|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
|
+36allred didinul miguel1975 COSTACHE MIHAIL alliens razvan - trenuri Norbi TudorVD alex.alexus.tm IonutCFR2009 qew00 TonyCFR decward sorinache96 Jurnal Feroviar AeroX mureseanu_976 mielutu zburator Adrian78 cardinal cristy79 matei vulcan Vitosa AndiCFR alex.barac.5 ALEXCFR 92Dragos Adirmvl cfr500 dan tm florin29sv DUAL Katalin4653 Katalyn Dr2005 Nesebar 40 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 30 Noi 2015, 12:05 | |
| Da, exact asta am vrut sa spun si eu multumesc de precizare nu ca nu mai avem loc in tren de beneficiarii de reduceri Doamne fereste Absolut de acord si asta zic si eu: bine ca exista alternative, asta e cel mai important. Actualul mers chiar daca nu aduce mari noutati privind orariile vine cu multe oferte si facilitati care sper eu (si ei) ca vor mai aduce pe unii inapoi la tren. Sa le uram deci succes Voi reveni cu impresii despre noile perechi pe Brasov ca s-ar putea sa le folosesc in curand. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 30 Noi 2015, 12:07 | |
| Daca vorbim de Bucuresti-Brasov si de luat masina poate ar trebui sa vorbim si de perioadele in care aproape ca mergi mai repede pe jos din cauza puhoiului de masini. Si uite asa poti ajunge sa faci mai putin cu R-ul pana la destinatie. Dar ma rog, depinde cat il duce capul pe fiecare. |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7106 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 30 Noi 2015, 12:14 | |
| N-as vrea sa fac mult off-topic (ca aici e topicul pentru compuneri), dar sa stii ca multi nu au cap sa gandeasca chestia asta (traficul de pe DN1, aglomeratia din orasele tranzitate - ca nu toate au centura) si nu considera trenul ca si varianta de transport. Mai bine pierd juma` de zi in masina in trafic, decat ca caute alta alternativa. Eu am prieteni, colegi, rude care nu au mai mers de ceva ani cu trenul si au in minte doar vagoanele ``cu bancheta de musama`` si cand le spun ca acum sunt altfel (priza, clima, uscator de maini la toaleta etc) nu prea le vine sa creada. Mai nou vad ca am succes atunci cand incerc sa ii conving sa incerce CFR-ul pe international pt. Budapesta sau Viena - si eventual mai departe cu alte companii (aproape toti sunt placut surprinsi de preturile bune) |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 30 Noi 2015, 12:17 | |
| - alex.alexus.tm a scris:
- N-as vrea sa fac mult off-topic (ca aici e topicul pentru compuneri), dar sa stii ca multi nu au cap sa gandeasca chestia asta (traficul de pe DN1, aglomeratia din orasele tranzitate - ca nu toate au centura) si nu considera trenul ca si varianta de transport. Mai bine pierd juma` de zi in masina in trafic, decat ca caute alta alternativa. Eu am prieteni, colegi, rude care nu au mai mers de ceva ani cu trenul si au in minte doar vagoanele ``cu bancheta de musama`` si cand le spun ca acum sunt altfel (priza, clima, uscator de maini la toaleta etc) nu prea le vine sa creada. Mai nou vad ca am succes atunci cand incerc sa ii conving sa incerce CFR-ul pe international pt. Budapesta sau Viena - si eventual mai departe cu alte companii (aproape toti sunt placut surprinsi de preturile bune)
Foarte bine punctat! Exact de asta ma lovesc si eu Nu ati vazut ca desi in fiecare week-end se formeaza cozi pe Valea Prahovei - nu se invata minte niciodata si nu si-ar da jos fundul din masina si dupa aia vin si isi smulg parul din cap ca au facut 4 ore si ceva pana la Bucuresti ? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 30 Noi 2015, 15:16 | |
| - AndiCFR a scris:
R 11021 (Bucuresti)Brasov-Sibiu - 84-83 003 + 84-83 004
Poza cu 11021 mai tarziu, la topicul trenurilor regio Buna treaba cu reintroducerea grupei Bucuresti-Sibiu la 1745, ar fi ok sa fie si la retur grupa pentru 1746 plus ca ar fi minunat trenul de noapte Bucuresti-Sibiu-Bucuresti cu plecare din Bucuresti dupa 23 la fel si din Sibiu pentru a ajunge dimineata devreme la destinatie. 1625/1626. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 30 Noi 2015, 15:17 | |
| - alex.alexus.tm a scris:
- E impropriu spus ca trenurile IR sunt interzise publicului larg (probabil te referi la pretul practicat), suna ca si cum calatorul de rand nu poate folosi aceste IR-uri din cauza ca gem de calatori cu reduceri si nu mai sunt locuri in tren (ceea ce nu e adevarat, poate doar pe Buc-Brasov din ce am vazut din relatarile de pe forum). Plus de asta, daca consideram un IR cu grad de ocupare 100 % cu calatori care beneficiaza de reduceri vs. un Regio cu grad de ocupare 100 % cu calatori care au bilet intreg, rezulta mai profitabil IR-ul decat Regio-ul (chiar daca nu s-ar mai primi decontul pentru reducerea acordata de la Ministerul Muncii, Educatiei etc) - pe distante scurte.
Exemplu:
Timisoara - Arad. Regio cu pret intreg = 7,5 lei , IR cu 50% reducere = 9,25 lei (51 km) Timisoara - Oradea. Regio cu pret intreg = 25 lei , IR cu 50% reducere = 25,25 lei (178 km)
Da, cei cu foarte multi bani de obicei au masina si o folosesc in calatorii in detrimentul trenului, dar mai sunt si persoane din aceeasi categorie sociala care nu au carnet, au rau de masina, considera condusul ca fiind ceva obositor si atunci aleg un mijloc de transport alternativ.
Dupa cum spuneam amandoi mai devreme, e bine ca exista diversitate si lumea are de unde alege. Tarifele sunt apropiate da subventia pe trenurile IR subventia e de patru ori mai mica decat pe trenurile Regio |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 30 Noi 2015, 15:19 | |
| - Adrian78 a scris:
Vorbind de operatorii privati Regiojetul din Cehia nu mai intra s-a opereze in Slovacia pentru ca au marait cei dela SZD ca opereaza cu preturi prea mici sub costuri De cand? Pana pe 1 Ianuarie vad ca se circula pe Bratislava-Kosice, dupa 1 Ianuarie vad ca astea nu mai apr dar raman Praha-Kosice 2 perechi. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 30 Noi 2015, 15:49 | |
| A luptat ZSSK cu toata puterea si a invins Regiojetul pe Kosice, acest priivat fiind retras de la noul an. |
| | | matei vulcan
Numarul mesajelor : 96 Varsta : 44 Localizare : Constanta Reputatie : 4289 Data de inscriere : 03/06/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 30 Noi 2015, 15:51 | |
| Lamuriti-ma si pe mine va rog ce sens are grupa aceasta de Sibiu?la 1745?adica 11021 cu 11024 vad la retur.pe sensul Sibiu-Brasov e la o ora parca inaintea altui personal... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 30 Noi 2015, 15:56 | |
| Cum adica ce sens are? Orice tren in plus este un plus pentru populatie si e vorba ca apare tren de dimineata adica la 6 din Bucuresti spre Sibiu, nu trebuie sa mai stai pana la 10 mai ales ca tren de noapte inca nu exista, si de la 17 pana la 10 era un interval foarte mare fara tren. |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5431 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 30 Noi 2015, 22:51 | |
| - cristy79 a scris:
- Am spus si mai sus: eu lucrez fix intr-o multinationala cu salarii OK, eu am un salariu OK dar cand e vorba sa spun unui coleg sa mearga cu trenul si vede ca e 50 de lei pana la Brasov sau 41 de lei pana la Sinaia - toti au inceput sa rada. Ce argument pot sa ii dau eu cand el imi spune din start ca merge cu masina proprie si iese mai ieftin? Aici e de fapt problema. Vi se pare normal 2 persoane sa plateasca aproape 2 milioane dus-intors pana la munte? Mie nu si nici tuturor celor cu care am vorbit - si care repet au bani, sunt la un nivel mediu sa zic, nici nu ii intorc cu lopata dar isi pot permite o iesire de week-end undeva.
Mare parte din cei cu bani multi nu merg cu trenul. Din varii motive - dar asta e, nu merg. Deci e gresita ideea ca trasam trenuri scumpe ca sa ii jumulim pe cei cu bani. Ele sunt in fapt ocupate 90% cu beneficiarii diverselor reduceri si facilitati (sa nu le mai zic pomeni ca sa nu se simta cineva jignit). Este oare normal asa ceva? Nu trenurile Regio sunt sociale in Romania, ci cele IR au ajuns sa fie raiul protectiei sociale fiind in fapt interzise publicului larg si ocupate 90% de aceste categorii. De aceea se si incearca aceste oferte ca sa se faciliteze calatoria tuturor cu aceste trenuri - care in mod normal nu merg in principal din cauza tarifelor aberante, mai ales pe distante sub 200 de km.
Ai dreptate, aceeasi atitutinde am remarcat-o si eu....Calculele se fac la nivel de familie (2-3-4 persoane), si cand vad ca ies mai scump cu trenul, varianta asta cade din start...poate aici ar trebui sa vina CFR cu o oferta tarifara competitiva, un fel de bilet de familie pentru trenurile IR, oferta care ar trebui si popularizata intens...e clar ca atunci cand pleci cu familia trenul are din start un handicap in a fi luat in calcul, iar daca mai intervine si pretul , alegerea e clara...Pe de alta aprte, nu inteleg de ce nu se poate introduce si la CFR genul de tarifare din alte atri, in care sa se imparta biletele pe mai multe niveluri de preturi, de exemplu 9/19/29/39 de lei, in functie de distanta si gradul de solictare a trenului... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 01 Dec 2015, 00:18 | |
| Problema mai mare e că traficul auto e favorizat. Dacă rovinieta s-ar plăti la valoarea sa reală (nu arhi-subvenţionată ca acum) şi dacă ar fi din km în km camere fixe care să verifice atât viteza, cât şi rovinieta, nu s-ar mai duce nimeni cu maşina la munte. Pe când acum... păi pe Ploieşti - Comarnic mulţi o ard cu 120 - 130 la oră, iar pe DN1 ăia 70 la oră sunt, de regulă, 90 - 95 (că abia de la 100 se ia permisul). Asta trebuie făcut, nu forţat CFR Călători (şi alţi operatori) să meargă în pierdere pe preţuri de nimic. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 01 Dec 2015, 00:34 | |
| - alliens a scris:
Ai dreptate, aceeasi atitutinde am remarcat-o si eu....Calculele se fac la nivel de familie (2-3-4 persoane), si cand vad ca ies mai scump cu trenul, varianta asta cade din start...poate aici ar trebui sa vina CFR cu o oferta tarifara competitiva, un fel de bilet de familie pentru trenurile IR, oferta care ar trebui si popularizata intens...e clar ca atunci cand pleci cu familia trenul are din start un handicap in a fi luat in calcul, iar daca mai intervine si pretul , alegerea e clara...Pe de alta aprte, nu inteleg de ce nu se poate introduce si la CFR genul de tarifare din alte atri, in care sa se imparta biletele pe mai multe niveluri de preturi, de exemplu 9/19/29/39 de lei, in functie de distanta si gradul de solictare a trenului... Pana vom ajunge noi la nivelul tarilor dezvoltate unde se aplica tarife promotionale va mai trece multa apa pe Dunare, noi inca nu am auzit de transport in favoarea calatorului sau daca am inceput sa oferim cateva oferte pe anumite rute nu inseamna ca ne putem compara cu tarile civilizate din vest unde transportul feroviar este in sprijinul populatiei, se ofera un mijloc de transport ieftin, adica platesti foarte putin, o suma care efectiv nu te ustura la buzunar, practic pentru 200 km pe acolo se plateste 9 euro , un tarif simbolic daca comparam cu venitul lor de peste 1000 euro. Acum venim si in Romania si facem comparatie, pentru un salariu de 1000 de lei putem merge 200 km cu 9 lei? Nu, normal ca nu, macar 19 sau 29 de lei sa fi pus, acolo 6 locuri, pentru cei ce cumpara cu anticipatie sa ofere preturi de 2 bani, doar asa atragi calatorii, cu oferte si preturi minime, dar nu, la noi daca se poate sa te jupoaie de viu, sa iti ia toti banii din buzunar pentru nimic ar fi perfect. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 01 Dec 2015, 10:11 | |
| R 11031 : 3 x 26-16. IR 1631 : 21-87, 21-87, 84-96, 19-83, 21-87 + 84-84, 89-87, 21-86, 21-76. IR 1638 : Buc-Brasov : 19-83, 19-83 + CTA-Brasov : 19-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 21-31, 21-31, 21-31, 21-31.
E jale mare diseara la 1639 Brasov-Constanta daca au suplimentat sa ajunga la 10 pentru cei care vin diseara de la munte si coboara la Ciulnita, Fetesti, Cernavoda, Medgidia si Constanta. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 01 Dec 2015, 10:39 | |
| - kerpeten ali a scris:
- R 11031 : 3 x 26-16.
IR 1631 : 21-87, 21-87, 84-96, 19-83, 21-87 + 84-84, 89-87, 21-86, 21-76. IR 1638 : Buc-Brasov : 19-83, 19-83 + CTA-Brasov : 19-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 21-31, 21-31, 21-31, 21-31.
E jale mare diseara la 1639 Brasov-Constanta daca au suplimentat sa ajunga la 10 pentru cei care vin diseara de la munte si coboara la Ciulnita, Fetesti, Cernavoda, Medgidia si Constanta. Vagoanele low-cost marca grivita 19-83 au ajuns unde trebuie ! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |