|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
|
+36allred didinul miguel1975 COSTACHE MIHAIL alliens razvan - trenuri Norbi TudorVD alex.alexus.tm IonutCFR2009 qew00 TonyCFR decward sorinache96 Jurnal Feroviar AeroX mureseanu_976 mielutu zburator Adrian78 cardinal cristy79 matei vulcan Vitosa AndiCFR alex.barac.5 ALEXCFR 92Dragos Adirmvl cfr500 dan tm florin29sv DUAL Katalin4653 Katalyn Dr2005 Nesebar 40 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 14 Dec 2015, 12:17 | |
| Ister 473 : 71-70, 40-31, 89-87 003, 10-91 005, 21-76 027. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 14 Dec 2015, 12:34 | |
| RE 3072 Oradea-Cluj : Avmz, Bpmz,Bpmz + 20-55,20-55,20-54
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 14 Dec 2015, 18:51 | |
| 73 azi la plecarea din Timisoara Nord
(21 86 039 2 + 21 76 001 4 + 21 76 005 5+ 21 86 016 0 grupa 1691) + 10 70 100 3 + 21 76 053 5 + 21 75 018 8 + (BDZ 21 50 067 8 50 80 713 5 + MAV 70 80 001 8 grupa 480) + 40 0695 3 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 14 Dec 2015, 21:35 | |
| - kerpeten ali a scris:
- 346 : 71-70, 40-70, 21-90, 21-90, 10-90 + 88-96, 21-86, 21-76.
1527 : 20-87, 84-87, 89-87, 20-87, 20-87. Deci 1527 are saloane gri, is bune pentru RE, ca doar e RE pe Brasov-Sibiu-Brasov si 20-76 au trecut pe Galati la 7001/7002, asa da, e super perfect. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 14 Dec 2015, 23:46 | |
| Spre Galați ce vagoane au rămas pentru Regiouri? Că la IR bănuiesc că e la fel ca înainte de noul MT. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 15 Dec 2015, 02:05 | |
| 7001/7002 a primit 20-76, restul cele locale sa ne spuna cei din zona. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 15 Dec 2015, 07:18 | |
| Pana la urma ce compunere are noua pereche de Regio 11033/11034 de pe Brasov? Am scapat de eternele etajate? Pot sa sper macar la niste 19-21/80? Am mers cu R 9106 Targoviste-Bucuresti si avea astfel de vagoane intr-o stare surprinzator de buna, cel putin cel de clasa I era bec, a fost o adevarata placere calatoria, mai ales pt cei cu picioare mai lungi ai loc berechet sa te tolanesti in fotoliile alea confortabile. Plus ca sunt compartimentate - nu mai vezi des asa ceva in zilele noastre |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 15 Dec 2015, 07:24 | |
| Compuneri si turnusuri garnituri valabile de la noul mers pana la noi midificari. IR 1655 : 21-70, 19-70, 21-70. IR 1559/1558 : 20-83, 20-83, 19-83, 20-83, 20-83. IR 1651 : 21-86, 22-76, 30-76, 22-76, 22-76 + 22-76, 22-96. IR 1652 : 22-76, 22-76, 30-76, 22-96, 22-76 + 21-76, 21-76. IR 1657 : 21-70, 21-70, 19-70, 21-70, 21-70. IR 1663/1662 : 21-86, 21-86, 21-86, 10-70, 21-87, 21-86. IR 1752 : 21-76, 21-76, 30-76, 21-76, 21-87. IR 1635 : 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 19-83 IR 1741 : 20-49, 19-76, 20-49.200, 89-87, 44-31, 71-31, 71-31, 40-31, 71-31, + Grupa de Brasov 20-49.2, 20-49.2. IR 1664 : 21-70, 19-70, 21-70 + 22-76, 22-96, 30-76, 22-76, 22-96 IR 1653 : 71-31, 40-31, 22-76, 10-91, 22-96 + 21-76, 21-76. IR 1746 : 20-76, 20-76, 19-55 016, 20-76, 20-76, 71-31 IR 1645 : 21-86, 89-87, 10-70, 21-86 + 22-76, 21-86, 30-76, 22-76, 84-96 IR 473 : 71-70, 40-31, 89-87, 10-91, 21-76 IR 402 : 20-76, 20-76 + 73-85, 73-85, 73-85, 73-85, 73-85, 40-81. IR 381 : 22-96, 30-76, 22-76. R 5072/5071 : 26-16, 26-16, 20-55. R 5060/5059 : 26-16, 26-16 R 5074/5073 : 20-55, 26-16. R 5076/5055 : 19-55, 26-16. R 3024/3023 : 19-55, 20-55, 20-55. De L-V garnitura asta mai baga un drum Brasov-Rupea-Brasov cu R 3531/3534. - cristy79 a scris:
- Pana la urma ce compunere are noua pereche de Regio 11033/11034 de pe Brasov? Am scapat de eternele etajate?
Pot sa sper macar la niste 19-21/80? Am mers cu R 9106 Targoviste-Bucuresti si avea astfel de vagoane intr-o stare surprinzator de buna, cel putin cel de clasa I era bec, a fost o adevarata placere calatoria, mai ales pt cei cu picioare mai lungi ai loc berechet sa te tolanesti in fotoliile alea confortabile. Plus ca sunt compartimentate - nu mai vezi des asa ceva in zilele noastre Aseara R 3009 a dus vagoane pentru primul drum al lui 11034 de azi : 21-80, 21-80, 19-80. Dar abia diseara cand va urca 11033 la Brasov vom vedea daca am scapat sau nu de etajate. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 15 Dec 2015, 08:07 | |
| 2080 Petrosani-Craiova 2x20-49 20-81 Craiova-Petrosani 20-49 19-54 001 Nu inteleg de ce nu baga 19-54 pe 1825 ?sunt confortabile calduroase daca tot dai o caruta de bani |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 15 Dec 2015, 08:22 | |
| - cristy79 a scris:
- Pana la urma ce compunere are noua pereche de Regio 11033/11034 de pe Brasov? Am scapat de eternele etajate?
Pot sa sper macar la niste 19-21/80? Am mers cu R 9106 Targoviste-Bucuresti si avea astfel de vagoane intr-o stare surprinzator de buna, cel putin cel de clasa I era bec, a fost o adevarata placere calatoria, mai ales pt cei cu picioare mai lungi ai loc berechet sa te tolanesti in fotoliile alea confortabile. Plus ca sunt compartimentate - nu mai vezi des asa ceva in zilele noastre Corect, 19/21-80 iti ofera un grad crescut ca si confort doar pentru ca sunt compartimentate iar acum iarna incalzesc bine fata de etajatele alea nesuferite, vagoane de naveta scurta. Daca ramane asa cu 19/21-80 inseamna ca pe Brasov o sa avem 3003/3012 si 11033/11034 cele mai bune trenuri ca si pret/confort. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 15 Dec 2015, 08:28 | |
| Partea II . Trenuri IR de scurt parcurs Bucuresti.Nord-PL.Sud, trenuri Regio Bucuresti/Ploiesti.Sud-Brasov si Bucuresti-Buzau cu turnus cu tot.
R 5001 Buc.Nord-Buzau-Marasesti 05:00-10:22 R 5010 Marasesti-Buzau-Buc.Basarab 13:05-18:06
26-16 108, 26-16 094, 36-16 034
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
R 5003 Buc.Nord-Buzau 09:40-12:12 R 5008 Buzau-Buc.Nord 15:05-16:42
TE 006
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
R 5005 Buc.Nord-Comanesti 13:07-21:24 R 5006 Comanesti-Buc.Basarab 04:25-12:50
36-16 030, 26-16 091, 26-16 089
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
R 5007 Buc.Nord-Buzau 17:07-19:45 R 5002 Buzau-Buc.Basarab 03:40-06:39
36-16 036, 26-16 114, 26-16 102
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- R 5021 Buc.Nord-PLoiesti.Sud 12:22-13:25 R 5026 PLoiesti.Sud-Buc.Nord 14:25-15:38
TE 001
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
R 5023 Buc.Nord-Ploiesti.Sud 15:53-17:08
26-16 099, 36-16 032, 26-16 106
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
R 5025 Buc.Basarab-Ploiesti.Sud 19:53-21:14 R 5022 Ploiesti.Sud-Buc.Basarab 04:25-05:45
TE 001
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
R 3023 Ploiesti.Sud-Brasov 04:36-07:10 R 3024 Brasov-Ploiesti.Sud 19:35-22:03
20-55, 20-55, 19-55.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
R 3001 Buc.Nord-Brasov 06:23-10:08 ( Are 2 garnituri pentru R 3008 si R 3010 )
84-16 003, 36-16 040, 26-16 113, 26-16 115, 36-16 031, 26-16 107, 84-16 002, 26-16 104
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
R 3002 Brasov-Buc.Nord 04:05-07:47 ( Are 2 garnituri prima de la R 3005 si a doua de la R 3009 )
36-16, 26-16, 26-16, 26-16 + 26-16 100, 26-16 085, 26-16 103
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
R 3007 Buc.Nord-Brasov 16:36-20:27 R 3004 Brasov-Buc.Nord 06:15-10:00
26-16 105, 84-16 001, 36-16 035, 26-16 111
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IR 1551 Buc.Nord-Ploiesti.Sud 17:51-18:41 IR 1556 Ploiesti.Sud-Buc.Nord 19:28-20:20
TE 007
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IR 1553 Buc.Nord-PLoiesti.Sud 18:55-19:46 IR 1550 Ploiesti.Sud-Ploiesti.Vest-Buc.Nord 06:05-07:07
TE 006
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IR 1555 Buc.Nord-Ploiesti.Sud 19:22-20:17 IR 1552 Ploiesti.Sud-Buc.Nord 07:00-07:54
TE 005
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IR 1557 Buc.Nord-Ploiesti.Sud 20:37-21:24 IR 1554 Ploiesti.Sud-Buc.Nord 07:35-08:25
TE 007
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IR 1552 Ploiesti.Sud-Bucuresti.Nord
TE 005 + 26-16 106, 36-16 032, 26-16 099 vag 20,21 si 22.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pentru astazi R 11034 Brasov-Buc.Nord 13:05-16:26
19-80 114, 21-80 113, 21-80 103
Turnus garnituri :
3023/3531/3534/3024 5001/5010 5003/5008/1553/1550 5021/5026/5025/5022 5023/DG1552 5005/5006/5007/5002 5007/5002/5005/5006 1555/1552 1551/1556/1557/1554 3001A/3008 3001B/3010 5024/3003/3012/5027 3005/3002A 3009/3002B 3007/3004
3002 : G3005 + G3009 3001 : G3008 + G3010[/b]
Ultima editare efectuata de catre kerpeten ali in Mar 15 Dec 2015, 10:19, editata de 3 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 15 Dec 2015, 09:51 | |
| 36-16 la 5001 ? e bine, cum el figureaza doar cu clasa 2-a putem merge cu bilet de clasa 2-a la clasa 1. Asa da, super! |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 15 Dec 2015, 10:05 | |
| Si la Acvila e bine la clasa 1-a. E mult mai lejer decat la clasa 2-a.
Ieri la trenurile astea noi pe Bucuresti-Ploiesti era destula lume pentru prima zi de circulatie ba chiar a fost supracontrol la R 5026 unde a plecat din PL.Sud cu 70% marea majoritate din ei erau tineri.
S-a rezolvat problema cu aglomeratia din 3001, la 8 etajate cate are acum e loc pentru toata lumea in week-end inclusiv pentru schiuri, placi sau biciclete.
Un alt plus e cele 3 vagoane 84-16 cu spatiu pentru biciclete titulare exclusiv doar pe Bucuresti-Brasov si retur la trenurile 3001/3008/3010 si 3007/3004.
Din trenurile IR cu oferta Regio cel mai bine arata IR 1552 care circula zilnic si are in compunere TE acvila si 3 etajate.
Diseara ramane sa vedem ce compunere ramane pentru 11033/11034 ca mi-e greu sa cred ca il lasa doar cu 3 vagoane neetajate, trenul asta in week-end o sa fie plin mai ales ca pleaca inaintea la RT, are mers sprinten si poate lua din calatori de Brasov, Predeal, Sinaia sau Pl.Vest care asteapta IR 347 care va vezi mai mereu daca nu zilnic intarziat.
Imi place cum arata noul mers aici la mine in zona jos palaria atat la mers cat si la compuneri si oferte, de la 01 ianuarie intra si R 14030/14031 Brasov-Buc.Nord-Brasov in circulatie e loc pentru toata lumea, calatori sunt destui.
Revin la 3001 acum doar cei mai puturosi nu o sa aleaga sa mearga cu el caci la capitolul conditi de calatorie s-a rezolvat, aglomeratia duin week-end-uri sau la marile sarbatori de la acest tren devine istorie cel putin pana la noul mers.
Pe M1000 intre Ploiesti.Triaj si Ploiesti Sud in primvara incep lucrarile la Podul Trei Guri astfel ca de atunci vor interveni modificari in circulatia trenurilor care ajung la Ploiesti Sud, unele s-ar putea sa fie anulate sau deviate pe Pl.Vest ori Dambu-Ghighiu iar cele pastrate in circulatie vor circula cu intarzieri iar accesul la peron in statia Ploiesti Sud se va face la liniile 8 si 9 nu stiu daca se poate si la 7, o sa fie un adevarat chin caci la liniile 8 si 9 peroanele sunt improvizate din traverse de beton puse pe piatra. Dar pana atunci sa ne bucuram de noile compuneri/turnusuri si oferte, plus oferta bilet de clasa 2-a dar stam la clasa 1-a.
La minusuri punctez la R 3023 acum nu mai duce cele 4 etajate care pe vechiul mers forma R 3010 pentru ca le duce 3001 astfel ca 3024 care avea 2 vagoane 19/20-55 a mai primit unul ca sa fie pentru dimineata la 3023 unde se urca navetisti de Brasov din Comarnic, Sinaia, Busteni, Azuga si Predeal dar L-V sunt insuficiente cele 180 locuri pentru cei 200-220 de navetisti, poate gasesc o solutie sa bage 1 vagon de 80 locuri sau sa faca Brasovul trenul asta si sa bage 20-49.200, 19-55, 20-49.200. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 15 Dec 2015, 10:17 | |
| Vad pe wikimapia ca ar fi mai multe solutii pentru legatura dintre triaj si Ploiesti Sud, asa de avarie. Nu ar putea fi folosite ca sa nu duca trenurile prin Vest sau Ghighiu? care este podul cu 3 guri? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 15 Dec 2015, 10:22 | |
| E pe cele 2 fire de circulatie intre P.M Ramificatia Ploiesti Traiaj h si Ploiesti Sud adica M500 intre PL.Triaj linia modernizata si continuarea ei pana la PL.Sud. Accesul trenurilor de calatori se va face din Brazi prin complexul Triaj iar la PL.Sud va iesi la liniile 8 si 9, posibil si 7 nu am schita gari ca sa vad asta. Pe linia asta nu cred ca se merge cu mai mult de 30-50 km/h si e o singura linie iar de la Brazi la PL.Sud sa mergi cu 50 e pierdere mare de timp.
O sa postez imediat pozele cu podul Trei guri. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |