|
| M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II | |
|
+66IonutFanRailway Laurentiu Ciobanu Bebe TVlad Adrian78 nebunudupatrenuri DUAL MariusM Re6/6 DAS 2011 riciu NIKU24 get. marius664 kristi kkk Cipri Andrei Neculai AeroX aris86 Capsuneanu marius_catalin84 cristi ar rayldegm Andrei Andras ciprian71 Andrey_tm Katalin4653 Ionutz Vice30 billy752-istu StefanD_ IonutChircu alex_trs ravers75 baiazid Nk11 neluadi TonyGFR Norbi tcm Davee91 alex.alexus.tm NicuS mielutu zburator alex1987 COSTACHE MIHAIL IonutCFR2009 brutusel DPS alliens razvan - trenuri Luca tgv 92Dragos Luna dan tm Vitosa AndiCFR TudorVD vatmanul ldh80 mureseanu_976 Adirmvl Katalyn Dr2005 cristy79 mihaitzateo Nesebar 70 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7084 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 27 Ian 2016, 12:50 | |
| - mihaitzateo a scris:
- Si inca ceva,vagoanele de IR chiar arata bine,pe langa mizeriile de avioane ale celor de la Blue Air sau Wizz Air.
Eu nu as merge in conditii de cocina de porci cu low costuri gen Blue Air sau Wizz Air. Ai zburat macar odata in viata ta cu ei ca sa-ti dai cu parerea, sau vorbesti doar asa ? Nu sunt nici mizerii de avioane si nici cocina de porci cum spui tu. Cel putin la capitolul curatenie cred ca nu are rost sa comparam un vagon de tren cu un avion. Atat la avion, cat si la tren scaunele sunt fixe (da, la tren sunt vagoane cu scaune reglabile, insa prea prea putine), poate la avion e mai mic locul la picioare, insa zbori maxim 3 ore, nu mergi 8-9-16 ore cat mergi cu trenul. |
| | | mihaitzateo
Numarul mesajelor : 106 Localizare : Bucuresti,linia 300 Reputatie : 3819 Data de inscriere : 12/09/2014
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 27 Ian 2016, 14:18 | |
| - alex.alexus.tm a scris:
- mihaitzateo a scris:
- Si inca ceva,vagoanele de IR chiar arata bine,pe langa mizeriile de avioane ale celor de la Blue Air sau Wizz Air.
Eu nu as merge in conditii de cocina de porci cu low costuri gen Blue Air sau Wizz Air. Ai zburat macar odata in viata ta cu ei ca sa-ti dai cu parerea, sau vorbesti doar asa ? Nu sunt nici mizerii de avioane si nici cocina de porci cum spui tu. Cel putin la capitolul curatenie cred ca nu are rost sa comparam un vagon de tren cu un avion. Atat la avion, cat si la tren scaunele sunt fixe (da, la tren sunt vagoane cu scaune reglabile, insa prea prea putine), poate la avion e mai mic locul la picioare, insa zbori maxim 3 ore, nu mergi 8-9-16 ore cat mergi cu trenul. Da ,am zburat,dar niciodata cu low costu. Linia Bucuresti-Cluj Napoca,e in stare ok,daca eu as vrea sa merg sa ma plimb prin Cluj,as merge cu trenul de zi,pentru ca e foarte frumos drumul,printre munti,printre dealuri etc. Am fost de mai mult de cateva ori,pe Bucuresti Cluj Napoca,cand eram mai mic si peisajul e superb. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9078 Reputatie : 12962 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 27 Ian 2016, 14:19 | |
| In afara de peisaj ce mai stii tu despre linia Bucuresti-Cluj Napoca? |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7084 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 27 Ian 2016, 14:20 | |
| Da, de acord cu ce spui tu legat de linia Bucuresti-Cluj si chiar mai departe pana la Oradea. Dar in privinta WizzAir sau BlueAir ... te invit sa zbori macar odata si ai sa vezi ca nu patesti nimic. |
| | | mihaitzateo
Numarul mesajelor : 106 Localizare : Bucuresti,linia 300 Reputatie : 3819 Data de inscriere : 12/09/2014
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 27 Ian 2016, 14:55 | |
| - dan tm a scris:
- In afara de peisaj ce mai stii tu despre linia Bucuresti-Cluj Napoca?
Ca facea rapidul sub 8 ore inainte de 1989,intre Bucuresti Nord si Cluj Napoca. Ca era nasol,cand treceai prin Medias si Copsa Mica,era poluare multa la fel si pe la Campia Turzii. Acum,nu mai e poluare. Ca de la Brasov pana la Cluj,mergi numai printre dealuri. Ca o bucata din Bucuresti Nord-Cluj Napoca face parte dintr-un coridor european,dar nu se reabiliteaza,desi se zice ca se reabiliteaza. Ca mai este inca toata linia electrificata. Si asa mai departe. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9078 Reputatie : 12962 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 27 Ian 2016, 15:03 | |
| Ti-am mai scris la alt subiect: mai citeste forumul inainte sa mai scrii toate amintirile, planurile si prostiile tale sau ce mai iti trece prin cap.
Linia e inca electrificata? ai auzit ceva planuri despre dezafectarea electrificarii?
De la Bucuresti la cluj merge numai printre dealuri? nu se ,,avinta" in trecerea muntilor si mai trece prin podis?
Bucuresti Nord-Cluj Napoca face parte dintr-un coridor european,dar nu se reabiliteaza,desi se zice ca se reabiliteaza? vezi , pentru asta e pacat ca unii pleaca de acasa sa faca poze si sa le puna pe forum. |
| | | mihaitzateo
Numarul mesajelor : 106 Localizare : Bucuresti,linia 300 Reputatie : 3819 Data de inscriere : 12/09/2014
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 27 Ian 2016, 15:29 | |
| Dnule Dan_tm poate ar trebui sa fiti mai preocupat ca pe un forum care in teorie,e pentru cei de le place calea ferata,se face publicitate la Wizz Air,cursa Bucuresti - Cluj,decat de postarile mele. Eu cred ca am postat,in trecut ,niste scanuri dupa niste mersuri ale trenurilor din anii 1990 si inainte,pentru a arata cat de repede se mergea atunci,in comparatie cum se merge acum,pe M 300. Singura bucata de linie pe care se merge aproximativ la fel e Bucuresti Nord-Ploiesti Vest - Brasov. Ca tot veni vorba, bucata dintre Cluj si Oradea,nu e electrificata. Bucata Bucuresti Nord-Ploiesti Vest-Brasov-Copsa Mica face parte sigur din coridorul european IV si ar trebui sa se poata merge,in teorie,cu pana la 160km/h. Daca tot ziceti de poze,pot sa fac si eu poze la gramezile de traverse de beton,noi,care stau langa bucata de linie dintre Predeal si Brasov,de nu stiu cati ani. Modernizarea s-a oprit putin inainte de Predeal. http://www.cfr.ro/index.php/ct-menu-item-3/ct-menu-item-15/ct-menu-item-27 |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6831 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12197 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 27 Ian 2016, 15:43 | |
| Pentru magistrala 300, ar fi util de reabilitat si sectorul Teius- Razboieni- Campia Turzii- Apahida- Cluj Napoca (eventual si corectat traseul intre Campia Turzii si Apahida).
Si municipiul Cluj-Napoca (care are o pondere importanta la PIB-ul Romaniei) merita sa aibă o cale ferata reabilitata (cum are sau va aveea si Brasov-ul, si cum are si Bucuresti si Constanta).
In privinta sectorului Cluj Napoca- Oradea- Episcopia Bihorului (acesta constituind si cea mai scurta legatura feroviara intre zona Moldovei si vestul Europei), evident ca ar trebui reabilitat, dublat, electrificat si echipat cu BLA in intregime. Pentru zona Moldovei consider ca ar fi mult mai utila sa aibă o cale ferata reabilitata care sa lege Iasul de Oradea si frontiera cu Ungaria, decat sa visam la utopii de genul autostrada Targu Mures- Iasi.
Pe partea maghiara, dincolo de Episcopia Bihorului , nu stiu daca este dublata sau electrificata linia pe ruta Episcopia Bihorului- Biharkeresztes- Berettyoujfalu- Puspokladany- Kargac- Kisujszallas- Szajol- Szolnok (unde intra in linia principala Lokoszhaza- Szolnok- Budapesta). |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9078 Reputatie : 12962 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 27 Ian 2016, 19:53 | |
| - mihaitzateo a scris:
- dan tm a scris:
- In afara de peisaj ce mai stii tu despre linia Bucuresti-Cluj Napoca?
Ca facea rapidul sub 8 ore inainte de 1989,intre Bucuresti Nord si Cluj Napoca. Ca era nasol,cand treceai prin Medias si Copsa Mica,era poluare multa la fel si pe la Campia Turzii. Acum,nu mai e poluare. Ca de la Brasov pana la Cluj,mergi numai printre dealuri. Ca o bucata din Bucuresti Nord-Cluj Napoca face parte dintr-un coridor european,dar nu se reabiliteaza,desi se zice ca se reabiliteaza. Ca mai este inca toata linia electrificata. Si asa mai departe.
Nu vad bagata Oradea in discutie. Toata linia, deci am prezumat ca te referi la Bucuresti -Cluj Napoca, dar daca te referi la toata linia 300 tot ai gresit - mihaitzateo a scris:
-
Ca o bucata din Bucuresti Nord-Cluj Napoca face parte dintr-un coridor european,dar nu se reabiliteaza,desi se zice ca se reabiliteaza.
- mihaitzateo a scris:
- Dnule Dan_tm poate ar trebui sa fiti mai preocupat ca pe un forum care in teorie,e pentru cei de le place calea ferata,se face publicitate la Wizz Air,cursa Bucuresti - Cluj,decat de postarile mele.
Eu cred ca am postat,in trecut ,niste scanuri dupa niste mersuri ale trenurilor din anii 1990 si inainte,pentru a arata cat de repede se mergea atunci,in comparatie cum se merge acum,pe M 300. Singura bucata de linie pe care se merge aproximativ la fel e Bucuresti Nord-Ploiesti Vest - Brasov. Ca tot veni vorba, bucata dintre Cluj si Oradea,nu e electrificata. Bucata Bucuresti Nord-Ploiesti Vest-Brasov-Copsa Mica face parte sigur din coridorul european IV si ar trebui sa se poata merge,in teorie,cu pana la 160km/h. Daca tot ziceti de poze,pot sa fac si eu poze la gramezile de traverse de beton,noi,care stau langa bucata de linie dintre Predeal si Brasov,de nu stiu cati ani. Modernizarea s-a oprit putin inainte de Predeal. http://www.cfr.ro/index.php/ct-menu-item-3/ct-menu-item-15/ct-menu-item-27 Uite de aia spunea cineva pe forum ca (karpaty cred) ca e bine sa mai se circula si pe alta linia nu doar Bucuresti -Brasov. Dincolo de Brasov sint lucrari, chiar si finalizate. http://www.forumtrenuri.com/t1840p340-lucrari-de-reabilitare-pe-m300-sighisoara-coslariu Si nu ma deranjeaza ca se vorbeste despre transportul aerian ca doar este forum, deci se poate discuta.Cum putem compara rutele, timpii, capacitatile si preturile daca nu sint prezentate cele de la trenuri, cele de la autocare sau dube si cele de la avioane? |
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5084 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mier 27 Ian 2016, 22:41 | |
| - ldh80 a scris:
- Pe partea maghiara, dincolo de Episcopia Bihorului , nu stiu daca este dublata sau electrificata linia pe ruta Episcopia Bihorului- Biharkeresztes- Berettyoujfalu- Puspokladany- Kargac- Kisujszallas- Szajol- Szolnok (unde intra in linia principala Lokoszhaza- Szolnok- Budapesta).
Intre Episcopia Bihor si Puspokladany este linie simpla neelectrificata. De la Puspokladany pana la Budapesta este linie dubla electrificata. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9078 Reputatie : 12962 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Dum 07 Feb 2016, 00:15 | |
| http://infocentrum.ro/Reactualizare_Studiu_de_Fezabilitate_pentru_electrificarea_si_reabilitarea_liniei_de_cale_ferata_Cluj_Oradea_Episcopia_Bihor-36975-1.html |
| | | Davee91
Numarul mesajelor : 49 Varsta : 33 Localizare : Herend / Máramarossziget Reputatie : 4378 Data de inscriere : 31/12/2012
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 07 Mar 2016, 14:14 | |
| |
| | | tcm
Numarul mesajelor : 623 Varsta : 29 Localizare : Oradea ; Leeds (UK) Reputatie : 4440 Data de inscriere : 27/06/2014
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 08 Mar 2016, 22:08 | |
| Chiar daca nu are legatura neaparata cu topicul postez un paragraf dintr-un articol de pe bihon legat de noul pasaj rutier peste calea ferata din zona Metro. - bihon a scris:
- O dată cu acest pasaj, Centura a fost prelungită cu 1,78 kilometri până la ieşirea pe DN1 spre Cluj, peste calea ferată, pasajul propriu-zis fiind lung de 76 de metri şi lat de 19,6 metri. Înălţimea pasajului este de 9 metri, pentru a permite electrificarea ulterioară a căii ferate.
http://www.bihon.ro/pasajul-metro-cadou-de-8-martie-pentru-soferi-si-soferite/1623360 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18687 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24242 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 08 Mar 2016, 22:31 | |
| Pai cam toate lucrările noi de infrastructură se fac după un standard și pe autostrada Orăștie Sibiu toate podurile sunt făcute cum ar fi linie dublă |
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5084 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 04 Apr 2016, 14:20 | |
| Lucrari la un tunel intre Bratca si Suncuius -> trenuri anulate, trenuri deviate, transbordare auto, nerespectarea termenului de finalizare a lucrarilor si in final, haos total.
http://www.bihon.ro/dezorganizare-la-cfr/1631151 http://www.bihon.ro/circulatia-feroviara-intre-bratca-si-suncuius-ramane-inchisa/1631214 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II | |
| |
| | | | M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |