|
| M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani | |
|
+134cardinal Vale_ntin AeroX Sabik bobi Capsuneanu alliens saint aris86 Theo A. florin94 laurentzu neluadi Andrei Cts Theijs deconectat spiderpc Katalyn Semafor buldozer2 mariushal marius664 lifetec Luca tgv nokia2010 dan tm mielutu zburator 92Dragos MRBFCRB stefan_br Razvan Tudor Adirmvl ionutsever spsdc7 florin29sv membru dezactivat , ALEXCFR Cont.dezactivat calin941-2 stefanb.steff @ndrey DanyCfrPascani Norbi Simply18 baiazid boldalexandru KOSTYK chatnoir401 NicuS liviulav33 DUAL sorin riciu kristi kkk AlexandruC kasapis2007 Luna Katalin4653 Rarau popovici Kriszti219 Andrey_tm Balto bostanescu gigel user dezactivat... basa manuela iuli.hard razvan - trenuri cfr500 AlexD nenuandrei electrica912 Vitosa AndiCFR halmarius alinx3330 Dr2005 DAS 2011 Adrian78 George33 MariusM TVlad falex didinul alexmorph3us sorinucu redeme Mihay iDorin adycfrbucuresti DPS cont dezactivat . alexandruh ravers75 IonutChircu VeV danny96 ATM ldh80 Cobra cristi CFR yo8scr mureseanu_976 jionutz ionutz85 Marius Iulian Bogdan-CFR mihaiuc catalinu' didi cont inactiv mi.tudor Axwell21 srazvi biokosmy cata Codrut1985 gica38 bogdan srl Costin.H mishu88 Nesebar cortexedge IonutCFR2009 membru inactiv marius_catalin84 lovekomotive Vlad marius_m Ionutz Lde 2100 mardaryroby myster2008 138 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4692 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi Iun 15, 2017 11:30 am | |
| - dan tm a scris:
- Acuma intreb si eu ce trenuri o sa treaca pe acolo cu 120 km/h daca majoritatea opresc in statie?
Adica doar 10650 nu opreste.
E bine sa se puna de 120 km/h dar sa mai suprime opririle unor trenuri. Altfel accelereaza trenul la iesire din statie cand stie ca are limitare de 80 km/h peste macaze, si atlfel cand poate sa accelereze pana la 120 din start. La fel cu intrarile in gara. Daca enumeram trenuri: nu stiu trenurile de marfa ce viteze au acolo, dar si ele pot fi trasate cu viteze mai mari. Sau altfel spus, daca M500 e proiectat pentru 120 km/h, asta trebuie sa pui. Punct. PS: dupa cum am vazut pozele, nu par a fi macaze cu viteza sporita, din pacate |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi Iun 15, 2017 12:04 pm | |
| - Sabik a scris:
- Sau altfel spus, daca M500 e proiectat pentru 120 km/h, asta trebuie sa pui. Punct.
Pare just. Oricum din toate magistralele principale M500 cred ca se tine cel mai bine cu portiuni bune de peste 100 km/h. Adica din cele care n-au suferit modernizari. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi Iun 15, 2017 3:55 pm | |
| Eu i=am intrebat pe cei de la infra cat costa un schimbator de cale cu viteza sporita gen 80 dar nu mi-au mai raspuns Daca s-ar scoate toate restrictiile si s=ar pune macazuri cu viteza sporita la fel ca VS liniei s=ar castiga lejer zeci de minute |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi Iun 15, 2017 9:08 pm | |
| Adrian, cred ca pretul unui schimbator cu viteza sporita in abatere il poti afla mai usor de pe santierele culoarului pe langa care treci.Un schimbator normal care se introduce astazi pe retea (R=300 m,v = 40 km/h,traverse beton) costa in jur de 60.000 euro.Ca sa introduci schimbatoare cu viteza sporita pe retea trebuie intai sa se vrea, apoi sa fie bani deoarece trebuie inlocuite toate aparatele de cale de pe un capat de statie ( 4-6 buc ) si nu in ultimul rand sa permita terenul, adica distanta intre semnalele de iesire/intare, pozitia curbelor in raport cu viitoarele schimbatoare,treceri la nivel,etc. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi Iun 15, 2017 10:35 pm | |
| - DAS 2011 a scris:
- Adrian, cred ca pretul unui schimbator cu viteza sporita in abatere il poti afla mai usor de pe santierele culoarului pe langa care treci.Un schimbator normal care se introduce astazi pe retea (R=300 m,v = 40 km/h,traverse beton) costa in jur de 60.000 euro.Ca sa introduci schimbatoare cu viteza sporita pe retea trebuie intai sa se vrea, apoi sa fie bani deoarece trebuie inlocuite toate aparatele de cale de pe un capat de statie ( 4-6 buc ) si nu in ultimul rand sa permita terenul, adica distanta intre semnalele de iesire/intare, pozitia curbelor in raport cu viitoarele schimbatoare,treceri la nivel,etc.
Banii parca sunt la CFR SA au avut 100 mil de euro profit acuma nu stiu daca nu se intorc in bugetul national Situatia e tragica pe teren cred ca jumate din restrictii sunt din cauza aparatelor de cale |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi Iun 15, 2017 10:59 pm | |
| Au fost 100 mil.lei nu euro, cu siguranta un profit contabil deoarece este TUI neincasat si multe datorii de platit. O lucrare despre care vorbim cred ca depaseste 1 mil euro pe un capat de statie ( include refacerea terasamentului, santuri, schimbatorii sudati,piatra noua ) este lucrare de investitii iar banii vin de la bugetul de stat.Parerea mea personala este ca schimbatorii cu viteza sporita in abatere sunt mai utili in statiile unde se trece de pe linie dubla pe linie simpla, acolo jumatate din trenuri folosesc abaterea. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi Iun 15, 2017 11:06 pm | |
| - DAS 2011 a scris:
- Au fost 100 mil.lei nu euro, cu siguranta un profit contabil deoarece este TUI neincasat si multe datorii de platit. O lucrare despre care vorbim cred ca depaseste 1 mil euro pe un capat de statie ( include refacerea terasamentului, santuri, schimbatorii sudati,piatra noua ) este lucrare de investitii iar banii vin de la bugetul de stat.Parerea mea personala este ca schimbatorii cu viteza sporita in abatere sunt mai utili in statiile unde se trece de pe linie dubla pe linie simpla, acolo jumatate din trenuri folosesc abaterea.
Da pe M202 ar fi necesare schimbatoare cu viteza de 80 la Lunca Budieni unde e cu 15 km/h si la Copacioasa acolo in sezon 1821/1822 pierd minute bune |
| | | Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4788 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Vin Iun 16, 2017 2:44 pm | |
| http://vrancea24.ro/cfr-amendata-de-directia-de-cultura-vrancea-pentru-modul-care-arata-monumentul-istoric-gara-marasesti/
Nu mai vorbim de cum arata linia de la Marasesti pana la Ploiesti... |
| | | Vale_ntin
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4668 Data de inscriere : 11/08/2012
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Sam Iun 17, 2017 5:00 am | |
| - Capsuneanu a scris:
- http://vrancea24.ro/cfr-amendata-de-directia-de-cultura-vrancea-pentru-modul-care-arata-monumentul-istoric-gara-marasesti/
Nu mai vorbim de cum arata linia de la Marasesti pana la Ploiesti... Cu amenzi, de fapt iei din salariile oamenilor care lucrează, materialului rulant etc. Da, este corect să faci asta, dar, domnii directori din CFR, au căutat fonduri europene pentru investiții? Plus că, dacă sunt clădiri istorice ar trebui predate Ministerului Culturii. Dar, ajung la căldurică, îi doare undeva și pe ăia și pe ăilalți. WizzAir este o companie bazată pe investiții europene, BlueAir la fel. De ce nu putem căuta fonduri pentru turism mai ales în zona asta. Da, văd că vorbim de dormit la cușetă, păi nu se compară cu o noapte la hotel. Călătoria cu trenul trebuie inclusă în MasterPlan. Așa cum trebuie autostradă București-Galați-Iași, aeroport Galați-Brăila, pod peste Dunăre Galați-Brăila (în Budapesta sunt șase poduri, cred, cu Dunărea mai îngustă. Eveniment de turism, să te anunțe cineva că la ora 2:20 din noapte poți poza din tren Crucea de pe Caraiman. . Poate fi făcută și la cursele de linie, nu doar de turism. Personalul să fie bine plătit și pregătit. . |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Sam Iun 17, 2017 2:51 pm | |
| - Adrian78 a scris:
Banii parca sunt la CFR SA au avut 100 mil de euro profit acuma nu stiu daca nu se intorc in bugetul national Situatia e tragica pe teren cred ca jumate din restrictii sunt din cauza aparatelor de cale Pai doar pentru faptul ca au avut profitul asta(daca chiar l-au avut) in timp ce largi portiuni din retea sunt in stare jalnica ar trebui acuzati de subminarea economiei natioanle, cum era pe vremuri...la actuala stare a retelei e o crima sa te lauzi cu profit in timp ce nu investesti in intretinere..la 1 mil pe km, cam cat costa la sarbi reparatia, ar fi 100 km/h readusi la starea initiala.... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Sam Iun 17, 2017 3:03 pm | |
| - alliens a scris:
- Adrian78 a scris:
Banii parca sunt la CFR SA au avut 100 mil de euro profit acuma nu stiu daca nu se intorc in bugetul national Situatia e tragica pe teren cred ca jumate din restrictii sunt din cauza aparatelor de cale
Pai doar pentru faptul ca au avut profitul asta(daca chiar l-au avut) in timp ce largi portiuni din retea sunt in stare jalnica ar trebui acuzati de subminarea economiei natioanle, cum era pe vremuri...la actuala stare a retelei e o crima sa te lauzi cu profit in timp ce nu investesti in intretinere..la 1 mil pe km, cam cat costa la sarbi reparatia, ar fi 100 km/h readusi la starea initiala.... Da CFR a facut niste artificii a inchiriat niste sectii acolo s-au facut restructurari si ele au revenit la CFR inapoi cu un minim de salariati si fara a cheltui bani pe salarii din disponibilizari Profitul ala probabil e aratat in fata probabil ca niste directorasi sa isi ia niste bonusuri cand pe alta parte ei investesc sume minime venite de la buget |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Sam Iun 17, 2017 4:00 pm | |
| Refacţia unui km de linie costă cam 1 milion de euro. Un macaz costă vreo 80.000 euro. O instalaţie BAT se duce spre 100.000 euro. La asta se mai adaugă plata câtorva zeci de mii de salariaţi (pentru că fiecare tronson de linie e zilnic luat la picior de un angajat CFR... faceţi voi calculul cât personal trebuie numai pentru asta), utilităţi, datorii istorice... din profitul ăla de 100 milioane de euro nu faci nimic. În plus, conform legii, 90% din profitul companiilor de stat se varsă la bugetul de stat: http://www.zf.ro/politica/firmele-cu-capital-de-stat-vor-plati-la-buget-90-din-profitul-net-pe-2016-16134980 Rămân 10 milioane euro disponibili pentru investiţii... _________________ :TTT:
|
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum Iun 18, 2017 3:53 pm | |
| pai asta e problema, profitul ala nu trebuia sa existe, banii trebuiau investiti in mentenanta....totusi pe la sarbi RZD a lucrat la 1 mil de euro km de linie simpla pe unele sectiuni , probabil nu a intrat acolo si BAT sau macaze, totusi restul lucrarilor le-au facut pentru a readuce linia la viteza proiectata de 120 km/h |
| | | Theo A.
Numarul mesajelor : 206 Reputatie : 3120 Data de inscriere : 30/11/2016
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum Iun 18, 2017 4:08 pm | |
| Daca M 500 linia ar fi aptă de 120 km\h ar fi mare lucru, un tren Express ca 10659 ar face până la Suceava 4h:30. Nu inteleg de ce trenurile nu merg intre Ploiești si București cu 150-160km\h, asa cei 60 de km s ar face in 30 minute, ar mai scădea timpii , cum este între București si Ciulnița 109km in 55 minute si se merge cu 140-150 si in unele zone/statii sunt restricții nu se merge cu 150. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum Iun 18, 2017 7:20 pm | |
| Serbia nu e în UE. La noi nu se poate lucra fără studiu de fezabilitate şi fără Consultant, iar lucrarea trebuie să fie conformă cu STI-urile, nu cu normele GOST sau fişele OSJD. În plus, în România eşti obligat să respecţi o anumită legislaţie privind protecţia muncii, salariul minim e mai mare, iar exproprieri nu poţi să mai faci ca pe vremea lu' To'arăşu'. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani | |
| |
| | | | M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |