|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
|
+36allred didinul miguel1975 COSTACHE MIHAIL alliens razvan - trenuri Norbi TudorVD alex.alexus.tm IonutCFR2009 qew00 TonyCFR decward sorinache96 Jurnal Feroviar AeroX mureseanu_976 mielutu zburator Adrian78 cardinal cristy79 matei vulcan Vitosa AndiCFR alex.barac.5 ALEXCFR 92Dragos Adirmvl cfr500 dan tm florin29sv DUAL Katalin4653 Katalyn Dr2005 Nesebar 40 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 02 Noi 2015, 23:34 | |
| Ce automotoare decente? Am mers cu Desiro în Ungaria, cu Flirt în Ungaria, cu Talent în Austria şi cu Desiro ML în Belgia. Surpriză: în interior toate arătau LA FEL, fix aceleaşi scaune, fix aceleaşi strapontine, fix aceeaşi budă, uşi asemănătoare... totul la fel (efectele globalizării). Că aşa e automotorul pentru trenuri regionale şi de scurt parcurs (în Belgia le foloseau pe IC). _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 02 Noi 2015, 23:41 | |
| Automotoare decente? ADH 11!!! Remediate problemele care le trag la gard (să fiu al naibii, cel al TFC n-a stat o zi la gard, cu excepția accidentelor cu mașini) și băgate să facă trenuri cât cuprinde. Desiro, Flirt, Talent etc. sunt pentru scurt parcurs; știi ce-nseamnă la ei scurt parcurs? O oră maxim! Nu 5, cum propuneai tu cu nonșalanță să fie Desiro pe 13701! Am îndoieli că nu există alte automotoare în lume, care să ofere ceva peste Desiro/Flirt/Talent/care or mai fi. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 02 Noi 2015, 23:48 | |
| 13701 e un tren regio, care nu e făcut să mergi cu el de la un capăt la altul. Plus că noi suntem mai cu moţ, avem şi Desiro cu configuraţie de IC.
ADH-ul de la TFC e încă la început de drum... şi cele de la CFR Călători au funcţionat bine mersi în primele luni. După aia au început să curgă defectele, de la furtune de aer sparte şi uşi defecte, la inversoare de mers blocate, atacuri de osie rupte în mers (!), radiatoare sparte, motoare care fulează, compresoare defecte... în afară de şasiu rupt, cred că ADH-urile de la CFR Călători le-au avut pe toate. Din cauza asta s-a şi sistat contractul. E drept, TFC şi Remarul au aceiaşi patroni, probabil vor remedia urgent orice defect la automotorul lor. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 02 Noi 2015, 23:52 | |
| Dacă ai fi fost în gara Galați la sosirea lui 13701 și ai fi văzut cum coboară minim 50 de oameni la stația finală (deci după Brăila, care dă pâinea Regionalei) ai fi rectificat ideea că nu e făcut să meargă cineva cap-coadă cu el. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 02 Noi 2015, 23:56 | |
| Cum adica nu e facut sa mearga nimeni cu el de la un capat la altul??? Doamne, asta e chiar culmea, fiecare merge cu ce vrea si cat vrea, doar nu oi fi vrand acum sa limitezi tu cat are voie cineva sa mearga cu un anumit tren.
Ideea cu Desiro pe 7001/2 este cum sa o numesc... exotica, am crezut initial ca e o gluma dar se pare ca nu, chiar insisti cu asa ceva?
Fiecare merge fix cat are chef cu orice tren, daca am chef sa merg de la un capat la altul cu un Regio pe 500 de km e fix problema mea. Te rog mult sa recitesti ce ai scris, chiar am ramas uluit, mi-e si putin somn si chiar nu inteleg ce vrei sa spui.
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 03 Noi 2015, 00:08 | |
| 13701(7001) a aparut pentru ca este TFC cu trenul ieftin, daca nu era TFC nu era nici CFR cu 7001. In trecut pe fiecare magistrala era un tren Regio(Personal) care emrgea cap-coada, iar daca cineva vroia sa mearga ieftin avea aceasta posbilitate. Acum ce s-au gandit ei, ia sa nu le mai oferim trenuri ieftine, scoatem Regio de pe ruta lunga si lasam IR sa mearga la IR sa plateasca sacosa de bani. Drept urmare 7001/7002 a fost anulat pana acum 2 ani cand a aparut TFC cu trenul ieftin, atunci a venit si CFR repede cu el la loc, desi cum am mai spus, acest 7001 are istorie grea in urma. Pe 200 era 2001, Bucuresti-Arad, 2005 Bucuresti-Sibiu, pe 300 era 3001 Bucuresti-Cluj, pe 400 era 4005 Bucuresti-Baia Mare, 4001 era Bucuresti-Satu mare dar pe ruta actuala a lui 1741 deci prin Oradea, 5001 era Bucuresti-Suceava, 6001 era Bucuresti-Iasi, 1001 era Bucuresti-Timisoara prin Rosiori si 1005 Bucuresti-Timisoara prin Pitesti deci am avut si trenuri ieftine dar acum nu mai avem nevoie, ne dirijeaza altii cu ce sa mergem, nici nu ne ofera dar ne si obliga sa platim scump adica ne fura pe fata.
Daca omu asa vrea sa mearga cu Regio in toata tara nu vad care e problema lui x, fiecare face ce vrea si merge cuc e ii place, cu cat il tine buzunaru. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 03 Noi 2015, 08:28 | |
| - Karpaty a scris:
- Daca omu asa vrea sa mearga cu Regio in toata tara nu vad care e problema lui x, fiecare face ce vrea si merge cuc e ii place, cu cat il tine buzunaru.
De acord, dar să nu pretindă tarif de regio şi confort de IC. _________________ :TTT:
|
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 03 Noi 2015, 09:36 | |
| Inainte aveam P/A/R/IC, oricine putea sa aleaga si chiar erau diferente intre vagoane si numarul de opriri, P era P si IC era IC. Acum avem R si IR, aproape acelasi numar de opriri ca medie si o ciulama de vagoane din care nu mai intelege nimeni nimic, pe scurt acum nu mai avem nimic, CFR = zero. CFR e tinut in viata de pensionari si studenti ca un pacient intubat pe patul de spital care nu mai are nici o sansa de scapare dar toti asteapta un miracol sau mai bine spus pomana de la STAT. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 03 Noi 2015, 09:39 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
- Inainte aveam P/A/R/IC, oricine putea sa aleaga si chiar erau diferente intre vagoane si numarul de opriri, P era P si IC era IC. Acum avem R si IR, aproape acelasi numar de opriri ca medie si o ciulama de vagoane din care nu mai intelege nimeni nimic
Unde ai văzut tu R şi IR cu aproape acelaşi număr de opriri? _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 03 Noi 2015, 10:16 | |
| Nu erau pe Craiova -Piatra Olt si Tirgu Mures-Razboieni?
Plus ca si tu ai spus ca a venit Curtea de Conturi si a intrebat cum le deosebim la subventie? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mar 03 Noi 2015, 11:27 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
- Acum avem R si IR, aproape acelasi numar de opriri ca medie si o ciulama de vagoane din care nu mai intelege nimeni nimic, pe scurt acum nu mai avem nimic, CFR = zero.
CFR e tinut in viata de pensionari si studenti ca un pacient intubat pe patul de spital care nu mai are nici o sansa de scapare dar toti asteapta un miracol sau mai bine spus pomana de la STAT. Ciulamaua de vagoane a fost pe timpul veri, odata cu terminarea sezonierelor au inceput sa revina la normal. De exemplu una din garniturile lui 1621/2, ambele garnituri de la 1645/6, 1527/6, 1651/2 sunt aproape simetrice (22-96, 22-76, 30-76, 20-76, 84-96) 1638/9 are numai vagoane RJ dupa ce toata primavara era ratacit un 20-87 sau 1665/2 care acum la cls 2-a are numai vagoane de 84 locuri insa raman si ciulamale ca 1653/4, 1745/6 si altele. Incasarile CFR nu vin doar de la studenti si pensionari, sunt multi navetisti si numarul celor care merg vara pe litoral cu sezonierele. Pensionari sunt din ce in ce mai putini iar studenti dau navala doar in week-end cand pleaca acasa si duminica cand se intorc inapoi, avem trenuri duminica care au peste 70% din calatori doar studenti, au ajuns anumite trenuri sa fie suplimentate cu 4-5 vagoane trenuri care in cursul saptamani au numai 3. |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Mier 04 Noi 2015, 22:14 | |
| IR 472-1 in aceasta seara cu grupa de doua vagoane 89-87 011 si 014 Bucuresti Nord-Brasov detasate de la siguranta. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Joi 05 Noi 2015, 10:27 | |
| Sunt calatori si cele 2 vagoane de clasa 2-a ale lui Ister nu fac fata pe Bucuresti-Ploiesti.Vest, e plin de navetisti totusi de ce nu circula in fiecare zi acea grupa de Brasov nu stiu. Ideal ar fi fost sa bage in fata 1 vagon 21-76 dupa locomotiva iar la Brasov sa-l scoata cu electrica, calatori oricum coboara pe traseu iar la Brasov ar mai ramane maxim 10-15 care in 2 minute cat dureaza decuplarea electricei au timp sa coboare.
Vad ca s-au intors mini-barurile dimineata cu IR 1644. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Joi 05 Noi 2015, 10:40 | |
| Astazi 347-2 mai avea un vagon 21-90 dupa vagonul de dormit probabil fara calatori |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6758 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA -2015 Joi 05 Noi 2015, 19:24 | |
| IR 1585 EA1 148 +(4*20-83)+(19-83) IR 1657 EA 888-8+(4*20-83)+(19-83) IR 1582/1587 LEMA 001+(2*22-96)+(89-87)+(10-91)+EA 871 IR 1589 EA1 606+(3*20-83)+(19-83) IR 1584 EA1 567+(2*20-83)+(19-83) IR 1823+1829 EA 059+(5*20-83)+(19-83) IR 1824 EA1 819+(3*20-83)+(19-83)+(4*22-96) IR 1825 EC 058+(4*20-49.2) IR 1633 EA 613+(3*20-83)+(19-83) IR 1593 EA 583+(4*20-83)+(19-83)
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |