|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
|
+36allred didinul miguel1975 COSTACHE MIHAIL alliens razvan - trenuri Norbi TudorVD alex.alexus.tm IonutCFR2009 qew00 TonyCFR decward sorinache96 Jurnal Feroviar AeroX mureseanu_976 mielutu zburator Adrian78 cardinal cristy79 matei vulcan Vitosa AndiCFR alex.barac.5 ALEXCFR 92Dragos Adirmvl cfr500 dan tm florin29sv DUAL Katalin4653 Katalyn Dr2005 Nesebar 40 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Dum 29 Noi 2015, 23:48 | |
| Eu le propusesem fie sa tarifeze Regio 1631, fie sa introduca un nou tren RE spre Brasov dimineata. Nu mi-as fi inchipuit insa ca il vor pune la 5 minute de 1631. Problema e complicata dimineata, mi-am spart si eu capul mult sa gasesc o solutie, dar e greu... sunt si 3001 si 3003 apoi IR-ul de la Constanta care are calatori si nu puteau pune acest Regio nou prea aproape de el ca le lua din calatori. S-a ales varianta asta care sincer nu prea o inteleg... e bine ca exista tren ieftin la ore bune spre Brasov cu o durata totusi decenta a calatoriei, dar totusi... In timp cred ca 11031 risca sa il "canibalizeze" pe 1631 ca sa zic asa, tot mai multi vor migra catre acesta si de-aia am zis ca 1631 poate va disparea si va fi inlocuit de aceasta "clona" 1631 indiferent ce se mai zice pe aici, sa fim seriosi... nu se simte asa de extraordinar ca grad de ocupare, e la limita ca sa zic asa, de-aia probabil nu s-au indurat sa il tarifeze Regio si au ales aceasta struto-camila... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 30 Noi 2015, 00:57 | |
| Oameni care merg cu IR la/de la Brasov sunt pretentiosi/mofturosi si putini accepta regiourile pe aceiasi ruta. Fiecare tren va avea calatori lui chiar daca putini in timpul saptamani. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 30 Noi 2015, 03:31 | |
| Nu mai e Orlando Teodorovici, care zicea că nu trebuie să subvenţionăm turismul cu trenul ) Să vedem cum se va reflecta asta în bugetul pe anul viitor, pentru că şi la nivel european se merge pe reducerea compensaţiilor şi a pachetelor minime sociale, pentru a încuraja operatorii să ia măsuri pentru a îmbunătăţi condiţiile, nu pentru a trăi din subvenţie. Deja firmele private fac presiuni la Comisia Europeană pentru a li se permite intrarea şi operarea pe pieţele mai ,,tradiţionale", mai ales Germania şi Franţa, unde SNCF şi DB aproape au monopol la transportul de călători, precum şi pentru reducerea pachetelor minime sociale şi licitarea lor competitivă, aşa cum zice şi Directiva 34/2012, care încă nu e transpusă la noi - dar se lucrează - şi care le-ar permite un acces mai uşor la ,,caşcavalul" pe care acum DB, SNCF, CD sau PKP au exclusivitate. Alte firme private au început deja operarea fără subvenţie (şi le merge), însă caşcavalul stă în serviciile publice, pentru că acolo sunt nişte sume garante, pe când fără e la noroc. Ca fapt divers, dacă mâine s-ar renunţa la compensaţii la noi, puţine secţii ar mai avea trenuri, mai ales în virtutea taxelor imense de la noi (atât TUI, cât şi tarifele AFER - de ce credeţi că nu vrea AFER să se permită funcţionarea altor organisme notificate?). _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 30 Noi 2015, 03:56 | |
| |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 30 Noi 2015, 06:28 | |
| DLe cristy79 vad ca nu ne intelegem deloc. Daca CFR a bagat tarife de Regio la trenurile IR de pe 905 si 906 iar de la noul mers vor fi multe pe 901 si asa zisele tramvaie de Targoviste nu inseamna ca au luat decizia asta in urma mail-urilr care le-ai trimis. Nu stiu daca 0,05% e si contributia ta pentru masura luata, nu are rost sa ne pacalim singuri.
Spui de 1631 ca vrei sa-l vezi RE pai acest rang nu mai exista ori il vrei R cu opriri in 70% vezi cazul trenurilor RT de la noul mers sau astea 2 perechi noi care circula de azi pe Buc-Brasov si retur ori vrei IR cu tarife de Regio ?
Sunt calatori care efectiv fug cand aud de Regio la noi in tara e criza doar la cei mai amarati sau cei cu necazuri, romanul a iesit demult din criza si asta se vede cu ochiul liber in parcarile blocurilor unde locuim, pe strazi in numarul are de vehicule sau la marile sarbatori cand sunt blocaje peste tot in Romania din cauza numarului mare de masini. Sunt calatori care nu vor sa auda de Regio mai ales spre munte, pai la munte nu se duce Gheorghe care munceste cu ziua, se duc greii cu salarii de peste 1.500 lei nu poti sa le pui un IR la 06:00 mult prea devreme si urmatorul la 08:15 iar intre aste astea sa ai 2 trenuri Regio.
Eu nu stiu de ce va agitati atat, pana acum nu erau pomenile astea cu IR cu tarife de R acum ca avem prea multe macar sa le folositi. Ce va intereseaza pe voi de alti ? IR 1631 are 5 vagoane minim si maxim a avut 9 asta primavara cand se intorcea ca RE 3006. Daca veniti si pacaliti lumea pe aici ca 1631 circula gol cu 5 vagoane desi este total fals ce pretenti sa mai avem la IR-urile care pleaca cu 3 vagoane tot din Bucuresti ? Inseamna ca si alea merg mai goale decat 1631 ?
1631 merge pe una din cele mai importante rute din tara are un orar destul de bun tarifele sunt de IR si exista zeci de oferte si reduceri pentru toate categoriile de calatori nu e cazul sa ajunga Visam la un rang RE care nu mai exista.
Daca a mers figura cu sagetile IR de pe 905, 906, 901 si 904 nu inseamna ca daca ne apucam acum sa bombardam cu mail-uri pentru 1631 se va si realiza.
Si asa acum avem destule trenuri ieftine dimineata spre Brasov : 3001, 11031, 3003, 14031*, Hyperion si 14033 nu se poate ca pe o linie modernizata de viteza sa cerem trenuri lente la ce mai modernizam pentru viteza, pentru a ajunge mai repede la destinatie sau sa facem economie cativa lei de 3-4 ori pe an si sa dormim mai mult pe drum ?
1631 este IR si asa trebuie sa ramana, RE nu poate fi facut ca rangul asta nu mai exista iar tarif de Regio nu are cum sa primeasca asta ar insemna uciderea trenurilor 3001 si 3003 scoti de aici vgoane si bagi la 1631, CFR-ului nu-i convine treaba asta si nici calatorilor care sufera de bani multi.
Sa ne multumim cu ce avem, as putea zice ca prea avem acum pe anumite rute in vreme ce altele sunt fara trenuri sau fara pomeni de genul IR cu tarif de R.
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 30 Noi 2015, 07:01 | |
| Stimate kerpeten ali Faptul ca ma onorezi cu replici de fiecare data nu inseamna ca ai si dreptate... Am o informatie pt tine: oamenii cu bani care implora sa il lase IR pe 1631 NU MERG CU TRENUL... Ba din contra unii cand aud de tren incep sa rada. Aceia au masini scumpe din care nu se dau jos nici cand merg la paine. Daca ai impresia ca oamenii cu bani merg cu trenul iei o mare tzeapa ca sa ma exprima pe limbajul tau. Or fi si exceptii dar 90% au conceptia pe care ti-am spus-o. Nu vrei sa intelegi e strict problema ta. 1631 e mentinut (inca) la tarife de IR nu pt cei cu bani in principal - ci pentru cei cu pomeni. Vad ca ai o problema cu sagetile alea amarate ca vor fi tarifate Regio. Si ca am facut eu atatea mailuri. Nu le-am facut pentru mine ca e putin probabil sa merg la Slatina cu sageata tarifata Regio. Nici nu am zis ca le-au facut Regio in urma mailurilor mele. Or mai fi trimis si altii. Si grupele RE de Sibiu daca vrei sa stii le-am propus sa le faca intr-un mail mai vechi acum l-am gasit in care atrageam atentia ca sunt intervale de multe ore neacoperite intre Brasov si Sibiu. La fel cum le-am zis ca e inadmisibil sa nu existe tren spre Brasov intre 18.30 si 21.00. Daca s-au si pus in aplicare inseamna ca nu or fi fost asa de proaste ideile alea nu? Or mai fi latrat si altii... In loc sa ma ataci pe mine ai putea sa scrii frumusel la adresa propuneriMersTren@cfrcalatori.ro si ele vor fi sigur macar citite. Iar faza cu pomenile: sa stii ca pomenile adevarate sunt la unele trenuri IR unde 90% sunt revolutionari si handicapati. Alea sunt pomeni - nu aceste oferte menite tocmai sa faciliteze calatoria tuturor, nu doar a celor de mai sus. Trenurile astea ultimele au fost trantite pentru distrugerea privatului in special a RT. Concurenta e in folosul calatorului in final si nu ar trebui decat sa ne bucure. Totusi nu ti se pare cam mult 2 trenuri la 5 minute? Dar e strict problema lor, chiar am cu ce merge spre Brasov deci nu imi bat capul. Ar putea fi vorba insa si de subventie cum bine spunea Dr2005. Avem conceptii diferite si asta e. Tu ai impresia ca le stii pe toate si cu riscul de a te dezamagi, nu e chiar asa.
Ultima editare efectuata de catre cristy79 in Lun 30 Noi 2015, 08:44, editata de 4 ori |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 30 Noi 2015, 07:19 | |
| Nu imi place cearta si eu unul nu voi mai continua acest subiect care este si off topic. Totusi - ce compunere are azi 11031 la primul drum? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 30 Noi 2015, 08:05 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu mai e Orlando Teodorovici, care zicea că nu trebuie să subvenţionăm turismul cu trenul )
Să vedem cum se va reflecta asta în bugetul pe anul viitor, pentru că şi la nivel european se merge pe reducerea compensaţiilor şi a pachetelor minime sociale, pentru a încuraja operatorii să ia măsuri pentru a îmbunătăţi condiţiile, nu pentru a trăi din subvenţie. Deja firmele private fac presiuni la Comisia Europeană pentru a li se permite intrarea şi operarea pe pieţele mai ,,tradiţionale", mai ales Germania şi Franţa, unde SNCF şi DB aproape au monopol la transportul de călători, precum şi pentru reducerea pachetelor minime sociale şi licitarea lor competitivă, aşa cum zice şi Directiva 34/2012, care încă nu e transpusă la noi - dar se lucrează - şi care le-ar permite un acces mai uşor la ,,caşcavalul" pe care acum DB, SNCF, CD sau PKP au exclusivitate. Alte firme private au început deja operarea fără subvenţie (şi le merge), însă caşcavalul stă în serviciile publice, pentru că acolo sunt nişte sume garante, pe când fără e la noroc. Ca fapt divers, dacă mâine s-ar renunţa la compensaţii la noi, puţine secţii ar mai avea trenuri, mai ales în virtutea taxelor imense de la noi (atât TUI, cât şi tarifele AFER - de ce credeţi că nu vrea AFER să se permită funcţionarea altor organisme notificate?). Vorbind de operatorii privati Regiojetul din Cehia nu mai intra s-a opereze in Slovacia pentru ca au marait cei dela SZD ca opereaza cu preturi prea mici sub costuri |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 30 Noi 2015, 08:27 | |
