Numarul mesajelor : 319 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti/Suceava Reputatie : 5901 Data de inscriere : 27/08/2009
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Lun 06 Feb 2012, 22:44
Felicitari pentru reportaj.Totusi fiind 3 decembrie,inca erau personale, accelerate si rapide. Sa faci un reportaj vara.Sa vezi atunci intre 6-8.30 cum vin pe rand.bucuresti,mangalia,brasov,pascani+ cele prezentate de tine.. E paraul Scheia-nu e rau, si nu e nici Valea Scheii. Dumnezeule ce vagoane au pus pe Cacica.Eu sunt chiar din Cacica si NU NU NU se merita asemenea vagon pentru ciorile din Humoreni.(Partesti hc). Eu faceam naveta pe niste vagoane ordinare Brasov-Suceava si uite ce vagon pun ei spre Cacica. Dumnezeule! :shock: :shock: :shock: :shock:
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6390 Data de inscriere : 16/09/2011
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Lun 06 Feb 2012, 22:54
La un momendat apare in filmulet o locomotiva cu ambele pantografe ridicate din ce auza avea ambele pantografe ridicate?
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6956 Data de inscriere : 12/02/2009
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Mar 07 Feb 2012, 00:17
nenuandrei a scris:
La un momendat apare in filmulet o locomotiva cu ambele pantografe ridicate din ce auza avea ambele pantografe ridicate?
Se recomandă folosirea primului pantograf pentru c*u*rățirea liniei de contact de gheață, zăpadă, chiciură etc. pentru ca cel de-al doilea pantograf să aibă un contact cât mai perfect cu linia de înaltă tensiune. Însă în dimineața aceea, catenara nu prezenta niciun motiv din cele amintite...
ionutz85 a scris:
Felicitari pentru reportaj.Totusi fiind 3 decembrie,inca erau personale, accelerate si rapide. Sa faci un reportaj vara.Sa vezi atunci intre 6-8.30 cum vin pe rand.bucuresti,mangalia,brasov,pascani+ cele prezentate de tine.. E paraul Scheia-nu e rau, si nu e nici Valea Scheii. Dumnezeule ce vagoane au pus pe Cacica.Eu sunt chiar din Cacica si NU NU NU se merita asemenea vagon pentru ciorile din Humoreni.(Partesti hc). Eu faceam naveta pe niste vagoane ordinare Brasov-Suceava si uite ce vagon pun ei spre Cacica. Dumnezeule! :shock: :shock: :shock: :shock:
Mulțumesc, Ionuț! Am făcut reportaje și vara, și primăvara, și toamna. Am fost recent cu mașina pe Bulevardul Academician ”Vasile Grecu” și când am traversat cândva știutul de mine pârâu Șcheia, acum e trecut ca ”Valea Șcheii”... Și eu îl știam ca simplu ”Șcheia”.
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6390 Data de inscriere : 16/09/2011
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Mar 07 Feb 2012, 00:27
mishu88 multumesc de informatie
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6956 Data de inscriere : 12/02/2009
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Mier 08 Feb 2012, 19:38
nenuandrei a scris:
mishu88 multumesc de informatie
Cu drag!
@-27 ⁰C, Trenuri înghețate în Gara Suceava Burdujeni, [8 februarie 2012]
Iarna lui 2012 cu siguranță este una dintre cele mai grele din ultima decadă datorită caracterului brusc al instaurării zăpezii și a gerului peste România și Estul Europei. Temperatura aerului care se înregistra dimineață era în jurul valorii de -27 de grade, însă, atunci când Trenul InterRegio Iași -- Timișoara a intrat în Gara Suceava Burdujeni, datorită curenților de aer care s-au format, temperatura resimțită de cei câțiva omuleți din Gara Suceava Burdujeni era cu mult sub -35 de grade Celsius.
În fine, totuși activitatea FeRoviaRă trebuie să continue, călătorii să circule și oamenii să-și câștige pâinea. Însă este o pâine câștigată cu sacrificiu, risc și efectiv - chin. Elemente negative care se regăsesc în fiecare meserie, firește.
Și așa, ora 8, ora în care liniile Gării Suceava Burdujeni sunt ocupate în proporție de 100%, începea să se simtă prin sosirea de la Timișoara a Trenului InterRegio 1838. Acesta vine tractat fără întârziere cu locomotiva EA-666. Un moment mai târziu, apare și Trenul Regio 5601, Iași -- Suceava Nord, având la tracțiune pe locomotiva electrică Bo-Bo 78 (!!!). Aștept dinspre Nord să sosească Trenul InterRegio 1652, Suceava Nord -- București Nord, dar aflu de la un revizor de vagoane că s-a defectat locomotiva și plecarea acestuia este, firește, întârziată. După câteva zeci de minute, se așează și rama electrică Z6300 pe linia 3 ca tren Regio către Câmpulung Moldovenesc, în timp ce o locomotivă diesel-electrică 060-DA a CFR Marfă își face simțită prezența pe una dintre liniile de marfă. În cele din urmă, cu o întârziere de câteva minute, apare și Trenul InterRegio 1833, Iași -- Timișoara Nord.
Probabil că zăpada ce se vede zvânturată de ultimul tren este un efect interesant, apreciat, poate chiar și fascinant. Însă "curentul" de aer cu care a venit acel tren n-o să-l uit pân` când `oi muri! Pe moment am încremenit, o amețeală puternică m-a cuprins, picioarele aflate în echilibru termic cu zăpada și buzele devenite cenușii cu fire de salivă devenite ațe albe de zăpadă m-au convins să înaintez către holul gării să mă apropii de orice sursă de căldură pentru a-mi reveni.
Nu-i de stat de filmat trenuri! Dar oamenii de la calea ferată oare cum rezistă...? Haideți să vedem în clipul următor!
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6956 Data de inscriere : 12/02/2009
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi 09 Feb 2012, 14:05
@-15 ⁰C, Trenuri în Gara Suceava Burdujeni, [31 ianuarie 2012]
Vacanța dintre semestre de la facultate mi-a priit foarte bine, dar nu în sensul acela de timp petrecut în spiritul odihnei și al relaxării. Onor tatălui meu mecanic la Suceava, am avut ocazia să-l însoțesc câteva dimineți – cumplit de geroase, ce-i drept – pentru a mai înghiți puțin fum, pentru a vedea cum acul de la vitezometru crește și pentru a simți cum toarce motorul Diesel Maybach al locomotivei LDH45.
Și așa Gara Suceava Burdujeni apare înregistrată din perspectiva mecanicului de locomotivă care urmărește cu atenție semnalele luminoase ori care are grijă de manevrele în sine. Marfa ca marfa, pe când trenurile de călători erau cam puține. Pe linia 3 s-a format Trenul InterRegio 1750, Suceava – Brașov, iar pe linia 1 – locomotiva Caterpillar portocalie cu unul dintre cele mai din urmă trenuri care acum nu mai există: Regio Putna – Suceava.
În fine, depășit total de hotărârea celor mai în măsură să știe ce-i mai bine pentru noi, totuși închei momentul video cu o frumoasă locomotivă diesel-electrică 060-DA vopsită în schemă Rompetrol, acum proprietate a GFR. Între noi fie vorba, aceste mașini care au făcut serviciu la malul Mării Negre în interiorul Rafinăriei PetroMidia sau pe relația Midia Năvodari – Dorobanțu – Fetești arată excepțional, cei de la GFR frecându-și mâinile cu bucurie văzând starea acestora.
Mulțumesc pentru vizionare!
Ultima editare efectuata de catre mishu88 in Joi 09 Feb 2012, 19:28, editata de 1 ori
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi 09 Feb 2012, 15:09
,,Locomotiva Alstom" n-are nicio treabă cu Alstom... în colaborare cu Alstom s-au modernizat la Faur primele 82-uri, care au primit şi transmisie hidraulică nouă. Locomotiva din poză e reparată capital la Remarul 16 Februarie Cluj, primind motor Caterpillar acolo (ca şi primele 82-uri refăcute la Faur), dar transmisia hidraulică e tot cea veche.
_________________ :TTT:
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi 09 Feb 2012, 15:24
Chiar ca arata impecabil fostul Sulzer de la Rompetrol. Combinatia de culori e reusita.
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6956 Data de inscriere : 12/02/2009
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi 09 Feb 2012, 19:30
Dr2005 a scris:
,,Locomotiva Alstom" n-are nicio treabă cu Alstom... în colaborare cu Alstom s-au modernizat la Faur primele 82-uri, care au primit şi transmisie hidraulică nouă. Locomotiva din poză e reparată capital la Remarul 16 Februarie Cluj, primind motor Caterpillar acolo (ca şi primele 82-uri refăcute la Faur), dar transmisia hidraulică e tot cea veche.
Dragoș, așa știam și eu până dăunezi, dar m-am uitat la un clip realizat recent de un prieten de-al meu despre prezentarea locomotivelor românești... și am pus Alstom. Și primele 82-uri cu transmisie le știi care sunt? E posibil să fi ajuns una și la Suceava?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi 09 Feb 2012, 21:15
Arată aşa: http://www.trainspo.com/photo/17267/?list=class#photo şi e puţin probabil să fi ajuns vreuna la Suceava, ţinând cont că majoritatea lor s-au întors la marfă (da, multe au fost din cele ,,împrumutate" de la CFR Marfă, care şi le-a luat înapoi şi le-a băgat la naftalină), iar restul circulă pe la Cluj.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Vin 10 Feb 2012, 08:57
mishu88 a scris:
Dr2005 a scris:
,,Locomotiva Alstom" n-are nicio treabă cu Alstom... în colaborare cu Alstom s-au modernizat la Faur primele 82-uri, care au primit şi transmisie hidraulică nouă. Locomotiva din poză e reparată capital la Remarul 16 Februarie Cluj, primind motor Caterpillar acolo (ca şi primele 82-uri refăcute la Faur), dar transmisia hidraulică e tot cea veche.
Dragoș, așa știam și eu până dăunezi, dar m-am uitat la un clip realizat recent de un prieten de-al meu despre prezentarea locomotivelor românești... și am pus Alstom. Și primele 82-uri cu transmisie le știi care sunt? E posibil să fi ajuns una și la Suceava?
Din cate stiu LDH modernizate Alstom sunt incadrate in clasa 83 400 si 433 erau la dep Timisoara
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Vin 10 Feb 2012, 11:43
Alea sunt cu motor MTU. Primele 82-uri au fost cele modernizate în colaborare cu Alstom:
În capătul opus se vede plăcuţa cu Alstom pe şasiu.
_________________ :TTT:
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 19 Feb 2012, 10:30