| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
|
+36allred didinul miguel1975 COSTACHE MIHAIL alliens razvan - trenuri Norbi TudorVD alex.alexus.tm IonutCFR2009 qew00 TonyCFR decward sorinache96 Jurnal Feroviar AeroX mureseanu_976 mielutu zburator Adrian78 cardinal cristy79 matei vulcan Vitosa AndiCFR alex.barac.5 ALEXCFR 92Dragos Adirmvl cfr500 dan tm florin29sv DUAL Katalin4653 Katalyn Dr2005 Nesebar 40 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Dum 25 Oct 2015, 07:32 | |
| R 5072 : 20-55, 20-55, 19-55, 26-16. R 5001 : TE Acvila 007. |
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6762 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA -2015 Dum 25 Oct 2015, 15:17 | |
| IR 1526 EA 690+(4*20-76)+(30-76) IR 1580 EA 888-8+(3*20-83)+(19-83) IR 1663 EA1 121+(3*21-76)+(10-91)+(21-86) IR 1650 EA1 717+(2*21-76)+(10-91)+(20-49.2) IR 473 EA1 250+(2*21-76)+(40-70)+(71-70)
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Dum 25 Oct 2015, 16:03 | |
| 5008 - 1 x Acvila. Full. _________________ :TTT:
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Dum 25 Oct 2015, 16:29 | |
| Duminica e pericol pe 5008 vine cu toate locurile ocupate la Pl.Sud si tot se mai urca cel putin 100 de studenti. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Dum 25 Oct 2015, 17:26 | |
| Era destul de liber la Ploieşti. De acolo s-a urcat puhoiul. _________________ :TTT:
|
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Dum 25 Oct 2015, 21:13 | |
| Astazi am venit cu RES001 de la Constanta. Nu mi-am facut rezervare cu gandul ca va fi gol si gasesc sigur loc. Surpriza: a plecat aproape plin din Constanta si de la Fetesti s-au urcat pe putin 20 de calatori. In concluzie a ajuns peste 90% in Bucuresti si abia am scapat sa nu fiu sculat de pe scaun de cei cu rezervare. Foarte multi studenti dar si persoane care au platit pret intreg ca si mine. Si am vazut un autocar care tocmai pleca full de langa gara spre Bucuresti. Le statea rau in trenurile CFR nu? |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Dum 25 Oct 2015, 21:30 | |
| Pe autogari.ro vad ca la autocar biletul e 50 de lei sau 44. La ala cu 50 ai si net, cica. Da' cu autocarul faci 3h sau 3h15'. Si din ce vad la compuneri, ai 20-83, 21-76 sau 22-96. Cam doua prize la juma' de compartiment. Sau 20-83-urile au una la 4 locuri? Daca nici asa nu e atractiv trenul... |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Dum 25 Oct 2015, 21:42 | |
| Pentru multi conteaza in primul rand pretul. Asta e realitatea. Pe langa faptul ca in Romania exista o adevarata cultura a dubei.
Iar cand ei vad ca CFR cere 62 de lei, normal ca unii aleg cel de 45-50 de lei, nu? Daca ar baga o oferta in extrasezon de 30% reducere ar atrage multi din clientii dubelor. Dar vai, cum sa ii suparam... se poate asa ceva?
Deci pe Constanta avem Softrans 40 de lei si 2 ore10min, autocarele 45-50 de lei si cca 3 ore si CFR 62 de lei (cel mai scump, evident!!!) si 2 ore 20.
Nu zic de cele de 2 ore ca astea sunt singurele care merita tariful de 62 de lei. Oricum de la noul mers au avut grija sa le bage 10 minute in plus si la astea.
Deci avand in vedere cele de mai sus, sa ne miram ca IR-urile CFR pe Constanta au 3 vagoane si alea semi-goale? Nu mai zic de posesorii de masini personale care au si autostrada si in 2 ore masina ii lasa la scara.
Ultima editare efectuata de catre cristy79 in Dum 25 Oct 2015, 21:43, editata de 1 ori |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Dum 25 Oct 2015, 21:42 | |
| 20-83 001 are 2 prize/4 locuri, iar din câte am văzut până acum (în teren, desigur) restul au o priză/4 locuri. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Dum 25 Oct 2015, 21:58 | |
| @Cristy79 au bagat 10 min la vitezomane din cauza lucrarilor la podul de la Cernavoda si nu e capat de tara 10 min in plus, o sa vedeti ca vor scoate 2h04-2h10. Sa bagi 30% reducere in extrasezon ar fi de vis dar in acelasi timp e si imposibil, mai bine ar baga la CardTrenPlus reducere 30% cu 5% onnline e ceva mai bine si sa scoata la vanzare cate 8-10 locuri la IR cu 50% reducere pentru cei cu Pret Intreg si se rezolva oarecum problema biletelor scumpe de la IR. In cursul saptamani e mai liber dar vinerea spre CT sunt si 5 vagoane RJ pline si invers duminica in cursul saptamani e si normal sa fie mai goale. Cu Hyperionul tau e si normal sa fi fost aproape plin la 40 lei tariful si 20 pentru studenti e absolut normal si firesc acest lucru. Pai cel mai mic tarif pentru studenti e la Regio 15 lei problema e ca face 4h30 si te opreste peste tot in schimb Hyperionul e de viteza si ajungi in 2 si ceva. Pun pariu ca 1586 si 1588 astazi nu au fost deloc goale. |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Dum 25 Oct 2015, 22:05 | |
| Da, sunt sigur ca au fost pline si chiar ma bucur pentru ei E foarte buna ideea cu un anumit nr de bilete reduse 50% din pretul intreg ca poate asa ar mai merge si altcineva afara de pomanagiii care ii mai tin in viata. Dar ma tem ca e prea subtila ideea pt ei si nu stiu cum s-ar putea implementa informatic, cred ca ar trebui schimbat ceva prin sistem si nu are nimeni nici timp nici chef de asa ceva, mai ales de la CFR. Cea mai buna este oferta generala de reducere, cel mai usor pt fiecare om sa vada pretul biletului mai mic si asa normal ca il trage inima sa vina la tren. Pe Constanta eu cred ca si o reducere de 25% s-ar simti. Iar una de 30% ar duce pretul la 40 de lei si ar produce mare deranj la autocare. Aici e problema reala. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Dum 25 Oct 2015, 22:13 | |
| Hyperionul e mic, e uşor de umplut. Iar duminica oricum e full totul, probabil dacă hyperionul oprea şi la Feteşti şi Ciulniţa ar fi trebuit să ia clienţi şi pe acoperiş.
Cu toţii aveţi o obsesie cu dubele... oameni buni, în timpul sătpămânii spre Constanţa circulă microbuze de 15 locuri! Cel puţin pe ăla de 8:30 îl văd zilnic, e ori Sprinter, ori WV Crafter, ori Iveco Daily (le tot rotesc). Autocar mare era în vârf de sezon, dar nici atunci zilnic. Toate dubele alea puse la un loc nu cară cât cară un singur tren. Sunt cantitate neglijabilă din toate punctele de vedere. _________________ :TTT:
|
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Dum 25 Oct 2015, 22:17 | |
| Eu am vazut un autocar cat toate zilele care pleca azi in jurul orei 16.00 burdusit de langa Gara Constanta spre Bucuresti. Ala nu avea sigur 15 locuri.
Hyperionul opreste la Fetesti si chiar s-a urcat multa lume de acolo, intre 20 si 30 as aprecia eu.
In timpul saptamanii cred ca si CFR cara aer pe ruta asta. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Dum 25 Oct 2015, 23:16 | |
| CFR-ul ar trebui sa aiba o faza de genul poti cumula reducerile, dar sa nu depaseasca X%. 30, 40, 50, se decid ei. Nu cum fac ei: online nu o poti asocia cu aia, de cealalta poti beneficia doar cand e luna plina, de reducerea Y doar in lunile cu numar impar de litere, etc.
Acum sa ai pe linia asta si reducere in extrasezon, cand pe alte trasee dai o caciula de bani sa mergi la viteza de plimbare prin parc, cum scria cineva pe aici, e un pic cam mult. Nu spun ca n-ar fi ok, cu cat mai multi calatori cu atat mai bine, dar sint alte linii pe care IR-urile se tarasc, dar nu au nici un fel de oferte. Sau circula goale, ca pe 201, ca din Valcea cel mai departe ajungi la Cluj, si acolo 3 zile pe saptamana, cel putin pana la mersul viitor. |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II Lun 26 Oct 2015, 07:49 | |
| Subiectul asa-ziselor IR fatzaite goale pe la Valcea este unul dureros pentru mine, la fel cum ma apuca greata cand vad Desiro trantite pe IR si prezentate ca a opta minune a lumii si fraierii se inghesuie sa dea o caciula de bani cu "Sageata care merge repede". Da, sunt surprinzatori de multi care inca pun botul la asa ceva. Mai trebuie sa treaca ani buni pana sa intram in randul lumii si acele tramvaie sa fie numai pe Regio, acolo unde le e locul si pt care au fost facute. Ne-am obisnuit sa fim fraieriti si sa punem capul in pamant inghitind toate prostelile si nu pe bani putini. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II | |
|