Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani

In jos 
+134
cardinal
Vale_ntin
AeroX
Sabik
bobi
Capsuneanu
alliens
saint
aris86
Theo A.
florin94
laurentzu
neluadi
Andrei Cts
Theijs
deconectat
spiderpc
Katalyn
Semafor
buldozer2
mariushal
marius664
lifetec
Luca tgv
nokia2010
dan tm
mielutu zburator
92Dragos
MRBFCRB
stefan_br
Razvan Tudor
Adirmvl
ionutsever
spsdc7
florin29sv
membru dezactivat ,
ALEXCFR
Cont.dezactivat
calin941-2
stefanb.steff
@ndrey
DanyCfrPascani
Norbi
Simply18
baiazid
boldalexandru
KOSTYK
chatnoir401
NicuS
liviulav33
DUAL
sorin
riciu
kristi kkk
AlexandruC
kasapis2007
Luna
Katalin4653
Rarau
popovici
Kriszti219
Andrey_tm
Balto
bostanescu gigel
user dezactivat...
basa
manuela
iuli.hard
razvan - trenuri
cfr500
AlexD
nenuandrei
electrica912
Vitosa
AndiCFR
halmarius
alinx3330
Dr2005
DAS 2011
Adrian78
George33
MariusM
TVlad
falex
didinul
alexmorph3us
sorinucu
redeme
Mihay
iDorin
adycfrbucuresti
DPS
cont dezactivat .
alexandruh
ravers75
IonutChircu
VeV
danny96
ATM
ldh80
Cobra
cristi CFR
yo8scr
mureseanu_976
jionutz
ionutz85
Marius Iulian
Bogdan-CFR
mihaiuc
catalinu'
didi
cont inactiv
mi.tudor
Axwell21
srazvi
biokosmy
cata
Codrut1985
gica38
bogdan srl
Costin.H
mishu88
Nesebar
cortexedge
IonutCFR2009
membru inactiv
marius_catalin84
lovekomotive
Vlad
marius_m
Ionutz
Lde 2100
mardaryroby
myster2008
138 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 41 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Icon_minitimeMier 21 Dec 2011, 19:26

Nu stiu Misule da si Nessbarul si Albena tot la 100 sunt limitate!!
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6378
Data de inscriere : 20/08/2009

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Icon_minitimeMier 21 Dec 2011, 19:48

Frana nemoderabila la defranare din ce stiu eu si nu stiu daca e corect, inseamna ca atunci cand slabesti doar un pic frana, la acele vagoane RZD (echipate cu tipul asta de frana) ele sunt defranate complet. Daca atunci cand e franat complet trenul presiunea trebuie sa fie 0 bari, cand presiunea ar urca la o defranare partiala la 3 bari, la acele vagoane rusesti ea ar ajunge direct in 5 bari. Ma gandesc ca intr-o garnitura mixta si cu vagoane rusesti si cu vagoane cu frana moderabila la o viteza mare ar fi ceva probleme la defranari mai ales in pante. Rog sa ma corecteze cei care stiu situatia exact.
Sus In jos
halmarius




Numarul mesajelor : 287
Varsta : 57
Localizare : Buc
Reputatie : 5554
Data de inscriere : 28/06/2010

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Icon_minitimeMier 21 Dec 2011, 20:05

lovekomotive a scris:
Frana nemoderabila la defranare din ce stiu eu si nu stiu daca e corect, inseamna ca atunci cand slabesti doar un pic frana, la acele vagoane RZD (echipate cu tipul asta de frana) ele sunt defranate complet. Daca atunci cand e franat complet trenul presiunea trebuie sa fie 0 bari, cand presiunea ar urca la o defranare partiala la 3 bari, la acele vagoane rusesti ea ar ajunge direct in 5 bari. Ma gandesc ca intr-o garnitura mixta si cu vagoane rusesti si cu vagoane cu frana moderabila la o viteza mare ar fi ceva probleme la defranari mai ales in pante. Rog sa ma corecteze cei care stiu situatia exact.
Vagoanele romanesti sunt echipate cu distribuitoare de tip Knorr( de obicei KE-GPR) care permit slabirea treptata a franei(frana moderabila), vagoanele rusesti sunt echipate evident cu distribuitoare rusesti de tip Matrosov, acestea nu permit slabirea treptata a franei(frana nemoderabila la defranare), in aceasta situatie la comanda de slabire partiala a franei se produce slabirea totala a franei la vagoanele rusesti, rezultatul apar reactii longitudinale mari cu implicatii asupra confortului pasagerilor precum si la cresterea drumului(spatiului) de franare al trenului!
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6378
Data de inscriere : 20/08/2009

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Icon_minitimeMier 21 Dec 2011, 20:11

Multumesc de completare Smile
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 22 Dec 2011, 08:24

Oare si vagoanele care ajung la Berlin, Paris sau Nisa tot frina nemoderabila au? Ma gindesc ca ar cam incurca mersul pe acolo sa aiba limitare de viteza cumva ca marfarele :shock:
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6378
Data de inscriere : 20/08/2009

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 22 Dec 2011, 09:11

Cele de pe expressul Moscova - Nisa au frana normala, moderabila. Dar marea majoritatea a parcului RZD e compus din vagoane Ammendorf care au frana nemoderabila. Banuiesc ca cele noi in schema gri cu rosu au totusi frana moderabila.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 22 Dec 2011, 10:24

Greu de spus, doar din livrete, in cele din anii anteriori scrie Frina nemoderabila la defrinare.

Sus In jos
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
redeme


Numarul mesajelor : 1081
Localizare : Iasi
Reputatie : 6121
Data de inscriere : 06/03/2011

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Icon_minitimeJoi 22 Dec 2011, 12:45

Vagoanele în schema roșu-albastru, cu uși albe, inmatriculate RIC, cum am văzut vara asta în Germania, sigur au frână moderabilă. De cele gri-cu-roșu nu sunt atât de sigur...
Sus In jos
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member
mishu88


Numarul mesajelor : 1019
Varsta : 36
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 6959
Data de inscriere : 12/02/2009

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Icon_minitimeVin 30 Dec 2011, 10:51

Trenuri de pasageri în Pașcani, 27 decembrie 2011

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 IMG_1726%20600px

Te bucuri mult când un prieten mai vechi te invită la o întâlnire ”ca-ntre pasionați” pentru a observa activitatea FeRoviaRă dintr-o oareșice gară! De data aceasta, a fost Pașcani, iar omul venit de la Iași – Robert. Timp de 4 ore am înregistrat pe film și în instantanee clipele petrecute în nodul FeRoviaR Pașcani.

Acum nod, în trecut foarte însemnat centru de reparat material rulant, Pașcaniul a rămas o localitate cu o gară impozantă în care opresc toate trenurile, fie ele Regio, InterRegio sau InterCity, în timp ce traficul de marfă este doar de tranzit și/sau ici-colo câteva vagoane reparate la Remarul Pașcani sau niscaiva vagoane încărcate cu fier vechi la Rematul local. Și totuși, mai venea și melasă pentru fabrica de drojdie Pakmaya…

Așadar, la intrarea dinspre Suceava în stația Pașcani se observă locomotive vechi care așteaptă o nouă viață după ce inginerii și operatorii de la Remar ar urma să înlocuiască și să repare piesele cu probleme. Trenurile de pasageri vin și pleacă des de aici, liniile către Iași (606) sau către Târgu Neamț (517) fiind tranzitate de trenuri din oră în oră și uneori – chiar mai des. Tot aici se pot observa operații de rebrusment ale locomotivelor electrice care tractează trenurile Regio de genul Iași – Pașcani – Adjud sau Bacău – Pașcani – Iași.

Însă Tabela Mersului de Tren indică și opriri ale Trenurilor InterCity (București Nord – Suceava) și chiar Internaționale (Sofia – Moscova și returul), iar călători sunt, Slavă Domnului. Dacă am aduce vorba și despre materialul rulant, am observa aceleași locomotive care fac serviciu zi de zi. Vagoanele vechi de călători încep să dispară, ele fiind înlocuite cu vagoane etajate modernizate chiar la Remarul, oferind un confort sporit față de cum se circula în trecut.

În încheiere, vă doresc vizionare plăcută! Lista trenurilor poate fi consultată în rândurile de mai jos:


InterCity Train 551, București Nord - Suceava, heading to Pașcani
Same train, IC 551, but heading to Suceava!
Regio Train 15685, Pașcani - Dolhasca - Fălticeni
InterRegio Train 1831, Iași - Cluj-Napoca, stopping in Pașcani
InterRegio Train 1750, Suceava - Brașov, stopping in Pașcani
Regio Train 5605, Iași - Pașcani - Suceava Nord
Shunting maneuvre with Diesel-Hydraulic locomotive in Pașcani
InterRegio Train 1752, Suceava - București Nord
International Train as IR382, Sofia - Moscova
Regio Train 5406, Iași - Pașcani - Adjud
Regio Train 15669, Iași - Pașcani - Târgu Neamț
Regio Train 5405, Bacău - Pașcani - Iași
Regio Train 5408, Iași - Pașcani - Bacău
1st class @ 1st level double-decker Passenger car no. 36-16

Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8759
Data de inscriere : 10/06/2011

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Icon_minitimeDum 22 Ian 2012, 18:05

Ce se mai stie de podul dintre Focsani si Putna Seaca?
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6641
Data de inscriere : 10/07/2010

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Icon_minitimeSam 28 Ian 2012, 01:57

...ca deocamdata nu s-a daramat...ca sa fiu sadic. Si ca bineinteles " nu e bani" sa il refaca.
Citat :
Greu de spus, doar din livrete,

As zice ca e relativ simplu. Se vede si din MT actual, acolo unde un IR romanesc merge cu 120 la ora (de exemplu pe Bucuresti-Ploiesti sau Bacau-Pascani, astea sunt reperele cele mai bune), ca Ir1382 acumuleaza cateva minute de intarziere nejustificate in nici un fel. Asa a fost de cand hau si balalau. Pe baza asta as zice ca e clar limitat in continuare la 100 la ora, deci tot vagoane cu frana nemoderabila sunt. Sau, ma rog, majoritatea garniturii e formata inca din nemoderabile iar trasa a fost calculata in continuare pentru nemoderabile.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Icon_minitimeSam 28 Ian 2012, 09:54

Trenurile cu vagoane tip rusesti nu au circulat, nu circula si nu vor circula NICIODATA cu mai mult de 100 km/h pe teritoriile romanesti.
Sus In jos
electrica912

electrica912


Numarul mesajelor : 646
Varsta : 27
Localizare : Pascani
Reputatie : 5604
Data de inscriere : 07/06/2011

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re:M 500   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Icon_minitimeLun 06 Feb 2012, 20:02

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 6830764805_5ea2278f07_b
M500 by electrica912, on Flickr
La racordarea(am spus bine?)cu linia 502
Sus In jos
ionutz85
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz85


Numarul mesajelor : 319
Varsta : 39
Localizare : Bucuresti/Suceava
Reputatie : 5904
Data de inscriere : 27/08/2009

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Icon_minitimeLun 06 Feb 2012, 20:05


Aprope.E racordul 502 de unde faci tu poze cu 500.
Sus In jos
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member
mishu88


Numarul mesajelor : 1019
Varsta : 36
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 6959
Data de inscriere : 12/02/2009

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Icon_minitimeLun 06 Feb 2012, 21:01

Trenuri de dimineață în Gara Suceava Burdujeni [3 Decembrie 2011]

M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 IMG_0458%20Gara%20Burdujeni%20logo

Început de decembrie, iar în Suceava n-a nins... Ora e 8, și Soarele abia se trezește puturos, în timp ce zeci de trenuri vin și pleacă din frumoasa Gară a Sucevei - Burdujeni. Terminalul de transcontainere începe și el să producă mișcare, în timp ce fauna de ciori este speriată de 5 în 5 minute de câte un tren ce ia drumul Iașiului, Clujului sau Bucureștiului.

După cum spuneam, intervalul orar 7-8 este una dintre cele mai aglomerate perioade din Gara Suceava Burdujeni. În timp ce trenul de dimineață spre Cacica compus dintr-o locomotivă electrică și un singur (!!!) vagon de călători face manevre pe linia 1, pasagerii dornici de o călătorie până la București așteaptă Trenul Rapid de București. Tot în același moment, Trenul Personal Iași - Putna intră agale tot pe linia 1. Se aud goarnele de avertizare ale Rapidului de București, în acest moment toate cele 4 linii directe ale gării fiind ocupate. Și cum trenului îi stă bine... cu drumul, nu durează nici 5 minute, că fiecare tren de lung parcurs pleacă spre destinația terminus.

Ora de vârf se termină la Suceava prin plecarea Trenurilor Personale către Botoșani, Cacica sau Câmpulung-Moldovenesc. Automotorul către Botoșani este cel mai timpuriu, în timp ce locomotivele electrice și cele două vagoane de călători (două trenuri a o locomotivă plus un vagon) se urmăresc unele pe altele distanță de câteva sute de metri, fiecare urmând să ia direcția dorită.

Primul clip FeRoviaR filmat cu noul aparat foto Canon 60D se încheie cu tranzitul Trenului Accelerat, Iași - Vatra Dornei Băi din dreptul podului FeRoviaR peste râul "Valea Șcheii". Aaa... vă mint. Ultimul tren este de fapt Personalul sosit tocmai de la Ilva Mică cu celebra locomotivă suceveană EA-139. Și, cum fără LDH-uri nu există farmec în calea ferată, una bucată locomotivă cu transmisie hidraulică a stat în coada Trenului de la Ilva Mică...



Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
Continut sponsorizat





M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani   M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani - Pagina 16 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani
Sus 
Pagina 16 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 41 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 500 : Bucureşti Nord - Buzău - Bacău - Suceava - Vicşani
» LINIA FERATA BUCURESTI NORD-BUCURESTI COTROCENI-BUCURESTI FILARET-BUCURESTI PROGRESU
» IR 14089/14088: Bucuresti Nord-Constanta-Bucuresti Nord
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 500-
Mergi direct la: