Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 24 Ian - 18:28
alliens a scris:
Kapпaтй a scris:
Nu a sustinut nimeni investiile in CFR cu adevarat, totul a fost doar pe hartie.
Bugetul Ministerului Transporturilor pe anul acesta se bazeaza in cea mai amre aprte pe fonduri europene....si avand experienta anteriorului guvern al poporului, cand nu s-au facut investitii mai deloc pentru a se economisi(adica cheltui pe pomeni) banii de cofinantari e evident ca in urmatorii cel putin 4 ani nu se va misca nimic la proiectul asta
De bine, de rău, MT a devenit organism intermediar pentru POIM, deci s-ar putea ca absorbţia să fie un pic mai mare anul ăsta.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 24 Ian - 20:22
Cu banii aia trebuie electrificata linia Radulesti Giurgiu unde este trafic foarte mare de marfa iar cu restul sa scoata restrictiile de pe teren
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Vin 27 Ian - 15:45
Numarul mesajelor : 65 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3250 Data de inscriere : 07/03/2016
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Sam 4 Feb - 12:25
Restrictii pe Bucuresti-Ploiesti-Brasov, 1-10.02.2017:
Firul 1:
-Peris cap Y: 70 Km/h -Crivina cap Y: 70 Km/h -Brazi cap X: 70 Km/h -Darste linia 3: 30 Km/h
Firul 2:
-Chitila linia 2: 70 Km/h -P.M. Buciumeni: 30 Km/h -Buda cap X: 70 Km/h -Timisul de Sus linia 3 cap Y: 30 Km/h -Darste linia 2: 30 Km/h
Cele cu rosu sunt de anul acesta.
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 15/12/2010
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 8 Feb - 23:33
Cabview Brasov - Bucuresti 2015
rayldegm
Numarul mesajelor : 39 Varsta : 28 Localizare : Reghin, Mures Reputatie : 2955 Data de inscriere : 29/11/2016
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 15 Mar - 18:57
Gara Razboieni
Aburoasa de la Cluj-Napoca
Aburoasele de la Oradea, si IR 366 parasind gara Oradea, plecand spre Budapest Keleti.
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 15 Mar - 22:53
Felicitări pentru fotografie!! Uite, la cadrul acesta nu m-aş fi gândit vreodată. A ieşit bine. De n+1 mii de ori am păşit lângă acea maşină, însă ai surprins foarte bine ideea de vechi şi nou, iar predecesorii noştri chiar au reuşit opere de artă inginerească, cu locomotivele lor.
Pe site-ul Via Terra a fost postat mersul de tren şi se pot cumpara şi bilete din aplicaţia de achiziţie a biletelor online. Trenul care circulă pe Oradea - Cluj Napoca e tren IR şi practică tarife de IR, un bilet din Oradea până la Cluj Napoca costând 40,30 lei. Sunt curios câţi călători vor avea în condiţiile astea.
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 10 Apr - 0:18
vatmanul a scris:
Trenul care circulă pe Oradea - Cluj Napoca e tren IR şi practică tarife de IR, un bilet din Oradea până la Cluj Napoca costând 40,30 lei. Sunt curios câţi călători vor avea în condiţiile astea.
La TFC este 38,70 cu bilet intreg , sa zic ca merita dati 1,6 lei in plus la Interregional pentru 12 minute daca cineva se grabeste si daca trenurile vor fi facute cu Duewag-uri care presupun ca sunt mai confortabile decat DH2-ul TFC. Daca vor fi bagate AMX-uri , vor circula goale zic eu. :d Cam prost facut mersul primului tren care pleca din Cluj , pentru ca este doar cu 20 de minute inaintea TFC-ului.
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 10 Apr - 0:30
N-o să le meargă schema asta, prețul e prea mare. Ar trebui să scadă la 30 de lei maxim ca să aibă un minim succes. Duewag e al doilea cel mai bun automotor diesel din România la momentul actual, după ADH 11 de la TFC (care a fost întreținut cum trebuie și menținut în parametri optimi). Mai e și VT 614 pe-aproape, la condiții este aproape identic cu Duewag, dar e și mai bătrân.
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6555 Data de inscriere : 28/05/2009
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 10 Apr - 0:36
TFC are pret de regio pe Oradea-Cluj Napoca 21,50 lei plus 2,5 locul.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 10 Apr - 1:44
Cam scump la InterRegional, poate e IR dar pret de Regio, vedem. Cert e ca deja sunt prea multe pe Cluj-Oradea iar intrarea lor pe Campia Turzii si Huedin nu o vad ca un mare tun, ei trebuiau sa se axeze pe ceva secundare din Ardeal si aveau mai mult succes, eventual luau iar Rodna Veche si bagau un tren Cluj-Rodna Veche iar ziua pendula intre Rodna si Nasaud, ceva gen din Cluj dupamasa pe la un 16-17 poate chiar 18 si ramanea peste noapte in Rodna, ziua pendula si tot dupamasa din Rodna la Cluj, era mult mai ok. O alta varianta mai era cu linia de Borsa, la fel o pendula cu Viseu-Borsa si un tren la Salva pentru legatura la asta de la Rodna sa mearga la Cluj sau dimineata din Borsa care sa ajunga pe la un 7 cel tarziu in Cluj. Luau la loc si Bixad, mai bagau si alea 2 perechi pe Oradea-Zalau si retur iar asta Cluj-Oradea de fapt faceau Bistrita-Oradea si retur. Inchiriau linia 314, o repara usor usor si bagau si aici trenurile direct Oradea-Ceica-Vascau si cu astea eu zic ca ar avea un profit perfect, chiar nu le trebuie atatea artificii si experiente sa dubleze CFR pe Campia Turzii si Huedin unde CFR are trenuri garla, deci nu ii inteleg.
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 10 Apr - 2:16
Kapпaтй a scris:
Inchiriau linia 314, o repara usor usor si bagau si aici trenurile direct Oradea-Ceica-Vascau si cu astea eu zic ca ar avea un profit perfect, chiar nu le trebuie atatea artificii si experiente sa dubleze CFR pe Campia Turzii si Huedin unde CFR are trenuri garla, deci nu ii inteleg.
Ce e pe 314 numai reparaţie uşoară nu e. Trebuie traverse noi, şină, utilaje... e bătaie mare de cap şi e nevoie de milioane bune de euro, pe care din ăia 3% profit nu le pot face.
Au găsit nişte intervale pe care ei le consideră bune şi pe care CFR Călători nu s-a băgat.
_________________ :TTT:
vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5106 Data de inscriere : 14/10/2012
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 10 Apr - 9:11
tcm a scris:
La TFC este 38,70 cu bilet intreg
Nu ştiu unde ai găsit acest tarif pe Oradea - Cluj la TFC. E maxim 25 lei cu tot cu loc. Revenind la Interregional, consider şi eu că au intrat pe o secţie pe care sunt trenuri mai mult decât suficiente. Şi pe lângă asta, să mai vi cu tarif de IR când ai nişte concurenţi ca TFC-ul şi CFR-ul cu ofertele lui... Cred că nu va dura prea mult până, sau se vor retrage sau vor modifica tariful. Şi dacă tot au vrut să intre şi ei cu un IR pe o magistrală, ar fi putut încerca Oradea - Timişoara, tren IR cu tarif de R. Cred că ar fi avut mai mult succes.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II
M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II