| 1821 C-D 4x20-76 19-76-018 |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 30 Noi 2015, 10:02 | |
| R 11032 Brasov-Bucuresti - 3 etajate R 11031 Bucuresti-Brasov - 3 etajate R 11021 (Bucuresti)Brasov-Sibiu - 84-83 003 + 84-83 004Poza cu 11021 mai tarziu, la topicul trenurilor regio |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 30 Noi 2015, 10:24 | |
| |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7106 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 30 Noi 2015, 11:21 | |
| - cristy79 a scris:
- Totusi nu ti se pare cam mult 2 trenuri la 5 minute
Eu nu vad o problema atat de grava faptul ca sunt doua trenuri care pleaca la interval de 5 minute spre aceeasi destinatie. Argumente, mai jos: 1. Au ranguri diferite (Deci, cine merge pana la Brasov, are bani si e in criza de timp - merge cu IR. Cine nu se grabeste si nu are atat de multi bani, merge cu Regio. Deci preturi pentru fiecare buzunar) 2. Au opriri diferite (Faptul ca ambele merg spre Brasov nu inseamna ca toata lumea merge cu ele strict la Brasov. Cei care o sa aleaga Regio, probabil coboara si la Floresti Prahova, Nistoresti, Valea Larga, Sinaia Sud etc - statii care de altfel pot genera si ele calatori pt. Brasov << sunt statii unde IR-ul nu opreste>> ) Aceeasi chestie este si la IR 1536 vs. R 3117 pe distanta Timisoara-Oradea (interval intre plecari : 20 de minute) Dupa cum spunea si colegu` de la Ploiesti, criza a mai trecut, n-ai cum sa zici ca majoritatea castiga 1200 de lei, ca lumea e atat de saraca incat isi poate permite doar un bilet de Regio. Si mai ales daca face 2-3 drumuri pe an, nu cred ca e o nenorocire sa iti cumperi un bilet de IR. Avem atat de multe firme multinationale in productie, IT, dezvoltare, consultanta - sunt firme care platesc bine si a caror angajati in marea lor majoritate sunt tineri (deci un public potential calator - altfel iti vine dorul de duca la 50-60 de ani si altfel e la 20-40 de ani). Acestea fiind spuse, cred ca e loc pentru toata lumea, pentru toate rangurile si pentru toate tipurile de calatori, inclusiv elevi, studenti si pensionari care vad ca sunt jigniti aici pe forum grupa mare ... cica ``pomanagii`` ... . Sunt niste facilitati oferite aproape peste tot in lume (pt. transport, muzee, galerii de arta, cursuri de specializare si formare etc) si e normal sa ``profite`` de aceste avantaje. Cand o sa se ajunga la situatia in care un calator cu bilet intreg sa nu mai gaseasca loc la un anumit tren din cauza acestor ``pomanagii`` , atunci da ... ne putem trage un semnal de alarma. Pana atunci, hai sa traim in pace si armonie, vreti? |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6759 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA -2015 Lun 30 Noi 2015, 11:32 | |
| R 11032 EA1 819+(3*26-16) IR 1581 EA 613+(10-91)+(89-87)+(2*22-76/96) IR 1638 EA 671+(5*20-83)+(3*19-83)+EA1 121 IR 1571 EA1 196+(2*21-70)+(19-83 102)+(84-83) IR 1529 EA1 131+(4*20-76) IR 1554 EA 482+TE ACVILA 007 IR 1756 EA 343+(4*20-83)+(19-83) IR 1696 EA1 329+219+(2*40-70)+(71-70)+(21-86)+930-76)+(3*21-87) IR 12772 GM 1295+(5*22-76/96)+(30-76) IR 15983+15930 CA RES 001+002 R 9024 GM 1101+(26-16)+(19-80+(21-80) IR 1658 EA 321+(4*20-83)+(19-83) R 8082 EA 059+(3*26-16) R 5003 EA1 406+TE ACVILA R 13102 EA 873+(2*36-16)+(26-16) IR 1583 EA1 567+(3*20-83)+(19-83) IR 1742 EA 194+(2*71-31)+(2*40-70)+(2*20-49)+(19-76)+(2*40-31)+(2*20-49.2) R 11076 GM 1025+(2*26-16) IR 1621 EA1 004+(5*22-76/96)+(30-76)+(21-80) IR 1822 EA1 606+(4*20-76)+(30-76) R 3004 EA 734+(3*26-16)+(36-16) IR 1632 EA 054+(3*20-83)+(19-83)
Ultima editare efectuata de catre ALEXCFR in Lun 30 Noi 2015, 12:08, editata de 1 ori |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 30 Noi 2015, 11:32 | |
| Am spus si mai sus: eu lucrez fix intr-o multinationala cu salarii OK, eu am un salariu OK dar cand e vorba sa spun unui coleg sa mearga cu trenul si vede ca e 50 de lei pana la Brasov sau 41 de lei pana la Sinaia - toti au inceput sa rada. Ce argument pot sa ii dau eu cand el imi spune din start ca merge cu masina proprie si iese mai ieftin? Aici e de fapt problema. Vi se pare normal 2 persoane sa plateasca aproape 2 milioane dus-intors pana la munte? Mie nu si nici tuturor celor cu care am vorbit - si care repet au bani, sunt la un nivel mediu sa zic, nici nu ii intorc cu lopata dar isi pot permite o iesire de week-end undeva. Mare parte din cei cu bani multi nu merg cu trenul. Din varii motive - dar asta e, nu merg. Deci e gresita ideea ca trasam trenuri scumpe ca sa ii jumulim pe cei cu bani. Ele sunt in fapt ocupate 90% cu beneficiarii diverselor reduceri si facilitati (sa nu le mai zic pomeni ca sa nu se simta cineva jignit). Este oare normal asa ceva? Nu trenurile Regio sunt sociale in Romania, ci cele IR au ajuns sa fie raiul protectiei sociale fiind in fapt interzise publicului larg si ocupate 90% de aceste categorii. De aceea se si incearca aceste oferte ca sa se faciliteze calatoria tuturor cu aceste trenuri - care in mod normal nu merg in principal din cauza tarifelor aberante, mai ales pe distante sub 200 de km. Nu au decat sa le lase asa la 5 minute distanta, timpul ne va arata cum era mai bine. Important e ca exista si alternativa mai ieftina la 1631 - un fel de "clona" care insa in timp sa aiba grija CFR ca poate sa inghita "originalul". Poate au vrut sa faca un experiment sau au o subventie care trebuie cheltuita cumva nu stiu... Oricum bine ca exista - important e ca omul sa aiba de unde alege nu? |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7106 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 30 Noi 2015, 11:56 | |
| E impropriu spus ca trenurile IR sunt interzise publicului larg (probabil te referi la pretul practicat), suna ca si cum calatorul de rand nu poate folosi aceste IR-uri din cauza ca gem de calatori cu reduceri si nu mai sunt locuri in tren (ceea ce nu e adevarat, poate doar pe Buc-Brasov din ce am vazut din relatarile de pe forum). Plus de asta, daca consideram un IR cu grad de ocupare 100 % cu calatori care beneficiaza de reduceri vs. un Regio cu grad de ocupare 100 % cu calatori care au bilet intreg, rezulta mai profitabil IR-ul decat Regio-ul (chiar daca nu s-ar mai primi decontul pentru reducerea acordata de la Ministerul Muncii, Educatiei etc) - pe distante scurte.
Exemplu:
Timisoara - Arad. Regio cu pret intreg = 7,5 lei , IR cu 50% reducere = 9,25 lei (51 km) Timisoara - Oradea. Regio cu pret intreg = 25 lei , IR cu 50% reducere = 25,25 lei (178 km)
Da, cei cu foarte multi bani de obicei au masina si o folosesc in calatorii in detrimentul trenului, dar mai sunt si persoane din aceeasi categorie sociala care nu au carnet, au rau de masina, considera condusul ca fiind ceva obositor si atunci aleg un mijloc de transport alternativ.
Dupa cum spuneam amandoi mai devreme, e bine ca exista diversitate si lumea are de unde alege. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |