| M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II | |
|
+66IonutFanRailway Laurentiu Ciobanu Bebe TVlad Adrian78 nebunudupatrenuri DUAL MariusM Re6/6 DAS 2011 riciu NIKU24 get. marius664 kristi kkk Cipri Andrei Neculai AeroX aris86 Capsuneanu marius_catalin84 cristi ar rayldegm Andrei Andras ciprian71 Andrey_tm Katalin4653 Ionutz Vice30 billy752-istu StefanD_ IonutChircu alex_trs ravers75 baiazid Nk11 neluadi TonyGFR Norbi tcm Davee91 alex.alexus.tm NicuS mielutu zburator alex1987 COSTACHE MIHAIL IonutCFR2009 brutusel DPS alliens razvan - trenuri Luca tgv 92Dragos Luna dan tm Vitosa AndiCFR TudorVD vatmanul ldh80 mureseanu_976 Adirmvl Katalyn Dr2005 cristy79 mihaitzateo Nesebar 70 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7915 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Joi 11 Aug 2016, 21:01 | |
| - Norbi a scris:
- Intre Cluj Est si Cluj Napoca avem limitare de 50 km/h din cauza starii deplorabile a infrastructurii.
Pe bune? Pe ambele fire? In urma cu 2-3 luni parca se circula bine, cand am fost eu ultima data, parca mergeau bine trenurile. |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6298 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Sam 13 Aug 2016, 02:48 | |
| Si cand ne gandim ca se mergea cu 120km/h pana de curand.... |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6965 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 23 Aug 2016, 00:27 | |
| Situația acestei magistrale, între Brașov și Sighișoara, este una... ) ar râde toate națiile Europei de noi dacă ar vedea cum e pe-aici. Avem, astfel: 14 limitări/restricții de viteză între Brașov și Augustin; 2 între Augustin și Racoș 1 între Racoș și Rupea 14 între Rupea și Sighișoara. Total = 31 de limitări și restricții. Toate aceste limitări sunt pe firul 1 și au fost numărate cu atenție. Eroarea este de +-2 limitări și restricții. Am luat în calcul NUMAI porțiunile unde viteza se reduce cu 15, 30 sau 50 de km/h; cele cu 70 sau mai mult nu au fost numărate în acest drum, deoarece consider că nu afectează prea mult timpii de mers. La un moment dat, după Brașov, e o restricție de 30, iar după 700 de metri apare alta; evident, mecanicul a accelerat ca apoi să frâneze - consum inutil de energie electrică și uzură suplimentară. O administrație normală punea toată porțiunea cu 30. Această situație se poate întâlni pe toată linia, pe care cu VS se merge pe maxim 30% din lungime. |
|
| |
StefanD_
Numarul mesajelor : 65 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3228 Data de inscriere : 07/03/2016
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 23 Aug 2016, 09:35 | |
| https://www.mediafire.com/?kmkdii5dquh4fjc -> Fisier GPX de la Sighisoara la Brasov cu IR 1746 intarziat. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18687 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24242 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 23 Aug 2016, 13:52 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Situația acestei magistrale, între Brașov și Sighișoara, este una... ) ar râde toate națiile Europei de noi dacă ar vedea cum e pe-aici. Avem, astfel:
14 limitări/restricții de viteză între Brașov și Augustin; 2 între Augustin și Racoș 1 între Racoș și Rupea 14 între Rupea și Sighișoara. Total = 31 de limitări și restricții. Toate aceste limitări sunt pe firul 1 și au fost numărate cu atenție. Eroarea este de +-2 limitări și restricții. Am luat în calcul NUMAI porțiunile unde viteza se reduce cu 15, 30 sau 50 de km/h; cele cu 70 sau mai mult nu au fost numărate în acest drum, deoarece consider că nu afectează prea mult timpii de mers. La un moment dat, după Brașov, e o restricție de 30, iar după 700 de metri apare alta; evident, mecanicul a accelerat ca apoi să frâneze - consum inutil de energie electrică și uzură suplimentară. O administrație normală punea toată porțiunea cu 30. Această situație se poate întâlni pe toată linia, pe care cu VS se merge pe maxim 30% din lungime. Mecanicul a accelerat probabil sa tina cât de cât timpul de mers |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6965 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Mar 23 Aug 2016, 15:19 | |
| Știu, dar oricum era întârziat deja trenul și nici nu avea șanse să recupereze cine știe ce. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8350 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Vin 02 Sept 2016, 08:27 | |
| |
|
| |
alex_trs
Numarul mesajelor : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 4325 Data de inscriere : 05/02/2013
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Vin 16 Sept 2016, 16:01 | |
| |
|
| |
alex_trs
Numarul mesajelor : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 4325 Data de inscriere : 05/02/2013
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Joi 20 Oct 2016, 07:17 | |
| |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11634 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Joi 17 Noi 2016, 12:53 | |
| La pas prin Defileul Crișului Repede (Șuncuiuș -> Vadu Crișului) Partea (1/3) Ieșirea din Șuncuiuș Semnalul de intrare în Șuncuiuș Un prim tunel ... Crișul Repede ... Mă depășește R15033 Cluj Napoca - Oradea Și ajung în halta Peștera
Ultima editare efectuata de catre Andrey_tm in Sam 19 Noi 2016, 21:21, editata de 1 ori |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11634 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Joi 17 Noi 2016, 12:58 | |
| Partea (2/3) Halta Peștera - vedere spre Vadu Crișului Magistrala văzută de pe munte Un zoom pe halta Peștera Revin în halta Peștera, după care merg spre Vadu Crișului Încă un tunel La ieșirea din tunel sunt surprins de IR1533 Cluj Napoca - Oradea Apoi îl aștept pe R3644 Oradea - Piatra Craiului ... |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11634 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Joi 17 Noi 2016, 13:04 | |
| |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1681 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4727 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Joi 17 Noi 2016, 18:16 | |
| Sper sa se repare acea halta.Cladirea este frumoasa.Este pacat cum arata.Ar fi putut sa fie un punct de informare turistica, imediat dupa,ce traversezi puntea la 200m in dreapta se afla o cabana.Nu stiu cum este acum dar in 2012 arata infiorator.La fel de stricata si in paragina.Am vrut doar sa vedem pestera si imprejurimile.Multi campeza prin acele poienite. |
|
| |
Andrei Andras
Numarul mesajelor : 497 Varsta : 23 Reputatie : 3687 Data de inscriere : 11/02/2016
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Sam 19 Noi 2016, 08:57 | |
| Gara Predeal, 13.11.2016 Predeal railway station by Pasionatul Feroviar, on Flickr |
|
| |
neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3494 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Sam 10 Dec 2016, 15:54 | |
| Devine foarte-foarte interesantă situaţia pe teren a circulaţiei trenurilor între Cluj-Napoca şi Braşov. Garniturile IR acumulează zeci multe şi chiar peste 100 de minute de întârzieri pe acest segment de magistrală. Egal că e pe CJ-Câmpia Turzii sau prin şantierul Podu Mureş-Sighişoara. Treaba este că se adună o mulţime de bonus care trezeşte sute de nemulţumiri călătorilor sau celor care-i aşteaptă prin gări. Lumea e supărată şi vociferează pe bună dreptate.
Până şi ceferiştii de prin Teiuş sau Războieni se miră când văd "acceleratu" 1741 pe la ei prin ogradă la ora când trebuia să fie demult trecut de Cluj.
Iar în acest timp trenurile Regio zburdă on time, fără niciun bonus semnificativ. Trenuri destul de consistente ca traseu îşi văd de trasa lor şi circulă ca şi nimic deosebit nu ar fi pe traseu. Şi mă refer ca exemplu doar la R 3500 Teiuş-Braşov sau R 3086 Cluj-Sighişoara. Ore diferite, primul foarte dimineaţa, al doilea seara. Mai mult, Regio 3500 cu Rama Z compunere a plecat cu 30 de minute bonus la îndrumare (ceva macaz nu se întorcea în st. Teiuş) şi a ajuns la Mediaş regulat.
Nu zic că este rău aşa, dar de ce defilarea prin şantier să fie ciumă pentru trenurile IR, iar la Regio să fie doar uin mizilic? La fel la R 3086, pleacă ca tren de navetă de la Cluj-Napoca la 16:41 şi păstreză timpii fără nicio problemă, cu mers de ceas elveţian până la destinaţie.
Poate există o explicaţie, dar tot nu înţeleg de ce doar IR-urile sunt cocoşate cu minute?? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II | |
| |
|
| |
| M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II | |
|