Numarul mesajelor : 18687 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24242 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 04 Apr 2016, 14:44
vatmanul a scris:
Lucrari la un tunel intre Bratca si Suncuius -> trenuri anulate, trenuri deviate, transbordare auto, nerespectarea termenului de finalizare a lucrarilor si in final, haos total.
Dacă angajează firme fantome si ăștia ca si CNADR..cine știe a cui sef din CFR e si firma aia
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9078 Reputatie : 12962 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 04 Apr 2016, 15:00
Nu va pati numeni nimic, firma va invoca lucrari suplimentare datorita unor vicii ascunse si atit. Normal CFR trebuia sa duca trenurile pina in Suncuius si de acolo transbordare auto pina in Bratca la doi pasi cam 7 km, nu naibii la Poieni.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 04 Apr 2016, 18:34
Dacă gara nu are drum de acces rutier, degeaba e aproape...
Această transbordare ar trebui să fie plătită de administratorul infrastructurii, iar capacitatea autobuzelor să fie similară cu cea a trenului. Totodată, parcursul cu autobuzul ar trebui să fie considerat tren şi compensat ca atare. În schimb, din toată situaţia asta, doar CFR Călători are de pierdut: - pierde bani, atât prin turnusul schimbat al personalului, cât şi din valoarea compensaţiei, pentru că km neefectuaţi sunt scăzuţi din compensaţie - suferă pierderi de imagine, pentru că oamenii ăia din poze nu înjură CFR S.A. - deşi aşa ar trebui - ci CFR Călători.
_________________ :TTT:
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8350 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 04 Apr 2016, 20:00
Pe Suncuius cu Corona.
_________________ IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti
IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8648 Data de inscriere : 19/04/2009
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 04 Apr 2016, 21:04
Dr2005 a scris:
Dacă gara nu are drum de acces rutier, degeaba e aproape...
Ambele gari au drum de acces rutier, distanta rutiera intre cele doua gari este de 9 km.
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9078 Reputatie : 12962 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 04 Apr 2016, 21:14
Daca autobuzul opreste in fata liniilor in Suncuius distanta e mai scurta pentru nu mai face ocolul ala ca un triunghi.
gara Suncuius
https://goo.gl/maps/G6uwHtSouiR2
si in zona indicatorul spre Balnaca
https://goo.gl/maps/jjkxFr6p8JB2
apoi Bratca, deci destul de logic ca are acces la drum
https://goo.gl/maps/ydd9LyFMSLM2
https://goo.gl/maps/7BdhysvNSPt
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8648 Data de inscriere : 19/04/2009
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 04 Apr 2016, 21:54
Nici nu a facut acel ocol, a oprit in fata liniilor.
mihaitzateo
Numarul mesajelor : 106 Localizare : Bucuresti,linia 300 Reputatie : 3819 Data de inscriere : 12/09/2014
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 04 Apr 2016, 23:36
Vad ca mai nou, IR 1346 e pus ca face 37 de minute,de la Bucuresti la Ploiesti Vest. Asta inseamna o medie de 96 km/h,ceva asa si asa. Nu inteleg cum restul IR (exceptand IR 472,care e trecut cu 38 de minute) fac 40+ minute. Asta inseamna nici macar 90 km/h,medie. Sa inteleg ca iar se merge cu maximum 110 km/h pe o bucata de linie,iar pe restul,cu mai putin. Inainte de 89 si dupa,vad ca trenul facea 46 de minute,de la Bucuresti Nord,la Ploiesti Vest.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18687 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24242 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 04 Apr 2016, 23:41
Se merge cu 140km/h dar mai sunt si cateva restrictii viteza medie e ipotetica
TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6359 Data de inscriere : 24/10/2010
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 04 Apr 2016, 23:47
mihaitzateo a scris:
Vad ca mai nou, IR 1346 e pus ca face 37 de minute,de la Bucuresti la Ploiesti Vest. Asta inseamna o medie de 96 km/h,ceva asa si asa. Nu inteleg cum restul IR (exceptand IR 472,care e trecut cu 38 de minute) fac 40+ minute. Asta inseamna nici macar 90 km/h,medie. Sa inteleg ca iar se merge cu maximum 110 km/h pe o bucata de linie,iar pe restul,cu mai putin. Inainte de 89 si dupa,vad ca trenul facea 46 de minute,de la Bucuresti Nord,la Ploiesti Vest.
Dacia Ister si perechile de Constanta (plus 1632-1633 care in sezon merg la CT) sunt singurele de 140 desi ar mai merge si altele lejer zic eu. La 1633 nu se vede asa bine pentru ca are opririle la Buftea si Crivina.
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6965 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 04 Apr 2016, 23:47
și Hyperioanele tot cu 140 aleargă. Și 1538. (1538 așa era cel puțin la celălalt mers).
TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6359 Data de inscriere : 24/10/2010
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Lun 04 Apr 2016, 23:50
Si acum la fel
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18687 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24242 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Joi 07 Apr 2016, 18:42
Zicea aseară domn menestru ca după terminarea lucrărilor adică 2021 trenul de la București la Curtici va face 7 ore cam optimist zic eu
TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6359 Data de inscriere : 24/10/2010
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Joi 07 Apr 2016, 20:55
Da...eu am auzit de 9h jumatate Curtici - Constanta Dar se face praf 800 pana atunci, nu e problema
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6965 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II Sam 23 Apr 2016, 20:53
M 300 între Predeal și Brașov. În ziua respectivă, se circula pe ambele fire pe toată distanța Dârste - Predeal!
M300 între Feldioara și Augustin. Se circula pe fir 2 pentru că firul 1 era închis, ca de obicei.
Intrăm în Augustin...
...și continuăm deplasarea spre Sighișoara, pe o linie aflată în stare critică, dar care ne oferă peisaje frumoase și un sunet puternic de joante.
Trecem de Rupea, ne deplasăm spre Sighișoara. Pe toată porțiunea Feldioara - Sighișoara, se circulă alternativ, când pe un fir, când pe celălalt - excepțiile sunt foarte rare. Linia este într-o stare extrem de avansată de degradare, mai ales în curbe. Profilul nu mai e demult cel corespunzător, și cel mai grav este că îmi pot da seama cu ușurință cu ochiul liber din tren de aceste defecte - asta ca să realizați amploarea lor. Joantele sunt uneori foarte mari, existând și diferență de nivel între cupoanele de șină. Sunt destul de mulți revizori de cale care păzesc curbele dintre Rupea și Sighișoara.
Aceeași magistrală, între Câmpia Turzii și Cluj Napoca. Aici, firul 1 era închis pe o porțiune scurtă, iar apoi circulația se desfășura tot alternativ.
Ne întâlnim cu un tren R, care aștepta la cruce...
Poporul român, într-o imagine sugestivă.
Continuăm spre Cluj.
Și ne întâlnim cu o izolată a GFR.
Un alt lucru negativ în legătură cu M300, pe porțiunea Brașov - Sighișoara, este numărul enorm al restricțiilor și limitărilor de viteză. Sunt porțiuni pe care abia ce a accelerat trenul că frânează iar, apoi accelerează și iar încetinește, restricțiile fiind în general de 50 și 30 km/h. Mai bine ar face toată linia cu VS 70 km/h, ca să nu se mai irosească atâta curent electric cu demarările și frânările, care sunt ridicol de dese. Am remarcat și că trenul a încetinit până la sub 15 km/h în dreptul unor treceri la nivel, deși nu existau restricții sau limitări semnalizate pe teren.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II
M 300 : Bucuresti Nord - Brasov - Cluj Napoca - Episcopia Bihor II