Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8389 Data de inscriere : 03/09/2010
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Lun 28 Mar 2011, 16:30
Restrictii din BAR pt M 500 Ploiesti Sud-Valea Calugareasca 60+100-69+800 cu 70 firul 1 si 2 Valea Calugareasca linia 2 directa 70+975-71+025 cu 30 peste sch nr.50 firul 2 Sahateni linia 2 directa cap Y 100+950-101+200 cu 30 firul 2 Buzau sectiunile 4R si 034 ,linia 3 directa cap Y 129+300-129+400 cu 30 firul 1 Marasesti linia 2 directa cap Y intre sch 8 si semnalul YAF 219+450-219+500 cu 30 (statie paralelogram) firul 1 Marasesti linia 3 directa cap Y intre sch 4 si semnalul YA 219+450-219+500cu 30 firul 2 Marasesti Padureni 223+200-223+400 cu 15 firul 1 si 2 Pufesti Adjud si linia 3 directa din st Adjud GR Tranzit Cap X Y 240+650-242+100 cu 70 si 242+100-244+750 cu 30 firul 1 Adjud GR Tranzit linia 2 directa cap X Y 243+050-244+750 cu 30 firul 2 Adjud Sascut 243+930-257+650 cu 80 firul 2 cu inductor de 2000 Hz Bacau liniile 1 2 directe 301+660-301+710 cu 30 firul 1 si 2 Mircesti liniile 3 si 4 directe 360+550-361+800 cu 70 firul 1 si 2 Suceava Nord Darmanesti 449+335-457+578 cu 70 firul 1
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6959 Data de inscriere : 12/02/2009
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Lun 28 Mar 2011, 16:33
MariusD a scris:
Restrictii din BAR pt M 500
Mulţumim pentru completare, Marius! Cine are carte, are parte!
alexandruh
Numarul mesajelor : 132 Varsta : 31 Localizare : Iasi Reputatie : 5261 Data de inscriere : 04/12/2010
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 03 Apr 2011, 23:30
Pe M500
Locomotiva lui R382 : Spre Bacau :
Axwell21
Numarul mesajelor : 185 Varsta : 32 Localizare : Targoviste Reputatie : 5506 Data de inscriere : 10/05/2010
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Lun 04 Apr 2011, 21:01
Superbe pozele, alexandruh! Felicitari!
VeV
Numarul mesajelor : 150 Varsta : 26 Localizare : Bacau Reputatie : 5464 Data de inscriere : 05/06/2010
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Lun 04 Apr 2011, 21:35
Unde-s făcute?
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Lun 04 Apr 2011, 21:43
Salutare, daca aveti sau puteti face poze in complexul feroviar Marasesti (in special cap X zona triunghului 500-704-racord), podul peste canal dar si linia spre Panciu, v-as fi recunoscator ! Postati-le pe forum, pe vremuri stateau marfarele "la coada" sa intre in Marasesti...blocul si marfarul, blocul si marfarul (sau mai corect sectorul de bloc si marfarul)...asa s-a circulat...un tren la maxim 15 minute, 24/24...una din 2 halte cu linii abatute avea marfar asteptand incrucisare cu tren de calatori...ce vremuri...se transporta de la/dinspre rusi marfa la greu...
cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9363 Data de inscriere : 20/08/2008
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Lun 04 Apr 2011, 22:32
Prin ce an, Dragos?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
alexandruh
Numarul mesajelor : 132 Varsta : 31 Localizare : Iasi Reputatie : 5261 Data de inscriere : 04/12/2010
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Lun 04 Apr 2011, 22:46
VeV a scris:
Unde-s făcute?
Stolniceni, prima statie din pascani triaj spre roman/bacau
Axwell21 a scris:
Superbe pozele, alexandruh! Felicitari!
Multumesc axwell :d
cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7013 Data de inscriere : 25/04/2010
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Mar 05 Apr 2011, 08:34
Cateva cadre din weekend-ul trecut, prinse pe M500:
Mai am o serie de la intoarcere si inca vreo cateva poze tot din ziua cand le-am facut pe astea. Dupa ce le urc pe flickr le voi posta si pe alea. Salve!
adycfrbucuresti
Numarul mesajelor : 119 Varsta : 32 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5189 Data de inscriere : 26/01/2011
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Mar 05 Apr 2011, 22:50
Ce rezolutie au pozele postate de tine aici Edward?
cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7013 Data de inscriere : 25/04/2010
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Mier 06 Apr 2011, 08:06
Aici 800*600.Pe STFP le am la rezolutie originala, 4000*3000 iar pe flickr vor aparea la 1024*768.
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 10 Apr 2011, 15:05
cortexedge a scris:
Prin ce an, Dragos?
Anii 85-90
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6959 Data de inscriere : 12/02/2009
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Mier 13 Apr 2011, 10:11
2 aprilie 2011 = Activitate FeRoviaRă nocturnă în Pașcani
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6641 Data de inscriere : 10/07/2010
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Vin 29 Apr 2011, 01:39
Dupa cum probabil stiti, un coleg coforumist a inceput un proiect pe care personal il apreciez in mod deosebit, scanand diverse editii de MT vechi. Un update recent arata niste editii interbelice, 1939/40 si din timpul razboiului, 1943/44. La o mica studiere, m-a luat groaza. Iata ce gasim in 1939 la tabela 500 (pe atunci denumita 81): RM 83 (probabil Malaxa 1000): Buc N 9.10- Ploiesti S 9.51/9.52-Buzau 10.38 128 km in 88 min. R51 " Stefan cel Mare" Buc N 9.40-Ploiesti S 10.32/10.34-Buzau 11.27/11.36 (probabil realimentare cu apa)-Ramnicu Sarat 12.02/12.03-Focsani 12.33/12.35 s.a.m.d. Neexistand mentiunea M, nu este vorba de un automotor, ci tractiunea e facuta fie de o aburoasa (cel mai probabil), fie de dieselul dublu 241. Insa greu de crezut, 241 operand mai ales spre Brasov.
Acu' stiu ca m-am mai plans eu in trecut de cum se degradeaza infrastructura, dar nu ma asteptam ca in urma cu 72 de ani, cand bunica-mea, Dumnezeu s-o ierte, avea 16 ani, si inainte de al 2-lea razboi mondial, timpii de mers sa fie superiori unui Intercity actual. CUM ESTE POSIBIL ASA CEVA?????????????sincer, acum as fi vrut sa avem in lista de emoticonuri unul care se da cu capul de zid, pentru ca imi exprima perfect starea actuala.
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6959 Data de inscriere : 12/02/2009
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Mar 03 Mai 2011, 13:06
23 aprilie 2011 = Activitate FeRoviaRă nocturnă în Gara Paşcani
Ca fiecare dintre noi, am vrut să petrec sărbătorile de Paşte acasă, în sânul familiei. Disputa interioară între spiritul cald din jurul tatălui şi a mamei, a fraţilor şi a animăluţelor de pe lângă casă a concurat serios şi de această dată cu mângâierile iubitei din Bucureşti, dar când cele două instanţe nu pot fi prezente lângă mine în acelaşi timp, am ales Fălticeniul... de data aceasta.
Trecând peste sentimente, mai greu, aşa cum trenul trece peste şine fără regrete pentru a-şi duce la destinaţie marfa sau călătorii, vă prezint un clip feroviar în care negrul este nuanţa dominantă. Nu, nu e un film horror (le urăsc!!!), ci este o activitate FeRoviaRă nocturnă filmată între orele 3 şi 4 dimineaţa, în ajunul Sfintelor Paşti. (şi da, dragii mei, se scrie şi PAŞTE, şi PAŞTI, regulă stabilită şi restabilită de răposatul Pruteanu, cu a sa „Doar o vorbă săţ-i mai spun!”)
Prima secvenţă a conţinutului cuprinde plecarea Trenului Accelerat 1653, Bucureşti Nord – Vatra Dornei, cu un tren de 15 vagoane!! (2 vagoane de dormit, 2 vagoane cuşetă, 11 vagoane de călători), în timp ce goarna locomotivei rămăsese blocată timp de vreo câteva secunde la plecarea locomotivei de pe loc. Revizia vizuală, tactilă şi auditivă a unor vagoane de călători pe timp de noapte poate fi observată în secundele ce urmează. Fie noapte, fie zi, domnii revizori îşi fac treaba cu respect, numai admiraţie am pentru dânşii.
În a doua parte a clipului, un LDH în stare rece de pe linia 1 a gării era luat în primire de echipa de manevră. Pompa de preungere se distingea clar în liniştea nopţii, în timp ce pornirea agilă a motorului Sulzer de 1250 de cai putere scotea câteva grame de fum gros pe coşul de evacuare a locomotivei. Spectacolul nu se termina aici, refuzul unei transmisii hidraulice sã cupleze pe direcţia ÎNAPOI a fost anihilat rapid şi cu succes de intervenţia promtã a unui mecanic de locomotivã pasionat de utilajul pe care lucrează.
În ultima parte a clipului, liniştea nopţii este spartă grosolan de scârţâitul frânei de automotor Regiotrans X4500. De fapt, de două automotoare Regiotrans, ambele venite de la Tîrgu-Neamţ, unul cu destinaţie Tîrgu-Neamţ, iar celălalt – localitatea mea de baştină, Fălticeni.
Vă mulţumesc pentru atenţie şi vă spun, cu dragă inimă, Hristos a Înviat!
Continut sponsorizat
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani
M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani