Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Mier 21 Dec 2011, 19:26
Nu stiu Misule da si Nessbarul si Albena tot la 100 sunt limitate!!
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6378 Data de inscriere : 20/08/2009
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Mier 21 Dec 2011, 19:48
Frana nemoderabila la defranare din ce stiu eu si nu stiu daca e corect, inseamna ca atunci cand slabesti doar un pic frana, la acele vagoane RZD (echipate cu tipul asta de frana) ele sunt defranate complet. Daca atunci cand e franat complet trenul presiunea trebuie sa fie 0 bari, cand presiunea ar urca la o defranare partiala la 3 bari, la acele vagoane rusesti ea ar ajunge direct in 5 bari. Ma gandesc ca intr-o garnitura mixta si cu vagoane rusesti si cu vagoane cu frana moderabila la o viteza mare ar fi ceva probleme la defranari mai ales in pante. Rog sa ma corecteze cei care stiu situatia exact.
halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5554 Data de inscriere : 28/06/2010
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Mier 21 Dec 2011, 20:05
lovekomotive a scris:
Frana nemoderabila la defranare din ce stiu eu si nu stiu daca e corect, inseamna ca atunci cand slabesti doar un pic frana, la acele vagoane RZD (echipate cu tipul asta de frana) ele sunt defranate complet. Daca atunci cand e franat complet trenul presiunea trebuie sa fie 0 bari, cand presiunea ar urca la o defranare partiala la 3 bari, la acele vagoane rusesti ea ar ajunge direct in 5 bari. Ma gandesc ca intr-o garnitura mixta si cu vagoane rusesti si cu vagoane cu frana moderabila la o viteza mare ar fi ceva probleme la defranari mai ales in pante. Rog sa ma corecteze cei care stiu situatia exact.
Vagoanele romanesti sunt echipate cu distribuitoare de tip Knorr( de obicei KE-GPR) care permit slabirea treptata a franei(frana moderabila), vagoanele rusesti sunt echipate evident cu distribuitoare rusesti de tip Matrosov, acestea nu permit slabirea treptata a franei(frana nemoderabila la defranare), in aceasta situatie la comanda de slabire partiala a franei se produce slabirea totala a franei la vagoanele rusesti, rezultatul apar reactii longitudinale mari cu implicatii asupra confortului pasagerilor precum si la cresterea drumului(spatiului) de franare al trenului!
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6378 Data de inscriere : 20/08/2009
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Mier 21 Dec 2011, 20:11
Multumesc de completare
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi 22 Dec 2011, 08:24
Oare si vagoanele care ajung la Berlin, Paris sau Nisa tot frina nemoderabila au? Ma gindesc ca ar cam incurca mersul pe acolo sa aiba limitare de viteza cumva ca marfarele :shock:
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6378 Data de inscriere : 20/08/2009
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi 22 Dec 2011, 09:11
Cele de pe expressul Moscova - Nisa au frana normala, moderabila. Dar marea majoritatea a parcului RZD e compus din vagoane Ammendorf care au frana nemoderabila. Banuiesc ca cele noi in schema gri cu rosu au totusi frana moderabila.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi 22 Dec 2011, 10:24
Greu de spus, doar din livrete, in cele din anii anteriori scrie Frina nemoderabila la defrinare.
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6121 Data de inscriere : 06/03/2011
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Joi 22 Dec 2011, 12:45
Vagoanele în schema roșu-albastru, cu uși albe, inmatriculate RIC, cum am văzut vara asta în Germania, sigur au frână moderabilă. De cele gri-cu-roșu nu sunt atât de sigur...
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6959 Data de inscriere : 12/02/2009
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Vin 30 Dec 2011, 10:51
Trenuri de pasageri în Pașcani, 27 decembrie 2011
Te bucuri mult când un prieten mai vechi te invită la o întâlnire ”ca-ntre pasionați” pentru a observa activitatea FeRoviaRă dintr-o oareșice gară! De data aceasta, a fost Pașcani, iar omul venit de la Iași – Robert. Timp de 4 ore am înregistrat pe film și în instantanee clipele petrecute în nodul FeRoviaR Pașcani.
Acum nod, în trecut foarte însemnat centru de reparat material rulant, Pașcaniul a rămas o localitate cu o gară impozantă în care opresc toate trenurile, fie ele Regio, InterRegio sau InterCity, în timp ce traficul de marfă este doar de tranzit și/sau ici-colo câteva vagoane reparate la Remarul Pașcani sau niscaiva vagoane încărcate cu fier vechi la Rematul local. Și totuși, mai venea și melasă pentru fabrica de drojdie Pakmaya…
Așadar, la intrarea dinspre Suceava în stația Pașcani se observă locomotive vechi care așteaptă o nouă viață după ce inginerii și operatorii de la Remar ar urma să înlocuiască și să repare piesele cu probleme. Trenurile de pasageri vin și pleacă des de aici, liniile către Iași (606) sau către Târgu Neamț (517) fiind tranzitate de trenuri din oră în oră și uneori – chiar mai des. Tot aici se pot observa operații de rebrusment ale locomotivelor electrice care tractează trenurile Regio de genul Iași – Pașcani – Adjud sau Bacău – Pașcani – Iași.
Însă Tabela Mersului de Tren indică și opriri ale Trenurilor InterCity (București Nord – Suceava) și chiar Internaționale (Sofia – Moscova și returul), iar călători sunt, Slavă Domnului. Dacă am aduce vorba și despre materialul rulant, am observa aceleași locomotive care fac serviciu zi de zi. Vagoanele vechi de călători încep să dispară, ele fiind înlocuite cu vagoane etajate modernizate chiar la Remarul, oferind un confort sporit față de cum se circula în trecut.
În încheiere, vă doresc vizionare plăcută! Lista trenurilor poate fi consultată în rândurile de mai jos:
InterCity Train 551, București Nord - Suceava, heading to Pașcani Same train, IC 551, but heading to Suceava! Regio Train 15685, Pașcani - Dolhasca - Fălticeni InterRegio Train 1831, Iași - Cluj-Napoca, stopping in Pașcani InterRegio Train 1750, Suceava - Brașov, stopping in Pașcani Regio Train 5605, Iași - Pașcani - Suceava Nord Shunting maneuvre with Diesel-Hydraulic locomotive in Pașcani InterRegio Train 1752, Suceava - București Nord International Train as IR382, Sofia - Moscova Regio Train 5406, Iași - Pașcani - Adjud Regio Train 15669, Iași - Pașcani - Târgu Neamț Regio Train 5405, Bacău - Pașcani - Iași Regio Train 5408, Iași - Pașcani - Bacău 1st class @ 1st level double-decker Passenger car no. 36-16
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8759 Data de inscriere : 10/06/2011
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Dum 22 Ian 2012, 18:05
Ce se mai stie de podul dintre Focsani si Putna Seaca?
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6641 Data de inscriere : 10/07/2010
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Sam 28 Ian 2012, 01:57
...ca deocamdata nu s-a daramat...ca sa fiu sadic. Si ca bineinteles " nu e bani" sa il refaca.
Citat :
Greu de spus, doar din livrete,
As zice ca e relativ simplu. Se vede si din MT actual, acolo unde un IR romanesc merge cu 120 la ora (de exemplu pe Bucuresti-Ploiesti sau Bacau-Pascani, astea sunt reperele cele mai bune), ca Ir1382 acumuleaza cateva minute de intarziere nejustificate in nici un fel. Asa a fost de cand hau si balalau. Pe baza asta as zice ca e clar limitat in continuare la 100 la ora, deci tot vagoane cu frana nemoderabila sunt. Sau, ma rog, majoritatea garniturii e formata inca din nemoderabile iar trasa a fost calculata in continuare pentru nemoderabile.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Sam 28 Ian 2012, 09:54
Trenurile cu vagoane tip rusesti nu au circulat, nu circula si nu vor circula NICIODATA cu mai mult de 100 km/h pe teritoriile romanesti.
electrica912
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 27 Localizare : Pascani Reputatie : 5604 Data de inscriere : 07/06/2011
Subiect: Re:M 500 Lun 06 Feb 2012, 20:02
M500 by electrica912, on Flickr La racordarea(am spus bine?)cu linia 502
ionutz85 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti/Suceava Reputatie : 5904 Data de inscriere : 27/08/2009
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Lun 06 Feb 2012, 20:05
Aprope.E racordul 502 de unde faci tu poze cu 500.
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6959 Data de inscriere : 12/02/2009
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani Lun 06 Feb 2012, 21:01
Trenuri de dimineață în Gara Suceava Burdujeni[3 Decembrie 2011]
Început de decembrie, iar în Suceava n-a nins... Ora e 8, și Soarele abia se trezește puturos, în timp ce zeci de trenuri vin și pleacă din frumoasa Gară a Sucevei - Burdujeni. Terminalul de transcontainere începe și el să producă mișcare, în timp ce fauna de ciori este speriată de 5 în 5 minute de câte un tren ce ia drumul Iașiului, Clujului sau Bucureștiului.
După cum spuneam, intervalul orar 7-8 este una dintre cele mai aglomerate perioade din Gara Suceava Burdujeni. În timp ce trenul de dimineață spre Cacica compus dintr-o locomotivă electrică și un singur (!!!) vagon de călători face manevre pe linia 1, pasagerii dornici de o călătorie până la București așteaptă Trenul Rapid de București. Tot în același moment, Trenul Personal Iași - Putna intră agale tot pe linia 1. Se aud goarnele de avertizare ale Rapidului de București, în acest moment toate cele 4 linii directe ale gării fiind ocupate. Și cum trenului îi stă bine... cu drumul, nu durează nici 5 minute, că fiecare tren de lung parcurs pleacă spre destinația terminus.
Ora de vârf se termină la Suceava prin plecarea Trenurilor Personale către Botoșani, Cacica sau Câmpulung-Moldovenesc. Automotorul către Botoșani este cel mai timpuriu, în timp ce locomotivele electrice și cele două vagoane de călători (două trenuri a o locomotivă plus un vagon) se urmăresc unele pe altele distanță de câteva sute de metri, fiecare urmând să ia direcția dorită.
Primul clip FeRoviaR filmat cu noul aparat foto Canon 60D se încheie cu tranzitul Trenului Accelerat, Iași - Vatra Dornei Băi din dreptul podului FeRoviaR peste râul "Valea Șcheii". Aaa... vă mint. Ultimul tren este de fapt Personalul sosit tocmai de la Ilva Mică cu celebra locomotivă suceveană EA-139. Și, cum fără LDH-uri nu există farmec în calea ferată, una bucată locomotivă cu transmisie hidraulică a stat în coada Trenului de la Ilva Mică...
Continut sponsorizat
Subiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani
M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani