|
| M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II | |
|
+66IonutFanRailway Laurentiu Ciobanu Bebe TVlad Adrian78 nebunudupatrenuri DUAL MariusM Re6/6 DAS 2011 riciu NIKU24 get. marius664 kristi kkk Cipri Andrei Neculai AeroX aris86 Capsuneanu marius_catalin84 cristi ar rayldegm Andrei Andras ciprian71 Andrey_tm Katalin4653 Ionutz Vice30 billy752-istu StefanD_ IonutChircu alex_trs ravers75 baiazid Nk11 neluadi TonyGFR Norbi tcm Davee91 alex.alexus.tm NicuS mielutu zburator alex1987 COSTACHE MIHAIL IonutCFR2009 brutusel DPS alliens razvan - trenuri Luca tgv 92Dragos Luna dan tm Vitosa AndiCFR TudorVD vatmanul ldh80 mureseanu_976 Adirmvl Katalyn Dr2005 cristy79 mihaitzateo Nesebar 70 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 24 Noi 2015, 20:07 | |
| Tu ai o obsesie cu 1631... daca tu nu ti-l permiti, nu inseamna ca nimeni nu are bani de el. Am mers de multe ori cu el anul asta... nu a fost asa plin ca 1621, dar mereu pleca undeva la 60% plin din Bucuresti, inclusiv cu biciclete in spatiul special amenajat. Sa nu mai vorbesc ca mereu am prins supracontrol, deci nu urca blatistii in trenul asta.
Pe Pitesti se risca enorm. Pana acum, trenurile astea erau pe zero sau cu cativa lei profit (mai ales din abonamentele de Titu). Daca nr. de calatori nu creste de minim 4 ori, or sa lucreze pe pierdere. E un risc. Oricum, orice oferta tine maxim 6 luni, dupa care se poate prelungi cu alte maxim 6 si tot asa. _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5847 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 24 Noi 2015, 20:28 | |
| NU e vorba ca nu mi-l permit - ci ca nu am niciun motiv sa platesc un pret aberant cand am alternativa. Trenul acesta nu pleaca mereu 60% nici pe departe - ba chiar l-am vazut in cateva randuri destul de gol si am citit o postare a cuiva pe un alt forum care (fara sa ma cunoasca in vreun fel) tocmai spunea indignat ca a vazut IR 1631 plecand cu 8 vagoane goale, cum de isi permite CFR asa ceva? Nu zic ca e asa mereu - dar totusi... Cand 99% din calatori au diverse pomeni si eu eram singurul calator cu pret intreg intr-un vagon de IR - asa cum am patit eu, evident ca iti pui intrebari ce cauti acolo si nu vei mai pune piciorul in asa ceva. Evident fiecare e liber sa aleaga sa mearga cu ce vrea. Cat despre Pitesti - nu stiu daca trebuie sa dramatizam atata ca trebuie sa creasca nr de calatori de 4 ori, nu cred - altfel nu s-ar fi aruncat asa cu capul inainte. E treaba lor - eu nu cred sa folosesc trenurile astea cum nu le-am folosit nici pana acum. Important e ca ele sa existe si omul sa aiba alternative. Sa nu uitam ca exista autostrada spre Pitesti, pleaca multe auto la tarife foarte bune etc etc - si CFR cum sa concureze cu ele, cu Dezastre de 36 de lei pe 100 de km? Iar pe Targoviste - acum s-a intrat in sfarsit in normalitate. A incetat aberatia cu IR pe 80 de km la 25 de lei. Tarziu, foarte tarziu. Dar asa e in Romania... Om trai si om vedea cat dureaza ofertele, 6 luni sau 16... Important e ca se face ceva dupa ani de zile |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11172 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 24 Noi 2015, 21:42 | |
| Are destui calatori IR 1631 am mai spus-o de multe ori. In primvara cand avea 8 vagoane intr-o zi de sambata plecase cu toate vagoanele pline din Buc.Nord. E acea categorie de calatori care merg rar cu trenul si isi permit IR sau astia de sufera numai de IR. IR 1638 zilnic are 5 vagoane RJ 90-100% pline iar sambata si duminica inca 1-2 vagoane e loc pentru toata lumea. De la noul mers va fi si mai bine iar cei care vor merge cu RT 14031 vor fi aceia care mergeau mai rar acum ca au tren mai ieftin vor merge mai des dar nici IR-urile nu o vor duce slab. - cristy79 a scris:
- NU e vorba ca nu mi-l permit - ci ca nu am niciun motiv sa platesc un pret aberant cand am alternativa.
Trenul acesta nu pleaca mereu 60% nici pe departe - ba chiar l-am vazut in cateva randuri destul de gol si am citit o postare a cuiva pe un alt forum care (fara sa ma cunoasca in vreun fel) tocmai spunea indignat ca a vazut IR 1631 plecand cu 8 vagoane goale, cum de isi permite CFR asa ceva? Nu zic ca e asa mereu - dar totusi...
Iar pe Targoviste - acum s-a intrat in sfarsit in normalitate. A incetat aberatia cu IR pe 80 de km la 25 de lei. Tarziu, foarte tarziu. Dar asa e in Romania...
Om trai si om vedea cat dureaza ofertele, 6 luni sau 16... Important e ca se face ceva dupa ani de zile In primul rand ai luat tzeapa citind acea postare de pe un alt forum, multi posteaza ca sa se afle in treaba trenul IR 1631 din primvara nu mai are 8 vagoane in compunere, merge pe 5 in L-V si 6 in week-end. Ar fi cazul sa mai arunci cate un ochi la topicul cu compuneri daca te plictisesc postarile lui Alex CFR CFM macar pe alea mele sa le citesti cu atentie, aproape in fiecare week-end postez ce vad de la fata locului ca doar ma ajuta pozitia geografica. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5847 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 24 Noi 2015, 22:04 | |
| @kerpeten ali Tu chiar ai impresia ca numai tu vezi toate trenurile din tara asta si altii nu le vad ? Nu am inteles cum am luat tzeapa cu IR 1631 cu 8 vagoane - atat timp cat tot tu spui ca in primavara fix asa avea. Si postarea de care e vorba e tot cam de atunci - deci nu am inteles unde e tzeapa? Avea 8 vagoane si atunci cand a fost vazut erau goale - chiar daca tie nu iti convine asta e situatia Fara suparare - dar mai merg si altii cu trenurile sau macar le vad cand pleaca (chiar daca nu suntem din Ploiesti si nu ne avantajeaza pozitia geografica). Si iar fara suparare - eu iti inteleg patriotismul local, dar mai exista si alte trenuri in tara asta decat cele pe care le vezi tu ca trec prin Ploiesti. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11172 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 24 Noi 2015, 22:15 | |
| Eu spre deosebire de alti am norocul sa vad din casa tot ce trece intre Ploiesti Vest si Buda/Ploiesti.Crang/Crangul.Lui.Bot adica tot ce trece spre Slanic, Brasov, Targoviste sau Ploiesti Crang si se vede destul de bine cand un tren e gol, plin sau arhi-plin, apoi cumparaturile le fac de la LIDL deci langa calea ferata, la gratare toata vara am fost in spatele blocului, la alergat sau cu cainele tot langa calea ferata ies ca sa nu mai zic de cate ori l-am vazut pe IR 1631 din gara de pe peron cand eram la pozat sau asteptam Regiotransul spre Bucuresti ori 3001-le intarziat. Nici macar in cursul saptamani la 1631 indiferent ca are 5 sau 8 vagoane ( in primavara ) nu scadea sub 70% sunt destui care isi permit IR, in fond capitala e destul de mare, ruta are un potential turistic ridicat iar ofertele si reducerile sunt pentru toata lumea nu ai cum sa vezi trenul asta gol nici macar in Prima zi de Paste sau 1 ianuarie Nu stiu pe ce forum ai vazut si nu ma intereseaza eu iti spun ce vad eu cu ochii mei, nu ma poate pacali si influenta nimeni si nu am niciun motiv sa pacalesc pe alti aici cu gradul de ocupare la trenuri, daca era sa pacalesc pe cineva aveam alte domeni si subiecte nu un tren de calatori plin sau aproape plin iar carcotasi cu varianta lor inversa. Faptul ca l-ai vazut si tu nu se pune pentru ca eu daca vreau pot sa vad acest tren 5 din 7 zile prin rotatie pe cand tu il vezi doar cand pleci cu trenul din Gara de Nord spre o anumita destinatie. IR 1638 toata vara a mers cu 7 vagoane pline cu biciclete la aproape fiecare usa sti cate locuri vin la 7 vagoane RJ ? 468 la clasa 2-a si 54 la cls 1-a Daca vine unul pe FB sau pe un alt forum si spune ca acelasi tren l-a vazut in aceeasi zi plecand gol sau jumate o sa-l ajut sa caute un psiholog sau un medic |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5847 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 24 Noi 2015, 22:25 | |
| Fa un sondaj in 1631 si afla cati au platit pret intreg si apoi sa vii sa imi spui ca lumea isi permite IR. Lumea cu pomeni poate ca da. Iar cei cu bani pe care ii vezi tu in Bucuresti - sa stai linistit ca astia nu merg cu trenul. Eu iti vorbesc de 1631 si tu vii si imi spui ce plin 200% e 1638. Deci ce sa mai vorbim? Eu am incheiat aici ca am impresia ca suntem si off-topic. Nu ma intereseaza 1631 si nu m-am referit la el decat ca studiu de caz sa spun asa. Slava Domnului - nu am ajuns sa depind de 1631 sau de orice alt tren de la CFR sa ajung la munte. Asta ar mai lipsi. Daca esti asa fan 1631 si lumea isi permite IR - atunci poti ajuta CFR-ul facandu-ti un abonament la acest tren O seara placuta sa ai - eu am incheiat aici acest subiect. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11172 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 24 Noi 2015, 22:40 | |
| Tu ai impresia ca daca s-a bagat pe Campulung si Curtea de Arges 2 perechi cu tarife de Regio si de la noul mers ceva mai multe inclusiv cele de pe Targoviste in urma unor mail-uri trimise crezi ca acelasi lucru se va intampla si in cazul lui IR 1631 ?? Nu taticu aici aveam vagoane cu toate cele si linie modernizata pana la Predeal pomeni nu se poate peste tot. Ti-am zis frumos de IR 1631 si apoi ti-am dat exemplu si de IR 1638 fiind urmatorul IR care pleaca spre Brasov dupa IR 1631. Nu sunt fan IR 1631 iti spun doar ce vad cu ochii mei si nu e cazul sa fac niciun sondaj, daca e o so luam drept toate trenurile de la CFR rang IR sunt pline de cei cu reduceri nu doar IR 1631 Studenti aia care au cupoane cu 50% reducere la IR ce vrei sa faca sa mearga tot cu regio ? Un bilet pe Bucuresti-Predeal la Regio pentru un student e 9,50 lei si faci cu 3001 3h07 sau cu 3003 3h25. Un bilet pe Bucuresti-Predeal la IR pentru un student cu cupoane e 20,50 cu 11 lei mai mult si faci 2h. De cate ori pe an crezi ca merge un student la munte cu IR ? Nu ai bani sau nu-ti convine de IR 1631 de la noul mers sunt destule posibilitati. 1. R 3001 2. R 3003 3. R 14031 4. Hyperion Are cine sa mearga cu 1631 sunt bilete dus-intors destul de folosite acum iarna pentru cei care se duc pe partie cateva ore, exista bilete cu anticipatie, bilete gratuite in baza unor legi, studenti, elevi, grupuri si mini-grupuri si cei care le place sa se laude ca merg doar cu IR, sunt destui si astia. Stai numai sa ninga la ca lumea la Azuga si Predeal si apoi du-te in Gara de Nord sa vezi daca 1631 pleaca gol sau nu Sau du-te duminica la sa vezi cum vin trenurile din Moldova suplimentate si pline datorita numarului mare de studenti sunt trenuri care au 70-80% din calatori doar studenti astea sunt drepturile lor si e normal sa le foloseasca cand se termina cupoanele se descurca fiecare cum poate. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22372 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 24 Noi 2015, 22:42 | |
| - cristy79 a scris:
- Tu nu credeai ca e nevoie de oferte nicaieri: nici pe Pitesti, nici pe Targoviste, nici pe Campulung etc etc - ca oricum aveau 20 de calatori si era suficient.
Nu am niciun chef de polemica la ora asta dar pot sa spun un singur lucru: bine ca se ocupa de treburile astea altfel de oameni care nu au asa conceptii socante. Deja asta cu navetistii si turistii a inceput sa devina obositoare. Trenurile IR de Brasov pline pana la refuz? Foarte foarte discutabil ca sa nu zic mai mult...Ma refer strict la aceasta distanta, nu la cei ce merg mai departe. IR 1631 a ramas singurul IR strict Buc-Bv cu tarife inca teoretic de IR. Oare are suficienti pomanagii capabili sa il sustina? Nu este nevoie pentru el ca el are gratis si de asta il doare in .... de cat plateste calatorul de rand, dar daca el nu ar fi avut gratis ar fi urlat la fel pe aici ca e scump, chiar el a recunoscut ca e cam zgarcit de fel si cu siguranta nu ii dadea mana sa plateasca tarifele de IR dar asa e romanul, cand ajunge undeva uita de unde a plecat si nu il intereseaza de cum traieste altul care nu are facilitatile pe care le are el, adica gratis! |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3340 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8329 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 25 Noi 2015, 00:21 | |
| Jumatate din oameni care merg cu trenurile IR au reduceri, gratuitati, au destui bani, navetisti.
Eudaca as avea GRATIS pe TREN as merge foarte rar cu trenurile regio de la CFR CALATORI.
Cand scoti bani din buzunar esti atent la multe detalii. Mai ales cand ai si autoturism personal la dispozitie. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22372 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 25 Noi 2015, 01:37 | |
| - vatmanul a scris:
- Uite ca de anticipatie n-am tinut cont. Dar totusi, pictograma nu ar trebui sa apara din moment ce nu exista o oferta de pret. De exemplu, aleg sa calatoresc cu un tren peste 21 de zile. Imi intra reducerea de anticipatie, dar pentru asta nu imi apare pictograma de reducere. Ori daca imi apare o pictograma, inseamna ca am o oferta de pret. Am verificat altfel: am dat cautare Satu Mare - Oradea pe maine. Imi apare pictograma de reducere la IR 1742. Pentru acelasi 1742 am dat cautare pe maine Oradea - Cluj Napoca si nu mai apare pictograma, pentru ca pe Oradea - Cluj Napoca nu exista oferta. Deci ajungem la ce spun eu: pictograma trebuie sa apara acolo unde se ofera reducere, iar unde nu se ofera, sa nu apara, chiar daca la respectivul tren se acorda reducere pe o anumita distanta. Iar din moment ce pe o relatie solicitata de mine imi apare pictograma, inseamna ca pe acea relatie am oferta. Si am continuat "experimentul" la acelasi 1742 pentru data de 10 decembrie, cand e inca valabil mersul actual. Pe relatia Satu Mare - Oradea am oferta de pret marcata prin pictograma, iar la acelasi 1742 pe relatia Oradea - Cluj Napoca nu apare pictograma, chiar daca am reducerea de anticipatie.
Hai sa iti mai dau niste variante, baga ruta Deva-Cluj pentru 17 Decembrie, la 1843 apare fara pictograma de oferta si pretul este 41,9 iar la 1766 si 12838 apare pictograma cu oferta dar pretul este tot 41,9, cum iti explici? Nu cumva ajungem la ce ti-am explicat, cum ca la 1766/12838 se aplica acea oferta pe 502 ca toate IR sunt reduse cu 46-50% depinde de distanta si de asta au pictograma aia cu oferta, dar pe ruta asta Deva-Cluj nu exista oferta iar pictograma tot apare. |
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5084 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 25 Noi 2015, 13:17 | |
| - Karpaty a scris:
- Hai sa iti mai dau niste variante, baga ruta Deva-Cluj pentru 17 Decembrie, la 1843 apare fara pictograma de oferta si pretul este 41,9 iar la 1766 si 12838 apare pictograma cu oferta dar pretul este tot 41,9, cum iti explici?
Imi explic si imi este foarte clar de ce este asa. Am verificat cele spune de tine si este asa cum ai spus. Inainte sa-ti spun cum imi explic, hai sa o luam putin babeste. Orice pasionat de trenuri si in special cei care si calatoresc mult, cum suntem noi, ar trebui sa stie urmatoarele lucruri: cand in lista de cautari imi apare un tren fara pictograma de reducere, inseamna ca la acel tren nu exista nici o oferta de pret ci se aplica doar reducerile de anticipatie, fidelitate si online (daca se ia online). Aceste reduceri nu sunt marcate prin pictograma. In schimb, la trenurile unde apare o pictograma de oferta, inseamna ca la acel tren exista deja o oferta de pret, ceea ce inseamna ca reducerile de anticipatie, fidelitate si card tren plus nu se mai acorda, exceptie facand cei 5% pentru achizitia online, pentru ca la un bilet cu oferta de pret marcata prin pictograma nu se mai cumuleaza si celalalte oferte. Asa se explica faptul ca la un tren cu o oferta de pret marcata prin pictograma pretul va fi acelasi indiferent ca tu iti iei biletul cu data de maine sau cu o anticipatie de mai multe zile. Exemplu: Cauta Oradea - Cluj Napoca cu data de maine si vezi IR 1532, tren cu oferta. Pe data de maine iti va afisa pretul de 33,4 lei. Cauta acelasi tren cu data de 10 decembrie (inca mersul actual) si vei vedea ca pretul este tot acelasi, adica 33,4 lei, pentru ca existand deja o oferta de pret, nu se mai acorda anticipatia, desi de azi pana in 10 decembrie mai sunt aproape doua saptamani. Si acum revin la cum imi explic cele spuse de tine. La IR 1843, imi apare pretul de 41,9 lei, pentru ca trenul nu are oferta de pret marcata prin pictograma, dar luand biletul de zi pentru data de 17 decembrie mi se acorda reducerea de anticipatie. In schimb, la IR 1766 si 12838, unde apare pictograma de oferta, pretul este tot de 41,9 lei, pentru ca asta este reducerea care se ofera, indiferent ca tu iti cumperi biletul cu data de maine sau cu anticipatie de 3 saptamani. Fa un experiment in data de 16 decembrie cu trenurile amintite de tine si vei vedea ca dorind sa achizitionezi bilet pentru data de 17 decembrie situatia se schimba: la 1834 vei avea deja un pret mai mare pentru ca nu mai ai anticipatia, iar la IR 1766 si 12838 va fi acelasi pret pentru ca asa este oferta |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22372 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 25 Noi 2015, 14:16 | |
| Se pare ca nu ne intelegm.
Pentru maine este 54.5 atat la 1843 cat si la 1766/12838 iar peste 23 de zile este la 41,9 la toate chiar daca la 1766/12838 apare acea pictograma. Eu raman la idea cum ca acea pictograma la 1766/12838 fac referire la alte oferte pe alte rute nici de cum la Deva-Cluj unde nu se aplica reduceri.
Iti mai dau un exemplu, Bucuresti-Brasov, apar trenuri IR cu pictograma, dar acea pictograma face referire strict la reducerea de pe valea Prahovei Sinaia-Beasov, atat si nimic mai mult.
Deja suntem prea mult off topic. |
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5084 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 25 Noi 2015, 14:43 | |
| No' in fine, chiar ca nu ne intelegem si suntem deja mult offline. Oricum si eu raman la ideea mea, anume ca pictograma apare numai acolo unde exista oferta. In discutiile noastre am dat exemplu cu IR 1742 unde pentru Satu Mare - Oradea iti apare pictograma si ti se ofera reducere, iar la acelasi IR 1742 pe Oradea - Cluj Napoca nu mai apare pictograma, desi se ofera reducere pe Satu Mare - Oradea. Iar in ultima postare am dat exemplu IR 1532, tren cu oferta pentru care platesti acelasi pret indiferent ca iti cumperi biletul pentru maine sau pentru ultima zi cand mai e valabil mersul pe anul asta. Exemplele astea cum le explici? In fine, s-o lasam balta. Discutia a pornit de la afirmatia mea cum ca de la noul mers toate trenurile de pe Oradea - Cluj Napoca vor fi cu oferta de pret si spuneam ca s-a ajuns aici din cauza concurentei. Dar sa asteptam noul mers si chiar sunt curios sa vad ofertele pe Oradea - Cluj, dar parca vad ca asa va fi cum spun eu. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 25 Noi 2015, 15:47 | |
| - cristy79 a scris:
- Fa un sondaj in 1631 si afla cati au platit pret intreg si apoi sa vii sa imi spui ca lumea isi permite IR.
Asta nu e problema lui CFR Călători, pentru că ei încasează biletele la preţul ÎNTREG. La fiecare bilet redus, cel care oferă facilitate plăteşte diferenţa. Dacă un student plăteşte 25,25 lei pe un bilet până la Braşov, CFR Călători încasează alţi 25,5 lei de la Ministerul Educaţiei. La fel şi pentru autorizaţii, CFR Călători încasează anual contravaloarea autorizaţiilor (între 2000 şi 9000 RON + TVA), iar titularul autorizaţiei mai plăteşte şi 32,5% impozit la fiecare călătorie. Nu cred că e cineva care să facă călătorii de 9000 lei pe an, ar trebui să plătească vreo 3000 lei impozit, cred că doar ministrul şi-ar permite asta. De altfel, de asta s-a şi insistat să se dea autorizaţii, pentru că e singura metodă de a finanţa CFR Călători, iar în plus mai primesc un beneficiu şi cei din sistem, care şi aşa lucrează pe salarii de rahat. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18688 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24243 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 02 Dec 2015, 21:34 | |
| De la noul mers avem Ploiesti V-Floresti PH 140 km/h |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II | |
| |
| | | | M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |