Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Vin 14 Iun 2019, 21:45
Pai daca unii nu cunosc realitatea din teren cum naiba sa meargă tara asta bine..De la Simeria la Ghioroc C4 e praf și pulbere e plin de restricții din gară in gara plus când a fost închis F1 Gurasada -Câmpuri se ieșea cu 5km/h peste diagonala cap Y cu un tren de marfă de 600 și 1800t o adevarata plăcere să îl ții la 4 km/h .Dacă vii dinspre Arad ai doua diagonale cu 10km/h la Bârzava și Zam cap Y și după ne mirăm că stau trenurile de marfă toată ziua că dimineața sunt închideri și după ora 12 incep călătoarele după iară închideri și după iară călătoare că operatorul doar nu ți-o dă drumul in fata la personal că sa treci prin abătute cu 10km/h.. Asta e realitatea ce e pe teren că acolo sus nu ajunge nimic..
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11660 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Dum 16 Iun 2019, 11:59
Defileul Crisului Repede primavara si vara
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13018 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Vin 12 Iul 2019, 19:51
Numarul mesajelor : 647 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5111 Data de inscriere : 14/10/2012
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Sam 13 Iul 2019, 18:34
A aparut filmarea cu momentul impactului, filmat cu camera de la bordul automotorului. Soferul autoturismului nu avea permis de conducere iar autovehiculul era radiat din circulatie. Atat soferul cat si pasagerul au murit pe loc.
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8418 Data de inscriere : 16/01/2010
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 15 Iul 2019, 13:35
Formidabil, aia chiar nu au vazut trenul? Nu se vede nici un obstacol care sa ascunda trenul si chiar daca ar fi fost, opriti fiind pe linia vecina tot ar fi putut sa il vada si sa opreasca.
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Joi 01 Aug 2019, 03:45
UItandu-ma pe Wikimapia , am descoperit o linie industriala care pleaca din gara Aghires spre Oradea , apoi se intoarce 180 de grade , catre Cluj. Stiti cumva ce se transporta (de) acolo si cam de cat timp este nefolosita linia? Am marcat traseul ei aproximativ pe Goolgle Maps , unde nu apare acea linie. https://www.google.co.uk/maps/dir/46.8680684,23.2735931/46.8696279,23.2724315/46.8711525,23.27357/46.8706642,23.2782314/46.8676308,23.2866403/46.8665071,23.2936775/@46.8675539,23.2791076,1673m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e2?hl=ro
alex_trs
Numarul mesajelor : 39 Localizare : Oradea Reputatie : 4352 Data de inscriere : 05/02/2013
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Vin 23 Aug 2019, 18:20
Hm. Gârbău va fi retrogradata la nivel de halta in linia curenta. Weekend-ul trecut, pe linia 2 abatuta (singura abatuta ramasa deschisa) erau vreo 6 vagoane platforma cu traverse noi de beton. Initial credeam ca vor fi folosite pentru reabilitarea liniei respective si ridicarea restrictiei de 5km/h, desi nu i-as fi vazut rostul. Azi insa, traversele erau descarcate, iar toate macazele din capul X erau fost scoase, ramanand doar firul curent. Semnalele din capul X nu mai sunt functionale, asa ca intrarile/iesirile se fac cu ordin de circulatie.
Acum stau si ma gandesc cum va afecta asta circulatia. Intre Mera si Aghires se circula la cale libera, si sunt ~16km. Sunt destul de sigur ca exista trenuri trasate imediat dupa un alt tren pe portiunea asta, si ca vor aparea intarzieri considerabile din cauza eliminarii acestui punct de sectionare.
De asememea, in Aghires s-au descarcat, la linia 8 abatuta, 4 vagoane cu traverse noi. Sunt curios la ce se vor folosi.
Si mai am o curiozitate. In ultimii ani, s-au reabilitat mai multe linii abatute din unele gari. Printre acestea, linia 4 din Bratca si 3 din Ciucea. 4-Bratca am vazut-o fiind folosita doar de cateva ori, iar acum e inchisa, iar schimbatorul din cap X - scos. Pe 3-Ciucea nu am vazut niciodata urme de circulatie, desi e deschisa. Care a fost scopul acestor reabilitari, daca liniile respective stau nefolosite?
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6916 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Dum 25 Aug 2019, 01:05
alex_trs a scris:
Acum stau si ma gandesc cum va afecta asta circulatia. Intre Mera si Aghires se circula la cale libera, si sunt ~16km. Sunt destul de sigur ca exista trenuri trasate imediat dupa un alt tren pe portiunea asta, si ca vor aparea intarzieri considerabile din cauza eliminarii acestui punct de sectionare.
Pai tocmai de asta e eliminata halta, ca numai incrucisa nimic...deci circulatia nu va fi afectata cu nimic...
alex_trs
Numarul mesajelor : 39 Localizare : Oradea Reputatie : 4352 Data de inscriere : 05/02/2013
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Dum 25 Aug 2019, 14:52
Desfiintarea statiei va insemna ca trenurile vor astepta in garile vecine mai mult eliberarea liniei (daca a mai fost deja expediat un tren in aceeasi directie), pentru ca se circula la cale libera (nu exista BLA). Sa luam de exemplu cazul trenului 3078, care asteapta in Aghires sa fie depasit de 1932, si mai apoi ca 1932 sa ajunga in statia urmatoare. Din moment ce distanta pana la statia urmatoare va creste, va creste si timpul de stationare.
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6916 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Dum 25 Aug 2019, 18:21
3078 stationeaza in Aghires pana la 18:55, 1932 trece prin Garbau la 18:50 iar prin Mera la 18:57...Deci nu-s decat 4 minute in plus de stationare.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6897 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12299 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 02 Sept 2019, 16:20
S-ar putea ajunge la un accord intre CFR si MAV, pentru electrificarea, dublarea si echiparea cu BLA a intregii caii ferate de la Cluj-Napoca pana la Szajol (nod feroviar din Ungaria, unde linia ce vine dinspre Cluj-Napoca se uneste cu linia ce vine dinspre Curtici) ?
Ar constitui o a doua legatura feroviara electrificata a Romaniei cu Ungaria (si implicit cu centru si vestul Europei)!
Pe teritoriul Ungariei, linia dintre Puspokladani- Kargac- Kisujzallas- Szajol este dublata si electrificata, dar linia dintre Episcopia Bihorului/Biharkeresztes- Puspokladany este linie simpla neelectrificata! (Conform hartilor de pe site-ul "Railways Through Europe").
Mai demult- prin 1998/1999- daca tin bine minte- era si un vagon direct Iasi- Budapesta, care circula pe aceasta linie! Astazi poate ar fi util un vagon direct Iasi- Viena care sa circule prin Pascani- Suceava- Dej Calatori- Cluj Napoca- Oradea-Puspokladany si in Szolnok sa fie atasat la "Dacia". In acest fel si locuitorii din zona Moldovei ar aveea o legatura feroviara directa spre centrul Europei.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 02 Sept 2019, 18:37
CFR şi MAV au sisteme de semnalizare şi de protecţie diferite. Dublarea liniei Cluj - Oradea înseamnă nişte lucrări de artă monumentale pe defileul Crişului, care probabil nu se vor face niciodată, zona aia va rămâne o gâtuire pentru totdeauna.
_________________ :TTT:
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13018 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 02 Sept 2019, 21:20
Sa fim seriosi cum MAV a trecut acum 100 de ani defileul acuma nu se poate face inca un fir?
De la Bratca la Bulz(statia Stina de Vale) era un drum de care numit drum judetean, erau locuri intre calea ferat si Crisul Repede unde abia incapea o masina. Au bagat umplutura in riu, s-au facut lucrari mari si acum drumul judetean are doua benzi si s-a facut si un pod nou pestre Crisul Repede in fata haltei Stina de Vale.Se pot vedea filmarile.
Adica prin China duc linia Chengdu-Lasa doar prin munti si noi ne uitam la sectorul halta Vadul Crisului-Stina de Vale?
Chiar si intre calea ferata si stinci mai este loc ici colo, apoi un tunel deja mi se pare ca e largit pentru dubla. Vorba e ca dinozaurii nostrii nu vor sa dispara. Nu e greu de imaginat cum ar arata zona daca era la MAV.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 02 Sept 2019, 21:43
MAV nu a mai făcut tuneluri de când cu Trianonul, că nici nu mai are pe unde... nici pe aici nu ar fi făcut, de altfel Ungaria nici liniile ei de câmpie nu şi le-a dublat pe toate.
_________________ :TTT:
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13018 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 02 Sept 2019, 23:20
Nu a facut, nu si-a dublat, dar noi nici nu intretinem ce am luat de la ei.Scuze am uitat ca a fost deja centenar, deci ce s-a facut are peste 100 de ani.
Discutia era de ce nu s-ar putea dubla linia pe defileul Crisului Repede?
Continut sponsorizat
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II
M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II