytsya-Kyiv(Kiev)-Lviv(Liov)-Truskavets - tren Intercity Darnytsya-Kyiv(Kiev)-Lviv(Liov)-Truskavets - vagoane Hyundai, fabricate in Coreea - tren Intercity Darnytsya-Kyiv(Kiev)-Lviv(Liov)-Truskavets - tren Intercity Darnytsya-Kyiv(Kiev)-Lviv(Liov)-Truskavets, in gara la Truskavets - tren Intercity Darnytsya-Kyiv(Kiev)-Lviv(Liov)-Truskavets, in gara la Truskavets - tren Intercity Darnytsya-Kyiv(Kiev)-Lviv(Liov)-Truskavets, in gara la Truskavets - tren Intercity Darnytsya-Kyiv(Kiev)-Lviv(Liov)-Truskavets, in gara la Truskavets - gara Truskavets (statiune renumita pt apele minerale) - tren Intercity Truskavets-Lviv(Liov)-Kyiv(Kiev)-Darnytsya, in drum spre Lviv/Liov - tren Intercity Truskavets-Lviv(Liov)-Kyiv(Kiev)-Darnytsya, in gara Lviv/Liov - bilet electronic, cumparat on-line de pe site-ul UZ, la urcare in tren este scanat de insotitorul de vagon cu un scanner mobil |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: UZ-Ucraina | |
| |
| | | | UZ-Ucraina | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |