Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II

In jos 
+66
IonutFanRailway
Laurentiu Ciobanu
Bebe
TVlad
Adrian78
nebunudupatrenuri
DUAL
MariusM
Re6/6
DAS 2011
riciu
NIKU24
get.
marius664
kristi kkk
Cipri Andrei Neculai
AeroX
aris86
Capsuneanu
marius_catalin84
cristi ar
rayldegm
Andrei Andras
ciprian71
Andrey_tm
Katalin4653
Ionutz
Vice30
billy752-istu
StefanD_
IonutChircu
alex_trs
ravers75
baiazid
Nk11
neluadi
TonyGFR
Norbi
tcm
Davee91
alex.alexus.tm
NicuS
mielutu zburator
alex1987
COSTACHE MIHAIL
IonutCFR2009
brutusel
DPS
alliens
razvan - trenuri
Luca tgv
92Dragos
Luna
dan tm
Vitosa
AndiCFR
TudorVD
vatmanul
ldh80
mureseanu_976
Adirmvl
Katalyn
Dr2005
cristy79
mihaitzateo
Nesebar
70 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 35, 36, 37
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2024, 13:16

Adrian78 a scris:
Dr2005 a scris:
Nu-i vorba de viteză, e vorba că marfarele trebuie descompuse pe relaţia Câmpina - Dârste şi la Predeal trebuie RT tranzit la ele. Asta înseamnă trafic congestionat şi costuri mari. De fapt, de la Rostock la Constanţa, Carpaţii sunt singurul obstacol care să impună fracţionarea trenurilor de marfă. Alte ţări au rezolvat sau rezolvă trecerile montane grele cu tuneluri (inclusiv pe sub Semmering e în construcţie un tunel).

Un astfel de tunel se construieşte în minimum 20 ani. Austriecii au început studiile pentru tunelul de sub Semmering în 2006, le-au terminat în 2009, proiectarea au început-o în 2012, lucrările au început în 2014 şi se speră că vor fi gata în... 2030. Tunelul lor are 27 km.

Nu se descompun toate.Tonajul.la.simpla.e 1000t ,cu impingatoare până în 2000t și cu intercala.si impingatoare ce depășește 2000t.Nu e că pe.alte secții unde s-au interzis tonajul cu locomotiva impingatoare
,,Se interzice remorcarea trenurilor cu locomotivă împingătoare pe:
- Pe linia 300, fir I, între Predeal – Hm. Timişu de Sus, în sensul dinspre Hm Timişu de Sus spre Predeal;"

Citat :
Plus că la.altii se împing trenurile de către orice operator nu că la.noi GFR și CFR Marfă nu accepta alți OTFisti sa ii împingă și blochează linii cu orele
Mă îndoiesc că în Austria, pe Semmering, se împing trenuri ale unui OTF cu locomotiva altui OTF. Dar loco împingătoare e unde trebuie la ora care trebuie, nu aştepţi după ea.

Citat :
Nu se va face la.noi tunelul ăla.prea repede și 10 km cred că se fac in 10 ani minim și cu costuri de minim.5 MLD de.euro
Un tunel din ăsta nu înseamnă doar cele 2 galerii pe unde trece trenul. Mai e nevoie de guri de ventilaţie şi echipamentele aferente şi un tunel mai mic între ele, prin care să poţi merge cu maşina la nevoie şi prin care să faci evacuarea pasagerilor la nevoie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18687
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24242
Data de inscriere : 05/10/2010

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2024, 13:31

Eu vorbeam de ce ai spus tu Campina Predeal
Dar pe.firul doi se poate împinge mi se pare că pe firul 1 nu pot circula nici trenurile gabaritice adică cu semiremorci și containere
Vezi că deja în Ungaria firmele gen FoxRail și Eurohate operează cu locomotive închiriate de.la o grămadă de operatori din Germania gen BoxExpress ,CRW de la Budamar
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2024, 13:45

Adrian78 a scris:
Vezi că deja în Ungaria firmele gen FoxRail și Eurohate operează cu locomotive închiriate de.la o grămadă de operatori din Germania gen BoxExpress  ,CRW de la Budamar
Îţi dai seama că se fac contracte din timp (probabil există inclusiv OTF mai mici care fac doar servicii de împingere pe rampe mari), nu se ia prima locomotivă disponibilă în staţie şi se pune împingătoare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DAS 2011




Numarul mesajelor : 384
Reputatie : 5181
Data de inscriere : 18/09/2011

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2024, 18:39

In contextul discutiilor de aici, oare nu ar fi mai corecta plata TUI-ului la osie - km ? Cred ca s-ar incuraja folosirea trenurilor de marfa mai scurte si cu viteza mai mare, iar la calatori generalizarea utilizarii ramelor electrice si automotoarelor.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2024, 22:40

Este deja TUI în funcţie de tonaj la marfă şi de osii la călători. Dar 2 trenuri uşoare generează mai mult TUI decât unul greu, asta ca să nu mai vorbim de mecanici şi locomotive.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
aris86




Numarul mesajelor : 309
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3420
Data de inscriere : 26/04/2016

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 37 Icon_minitimeVin 04 Oct 2024, 15:20

Dr2005 a scris:
Nu-i vorba de viteză, e vorba că marfarele trebuie descompuse pe relaţia Câmpina - Dârste şi la Predeal trebuie RT tranzit la ele. Asta înseamnă trafic congestionat şi costuri mari. De fapt, de la Rostock la Constanţa, Carpaţii sunt singurul obstacol care să impună fracţionarea trenurilor de marfă. Alte ţări au rezolvat sau rezolvă trecerile montane grele cu tuneluri (inclusiv pe sub Semmering e în construcţie un tunel).

Un astfel de tunel se construieşte în minimum 20 ani. Austriecii au început studiile pentru tunelul de sub Semmering în 2006, le-au terminat în 2009, proiectarea au început-o în 2012, lucrările au început în 2014 şi se speră că vor fi gata în... 2030. Tunelul lor are 27 km.

Să mute trenurile pe Valea Oltului, elecrrifici linia și ai și viteză bună de deplasare.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 37 Icon_minitimeVin 04 Oct 2024, 22:25

E în plan pentru 2040.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18687
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24242
Data de inscriere : 05/10/2010

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 37 Icon_minitimeMar 08 Oct 2024, 11:22

Cum se lucrează pe santierul Sighisoara Brașov și după.ne mai miram de ce se ajunge la 5 ani întârziere..

M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 37 Screen88
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II   M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II - Pagina 37 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II
Sus 
Pagina 37 din 37Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 35, 36, 37
 Subiecte similare
-
» M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia
» IR 1632: Oradea - Cluj Napoca - Bucuresti Nord - Constanta
» Cluj Napoca - Bucuresti - Constanta

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 300-
Mergi direct la: