|
| M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II | |
|
+66IonutFanRailway Laurentiu Ciobanu Bebe TVlad Adrian78 nebunudupatrenuri DUAL MariusM Re6/6 DAS 2011 riciu NIKU24 get. marius664 kristi kkk Cipri Andrei Neculai AeroX aris86 Capsuneanu marius_catalin84 cristi ar rayldegm Andrei Andras ciprian71 Andrey_tm Katalin4653 Ionutz Vice30 billy752-istu StefanD_ IonutChircu alex_trs ravers75 baiazid Nk11 neluadi TonyGFR Norbi tcm Davee91 alex.alexus.tm NicuS mielutu zburator alex1987 COSTACHE MIHAIL IonutCFR2009 brutusel DPS alliens razvan - trenuri Luca tgv 92Dragos Luna dan tm Vitosa AndiCFR TudorVD vatmanul ldh80 mureseanu_976 Adirmvl Katalyn Dr2005 cristy79 mihaitzateo Nesebar 70 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 26 Oct 2015, 12:12 | |
| Pai eu la randul meu am mai convins pe 2 ploiesteni sa ia VSD. Alex membru aici dar care nu are timp de forum nici macar de FB are in prezent un VSD de la Ploiesti Vest la Brasov, Campina, Valea Calugareasca, Chitila si Azuga dar omul l-a cumparat strict pentru a se plimba cu trenul si a sta la pozat in respectivele gari doar ca la Azuga a fost defapt Predeal. Eu daca iau VSD combin nevoile personale sau ale familiei, ture cu bicicleta la munte, cu plimbatul cu trenul si mai putin statul prin gari mai ales ca vine sezonul rece cand luam Sinaia Sud ma duceam la Pietrosita cand luam Bucuresti ma duceam si cu alte treburi iar la Brasov nu stateam in gara decat atunci cand coboram/urcam in trenurile cu care mergeam in rest in oras tata. Acum nu o sa mai iau VSD la Sinaia Sud ca la Pietrosita ma duc cu trenul prin Ploiesti-Mija-Targoviste-Pucioasa-Fieni o sa iau VSD din 15 decembrie in fiecare luna numai cu destinati Bucuresti, Predeal ( la sanius ca o sa vina acele zile cand o sa sune telefonul "Hai la munte" asa ca eu ma scot la jumatate ) si Brasov pentru ca Brasov e NR 1 pentru mine Mergem la Brasov la un vin fiert dar sa fie zapada in ajunul Craciunului. |
| | | mihaitzateo
Numarul mesajelor : 106 Localizare : Bucuresti,linia 300 Reputatie : 3841 Data de inscriere : 12/09/2014
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 26 Oct 2015, 19:58 | |
| Si ce daca ai card trenplus nu poti sa mergi cu personalul la Brasov? Caz in care iesi super ieftin. Daca mergi la Brasov cu IR,la 50 ron biletu,iti scoti cardul tren plus la 4 calatorii,dus intors. Cardul e valabil un an. Azi am venit la Sibiu,cu IR 1622. La Ploiesti avea mai mult de 10 minute intarziere la plecare, ca a stat mult la Crivina,la Brasov a ajuns la 1 minut dupa ora programata. Softrans intr-adevar are conditii bune,dar RT e la conditii de Regio. Daca vrei sa mergi la Brasov,sunt Dacia,Ister care au confort mult si peste Softrans. Iar trenurile cu numarul din 4 cifre ,mai ales cele de distanta lunga,au confort peste Softrans.
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 26 Oct 2015, 20:32 | |
| Card Tren Plus nu ma avantajeaza pe mine. Anul asta nu stiu daca am scos din buzunar 550 lei ca vreo 75% am mers doar cu VSD si vreo 3 drumuri le-am avut gratis pentru ca asta inseamna sa ai prieteni sau sa nu muncesti pe degeaba. In plus eu merg doar aici in zona mea Bucuresti, Targoviste, Slanic, Maneciu, Buzau, Brasov si vara la mare. Cu acel card un drum pana la Brasov si inapoi m-ar fi costata fix 24 lei cu Vsd ma costa 16 lei. La mine mai e o chestie care o repet in fiecare an, ploiestean fiind am trenuri Regio toata ziua de la 4 catre Bucuresti, Buzau si Brasov fata de bucuresteni de asta si merg cu Regio cu Vsd. Pentru 2016 am stat si m-am gandit si nu am nevoie de Card pentru un drum pana la Cluj.Napoca si 3-4 pe litoral ca in rest bag VSD. Si cand am fost la mare pe 2/3 mai pe Ploiesti-Bucuresti am avut Vsd la dus 3012 si la intors 5027. Cardul e pentru cine merge mult cu trenul cei mai castigati sunt cei care merg distante mari ca, cu cat creste distanta tariful creste si el din ce in ce mai putin. Faceti comparatie cat costa un Buc-Focsani si cat costa un Buc-Suceava Hyperion e un tramvai la interior cu exterior de Tgv oltenesc, e silentios, e rapid dar confortul lasa de dorit. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 26 Oct 2015, 22:52 | |
| Ce intelegi tu mai exact prin confort?
Prize la fiecare scaun, scaune foarte confortabile si cu destul spatiu pentru picioare, toaleta mare si curata, automat de cafea si altul pt ceva de rontait, atitudinea personalului etc etc toate astea nu sunt confort? Fara sa mai zic de viteza sau pretul cerut pt conditiile oferite.
Sincer peste tot unde am citit articole in presa, impresii pe net, comentariile pasagerilor etc nu am vazut nimic de rau despre acest tren, poate cu exceptia sistemului putin ciudat de rezervari si a politicii privitoare la biciclete.
Tramvai este Dezastrul CFR cu aere de IC si preturi care starnesc rasul, care scartaie din toate incheieturile si mori de frig iarna in ele. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 26 Oct 2015, 23:09 | |
| Orice vagon de clasa a 2-a din urmatoarele serii da clasa Hyperionului : 21-90, 22-76/96, 84-83/96, 83-76, 20-76, 21-70, chiar si cateva cu 4 scaune pe rand ca sa nu mai zic de clasa 1-a. Pe mine nu ma deranjeaza Hyperionul doar ca trebuie sa fie cineva care pupa mai putin Hyperionul ca fani are destui.
Desiro de la CFR nu poate fi numit tramvai chiar daca arata ca un tramvai nu are pantograf in schimb Hyperionul... ;)8-) |
| | | mihaitzateo
Numarul mesajelor : 106 Localizare : Bucuresti,linia 300 Reputatie : 3841 Data de inscriere : 12/09/2014
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 26 Oct 2015, 23:23 | |
| IR 1621 are un vagon de cl II cu masa si cu 2 prize la fiecare 4 scaune. Da apartine de Timisoara,nu de Bucuresti. Are si uscator cu jet de aer pentru maini,la toaleta,respectivul vagon. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 27 Oct 2015, 06:29 | |
| - cristy79 a scris:
- Ce intelegi tu mai exact prin confort?
Prize la fiecare scaun, scaune foarte confortabile si cu destul spatiu pentru picioare, toaleta mare si curata, automat de cafea si altul pt ceva de rontait, atitudinea personalului etc etc toate astea nu sunt confort? Fara sa mai zic de viteza sau pretul cerut pt conditiile oferite.
1. Prize la fiecare scaun nu stiu ce vagon din Romania sau din Europa are, chiar nu e nevoie de asa ceva. E suficient o priza la 2 sau 4 locuri nu toti cei care calatoresc cu trenul au incarcatorul la ei sau chiar au nevoie de priza. La Regiotrans exista o priza la 4 locuri, am mers de la Pl.Vest cu 5 prieteni la baie la Breaza i-am spus unuia dintre ei sa-si ia incarcatorul la el ca o sa incarce telefonul in tren. In tren ce sa vezi toate prizele ocupate abia am gasit una la ultimul salon din vagon, am dus telefonul si l-am lasat acolo la incarcat dar la Floresti si Campina am fost atent sa nu coboare calatori de pe scaunele unde am lasat telefonul, aia se mirau ca am avut incredere in ei sa las telefonul acolo iar noi am stat in alt salon iar telefonul era undeva la 850 lei la liber. 2. Cu exceptia Acvilei si a etajatelor pascanizate in rest cam toate vagoanele au spatiu suficient pentru picioare. 3. Nu e nevoie de toaleta gigant, e suficient sa fie toaleta cu toate cele si sa fie curatenie. 4. Automat de cafea poti pune in multe vagoane de la CFR chiar si in automotoarele de la TFC si RT nu asta e problema e loc pentru un automat de cafea si altul cu doze de suc, alune, ciocolata, napolitane, cornuri si rontait mai putin in malaxa in rest poti sa pui aproape pe orice de la CFR ca nu ocupa spatiu mare. 5. Personal amabil am intalnit tot timpul la Regiotrans chiar si la CFR insa despre TFC nu pot sa spun acelasi lucru, nu toti dar majoritatea nasilor de la TFC zici ca au fost crescuti pe islaz cu vacile sau la orfelinat. App de TFC sambata la un tren de la Slanic am prins o nasa tinerica maxim 32 ani, blonda, parul lung, frumusica chiar ma intrebam cum de a ajuns sa faca cariera pentru meseria asta cum nici la CFR nu am vazut cu exceptia catorva dar alea sunt trecute de 40, doua din ele sunt de la Ploiesti fac mereu pe Regio. 6. Viteza cu care merge Tgv-ul oltenesc e aceeasi cu cea de la CFR ca preturile pe cele 2 rute ale lui Hyperion 1 si 2 sunt mai reduse stim cu toti de ce e asa ca sa nu mearga goale sa te faca cumva sa vi la ei. Ia sa fi avut 6 vagoane in loc de 4 si cu 3 scaune pe rand in loc de 4 bagat tarif de IR cum e la CFR fara nicio reducere sa vezi cum veneau calatori dar asa cu scaune de autobuz cate 4 pe rand e si normal sa fie pretul pe masura. Eu trebuie sa fiu putin contra impotriva acestor Tgv-uri oltenesti ca si asa sunt destui care sunt pro si au virusat internetul cu atatea laude la adresa Hyperion si nu vreau sa ajunga in top cum au fost cateva locomotive pe aici discutate de parca ar fi fost placate cu aur : EA 888, 613, 802, 671 sau Transmontana. Ce imi place la Hyperion e aspectul exterior forma aerodinamica dar cand vad vagoanele 2 si 3 cat sunt de scurte sau interiorul deja imi vine sa plang, a si reclamele ca e Ciuc, ca e Craiova 2021 le ridica putin la un alt nivel. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 27 Oct 2015, 06:57 | |
| Eu nu am spus decat ca, pentru banii ceruti, conditiile de calatorie si viteza sunt mai mult decat decente.
Am mers cu aproape toate tipurile de vagoane si sunt de acord ca si CFR are o flota de vagoane moderne si se simte un mare progres in ultima vreme.
Cred totusi ca Hyperionul nu sufera deloc la capitolul confort, ba dimpotriva. Scaunele imi par extrem de confortabile chiar si la o calatorie de cateva ore, mai ales cele din RES001. Pai eu credeam ca tocmai asta e ideea, sa oferi preturi atractive sa vina lumea la tine. Numai la CFR este exact pe dos, dupa cate vad.
Ca tot suntem la topicul M300, eu zic ca suntem norocosi aici pe Bucuresti-Brasov chiar avem suficiente alternative ca fiecare sa aiba de unde alege. Fata de alte rute din tara unde domneste nesimtirea CFR chiar suntem favorizati. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 28 Oct 2015, 04:21 | |
| - mihaitzateo a scris:
- IR 1621 are un vagon de cl II cu masa si cu 2 prize la fiecare 4 scaune.
Da apartine de Timisoara,nu de Bucuresti. Are si uscator cu jet de aer pentru maini,la toaleta,respectivul vagon. E salon AVA Express 21-76, era 1 asemenea vagon titular la 1621 Bucuresti - Brasov - Timisoara in data de 24.10. - kerpeten ali a scris:
Eu trebuie sa fiu putin contra impotriva acestor Tgv-uri oltenesti Ehm, pleonasm ? |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 28 Oct 2015, 13:08 | |
| Dupa terminarea reabilitarii si modernizarii magistralei 300 (intre Teius si Brasov- Ploiesti) , vom aveea o cale ferata de la Curtici la Constanta complet modernizata si reabilitata.
Insa ar trebui avuta in vedere si reabilitarea si modernizarea tronsonului Teius- Cluj Napoca- municipiul Cluj-Napoca avand in prezent o dezvoltare sociala si economica de apreciat.
Apoi o mai veche promisiune- dublarea, electrificare si echiparea cu BLA a întregului tronson Cluj Napoca- Oradea- Episcopia Bihorului ar trebui realizata, astfel incat un tren sa poate parcurge distanta Cluj Napoca- Oradea fara oprire in cca 2 h- 2 h si 30 minute, cu tractiune electrica- ar trebui realizata.
Acest tronson este important si pentru ca asigura cea mai directa legatura feroviara a zonei Moldovei cu Ungaria si centrul si vestul Europei (un vagon direct Iasi- Suceava- Cluj Napoca- Oradea- Budapesta- Viena ar fi binevenit).
Pe partea maghiara (intre Episcopia Bihorului/Biharkeresztes- Berettyoujfalu- Puspokladany- Karcag- Szajol- Szolnok) nu stiu care este situatia liniei (daca este sau nu dublata, electrificata si reabilitata). |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 28 Oct 2015, 13:54 | |
| La MAV este tot simpla si neelectrificata linia de la Biharkeresztes iar dublarea si electrificarea liniei Cluj-Oradea nu cred ca va fi nici peste 10 ani si nici 15. A fost in plan pe vremuri, acum cu siguranta nu se mai face, sunt altele mai importante care trebuie facute si nu se fac. |
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5106 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 28 Oct 2015, 18:48 | |
| Or fi si alte lucruri mai importante de facut si nu se fac, dar cred ca si electrificarea (chiar si fara dublare) liniei Cluj - Oradea este un lucru foarte important. Pana la urma e vorba de o magistrala destul de importanta. Tot timpul am regretat ca Ceausescu n-a mai trait inca 5 ani. N-a putut fi revolutia aia in '95? Cu siguranta azi aveam electrificata si dublata M300 pana la Episcopia Bihor si am fi fost cu o idee mai dezvoltati pe plan feroviar. Sunt convins de asta. Si poate azi ar fi fost functioanala si 314. |
| | | TudorVD
Numarul mesajelor : 53 Varsta : 30 Localizare : Iernut Reputatie : 3479 Data de inscriere : 10/07/2015
| Subiect: Locomotiva avariata Mier 28 Oct 2015, 20:32 | |
| Am gasit la intrarea in gara Teius o locomotiva avariata ce are legat de ea un vagon. Stie cineva cand a avut loc accidentul in urma caruia a fost avariata? |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 28 Oct 2015, 20:49 | |
| E DA 555 avariata in urma ciocnirii cu o EA. |
| | | TudorVD
Numarul mesajelor : 53 Varsta : 30 Localizare : Iernut Reputatie : 3479 Data de inscriere : 10/07/2015
| Subiect: Multumesc Mier 28 Oct 2015, 20:53 | |
| Am inteles, multumesc de lamuriri. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II | |
| |
| | | | M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |