Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8363 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 19 Feb 2012, 14:01
Trebuie sa recunosc, Gara Suceava este foarte frumoasa desi este veche dar renovata.
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8412 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 19 Feb 2012, 14:43
Cite schimbari in numai citiva ani, si nu neaparat in bine. Se observa totodata "mina maestrului" (in celelalte poze, din link) - fara incadrari strimbe, expuneri anapoda, obiecte interpuse, etc.
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6955 Data de inscriere : 12/02/2009
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Vin 24 Feb 2012, 01:10
Cum e să străbați iarna cu un Tren InterRegio pe ruta Suceava – București Nord?, [12 februarie 2012]
Se întâmplă în România, în fiecare zi, în fiecare an… Prezint exemplul meu de data aceasta pentru a nu fi acuzat de (co)nspirație sau neîncredere. Iarna a venit pe tărâmul temperat al României, tărâm care este supus unor veri caniculare și ierni foarte geroase. S-a nimerit ca semestrul II la facultate să înceapă în mijlocul ”iernii grele” de la acest început de 2012. Hai să vedem cum am reușit să ajung din județul Suceava tocmai în București.
”Tocmai”… pare puțin, 433 de kilometri… Însă în condițiile în care stratul de zăpadă din zona Magistralei 500, Vicșani – București Nord, a depășit constant 40-50 de centimetri, iar pe alocuri s-au găsit zone viscolite de zăpadă de până la 2 metri, iată că transporturile – fie ele rutiere sau feroviare – singurele accesibile între Suceava și București, au fost afectate într-o foarte mare măsură.
Am ales să călătoresc cu trenul, alături de aproape alți 500 de călători aflați în Trenul InterRegio 1652, Suceava Nord – București Nord. Am plecat la ora stabilită din nodul feroviar Dolhasca și am ajuns la ora stabilită în București Nord! Am circulat cu 100-120 de km/h între Dolhasca și Adjud (km 407 – km 244) și între Ploiești Sud și București Nord (km 59 – km 0). Cu excepția unor gâtuiri în zona Focșaniului și a Buzăului cu restricții rușinoase de 30 sau 50 km/h, viteza comercială pentru cei 43 de lei la preț redus (sau 86 la preț întreg), pentru cei 407 km ori pentru cele 6 ore și 19 de minute a fost de 64 de km/h.
În condiții de căldură, ambient civilizat, acces la restaurant, siguranță deplină, posibilitate de conectare a laptopului la priză, trenul a reprezentat și va reprezenta pentru mine câștigătorul ca transportator pe ruta Suceava – București. Recunosc, uneori am ales să circul și cu autocarul din singurul considerent că pe această rută (una dintre cele mai profitabile din România), sunt doar 5 perechi de trenuri InterRegio și 2 perechi de trenuri InterCity, iar orele pe care sunt plasate acestea nu-mi oferă o legătură eficientă din Dolhasca spre Fălticeni.
Și-atunci, dragii mei colegi pasionați de trenuri, transmiteți mai departe ideea și țineți minte că în calea ferată, un Breaking News al unui ”tren al groazei” datorat de incompetența și neimplicarea unora de a dispune patrularea cu plugurile încă de la așezarea unui strat de 10-20 de cm de zăpadă (informație transmisă regulat și în timp util de Institutul Național de Meteorologie și Hidrologie), pălește în fața sutelor de mii de călători care circulă lunar pe Căile Ferate Române! La aterizările aeronavelor se aplaudă… ce-ar fi ca și noi, în călătoriile noastre, să spunem măcar un simplu ”Mulțumesc!” omului de pe locomotivă sau să salutăm respectuos oamenii din stații care se îngrijesc de bunul mers al trenurilor?!
bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6200 Data de inscriere : 16/11/2009
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 26 Feb 2012, 21:01
Suceava-Brasov e tot 43 lei redus si face 8h 25min.
iuli.hard
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 30 Localizare : Onesti Reputatie : 5531 Data de inscriere : 31/08/2010
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Lun 26 Mar 2012, 10:36
bogdan srl a scris:
Suceava-Brasov e tot 43 lei redus si face 8h 25min.
OFF : Nu e chiar ok diferenta dintre "Student cu cupoane " si "Bilet elev" , mi se pare absurd ca o reducere sa difere !
ON :
Intrare in abatere -ADJUD- linia 4 https://www.youtube.com/watch?v=OLaJzj9QJdg
IR 1656 Bacau-Marasesti in viteza https://www.youtube.com/watch?v=qVkYT_W7mdw
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5409 Data de inscriere : 03/11/2011
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 08 Apr 2012, 17:02
prea multe trenuri bucuresi nord-sv!merg goale !o parte ar trebui redirijate spre piatra neamt si iasi.ar trebui sa raman 2 perechi bucuresti nord-sv si una bucuresti nord-vatra dornei bai.
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6955 Data de inscriere : 12/02/2009
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 08 Apr 2012, 17:10
manuela a scris:
prea multe trenuri bucuresi nord-sv!merg goale !o parte ar trebui redirijate spre piatra neamt si iasi.ar trebui sa raman 2 perechi bucuresti nord-sv si una bucuresti nord-vatra dornei bai.
De unde această concluzie? Dacă atunci când ai stat să le urmărești gradul de umplere probabil că erau puțini călători, nu înseamnă că circulația lor este în zadar. Sunt momente când sunt fluxuri mai mari sau mici de călători, dar asta nu înseamnă să anulezi trenuri. Și acei călători puțini care mai aleg trenul, se vor orienta către alte moduri de transport. Ori noi nu ne dorim asta.
Sunt 5 trenuri InterRegio spre Suceava, unul cu grupă pentru Piatra Neamț și unul pentru Botoșani, iar unul care circulă până la Vatra Dornei Băi. Botoșani și Piatra Neamț nu dețin revizie de vagoane de călători așa cum are Suceava, motiv cu care se mai pot executa reparații, revizii și *urățenie la vagoanele care au ca finală destinație localitățile menționate anterior.
Aș fi propus altceva: trenuri din 2 în 2 ore din și spre Suceava, iar desființarea autogării Obor, unde există și 5-6 curse către Suceava, ar fi o chestiune de timp.
cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7009 Data de inscriere : 25/04/2010
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 08 Apr 2012, 18:29
manuela a scris:
prea multe trenuri bucuresi nord-sv!merg goale !o parte ar trebui redirijate spre piatra neamt si iasi.ar trebui sa raman 2 perechi bucuresti nord-sv si una bucuresti nord-vatra dornei bai.
Piatra neamt abia mai gareaza 2 trenuri, linia 1 e restrictionata si acum ea se numeste directa fiindca linia 2 e inchisa ( normal directa), linia 2 e scoasa, 4 e in curs de a fi scoasa, 5 e marfuri si 6 parca mai merge si aia, astea fiind folosite, deci nici nu ai unde gara trenul, singura solutie e sa trimita trenurile la bicaz dar vad ca in loc sa le trimita le opresc la piatra neamt, si grupa de bicaz a lui 1651/1652 deja au limitat-o. eu unul nu pot sa inteleg de ce atata stres, trage trenul la 1, arunga locomotiva la celalalt capat de tren pe la linia 5 sau 6, apoi trage trenul la un capt de gara, impinge-l pe o linie moarta, la plecare scoate-l iar si baga-l la 1...ce sa mai, cata motorina mananca locomotivele alea mai bine le-ar trimite la Bicaz pe toate... Bicaz la o adica gareaza 3 trenuri fara grija si mai raman 2 linii pentru marfuri... . Ca idee, azi dimineata la 1652 era ceva lume la tren in Bacau si in grupa de Neamt la fel erau calatori.
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8363 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 08 Apr 2012, 22:27
Este o greseala sa pui doua trenuri spre Piatra Neamt la un interval de 2 ore. Mai bine unul dimineata sau noaptea si altul ziua.
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6955 Data de inscriere : 12/02/2009
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 08 Apr 2012, 22:29
razvan - trenuri a scris:
Este o greseala sa pui doua trenuri spre Piatra Neamt la un interval de 2 ore. Mai bine unul dimineata sau noaptea si altul ziua.
Cine a zis că vrea tren din 2 în 2 ore către Piatra Neamț?
basa
Numarul mesajelor : 65 Varsta : 26 Localizare : Pascani , M500 Reputatie : 4833 Data de inscriere : 04/11/2011
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 08 Apr 2012, 23:10
Triajul Pascani:
Scuzati calitatea pt. ca era seara!
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 08 Apr 2012, 23:50
Singurul tren inutil spre Suceava este IC 551/554. De fapt, el are clienţi strict pentru că lumnea e obişnuită ca 382/383 să nu aibă vagoane de clasă (deşi are), iar 382/383 cam întârzie... şi îl mai întârzie şi CFR-ul. O singură dată am mers cu el... după 40 de minute de stat în Gara de Nord - deci sosise la timp - au expediat IR 1655 spre Bacău (chiar, ce rost mai are un tren doar Bucureşti-Bacău, pus între două trenuri de Suceava?!) şi la încă 10 minute după aia au dat drumul şi la 382. Aici ar fi trebuit ca vagoanele de pe 1655 să fie puse pe 382 şi să dispară măcar 1655 din peisaj, dacă nu şi IC-ul.
_________________ :TTT:
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6955 Data de inscriere : 12/02/2009
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 08 Apr 2012, 23:56
Dr2005 a scris:
Singurul tren inutil spre Suceava este IC 551/554. De fapt, el are clienţi strict pentru că lumnea e obişnuită ca 382/383 să nu aibă vagoane de clasă (deşi are), iar 382/383 cam întârzie... şi îl mai întârzie şi CFR-ul. O singură dată am mers cu el... după 40 de minute de stat în Gara de Nord - deci sosise la timp - au expediat IR 1655 spre Bacău (chiar, ce rost mai are un tren doar Bucureşti-Bacău, pus între două trenuri de Suceava?!) şi la încă 10 minute după aia au dat drumul şi la 382. Aici ar fi trebuit ca vagoanele de pe 1655 să fie puse pe 382 şi să dispară măcar 1655 din peisaj, dacă nu şi IC-ul.
Trase pentru mecanici, revizii pentru revizori... de astea ai uitat, Dragoș?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Lun 09 Apr 2012, 00:04
Nu.... da' totuşi, înainte exista argumentul că mulţi călători sunt ceferişti. Acum, că nu mai există autorizaţii... mă gândeam că nu o să lase trenul în circulaţie doar ca să aibă mecanicul şi naşii pe unde să lucreze. Mai bine i-ar trimite pe Constanţa (că sunt de BC, deci, probabil, sunt autorizaţi şi pe acolo).
_________________ :TTT:
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5409 Data de inscriere : 03/11/2011
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Lun 09 Apr 2012, 12:11
mishu88 a scris:
manuela a scris:
prea multe trenuri bucuresi nord-sv!merg goale !o parte ar trebui redirijate spre piatra neamt si iasi.ar trebui sa raman 2 perechi bucuresti nord-sv si una bucuresti nord-vatra dornei bai.
De unde această concluzie? Dacă atunci când ai stat să le urmărești gradul de umplere probabil că erau puțini călători, nu înseamnă că circulația lor este în zadar. Sunt momente când sunt fluxuri mai mari sau mici de călători, dar asta nu înseamnă să anulezi trenuri. Și acei călători puțini care mai aleg trenul, se vor orienta către alte moduri de transport. Ori noi nu ne dorim asta.
Sunt 5 trenuri InterRegio spre Suceava, unul cu grupă pentru Piatra Neamț și unul pentru Botoșani, iar unul care circulă până la Vatra Dornei Băi. Botoșani și Piatra Neamț nu dețin revizie de vagoane de călători așa cum are Suceava, motiv cu care se mai pot executa reparații, revizii și *urățenie la vagoanele care au ca finală destinație localitățile menționate anterior.
Aș fi propus altceva: trenuri din 2 în 2 ore din și spre Suceava, iar desființarea autogării Obor, unde există și 5-6 curse către Suceava, ar fi o chestiune de timp.
extraordinar draga,vrei din 2 in 2 ore la suceava!din cate stiam,oficial pe locul 3 ca si rentabilitate a fost ruta bucuresti nord-iasi .deci ar fi mai nimerit din 2 in 2 pentru aceasta ruta fie ea si prin pascani sau varianta pascani.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani
M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani